Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
spørgsmål?? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
spørgsmål?? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
spørgsmål?? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
spørgsmål?? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
spørgsmål?? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
spørgsmål?? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
spørgsmål?? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
spørgsmål?? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
spørgsmål?? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
spørgsmål?? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

spørgsmål??

Go down

spørgsmål?? Empty spørgsmål??

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 20:32

ja jeg ville meget gerne vide hvilket land det var vi spillede i, både med hensyn til miljø, økonomi, antal af personer, størrelsen af byen, valuta, og regler!

det er okay hvis det er et selvopdigtet land, men kan man stadig ikke få lidt info omkring sprog, valuta, størrelsen på byen og hvor mange der bor der, den politiske situation i landet, og hvor meget menneskerne ved om de andre racer?!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spørgsmål?? Empty Sv: spørgsmål??

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 7:22

Okay, det sidste spørgsmål ville du altså kunne finde i historien omkring Di Morga. Og dette ville så være at menneskerne ikke ved omkring de andre racer, da de har glemt de eksistere. Der vil være gamle folk som kan huske og savner væsnerne, og der vil være folk der vil hade dem.

Di Morga, der en fiktiv by/land, altså den er selv op fundet. Ikke særlig stør, men indeholder alligevel omkring de en milion, det er en by der er igang med at vokse og blive stører så at sige. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det med sprog og valuta da jeg nok mener at det ville være lidt for meget at bøvle med hvis man også skulle huske at det var anderledes, så det skulle bare være det vi også har i danmark, men byen er en gammel fransk by. Ud over det er det så en meget rig by, dog ikke ved Di Morga - øst, der vil det fattige område af selve Di Morga. Reglerne er enkle, det er selvfølgelig ikke tilladt at dræbe (er det dog stadig i reglerne for selve siden, men hvis det bliver opdaget af politiet vil du blive anholdt og smidt i fængsel), jeg gruer lidt over om vi måske skulle have dødsstraf? O_o
Ellers så må man jo som sagt, ikke stjæle, overfalde folk, og alt det andet vi keder fra dagligdagen.

Hvis der er andre spørgsmål må du meget gerne spørger igen ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spørgsmål?? Empty Sv: spørgsmål??

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:52

Hmmmmm jeg syntes ikke vi skal ha døds straf :S....

Det ville måske blive lidt for voldsomt....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spørgsmål?? Empty Sv: spørgsmål??

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 9:08

hmm xD det er jo ikke fordi at den kommer særlig meget i brug.. men som sagt.. man kan jo kigge på Nero her som der lige har dræbt ... eller lige og lige.. men har dræbt 12 mennesker? O__o .. men nej jeg tror ikke det bliver at det kommer så vidt :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spørgsmål?? Empty Sv: spørgsmål??

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum