Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske noget spænde af vide EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske noget spænde af vide EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske noget spænde af vide EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske noget spænde af vide EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske noget spænde af vide EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske noget spænde af vide EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske noget spænde af vide EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske noget spænde af vide EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske noget spænde af vide EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske noget spænde af vide EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske noget spænde af vide

Go down

måske noget spænde af vide Empty måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 16:56

Sted: High school
Tid: 14 tid
Dato: 16
Vejr: lidt varm og lidt blæst
Omgivelser: en maste menneske

Lucifer kom går mod skole da der bliver hold forgrave, som han vil tager til da han alligevel ikke noget af laver, det kun jo være af det var spænde af høre på, han havde sit normal sort tøj på og en lang sort læder jakke som gik ham til føder, han kom ind på skole og kiggede rundt og så nogen menneske går lidt længe ned, som han være af går efter dem, lidt efter kom han ind i en idræt sal hvor han sad sig bagste for ikke af høre på de anden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 7:28

Faith kam langsomt gående ind på skolens areal og kiggede rundt, hun havde sine papir og nogle bøger under armen inden hun gik over skolegården og hen til gymnastik salen da det var der, der ville blive holdt forlæg for alle eleverne, og hun var blevet invitereret da hun måske skulle starte her, hun tog skolen lidt i øjesyn, den så bestemt ikke værst ud, nej slet ikke. Hun smilede skævt og gik så ind af døren og kiggede rundt på de mange elever der sad og mumlede, hun satte sig på de bagerste rækker og fugtede kort hendes læber mens hun ventede på at de ville starte med at tale. Hun var iført nogle sorte slim jeans og en sort stram t-shirt, der ud over havde hun en læderjakke på nogle højehelede sko på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 8:39

han kiggede kort op da en dame sad sig ved ham, *hun ligner ikke en elev, begynde skulle hun også bare høre på det eller skal hun måske begynde på skole, utrilig af man giver af går i skole* tønke han og kiggede kort på hende ind han vendt blik frem an igen og kigger på nogen af andre der er her ind, "dav, hvor laver du her, skal du høre forlæg eller skal du begynde på skole" spurget han og kiggede hort på Faith så hun hvis af det var hende der blivet spurget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 17:53

Hun tog en blyant frem og begyndte langsomt at bide i den mens hun ventede på at de ville starte med det som der skulle blive sagt på dette møde, forlæg eller hvad man nu skulle kalde det, hun vente langsomt hoved da hun hørte en stemme der snakkede til hende, hun hævede det ene øjenbryn "Ey..." sagde hun stille og smilede skævt til ham "Jeg overvejer at melde mig ind her, så jeg ville se hvad de havde at byde på" hun trak på skuldrene og smilede skævt "Faith.. Faith Jável" præsenterede hun sig og rakte sjovt nok hendes hånd frem for at sige hej til ham, egentlig var hun ikke den helt store håndgiver, faktisk gav hun stort set aldrig hånd, men what ever, en gang skadet vel aldrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 17:59

"okay det gør jeg ikke, jeg kom bare for af høre om de havde noget spænde af høre om" sagde han og kiggede kort på hende, "Lucifer Leviathan" præsenternede han sifg for og rakte sig hånd frem og gab hende hånd, "hyggeligt af møde dig Faith" sagde han og kiggede kort på hende, en engle vil han gæt på da hun var død, han plejer ikke af giver sit efternavn ud med hun præsenterede hun sig med efternavn måt han ved heller også gør det, "tror du af de har noget spænde af fortale" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 18:50

Hun nikkede og smilede skævt "i lige møde Lucifer" sagde hun stille og trak langsomt sin hånd til sig, hun rykkede en plads hen så han kunne sætte sig ved siden af hende hvis han skulle have lyst til det, men man viste jo aldrig, kunne også bare havde været for at være venlig at han havde snakket til hende da hun havde set alene ud, kunne jo være han havde nogle venner han skulle sidde hos? Man kunne jo aldrig vide, hun nikkede lidt til det han sagde "ja det kunne jo være de havde noget spændende at fortælle, man ved jo aldrig med lærer og skoleledere" sagde hun stille og bed sig lidt i lillefingerens negle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 19:00

han nikke bare som tegn på af han havde hørt hende, han flytte en plads så han sid ved side af hende, "ja det må man da håber af de har ellers har vi brugt vores tid på nogoet som vi ikke behøve" sagde han og kiggede kort på hende, "skal du mødes med nogen her eller er du alene, for det er jeg" spurget han og kiggede op på scen da en lille tyk mand kom ind på den, hvor han burde da velkommer dame og herre, hvorefter han for sige progrem for forlæg, "det lyder kedeligt for starte" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 20:10

Hun grinede og forstod godt hvor han ville hen med det, nej det var ikke så sjovt at sidde her og skulle lytte til nogle gamle mænd og damer som var utrolig støvet omkring tingene men nogen gange var det nu også meget hyggeligt. Da den tykke mand kom op på scenen kunne hun allerede der se at det her var spil af tid, hun sank ned i stolen "Gaaaaab!" mumlede hun og rystede på hoved "du har ret..." sagde hun stille og kiggede lidt frem og tilbage og rykkede hen til ham så hun kunne hviske uden at nogen ville kunne hører det "skal vi smutte eller?" grinede hun lavmeldt da hun ikke havde den store lyst til at skulle hører på de mange kedelige mænd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 20:17

han nikke for af viser af han havde hørt hende da hun mumlede gaaaaab, "ja det vil jeg nok regn med af det vil bliv" sagde han lav og kiggede kort på hende, "ja det kan vi godt" hviske han og rejse sig roligt og gik mod dør efter hende da han lod hende går første af dem, den tyk mænd kiggede på dem da de rejse sig op og begynde lige efter af snakke videre, "det skulle jeg sgu ikke høre på, da det lyder kedeligt da det lige starte kan det ikke bliv spænde" sagde han da de kom udefor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:12

Hun smilede taknemmeligt til ham da han med villet til at gå med ud så hun ikke behøvede at være den eneste der skulle rejse sig op, og det virkede på en eller anden grund mere rart ikke at skulle være den eneste som gik. Hun bed sig i læben og smilede igen til ham da han åbnede døren for hende og sukkede lidt mens hun ind trak den kolde dejlige luft der nu engang var. Hun kiggede på ham "jaaah mange gange bliver det bare mere kedeligt når det starter kedeligt" grinede hun lidt og satte sig på en af de mange bænke der var i skolegården og tog en smøg frem og satte den i munden, hvorefter hun begynde at lede efter hendes lighter men fandet den inden længe "have en smøg?" spurgte hun Lucifer og rakte pakken hen imod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:17

"ja det gør det normal der for er jeg ikke til forlæg så meget mere da det keder mig det er ikke så tit af de kan fortælle noget mig ikke ved i forvej" sagde han og kiggede på hende, han gik med over til en bænk og sat sog ved side af hende, da hun tog sig cigaretter pakke frem fandet han sin lighter frem og tænde hendes smør for hende, "ja tak som burde" sagde han og tog en tog den i mund og tænde den, og lad lighter tilbage i lommer, "er du her fra by" spurget han ofr af snakke om noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Fre 19 Mar 2010 - 20:10

Hun smilede taknemmeligt til ham og tog et hiv af sin smøg og kiggede lidt rundt mens hun pustede den tygge røg ud af næsen. mens hun kiggede lidt rundt, der var så mange der snakkede om at rygning dræbte folk, ja selv på pakken stod der nu ting som rygning kunne gøre ved en, men hun kunne ikke være mere ligeglad med hvad den ville gøre ved hende, faktisk så ville der jo ikke ske noget med hende, hun var jo allerede død, så hvad gjorde forskellen? "kender godt følelsen af at folk tror de kan fortælle ting som man allerede ved" hun trak på skuldrene "Folk har den sjove ting at de tror at fordi de ved noget nyt så er der vel ingen andre som ved omkring det... men mennesker er heller ikke til at stole på" hun tog et nyt hiv og kiggede lidt på ham inde at hun pustede røgen ud igen og tænkte lidt over det han sagde "Nej.. eller jo.." sagde hun stille og tog en nyt hvæs af sin smøg "jeg bor ude i skoven, men jeg har også boet her inde i byen lige da jeg kom til" sagde hun stille og smilede skævt til ham "Hvad med dig Lucifer? Hvor bor du henne?" hun betragtede ham lidt og vente så hoved væk ham og tog endnu et hvæs men blev ved med at have smøgen i munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Fre 19 Mar 2010 - 20:22

han røg stille og roligt på smør, ja rygening kun slå en ihjel sige de klog hoved, men det var han sgu ligeglad med da han var død, "ja men så er menneske nu om dags, de tror af de er de stærke her på jorden, da har bare gemt af vi og findes" sagde han og kiggede kort på hende og tog et hiv af smør og pustede ud af den en næse bor, "har jeg gæt rigtig af du er en engle" spugrte han og kiggede på hende og tog et hiv mere af smør, "bare fordi de ikke lever i så lang tid som os tror de ikke af man ved hvad der sket for 100år side" sagde han og kiggedd kort på hende, "okay og jeg bor ud for by i et halv stor hus for mig selv" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:51

Hun nikkede til det han sagde og kunne godt forstå hvad det var han mente med det han sagde, ja mennesker nu om dags havde glemt alt omkring væsenerne på grund af ham den prinse der, hvad var det nu han var kaldet? Hun kunne faktisk ikke huske det når hun skulle være helt ærligt, og hvad skulle der også være så vigtigt ved at vide hvad han hed? Han havde ødelagt den magiske verden i Vi La Mort, og hun håbede at han ville brænde op i helvede for evig tid for den kujon og idiot som han var. Slagtet uskyldige væsner fordi at han var bange for dem. Hun rystede på hoved og sugede det sidste af sin smøg inden hun smed den på jorden og lod langsomt sin fod gnide frem og tilbage så den slukkede og nikkede "jup jeg er en engel.. så proud" mumlede hun stille og måtte sige at det ikke var sandt, hun var ikke stolt over at være engel faktisk hadet hun det mere end noget andet og ville ønske hun da i det mindste kunne have været blevet en dødsengel? Eller noget i den dur, hun sukkede og nikkede også til det næsten "Spændende" sagde hun stille og lukkede øjnene kort inden hun åbnede dem igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 23:18

"det kan jeg heller ikke husk hvad han hed, man jeg er sgu også ligeglad da jeg ikke kan bruge det" sagde han og kiggede kort op hende ind han røg det sidste af smør og spytte den sidste af smør ned på jorden, "okay synes jge nok af jeg kun mærke af du var, jeg er selv en dødsengle" sagde han og kiggede på hende, "hvad arbejde en engle som dig så med" spurget han og kiggede på hende, hun kun vel godt find på af arbejde med lidt af hver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 13:18

Hun kiggede lidt undrene på ham da hun da var ret sikker på at hun havde tænkt det omkring at hun ikke kunne huske hvad han hed? Men måske havde hun sagt det højt alligevel, eller også var han tanke læser og havde uden at tænke over det læst hendes tanker og derfor troet at hun havde sagt det? Hun viste det ikke og kunne da i grunde også være lige meget. Hun sukkede lidt og bed sig i læben mens hun tænkte lidt over det og nikkede så "joo, jeg gættede på at du ville være en engel eller dødsengel men var ikke helt sikker" sagde hun og smilede skævt til ham inden hun igen tog en smøg op og sætte ild til den inden hun tog et sug. Hun sukkede og trak på skuldrene "denne engel arbejder som stripper" grinede hun og tog endnu et hvæs af sin smøg og pustede langsomt røgen ud, hun skammede sig ikke så meget mere over det, og for det andet overvejede hun jo at stoppe. "hvad med dig?" spurgte hun lidt efter og kiggede på ham med et lille smil på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 14:03

"okay det er heller ikke lige altid svær af mærke eller ser på andre nogen gang" sagde han og kiggede kort på hende, "okay det job er du sikke også god til, og jeg arbejde ikke selv rigtig med noget ud over jeg er i hæren nogen gang når jeg har lyst" sagde han og kiggede kort på hende ind han kiggede op på himmel, "jeg synes ikke rigtig jeg har bruge for af arbejde nu hvor jeg har arbejde det mest af mit liv" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 15:53

Hun grinede lidt over at han sagde at hun måtte være god til det "Er det så tydeligt?" sagde hun med et lille glimt i øjet og trak så på skuldrene "jaa.. jeg er vel god nok" sagde hun og trak på skuldrene og viste ikke helt hvad hun skulle sige til det, nogen fandt hende god og hun var da sikker på at der også var andre som ikke fandt hende særlig god. Alle folk havde en mening omkring ting og den ville altid være anderledes, sådan var det også sådan ville det bliveved med at være, for det andet ville det andet også blive utrolig kedelig hvis det var sådan. Hun sukkede lidt og nikkede til det han sagde "Hmm.. ja forstår jeg godt" sagde hun og smilede skævt, nu havde hun jo ikke arbejdet særlig meget af hendes liv, hun havde prøvet at blive designer men ikke med særlig meget held. "Det er ikke altid at man har lyst til at arbejde, og nu når vi har så meget tid.. så kan man godt vente lidt med at begyndte med en karriere" små lo hun og smilede skævt, det var også derfor at det kun var nu at hun ville begynde på en uddannelse, hun havde jo heller ikke så meget andet at tage sig til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:13

"nu var det jo kun for sjov af jeg sagde det" sagde han og kiggede kort på hende, han fander sig cigaretter pakke frem og prutte en smør i mund og tænde den med lighter hvorefter han lad det tilbage i lommer, "nej det har men ikke altid lyst til også er det godt af man kan hold en lang pause ind man begynde af arbejde igen" sagde han og kiggede kort op på himmel, han røg roligt videre og kiggede kort på nogen som gik ud på vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde af vide Empty Sv: måske noget spænde af vide

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum