Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Never give in. //Demetric// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Never give in. //Demetric// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Never give in. //Demetric// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Never give in. //Demetric// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Never give in. //Demetric// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Never give in. //Demetric// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Never give in. //Demetric// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Never give in. //Demetric// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Never give in. //Demetric// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Never give in. //Demetric// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Never give in. //Demetric//

Go down

Never give in. //Demetric// Empty Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 11:50

Sted: De Ferme, også kaldt banegården.
Tid: Klokken 22:00.
Omgivelser: Adeon, plus det som ellers befinder sig på stedet.
Vejr: Mild blæst og få regndråber som falder ned fra den mørke himlen. Få stjerner fremme.

Adeon havde ingen idé om hvad han lavede her, men alligevel var han mødt op og stod på en af perronerne, uden så meget at have bagage med sig. Han havde ikke tænkt sig at rejse nogle steder hen, da han jo næsten lige var kommet til byen. Den eneste grund til at han nok var dukket op på sådan et sted var for at udforske det.

Når han aldrig havde været der, så var nysgerrigheden ved at tage over for at finde ud af hvordan stedet præcist så ud. Adeon elskede at lære forskellige steder at kende selvom de måske kun havde en mindre betydning for selve byen. Også dog var banegården vigtig for mange. Et lydløst suk undslap fra hans læber, imens at han lod sine øjne glide rundt en omgang for at se om han kunne finde noget interessant. Det var håbløst, mens at han lod vinden tage fat i nogle af hans hårtotter. Han nød vinden som den stødte ind på ham.

Med en hurtig bevægelse rettede han lidt på sit tøj. Han havde ikke ret meget på og kunne derfor nemt komme til at fryse.. men det var en svaghed som han ville prøve og formindske, han ville vise at selvom han blot var en blanding af menneske og engel racen, så lige meget hvad han kom ud for, kunne han klare sig selv. Men han måtte snart finde en herre.. der kunne tage sig af ham, mere eller mindre, når Adeon nu var en slave.. det var sjældent at folk troede på det når han fortalte det. Han havde sorte leggings på og en creme farvet trøje på med et halstørklæde udover også nogle sort støvler, mere havde han ikke rigtig på.

Hvis han ikke snart fik noget selskab, ville han også overveje om han skulle vende snuden hjem af, så han kunne få noget varme i stedet for kulde, når han alligevel også havde gået natten i møde.. da han ikke ville ende med at falde i søvn på banegården.. når han havde sin egen lejlighed.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 12:26

Toget gled ind, og stoppede. Dørene åbnede, og duften af menneske og engel kom ind i toget. Der var selvfølgelig ingen andre end én person i toget der kunne dufte det. Hans tænder løb straks i vand, og øjne, som ikke var helt sorte, men mørkebrune lyste svagt rødt, idet duften straks vækkede vampyrens sult, der ellers ikke burde bryde ud nu. En sort læder støvle trådte ned fra toget. Den anden fod fulgte lidt efter med. Et par sorte bukser, en sort skjorte, hvor ærmerne smøget op, til albuerne, og en sort jakke over skuldrene, hvor den venstre hånds pege finger havde lavet en lille krog jakken hang i. Det sorte blanke hår faldt blødt ned ned af hans ryg, og dækkede det øverste af frakken. Han vendte hoved let til den ene og anden side, før han satte kurs mod den vel duftende person. Lyden af sko, og stiletter der klikkede mod det hårde stengulv var enorm høj, den blev forstærket sammen med de rullende kufferter, men de få toge der kørte ud og ind, var endnu højre, og ikke noget for Demetric perfekte øre. Lugten var gennemtrængende, men ikke ubehagelig, og duften af en engel lokkede mere, og næsten indhylde hele banegården i en velduftende sky.
De lange skridt førte ham ned mod en dreng, eller ung herre, der stod, og så lidt ... malplaceret? ud. De let røde øjne gled hen over fyrens hals og han smilede grumt for sig selv, da han kom tætter på.
"Godaften ..." Han kiggede ned på fyren, med et lille køligt smil. "Kan jeg hjælpe dig?" Han lage hoved let på skrå. Hvis han havde været et dyr, der kunne savle, havde han sikkert gjort det. En engel, der var svag som et menneske, mums.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 12:44

Adeon stod lidt i sine egne tanker, det kunne nok tydeligt ses at han ikke kunne bestemme sig for hvad det var han ville. Hans tøj begyndte efterhånden at blive vådt af de små regndråber som faldt ned fra himlen, det gjorde ham ikke så meget, mens at han blot prøvede at ignorere det.
Før han vidste af det stod der en fyr ikke ret langt væk fra ham som sagde godaften.. til ham? Adeon lagde sit hoved en smule på skrå imens at han lod sine øjne hvile på ham, mens at der hurtigt kom et enkelt ord ud fra hans læber, "..Godaften.. min herre", Adeon sagde det som en fin gestus.
"Nej...ta..k.. jeg.." kom det fra ham, imens at han rent faktisk spekulerede over hvad det var han ellers skulle sige.. han vidste det ikke og derfor lød det så klodset.. når det kom fra hans mund. "Jeg.. ved egentlig ikke hvad jeg selv laver her.. når jeg ikke engang skal ud at rejse.." sagde han som om at det var en god undskyldning.
Han bed sig lidt i underlæben mens at han kiggede op på den fremmed mand. "Hvem er du?.." spurgte han efter kort tid og rømmede sig en anelse. Måske skulle han passe mere på end han lige gjorde i forvejen, men han tænkte ikke på at han kunne være et væsen som ville gøre skade på ham. Fordi hans nysgerrighed mere lå omkring banegården selvom han generelt var lidt tvivlsom.
Han følte sig som en komplet idiot lige nu.. men han kunne ikke komme på noget andet at sige. Det undrede ham at manden bare sådan kom hen til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 13:00

Han smilede kort, en kort trækning over hans mund, før han besvarede spørgsmålet. "Intet, men jeg er faktisk lidt tørstig." Mon fyren vidste hvad han snakkede om? Han sukkede, og stillede sig kort på tær, for igen at falde ned på flade fødder igen. Hans øjne gled hen over menneskerne de forsvandt og kom ind af hoveddørene der stod femhundrede meter fra dem. "Nå, men hvis de ikke laver noget? Kunne jeg så byde dem noget at drikke af den ene eller anden form?" ... eller kunne jeg få en tår? Havde han næsten lyst til at sige, men han holdt sin mund lukket, og smilede kort igen, før han gik tætter på, strejfede kort Adeon med sin arm, før han fortsatte ned mod udgangen, med sine lange skridt. Han kom hen til de to døre, hvor han stoppe op, og vendte sig om mod ham. "Vil du?" Han lage hoved let på skrå, og kiggede roligt på ham, mens han stod, og ventede på ham, i døråbningen, til stationsbygningen. Uden at vente på yderlige svar, fortsatte han igennem bygningen, og kom ud på en larmende gade. Der holdt flere taxa'er udenfor og ventede på der skulle komme en og køre med dem. Han gik hen mod den nærmeste taxa og bad chaufførren køre ned i midtbyen, men også lige at vente to minutter. Han kiggede op fra bilen, og lod blikket glide rundt, for at se om han kunne finde den fine lille engel, ellers måtte han vel på jagt. Han lod sin tunge glide over tænderne, mens han lænede sig op af bilen.
//Beklager det lidt korte svar ...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 15:21

//det er i orden, mit indlæg er også lidt kort..//

Adeon hævede det ene øjenbryn og han skulle lige til at sige
noget, med hvorfor han så ikke kunne købe noget væske på vejen, inden at han
ville forlade banegården, men før han vidste af det, var han for langsom til at
sige noget da den fremmede mand havde tilbudt ham at gå med ham og få en
drink.. selvom han endnu ikke havde præsenteret sig..
Han nikkede svagt uden at sige noget, mens at han mærkede manden strejfe ham kort med sin arm, mens at han gik forbi ham. Adeon vendte sig kort om mod retningen af udgangen af banegården og kiggede lidt efter ham, inden at han begyndte at traske efter ham, mod udgangen. Han fugtede let sine læber mens at han så sig lidt omkring og fik knapt nok øje på denne mand lænende op af bilen, som han før havde snakket med henne ved en taxa som var i nærheden. Han traskede hen til ham. ”Hvor har du tænkt dig at vi skulle tage.. hen?” spurgte han lige
ud og fortrak sin ene mundvige i et skævt smil, mens at han mere eller mindre
betragtede ham. Ærlig talt havde han ikke noget imod at tage med ham… han så
godt ud, og han ville gerne lære ham bedre at kende. ”Og.. for resten, jeg er
Adeon” præsenterede han sig og rakte sin ene hånd ud som en gestus. Han kunne
jo starte med at sige sit navn først.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 15:35

Han kiggede på fyren da han kom ud, og smilede. Han havde taget imod tilbudet. Fantastisk! Han ville nok have klappet lidt i hænderne, men det ville så dumt ud, hvis han begyndte at klappe, så han lod det ligge. "Hvor vil du hen?" Han åbnede døren, så Adeon kunne komme ind. Han kiggede lidt på hånden, og gav ham et blidt klem, med en stor, bleg, kold hånd. Han slap ham igen, og krøb ind i bilen og ventede på at Adeon skulle komme ind. Da han kom ind, og havde lukket døren, begendte bilen at køre. Hans mørke øjne gled rundt i bilen, og nød den dejlige duft af engel og menneske der var inde i bilen. Da de var kommet nogle gader længere væk, lage han blidt sin hånd på chaufførens skuldre, med et par sedler. "Det er fint her." Han åbnede døren og steg ud. Han kiggede over på den anden side af bilen, og smilede kort da Adeon var kommet ud af bilen. Han begyndte at gå ned af gaden, og afsøgte hurtigt cafeerne. Han skulle finde en der ikke var for fyldt, og som ikke lå et alt for oplyst sted. Han gik lidt efter ind på en cafe der lå i et hjørne, lidt væk fra de andre butikker. Han åbnede døren, og gik ind, og fandt et bord, hvor han satte sig ned, og kiggede på Adeon. "Jeg gir, bare sig hvad du vil have." Hans øjne lå lidt på menu korte, før han skubbede det over mod ham. Han hang jakken over stoleryggen og lænede let hoved tilbage, og sukkede lavt. Han glæde sig til at få lidt at drikke, men det måtte vel vente lidt endnu. "Hvis du er sulten, så sig blot til, og bestil." Han vinkede en tjener hen, og kiggede på Adeon, for at få ham til at bestille hvad han nu ønskede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 16:18

Han kunne godt mærke at hans hånd var mere kold end
sædvanlig, men han vidste jo ikke grunden til det.. der kunne være mange
årsager til at hånden var så kold, han undlod dog at spørge ind til det. Han
satte sig efterfølgende ind i taxaen da han åbnede døren for ham. Adeon smilede
lidt.

”Skal jeg… ikke?..” nåede han kun lige at sige før at manden steg ud. Han
rynkede sine bryn inden at han selv åbnede døren og steg ud af taxaen. ”Skal
jeg ikke.. betale noget af det her?” spurgte han lige ud, en anelse højt, så
han kunne høre ham, mens at han satte tempoet lidt op så han kom op at gå ved
siden af ham. Han fulgte efter ham, end til at de nåede en café og han trådte
med indenfor, og satte sig ned på en stol. ”Ved ikke om jeg kan lade dig betale
alt det..” sagde han og lagde sit hoved en smule på skrå, mens at han kiggede
lidt på ham, inden at han kiggede ned på menu kortet, ”Lidt vin.. en ganske
almindelig rødvin” lød det så fra ham, ”Jeg er ikke sulten..” tilføjede han
hurtigt og sendte et smil.

”Du skal ikke have noget?” spurgte han af ren nysgerrighed, han havde ikke prøvet det her før at nogen ville gøre så meget med at betale alt det for ham, taxaen.. og nu det her. Han bed sig lidt hårdere i underlæben end han havde gjort før dog ikke sådan at der kom et hul.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 16:42

tjeneren nikkede og forsvandt. Demetric kiggede på ham, fra sin afslappet stilling på stolen. "Nej, jeg betaler det hele, nu er det jo mig der har hevet dig ud i alt det her, og nej, det er ikke det jeg tørster efter." Han bekæmpede et smil. Hvor var denne fyr dum, om det var den menneskelige del af ham, eller om han blot var knap så kvik vidste han ikke, måske lod han sig være dummere end han rigtigt var, men han virkede nu ærlig nok, med denne dumhed, og hvad mere skulle man kræve af denne fyr?
Han lod en hånd glide hen over bordet, imens tjeneren kom tilbage med et glas rødvin. Demetric gav tjeneren nogle penge, og viftede ham letter irriteret væk. "Er De lige kommet til byen?" Spurgte han over høfligt. "OH nå ja, glemte helt at præsentere mig før, Demetric." Han smilede slesk og kiggede ned på glasset, med den røde væske i. Han fik en lille ide, og førte den lidt efter ud i livet. Han ville ligge sine ben over kors, men han kom 'uheldigvis' til at banke sit knæ op i bordet, så glasset med rødvin væltede, og væsken væltede ud på bordet. "Undskyld!" Han var sprunget op, og greb fat i glasset, inden det ville vælte. En tjener kom løbende hen, med en klud så han kunne tørre den røde væske op. "Beklager jeg meget, jeg får en ny." Han smuttede op til disken, og fik købt et nyt glas. Han kom ned igen, da tjeneren var færdig. Han stillede glasset på bordet. Da han rejste sig op kastede han et blik på hans hals. Dog var det kun kort, så man ville ikke bemærke det hvis man ikke forventede det ville komme.
Han satte sig ned, men lod dog være med at krydse bene men kiggede blot på Adeon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 21:35

Adeon tænkte sig om tilbage da han fik et klem af hans hånd
i sin som en fin gestus og rigtigt nok kunne han mærke at hans hånd var
usædvanlig kold, og det gav ikke nogen mening.. udover at han så måtte være..
en vampyr? Adeon kendte godt til vampyrer, men dog ikke så meget igen at han
kunne gætte sig frem til at en vampyr stod lige foran ham med det samme.. de
svage regndråber der faldt ned fra himlen havde formindsket lugten til at han
kunne fornemme hans aura, da de stod på banegården. Han rystede kort på hovedet
ved tanken.. ”Ja.. sådan da” sagde han som et svar på hans spørgsmål om han
lige var kommet til byen.. det var en af grundene til at han ikke havde bagage
med på banegården, det var bare hans nysgerrige side der var dukket op til at
han ville udforske stedet. Et lille smil dukkede frem på hans læber imens at
han kiggede på fyren.. som hed Demetric. Uden at han vidste af det væltede det
glas rødvin som lige var blevet bestilt.. og noget af det landede ned på hans
trøje. ”Uhm.. det gør ikke noget..” tilføjede han hurtigt, mens at hans kinder
blev en smule røde, en træls følelse, som han ikke altid kunne styre, når han
synes at der skete noget pinligt for ham. Adeon kiggede lidt væk inden at han
blev for langsom i betrækket igen, da han hørte Demetric sige at han ville
bestille en ny… han ville prøve at forhindre ham i det, men var for sent.. Han
bed sig en anelse hårdt i læben igen,
blot en vane der var til at blive irriteret af.. ”Jeg.. skal vist have
skiftet..ikke så lækkert at dufte af rødvin..” sagde han og smilede lidt, mens
at han betragtede Demetric. Han kendte ikke denne café og derfor blev han
siddende på sin plads, han orkede ikke at spørge en tjener om hvor toilettet
var.. eller om de bare havde et sted hvor han kunne klæde om, dog havde han
heller ikke taget noget ekstra tøj med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 22:28

Han kiggede undrende på fyren, da han snakkede om at skifte tøj?! Nu og her? Han kiggede undrende på ham, men lod det ligge, mest af alt fordi Adeon ikke lignede en der ville rejse sig op, og skifte tøj. Han kiggede på ham, med sine mørke øjne, og afventede en eller anden reaktion, hvorfor og hvad det skulle være, vidste han ikke, men videre skulle de jo, og denne situation virkede mere eller mindre akavet. Han lage hoved lidt i blød, og tænkte over hvad pokker han skulle finde på at gøre. Han kom lidt efter lidt frem med en ide, som ikke lød så pokkers fantastisk, men alligevel lød okay, da han jo, ærlig, som han aldrig var, nok burde fortælle hvem han var, hvis fyren da ikke allerede havde gættet dette. "Det gør skam ikke så meget for mig om du lugter af det ene eller det andet." Han lod ordene glide ud i luften som et lille søgefælt, hvor resultaterne skulle komme fra Adeon. Han håbede de rigtige resultater ville komme frem, for han var jo engel mere eller mindre, så der burde da komme noget fornuftigt frem i knolden på ham. Han stemte fødderne mod gulvet, og sad og kiggede afventede op ham. Denne samtale kede ham tydeligvis, men han vidste ikke hvad pokker han skulle gøre, så han blod siddende, mens han tænkte over hvad hans følgende træk skulle blive. Han kunne vel kaste sig over bordet, og vælte glasset endnu en gang, og få stillet den tørt der var blevet vakt i ham, eller måske skulle han bruges som noget helt andet? Kunne denne fyr udnyttes? Dette var en tanke der ikke før var dukket op i hans hoved, og den var da klart sjov at lege med, så nu ville han se hvad resultaterne af hans søgning ville være, og se om han var dum som et menneske, eller evnede blot at være en smugle engel, hvilke han håbede mere eller mindre på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 18:23

Adeon kiggede lidt undrende på ham, en tanke strejfede ham om der var noget galt? Han fortræk sin ene mundvige i et mindre skævt smil og rejste sig op fra sin stol, for at samtalen ikke ville gå i stå, sagde han sagte, "Jeg er godt nok ikke selv så glad for lugten af rødvin.. men det.. i guess..jeg kan overleve", mere sagde han ikke, efter at han var gået hen at stå ved siden af Demetric og langsomt tog han fat i hans ene hånd i sin, ikke sådan at det blev akavet.. eller det vidste han ikke om det ville blive for ham, men Adeon fandt det ikke pinligt, han var jo tiltrukket af begge køn.. Han mærkede hvor kold han var igen og en kuldegysning steg igennem ham. "..Det er ikke en sygdom vel.. du er et andet væsen.. som.." sagde han og kunne ikke sige det færdigt, han vidste at vampyrer elskede blod, men hvad blod de ønskede højest kendte han ikke til.. men tanken om at Demetric ville sætte sine hugtænder i ham, fik ham til at bide en anelse hårdt i underlæben, så der faldt en bloddråbe ned. Han så noget afventende på ham, så blikket blev gengældt, normalt ville han været stukket af fra starten, men der var noget som fik ham til at blive stående.. hvorfor.. vidste han ikke. Han havde skam lysten til at slå sine vinger frem og flyve med høj kræft igennem taget, uden at vide om nogen ville komme til skade.

//undskyld mit korte svar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 18:50

Han kiggede undrende på Adeon, da han pludselig rejste sig op. Han kiggede undrende på ham, da han kom hen imod ham og tog hans hånd. Hans første reaktion ville klart være at hive den til sig, men han kom lidt efter i tanke om at fyren jo ikke vidste hvad han var, og lod ham holde hånden. Hvorfor den overhoved var kommet ind i billed vidste han ikke, men der var vel den ene eller anden form for grund. "Nej, ingen sygdom ... og dog..." Han kiggede op på ham. Der var jo nogle der mente at dæmoner var fremkommet ved at en dæmon havde besat deres krop, men selv var Demetric ikke den der troede på den slags pjat, men hvis Adeon gjorde, ville han da ikke snyde ham for overraskelsen. "Jeg vil selv kalde mig vampyr, men nattens barn, blod suger og myg er også førhen hørt." Da den lille dråbe blod, pludselig faldt ned fra fyrens læber, gav det et lille sæt i ham. Blodet vækkede straks hans tørst, som ellers lige havde fået lov til at slappe af lidt. Men nu var den vakt, og han måtte virkelig tvinge sig selv i sædet for ikke at kaste sig over denne engel, der stod så fristende og uviden om ham, eller halv uviden. Han trak sin hånd til sig, og kiggede op på ham.
"Men jeg ville blive meget glad, hvis de kunne holde dit blod inden for dine åre, med mindre du har tænkt dig at der skal stå Adeon på menu kortet i nat." Han smilede køligt, og vendte sig væk fra ham, og kiggede på glasset af vin. Gad vide om fyren ville drikke det, eller om han blot havde forlangt det for at de ikke skulle se alt for dumme ud, to mænd, siddende over for hinanden, uden noget i mellem det, ud over et bord, hvor en kraftig lugt af mad sad på.
Han vendte sig igen om mod Adeon. "Ønsker du noget, eller hvad? Siden de rejser Dem op."
//Np//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 19:13

Måske var han godt dum, men han ville ikke ende dette møde med det samme, eftersom han rent faktisk nød at være i selskab med Demetric. "Nej.. det gør jeg ikke.. andet end.." mumlede han, så den anden knapt nok kunne høre ham, mens at Adeon rettede sit blik mod det glas rødvin som Demetric næsten lige havde været oppe at hente... fordi han var lidt koldset førhen. Han smilede lidt af en idé som han havde fået, kunne godt være at vampyren ikke ville bryde sig om det.. men intet kunne stoppe ham i det lige nu.. Adeon tog fat i glasset med rødvinen op i sin ene hånd og førte det op til munden, mens at han lænede sig op af bordet som de sad ved, med fronten mod Demetric. Han drak det meste som var i glasset.. inden at han stillede det ned på bordet igen, han synes selv at det var en god idé at han fik noget alkohol ned inden at han ville komme med tilbudet, så Adeon ikke ville bære så meget frygt. Demetric ville nok ikke sige nej til tilbuddet, når han fik chancen og end da tilladelsen. "Men du ønsker.. sikkert..at smage mit blod.. og det får du lov til.. hvis du ikke dræner mig for blod.. vil ikke ende med at komme ind i den proces, hverken at blive forvandlet eller det at dø.." lød det fra ham, imens at han sendte et charmerende smil, han var ikke beruset, men han kunne mærke at han havde fået noget at drikke.. han var blevet mere selvglad han plejede at være. "Hvis du ikke overholder det.." sagde han med et lille hvæs inden at han gik helt tæt på ham og satte sig ned på hans skød, "Så vil du få en gave af mig.. en gave som du ikke ville kunne smide væk.. en eviggyldig gave.. forstået?" spurgte han og lagde sit hoved en smule på skrå, mens at han kiggede lidt på Demetric, han var ligeglad med den bloddråbe som forhen faldt ned fra hans underlæbe. Normalt ville han ikke tillade dette, men der var et eller andet over Demetric, som gjorde at han gav ham lov til det..

//Kan godt være at der er nogle stavefejl i indlægget, sorry about that..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 19:55

Demetric fulgte alle hans bevægelser meget nøje, og kunne ikke rigtig nå at skjule sin overraskelse da han kom med tilbuddet til ham. Han smilede, et køligt, men ikke ondt smil til ham. "Hvad får dig til at tro, at jeg ikke dræner dig for blod?" Han kiggede lidt på fyren, der nu havde sat rumpen på skødet af ham. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige eller tænke, men tilbuddet ville da ikke blive afslået. Han skubbede ham blidt af sig, og smilede kort, før han viftede ham med sig udenfor. Han kiggede rundt og kunne ikke se andre, og der ville nok heller ikke kommere flere lige inden for de nærmeste minutter, men alligevel gik han længere ind i skyggerne, og vendte sig om mod Adeon.
"Hvorfor er det egentligt du er så frivillig til at give dine dyre dråber væk?" Hans øjne var en smugle smalle, men de blev lidt efter deres normale form, og hans ansigt så undersøgende på Adeons. Han havde aldrig prøvet at give sit blod til nogle der direkte frivilligt ville lade ham gøre dette. Ofte skulle han lyve sig frem til guld og grønne skove, hvis han ikke brugte magt, som han så ofte gjorde. Denne nat ville blive ganske interessandt. Englen havde imponeret ham. Han havde troet han blev nød til at dræne denne mand, for at han ikke skulle vende sig mod politiet, og sætte en støre eftersøgning igang, men næ nej, han kom blot, og tilbød sit blod! Hans blik lå kort på halsen, der snart skulle gennembores før øjne gled op til ansigtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 20:10

Adeon blev mere eller mindre irriteret, da han skubbede ham væk og gav et tegn på at komme med udenfor. Han stillede sig op mod en mur til caféen og slog sine arme omkring sig, uden at han egentlig kiggede hen på Demetric.
"Mit blod er ikke så dyrebart.." mumlede han og trak sig svagt på skuldrende, det var i al fald hans mening. Hvis vampyren da kun stillede spørgsmål så ville han stikke af.. han blev mere og mere irritabel når Demetric spurgte ind til det.

"Måske har du opfattet mig som et dumt væsen.. men det er du jo også selv når det kommer til stykket.." sagde han stille og fugtede let sine læber, inden at han fortrak sin ene mundvige i et drilsk smil, stadig uden at fange hans øjenkontakt.
"Fordi du bliver ved med at spørge ind til hvorfor.. jeg er så frivillig til at gøre det og det.. du burde jo bare tage magten til dig" sagde han lige ud uden at tøve. Han slog sine vinger ud fra ryggen efter at han havde trådt et skridt længere frem af så der ikke skete noget ydeligere.
"Er mødet forbi.. eller hvad.. vampling?" spurgte han med en lidt kølig stemme, ikke fordi han ville lyde hård, men det var bare irritationen der havde fået kontrollen over ham. Ellers var han jo noget af det flinkeste væsen på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 20:26

Han fnyste hånligt og så ikke ud til at ville bevæge sig ud af flækken ved første øjekast. "Det kommer til at koste dig dyrt i den anden ende, hvis du ikke sit det blod som noget ... men man skal vel ikke forvente det af et væsen, der en gang har været menneske?" Hans stemme lød syrlig, men han så stadig ikke ud til at ville bevæge sig ud af flækken. Hans øjne lå stadig kort på ansigtet. Han håndlige smil blev endnu breder, og en smugle ondskabsfuldt, da han bemærkede hvad englen nu skulle til. "Stikker du allerede af?" Han overhørte hans ny fundet kælenavn og forsvandt ud i den blå luft. Så snart han var forsvundet foran Adeon, var han kommet frem bag ham, og trak ham ind til sig, mens pressede hans vinger hårdt sammen, dog uden at brække dem. Uden et ord, eller en lyd, lod han hans helt hvide hjørnetænder glide ned i Adeons bløde, velduftende hals. Lidt af blodet gled ned af hans hals, men det meste kom ind i Demetrics mund. Efter lidt tid, slap han ham igen, uden at have tømt ham for blod, eller forvandle ham, bare taget lidt blod, som stadig skinnede på hans læber, før det forsvandt ved at hans tunge hurtigt slikkede det i sig. Han gik overdrævent langsomt om foran Adeon, og kiggede lidt på hans hals, hvor der stadig løb lidt blod væk, og de to små bidesår i hans hals tydeligt kunne ses. De ville selvfølgelig forsvinde efter lidt tid, men de ville blive erstattet af to små fine ar, som altid ville bevidne om at han havde doneret blod til en vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 7:40

Han fnøs, selvfølgelig havde han tænkt på at stikke af, han
vidste bare ikke hvornår det bedste tidspunkt var at gøre det. Han hævede det
ene bryn da vampyren forsvandt for hans åsyn og før han vidste af det, dukkede
han op bag hans ryg. ”Ville det ikke koste mig dyrt, uanset hvad?..” spurgte han hvislende, mens at han mærkede at
han blev trukket ind mod ham og han undslap et mindre skrig fordi han ikke
kunne bevæge sig som han ville med sine vinger, som blev presset hårdt sammen.
Et højere skrig kom fra hans lunger fulde kraft, da Demetric satte sine
hugtænder ned i ham, mens at han gik lidt ned i knæ, da det var en smerte som
ikke kunne beskrives med ord, til at han kunne holde sig selv oppe. Adeon havde
advaret ham.. at hvis han ikke stoppede med at suge hans blod inden at
processen ville gå i gang, ville han give ham en eviggyldig gave.. til
overraskelse holdte han dog sine ord på at han ikke drænede ham for blod. Da
vampyren efterfølgende gav slip på ham, gik han ned at sidde på sine knæ og lod
sine vinger forsvinde ind i ryggen, mens at han kunne mærke de to bidemærker på halsen.. som sviede lidt endnu, ”Tilfreds?..” kom det stille fra ham, mens
at han prøvede at slappe mere af i kroppen, han lagde sine arme omkring ham
selv, inden at han rettede blikket op mod Demetric. ”Men.. det var måske dumt
af dig og smage blod fra en slave.. som mig” han sagde ikke slave ordet, så
højt igen, da det ikke var noget han var stolt over. Han tænkte i kort øjeblik
på sin søster, mens at han så lidt afventende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 9:38

Han lod blikket ligge på Adeon uden at gøre tegn på at ville hjælpe ham op igen. "Yderst smagefuld." Han smilede kort, eller det var mere end trækning i mundvigen. "Hvorfor skulle det være dumt?" Han hævede sit ene øjenbryn. "Slave?" Han lage hoved let på skrå, men den lille trækning kom tilbage over hans mund. "Hvorfor skulle de gøre noget for midt vedkommende om du var slave eller ej?" Han greb ud efter ham, og hev ham op at stå, så han ikke skulle side på jorden. Han slap ham, og kiggede lidt rundt, før han kiggede tilbage. Han kiggede mistroisk på ham. Havde han en plan ved at han nu havde drukket hans blod? Måske var fyren endnu klogere end han gav sig ud for? Han fejede noget hår om bag øret. "Forventer du nu at blive min slave?" Han kiggede på ham. Han vidste ikke helt om han så ville tage ham til sig, men han havde vel ikke noget valg, når det kom til stykket. Han lænede sig op af hus muren ved siden af ham. "Men jeg bliver lidt nysgerrig, hvad ville din lille gave til mig være?" vippede lidt frem og tilbage uden helt at vide hvad de nu skulle, for nu havde han jo fået hvad han ville, og der var ikke mere mening i denne engel efter hans mening, men det kunne jo være han pludselig diskede op med noget, det ville være sjovt at se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 11:22

Adeon trak en smule på skulderen, det var ikke fordi han forventede det.. men det var bare lidt dumt og halv farligt af Demetric og suge noget af hans blod, fordi han netop var en slave. Han havde ikke regnet med at vampyren ville gribe fat i ham hvor at han efterfølgende hev ham med op at stå, "Ikke mit valg.." sagde han mere eller mindre stille, til at Demetric godt kunne høre ham.
"..Jeg bliver ikke blot din slave ved at du suger mit blod.." lød det fra ham mens at han lænede sig op af væggen og lagde sine arme om sig selv for at holde varmen. "Det er andre folks valg om man vil have en slave eller ej, og nogen slaver kan købes.. sådan er det som regel..", han tog en dyb indånding inden at han fortsatte: "Og ellers kan det gøres gennem samleje..."
Adeon mærkede lidt varme i kinderne, da han begyndte at rødme. Han bed sig i underlæben igen, en dårlig vane som ikke just var nem at slippe af med. "Du har sikkert ikke selv tænkt på at.. have en slave.. og det er fint med mig, bare at du holder dig lidt væk fra mit blod" tilføjede han til sidst, uden at vide hvordan Demetric ville reagere, som han nok snart ville finde ud af. Utroligt at vampyren stadig gad at snakke med en som ham, der var en blanding. "Det er ikke godt at vide.. hvad jeg havde tænkt mig at give dig...." sagde han lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 11:32

Han fnøs kort. "Jeg ved hvordan en slave fungere, jeg har en." Svarede han kort, og forstod ikke helt hvor Adeon ville hen med alt hans snak om slaver. Hans blik gled lidt rundt, før han skubbede sig ud fra muren, og kiggede på ham. "Hvorfor holde mig væk fra dit dejlige blod?" Han smilede køligt, og begyndt at gå væk fra Adeon, ud på gaden foran cafeen. "Fryser du?" Han havde bemærket hans stilling, og undret sig lidt over den. "Det er da ikke koldt ..." Han fnøs hånligt, før han vendte sig om, og kiggede mod omgivelserne. "Er der mere du vil sige, for ellers vil jeg vende snuden hjem af." Det virkede ikke som om der kom mere ud af Adeon, og da der ikke gjorde det, ville han jo ikke finde ham mere eller mindre interessant længere. Men måske havde han et lille trick i ærmet, ud over at rødme. Det ville da blive sjovt at se hvis han havde. Det var også grunden til, han trods han lige havde sagt han ville gå, blev stående, med siden til vejen, så han kunne kigge på fyren, som så ud til at være pinligt berørt over et eller andet, men det gav ingen mening hvad han var pinligt berørt. Han havde jo ikke kysset ham, blot drukket hans blod, og det havde han selv givet væk, så det kunne da ikke være det, der berørte ham. Han kiggede kort ned af sig selv. Heller intet der. Men hvad kunne det så være? Selvom han normalt var glad for ikke at kunne læse folks tanker, så kunne man selvfølgelig altid bruge det i ny og næ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 11:43

Der var stadig en kold og hård blæst og få regndråber som faldt ned fra himlen så det var da klart for Adeon at han frøs.. han havde ikke just vintertøj på. Han knep øjnene sammen i et kort stykke tid inden at han åbnede dem igen og kiggede hen på ham. "Ja.. så ved jeg det.." mumlede han lavt, Adeon gik væk fra muren og hen mod Demetric, uden at flytte sit blik væk fra ham. Et mindre lusket smil dukkede frem på han læber, "Jeg må også hellere se at finde en mere interessant herre.. der vil bruge mig.." kom det fra ham, mens at han var lidt i tvivl om hvilke ord han skulle bruge, da han ikke synes at det var den helt perfekte sætning han kom med, ikke fordi han var nervøs. Han fortsatte med at traske hen til ham og lagde da sin ene hånd op på hans kind, "Et minde fra mig..." mumlede han og lod sine negle bore sig ned i hans hud mens at han lod sin hånd glide ned langs hans hals og videre ned til hans kraveben, der kom et fint sår ud af det til sidst og det ville ikke forsvinde. Det var en eviggyldig gave.
"Jeg havde selvfølgelig mere i tankerne end det..." hviskede han og smilede lidt, mens at han så fjernede sin hånd, da han var færdig med sit arbejde, mere eller mindre, han så lidt afventende på ham, uden at vise en form for frygt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 11:58

Han forstod ikke helt hvad gutten ville. Var han bøsse? Tanken var der, men alligevel? Han forstod ikke en dyt af hvorfor han begyndte at rive løs, men han havde dog andre problemer, da såret han havde lavet ej ville heales. Han kiggede ned på Adeon som selvfølgelig nu havde vækket en hvis interesse i ham. "Hvad vil du med de ord?" Han havde droppet at heale sit sår, da det ikke ligefrem så ud til at ville heales, uanset hvor mange kræfter han lage i det. "Hvad har du mere i tankerne end ..." Han vidste ikke lige hvad mere han skulle sige, vel fordi at Adeon heller ikke havde sagt sin sætning færdig, så han kunne heller ikke selv gøre dette. Han pressede læberne sammen og fattede ikke noget af denne fyr og hyggede sig med at kradse ham i ansigtet.
Han kunne mærke regndråberne der blev større og støre, mens de faldt tætter og tætter, og gjorde ham godt våd. Som alle andre regnvejr, lukkede skyen over hoved på dem alt sit vand ned over dem så der ikke gik et sekund før de begge ville være driv våde fra top til tå. Han lod en finger gide ned over såret han lige havde fået erhvervet sig. "Du forventer ikke jeg siger tak for din lille gave." Fnøs han. "Ellers kan jeg skuffe dig, og sige at det gør jeg ikke." Hans stemme var rolig, og dækkede perfekt over hans undren over fyren, som viste sig at kunne gøre mere end blot være forvirret og ikke kunne lide lugten af rødvin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never give in. //Demetric// Empty Sv: Never give in. //Demetric//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum