Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:23

*At kigge imod latest topics* Fløøøjt. Jeg vidst ikke den eneste der søger emne i dag, huh? Men altså, befri mig dude. Keder mig af H til, og vil igang med sådan en saftig emne, som let kunne minde om en roman. Jeg vil have action.. draaaaaaaaaaama.. du ved hvor jeg ender henne! .. Men jeg har ikke de store krav angående et emne.. plot... hmm.. det op til dig. Hehe. Soooo kunne du tænker dig at møde Aino? En halv gal rå kvinde?
Ja?.. HVAD VENTER DU SÅ PÅ! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:30

*rækker hånden i vejret*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:31

Altså.. Det lyder herre interessant, men indtil på mandag (fra på torsdag af), har jeg meget lidt (eller næsten ingen) tid på computeren alias vie.. Efter mandag, er jeg nok en hel del online, pludselig.. Såh..

Det er nu bare, om hun kan analyserer Tai så let, som alle andre :3 Hvis du er interesseret? Men advarsel.. Har allerede 3 kørende, så der svares nok først hver anden dag, indtil mandag i den kommende uge xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:34

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... O__O

Analysere Tai.. det kan du lige bande på! xD
Det gør nu ikke så meget, med du ik' svare hurigt tilbage. Så skal det tilgengæld være et ordenligt sygt emne! >:D
... Men vil det så sige at du kan emne .. nu?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:35

Ja Karl? O.O'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:36

Indtil kl. 8... Ush! ^^ Men hvis du laver svarer inden, så lægger jeg det på usb og laver svar på stationære - uden internet .__. - som jeg så kan lægge ind i emnet, det tidspunkt jeg fanger en pc med trådløs netværk xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:37

*kradser i al hast en besked ned på en lille gul seddel og sætter den i panden på Aino*

Jeg vil også emne ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:41

Kay kay, Tai! xD
Så laver jeg den nu... men når den sgu ikke til kl.8 mand! Ya kill me.
Men sender linket til dig.. så.. du svare når du får det der internet problem løst ^^'

*Kigger på sedlen fra Karl* Whuuup! Sådan makker.

Hvor kunne du tænker dig emnet? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:43

Jeg vil glæde mig yderst meget.. n___n

Uuh.. Interessant.. og spøjst..

De to der siger ja til dit tilbud, er begge maskerede.. Og så er den ene djævel og den anden dæmon.. Kinda ooky spooky xD

(At tilføje o_o)

Sted.. Sted.... Kirkegården måske?


Sidst rettet af Taioro Man 20 Jun 2011 - 19:46, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:45

skal ned til mine bedsteforældre, men vil være på igen senere... så hvis i eller du ville lave et emne imens ville jeg blive glad ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 19:49

Sådan skal piben lyde, min dejlige nye emnepartner :D

Yush yush.

Hahha. Tænkte sgu lige det samme! Men det sgu dejligt nok ^__^
Spooky? Kinda! Men Aino er sgu heller ej den søde engel

Kirken? Super duper. Så bliver det der :D

Karl: Ja det fint nok. Så laver jeg den, også sender linket til dig, for aner ikke om jeg logger af senere. Men så har du i det mindste noget at svare på! :D
Kunne du såvel tænke dig et sted... eller skal jeg kaste mig ud i et eller andet sted?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 20:36

Jeg vil gerne emne med dig. Dag eller nat? I Don't care.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 21:08

Jamen gud dog. Desværre er jeg nødt til at logge. Men skal nok lave emnet, så sender dig linket når jeg er færdig. Har du nogen steder du helst vil have emnet eller?..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2011 - 15:58

Nul, du. Det bestemmer du ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2011 - 16:45

Yush yush. Går igang med emnet senere på dagen, har lidt travlt så.. ^^'
Men sender PM til dig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.  Empty Sv: Befri mig, og du vil få et plads i mit hjerte.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum