Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 13:23

Hej folkens ! ^^



LINKS FOR YA!! 8D

Only Together - Blog
Breathing Lens - Min hjemmeside
Aypus - dA
Facebook
Ayra - Ernya
Yep.. en masse ligegyldige links fra mig til Jer. Stalk mig! 8D

Jeg er ny her på siden, desværre lige inden den skal til at lukke ned. - Og jeg er ikke engang begyndt at kende min karakter ordenligt endnu. Anyway, jeg vil i hvert fald lige præsentere mig selv for Jer, da jeg kan se at mange andre har gjort det samme :-)

Mit rigtige navn er Signe. Jeg har kagedag den 28/9 og er fra 93. Så kan du vel selv regne dig frem til hvor gammel jeg er nu ;-) Jeg er forlovet med Steffen, og håber på at flytte sammen med ham efter sommerferien. Jeg har tre søskende, en mor og en far.

Jeg har igennem mange år af mit liv cuttet (omtrænt 6 vil jeg tro) og jeg er for nyeligt stoppet, grundet mit forhold med Steffen begyndte. Derudover har jeg døjet med spiseforstyrrelse, depression, stress og selvmordstanker. Så jeg har været igennem lidt af hvert...
Du sidder sikkert og tænker nu: "Jamen hvad rager alt dette mig?" Hvortil jeg kan svare at det har en kæmpe indflydelse på om jeg lige har overskud til at svare i dag. Så vær sød at tage hensyn og lade være med at presse mig til at svare, fordi så går jeg bare i baglås og får overhovedet ikke svaret. Dette betyder dog ikke at du skal være skræmt væk og jeg ikke kan holde til noget, jeg vil blot gerne have lidt tid. Intet andet. Og nu har jeg gentaget mig selv et par gange o.o

Og fordi at jeg ved hvor nysgerrige I er med hvordan jeg faktisk ser ud, kan jeg da lige smide et par billeder:
Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn 76021_10150298638625360_743265359_15510705_697269_n

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn 226325_2027100194271_1147028579_2402009_4200409_n

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn 226824_2027130595031_1147028579_2402138_3884484_n

MEN VÆK FRA ALT DET NEGATIVE!!! :-D
Okay.. nu har I så fået det grundlæggene omkring mig. Tør du skrive? ;-)


Sidst rettet af Evelyn Tirs 7 Jun 2011 - 0:32, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : added links)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Sv: Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 13:25

Lyder meget - dystert? Uhm, jeg gik i totalt forvirrelse da du skrev de sidste tre ord. Er det emne søgning, eller bag om facaden halløj, eller begge dele^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Sv: Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 13:29

Lidt begge dele. Atm vil jeg dog gerne bare have min karakter i spil, så jeg kan blive klog på hvad for en hun er ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Sv: Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 13:36

Du kan jo afprøve hende på Jass, hvis du er fisk på at lave emnet, er nemlig selv igang med at svare på et, på en anden bruger, og skal starte et andet emne. Jeg er ligeglad hvor :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Sv: Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 13:40

Awesome :-D Dog frygter jeg lidt for min karakters overlevelse så X'D Du er varulv.. well.. det bliver interessant..

Btw, inden jeg starter et emne.. er der et max for hvor mange du må have igang osv? o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Sv: Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 13:43

Hehe ^_^

Hvad mener du? Nej, ikke et max antal, men jeg besvare først emner, når jeg finder krea til det, og kan svare ordentligt, det skal jo være ordentligt svar man får tilbage. Så hvis der går lidt tid (normalt højest 1-2 dage) så er det fordi min krea er løbet en tur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Sv: Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 13:51

Fair nok :-D
Så poster jeg da lige et emne et random sted, og finder så også lige ud af hvad der er hvad ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Sv: Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 13:54

Hehe, bare tag der god tid, ingen hastværk, det er jo lastværk xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Sv: Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 14:37

http://www.vielamort.com/t7552-det-nye-mode-jass#157983
DONE! XD Havde lidt svært ved det, men håber at det er godt nok ^u^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Sv: Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 0:33

Tilføjet en masse links. Stalk mig! 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn Empty Sv: Den psykopatiske vampyrtøs der sidder bag Evelyn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum