Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Coffee! - Acee EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Coffee! - Acee EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Coffee! - Acee EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Coffee! - Acee EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Coffee! - Acee EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Coffee! - Acee EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Coffee! - Acee EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Coffee! - Acee EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Coffee! - Acee EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Coffee! - Acee EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Coffee! - Acee

Go down

Coffee! - Acee Empty Coffee! - Acee

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 19:23

Sted: Centret - ved en café
Tid: 15:00
Vejr: Regn og gråt
Omgivelser: En del mennesker i centret


Skydedørene, der var betegnet som centrets indgang, gik op og Thomas kom løbende ind. Det var tydeligt han havde søgt efter et sted at komme i ly, da han var en smule stakåndet og vandet drev af ham. Regnen styrtede udenfor, for solen var pludselig forsvundet under et skydække og vandet var pludselig brudt frem og havde givet hele byen et ordenligt brusebad. Derfor havde Thomas heller ikke været forberedt sig på dette skyld og var derfor ej heller af gode grunde påklædt til det. Så han stod dér i sin skjore, halvstramme cowboybukser, de sorte converse, sølvarmbåndsuret omkring håndledet og den slidte millitær-farvet rygsæk på ryggen da han kom direkte fra skolen.
Han så sig lidt omkring, og observerede hurtigt at folk stadig var en smule optaget af hans entre. Ikke alle, men nogle var stoppet op og havde derefter fanget dem selv i ar stå der og glo, og havde derfor forstat deres erinder. Han rodede lidt i det brune, våde hår for at få det til at se nogenlunde ud igen hvorefter igen kiggede lidt rundt. Hvor skulle han slå sig ned indtil byen var drevet? En tilfældig café sprang ham i øjnene, og han styrede derhen imod. Der sad en del mennesker derinde, så han valgte et bord lidt afsides. Han smed sin rygsæk på stolen overfor sig, og slog sig selv ned på den anden. Efter få sekunder havde en servitrice fundet vejen til sig for at tage imod hans bestlling, og få minutter efter stod en kop brændene varm kaffe foran ham. Han gav et let suk fra sig, og betragtede det travle folk i centret, gennem glasruden han sad ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Coffee! - Acee Empty Sv: Coffee! - Acee

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 19:35

Ace gik stille igennem mængden dog bestemt i det hun blot ville ud fra centret fordi en eller anden klam fyr fulgte hende hele tiden. Vis Thomas så ud fra hvor han sad kunne han se og høre lidt Ace nærmest blive taget fat om håndledet og denne lede fyr råbe af hende i det hun hev sin hånd til sig og pegede på ham og så sagde et eller andet skarp tunget til ham i det hun let stak ham en lussing og tog sig så smertefuldt til hånden, det lignede lidt et break up dog fyren gik let amok og skulle til at slå hende i det hun stak let af og søgte tilflugt i Cafeen og gemte sig under et af bordene med lidt store foran sig så han ikke så hende, så da han endlig ledte efter hende tja ville han ikke kunne se hende og så blot gå forbi hende. Denne pige var iført smukke lidt stramme hvide shorts, sort lingeri inden under den grå tshirt der havde denne dumme tendens til at glide ned om højre skuldre af hende og blotte den. Hun havde endelig lige fået fri og fyren var en eller anden dum stalker der troede han kunne gøre hvad han ville men hun talte ham af. Da der endelig var fri bane satte hun sig stille op og en af pigerne sagde"hård dag på arbejde hva?" hun nikkede stille og fik et glas vand i det hun sagde udmattet og træt af disse strabasser"JA!? det ligesom om han bliver ved blot fordi han aldrig ser at jeg bliver hentet af en fyr, so what?, man kan sagtens være single og ha det godt?" hun sukkede stille og fugtede sine læber blidt med det kolde vand i isglasset og smilede for sig selv og berørte så den halskæde der var om hendes hals let hængende ned af hendes brystkasse mens hun havde herkules sandaler på. Hun så stille rundt og så den våde fyr og sagde så stille til ham"Regner det?" hun havde ikke hørt det regnede og hun havde temmelig langt til hotellet så det var blot et mega minus!...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Coffee! - Acee Empty Sv: Coffee! - Acee

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 20:22

Thomas havde først ikke opfattet det skænderi han snart skulle være vidne til. Først da han hørte råb og vrissen, på den anden side af glasvæggen reagerede han. Først ikke ved at gøre noget, men ved at stivne med koppen med kaffen mod munden, og koncentrationen og øjnene ud på de to mennesker - en pige og en dreng så vidt han kunne se - skændes og ueniggøres. Han sad lidt i denne bevægelse, for at obsevere om det kunne udvikle sig, for hvis det gjorde ville han selvfølgelig gribe ind. Men da pigen så ud til at afslutte det, ved hjælp af en lussing, kunne Thomas ikke lade være med at trække på smilebåndet. Derefter var han kun få sekunder fra at rejse sig og opsøge pigen for at høre om alt nu var vel, men før han kunne nå at rejse sig havde hun søgt tilflugt inde på caféen, nede under et bord. Og da det ikke var hans, ville han ikke spolere hendes skjulested. Manden var nogle sekunder efter forsvundet og pigen kom til syne. Bordet hun nu sad ved var ikke langt fra hans, og han kunne ikke lade være med at betragte hende. I en tanke om hvad der mon var sket. Men for ikke at falde helt hen åbnede han sin taske og hev en avis op, han gemte sig bagved. Men pludselig hørte han en stemme der talte til ham. Han kiggede op bag siden og så hende pigen fra før. Det var hende der mærkeligt nok havde henvendt sig til ham. "Øhm, ja. Lige nu ihvertfald," sagde han roligt, og sendte hende ét af sine varme smil med de blå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Coffee! - Acee Empty Sv: Coffee! - Acee

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 22:17

Ace smilede sødt men endte så med at studere fyren lidt i det han havde blå øjne, hvor var de dog smukke egenlig!?, et smil kunne ikke forhindres over hendes rosa pinke læber og de fortrak sig i et langvarigt sødt smil i det hun sagde med den hamoniske meget bløde og faste stemme der var virkelig flydende i luften og ren slik for ørene i det hun sagde"Du ser ud til at ha løbet eller os har du bare gået langt?" hun vidste at vis du løb blev du dobbelt så hurtigt våd som man blev vis man gik, dog de fleste vidste ikke dette faktum så vis han spurgte ville hun blot sødt og imøde kommende svare ham med det. Dog følte hun sig lidt utilpas ved at snakke til ham vis han nu følte sig chikaneret siden han havde taget en avis op eftersom hun havde gået ind på Cafeen fordi han så ellers ud til at nyde det uden avis før altså... hans kaffe?.
Hun smilede lidt over dette fænomen, kaffe og avis? det var vel de mest almindelige ting man kunne støde på i livet og så især på en cafe?.
Hun sukkede dog let efter noget tid og berørte de smukke cocio brune hårlokker der let bølgede og havde glans efter et langt bad og en fontørring med hårtørren, samt hun havde disse løve ligende gylden brune øjne der var lyse meget lyse brune slet ikke chokolade farvet?.
Hun lod øjnene glide over hendes tomme bord og hun anede ikke rigtig hvad hun skulle stille op med sig selv?
Eller det tomme bord for den sags skyld?, det virkede lidt plat at sidde der og intet have når man sad på en cafe, dog arbejde hun jo ikke på cafe men en smoothie bar for en grund, nemlig at hun elskede smoothie og kunne ikke lide kaffe selv om det egenlig var flere årtier siden hun havde smagt kaffe?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Coffee! - Acee Empty Sv: Coffee! - Acee

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 22:28

Han smilede skævt mod hende, og lagde avisen fra sig på bordet. Ligesom for at smide hæmningerne. "Jo, jeg kom lige fra skolen," meddelte han og rømmede sig mens han betragtede hende, "Og så begyndte det at vælte ned. Og da jeg ikke er just glad for regn så, søgte jeg i hi." han grinede svagt og tog en tår af sin kaffe mens hans øjne lod sig betragte hende kort. "Og hvad med dig? Jeg kunne se der tumult derude," han nikkede ud mod dér hvor klammeriet mellem hende og manden havde fundet sted, hvorefter hans øjne igen spøgende søgte hendes. "Hvad skete der?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Coffee! - Acee Empty Sv: Coffee! - Acee

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 22:49

Ace smilede sødt til ham og syntes allerede rigtigt godt om den nye ven hun havde fået lidt, eller ven og ven men det kunne blive en ven?. Hun smilede og sagde"det var skam blot en eller anden stalker der mener at vis jeg ingen fyr har til at hente mig efter arbejde må han gerne stalke mig og chikanere mig hvilket jeg så mener han ikke må, så han var kommet endnu en gang igen for at invitere mig ud og alt muligt og han blev ved og fattede bare ikke at jeg ikke var ind til ham og så.. ja så det eneste jeg kunne gøre var nærmest at stikke ham en lussing skønt det min første jeg har givet en fyr?... og så gik han blot først amok" hun sukkede stille og sagde"men jeg regner ikke med at støde ind i ham forløbig, og...? så du går i skole" hun smilede let og sagde"hvordan er det egenlig at gå i skole her?, fordi jeg har faktisk overvejet det utrolig nøje at komme til at ende med at gå i skole her" hun smilede sødt og ventede på lidt svar fra ham og rykkede lidt mod hans bord og strakte så hånden mod ham venligt og sagde med et smil over de perle hvide tænder"Mit navn er Ace"/sorri de små indlæg/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Coffee! - Acee Empty Sv: Coffee! - Acee

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 0:11

Han lyttede til hendes forklaring, og jo længere hen hun kom, jo mere mening gav det også. Den let absurde tanke om sådan en stalker fik ham til at trække på smilebåndet. Normalt ville dette jo bare vedkendes som en smule uskyldigt og underholdende, men han kunne godt se at hvis fyren virkelig generede hende var det jo selvfølgelig ikke bare noget man jokede med. Og hvis hun ligefrem havde vurderet at det havde været nødvendigt at slå fra sig, så måtte guderne vide hvad det skulle ende med hvis det blev ved med at stå på. "Altså du siger bare hvis du skal have det ordnet ikke?" Det var jo selvfølgelig ment i sjov. Det var mest de hårde drenge der kunne komme med en sådan kommentar, og Thomas hørte ikke dem til. Men det kom som en selvfølge for ham at hvis pigen bad ham om hans hjælp, ville han forsøge at gøre hvad han kunne.
Da hun spurgte ind til hans skole kunne øjnene ikke lade være med at rulle. "Jeg er så fandens træt af den skole, det er ikke til at fatte," mumlede han småirriteret. "Men sådan er det jo," sagde han, nu mere henvendt til hende mens han svang de smukke blå øjne mod hende. "Men jo, det er en udemærket skole. Bedre end den jeg var på i London." Hans blik lod sig glide ned mod bordet, hvorefter han tog en tår af sin kaffe, da hun så præsenterede sig.
"Jeg er Thomas. Thomas Turner," han trykkede hendes hånd med et skævt smil. "Hyggeligt at møde dig Ace," betroede han hende så. "Og sid ned!" Han nikkede mod stolen overfor sig som i en gestus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Coffee! - Acee Empty Sv: Coffee! - Acee

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 0:18

Ace smilede i det hun trykkede igen hans hånd og rejste sig så og skulle til at sætte sig i det, det gik op for ham hvad han havde sagt.... London... Hun stivnede nærmest få øjeblikke efter og kunne slet ikke rør sig fordi? hun boede i London stadig!? hun havde altid boet i London og gået på 4-5 forskellige skoler der henne privat og ikke privat!. Hun så let på ham og sagde"Thomas Turner... øhm du har vel aldrig gået på en privat skole hvor de gik meget op i idræt og sådan" hun så helt lammet på ham, hun kunne ikke fatte at hun måske sad overfor en hun kunne ha gået i klasse med!? eller måske mere en hun kunne ha snakket med måske i gamle dage eller set til tidere. Hun var altid let at kende den gang dog den gang havde hun det samme hårfarve og øjne som en løve men hun blev aldrig kaldt Ace men faktisk blev hun kaldt lion eller blot løve? fordi da hun var lille lignede hun en rigtig lille løve så hun endte med at gå for sig selv fordi mange gjorde det til et skælds ord desværre.
Hun så på ham og studerede hver en bevægelse han lavede og prøvede at tænke tilbage til en af hendes skoler"såååå du bor her i byen nu og ikke i London mere?" hun smilede forsigtigt og ventede så spændt på hans svar, dog hendes familie var en rigmands familie, hun kunne jo ikke vide om måske Thomas var det samme eller... måske ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Coffee! - Acee Empty Sv: Coffee! - Acee

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 0:32

Da hun kom med det første spørgsmål sad han lidt og betragtede hende. Også det at hun havde udtalt både hans fornavn og efternavn, lidt som om hun måske prøvede at eringdre noget. Men lige meget hvor længe han betragtede hende, og anstrengte sig synes han ikke at have set hende før. "Jo, det har jeg." Svarede han så. "Dixon T.U.C high - Lige i udkanten af byen. Hvorfor, har du da også gået dér?" Spurgte han, nysgerrig på om de havde mødt hinanden før. Men hvis hun havde gået på skolen ville det ikke være ualmindeligt at han ikke kunne genkende hende, trøstede han sig lidt med. For det første gik der et hav af elever på den skole, plus at hun også sagtens kunne have gået i enten årgangen over eller under ham. Det var iikke til at sige, men lige ved første øjekast ville man vel have sagt at Thomas og Ace var på samme alder. Han kunne heller ej erindrer en 'Ace'. Navnet sagde ham ingenting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Coffee! - Acee Empty Sv: Coffee! - Acee

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 0:42

Ace havde nær kvalt sig i det glas vand hun havde fået i det hun så helt overrasket på Thomas og sagde"virkelig! har du os gået på den, altså jeg har gået på mange skoler så måske har vi ikke gået der på samme år men stadig, jeg har os gået der, mine forældre har en mansion lidt i nærheden sådan lidt oldstyle og alligevel high tech inden i" hun grinte og sagde"Jeg kan huske jeg altid blev hentet i vores sorte limosine dog den er ikke så stor men stadig, og jeg hadet det bare som pæsten... dog gik vi der nok ikke på samme tid, jeg plejede altid at blive kaldt løve fordi jeg lignede det den gang" hun sukkede og strøg blidt det cocio smukke brune hår bagud og betragtede så Thomas og tænkte lidt vredt*Den dumme unge der startede det?, jeg gjorde ham intet andet end at komme til at gå ind i ham så han landet på en eller anden tøs... det var ikke min skyld jeg aldrig så mig for når det endelig var?* dog kunne dette umuligt ha været Thomas det ville hun vide så fordi hun var virkelig god til at genkende folk, dog var det vildt de havde gået samme sted"Jeg os fra London altså.. jeg blot her i nogen måneder for at opleve lidt og sådan men ej hvor fedt egenlig at du os er fra London" hun smilede sødt og grinte så let med en sød pigelige stemme der var blød og hamonisk når hun grinte og ren smuk undertone..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Coffee! - Acee Empty Sv: Coffee! - Acee

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum