Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nu må der blive gjort noget ved det!!!! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nu må der blive gjort noget ved det!!!! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nu må der blive gjort noget ved det!!!! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nu må der blive gjort noget ved det!!!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nu må der blive gjort noget ved det!!!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nu må der blive gjort noget ved det!!!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nu må der blive gjort noget ved det!!!! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nu må der blive gjort noget ved det!!!! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nu må der blive gjort noget ved det!!!! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nu må der blive gjort noget ved det!!!! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Jay Wu Ons 17 Mar 2010 - 7:14

DEN ER HELT GAL!

Vi ser alt for mange brugere der KUN skriver fra de 1-2 linjer, nu er det altså nok! Vi har sat minimus grænse på TRE linjer, ikke mindre eller mere! Det brude ikke være tilskrækkeligt meget at få det op på det antal linjer som er blevet sat til! Vi finder det får dårligt! Vi har så også taget en konsekvens på denne regel 'overtrædelse' Og det er at man bliver unactived i et hvis antal dage! Hvor mange dage er ikke til at vide, men op omkring 3-7 dage hvis det er helt slemt!
Vi mener heller ikke det burde være nødvendigt at tage det sådan op, når det er en af de ting som man læser allerførst når man er startet på siden! Og vi beklager da mange gange at vi har haft fat i en person op til flere gange, men det er jo ikke ligefrem sådan som i at vi nyder at sige til folk at nu skal de tage sig sammen, det ødelægger lige så meget det sjove for os, som det gør for jer! Men der er altså nød til at være nogle regler som man kan rette sig efter så der kommer en hvis balance i tingene! Vi er kede af at i føler jer nedgjort eller hvad i vil have det skal blive kaldt, men det er sådan landet ligger!


Hilsen The Admins
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Sv: Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 9:57

Jeg vil også lige tilføje at jeg faktisk er lidt skuffet over det, jeg mener ikke det kan være rigtigt at vi har så lidt regler og alligevel bliver det ikke overholdt, det kan faktisk gøre en lidt ked af at vi skal bruge tid på at tjekke folk om de nu skriver så meget som de skal, eller om de ikke gør i stedet for at finde på idéer til hvordan vi kan gøre denne side mere sjov at være på.
Men nu til spørgere jeg jer, hvad skal vi gøre for at i vil begynde at skrive mere!? Hvad er det som i vil have vi skal gøre for at i faktisk overholder den ene regel? Eller kan i faktisk godt lide at vi skal tjekkes jeres emner og at i for sure mails fra os!? For jeg finder det altså ikke særlig sjovt at skulle gøre det, og må indrømme er jeg er lidt lettere irriteret over det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Sv: Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 10:13

ved ikke om der er et defineret svar på det, jeg er lidt i tvivl for på min skole pc skriver de fleste 3 linjer, men derhjemme har jeg en 22 tommers, og siden er sat så den følger skærmens størrelse, så bliver 3 linjer meget at skrive, men jeg tvivler på det er mig der er problemet.

men det er med i den grund jeg kommer med NU! det kan være personerne har meget små skærme der gør de skriver 3 linjer, men for andre er det mindre, derfor bliver det misforstået, men på den anden side tvivler jeg alligevel stærk, og det er selvfølgeligt surt at det sker at folk ikke skriver, jeg vil sige at alle kan lave en smutter engang imellem, men en enkel post her og der er ikke det store at græde over, det ville være slemt hvis jeg skrev med en der kun skrev 1 - 2 linjer per post at jeg ville blive irreteret, jeg har tit oplevet at jeg selv skriver længere når jeg kommer på en side hvor folk skriver langt, og jeg skriver kortere når andre gør det.

hmm jeg ved ikke helt hvad i kan gøre mod det, lav et ban or soo, i dont know! men det er lidt drastisk at banne en person fordi denne ikke kan skrive langt nok, synes at midlertidigt ban med en 3 til 7 dage er en fin ide, hvis det bliver et stort problem kunne man skærpe reglerne til det mere ekstreme. *hit the hammer with the PERMABAN!!!* orrrrrr maybe nooot Oo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Sv: Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 12:01

haha xD hmm, jaa du siger noget men med 3 linjer mener vi fra punktum til punktum >_> da det jo er tydeligt at der er nogen der ikke kan finde ud af det med at man skal skrive kreativt! >_< altså helt ærligt folkens hvad er der sjovt ved de der 1-2 linjers emner, og det er kommet os til øje at der er flere der gør det flere gange, vi plejer at give en advareles når vi ser at der har sket flere gange, men når det så fortsætte skriver vi en lidt hårde tone, som at vi banner for nogle dage.. men vi synes altså ikke det burde være nødvendigt -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Sv: Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 12:14

jeg skriver ved din defination kun 1 til 2 linjer så, jeg bruger sjældent punktum!

ej jeg ved hvad du mener med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Sv: Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 12:21

Godt så, men jeg er bare så træt af potterskole standarter her.. jeg ved godt ikke alle er lige kreative, men stadig, folk kunne da godt tage sig lidt sammen!? Eller er det virkelig for meget at spørger om >_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Sv: Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 12:35

don't ask me, i haven't gotten any mails from you people about i ain't writing enough!!

nemlig jaaa, ej jeg ved det ikke, spørg dem der skriver for lidt andet er der ikke at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Sv: Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 13:12

nej med dig har jeg heller ikke noget problem med hensyn hvad jeg har sket du har skrevet, såååe der er jo ingen grund til at skrive til dig xD

hmm.... måske skulle man lave noget mere, med man fik et eller andet for at man skrev så meget som muligt.. >_>?
jeg vil selv stå indefor det er altså muligt at få et indlæg op på 2000 ord... såååe GUYS! i kan godt tage jer lidt sammen xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Sv: Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Jay Wu Ons 17 Mar 2010 - 15:08

Lige præcis! Og helt ærligt hvor let er det endelig lige at kunne svarer på noget der kun indeholder omkring de 1-2 linjer? Har du tre linjer er der mere at gå ud efter, så længe det ikke er to hele linjer + et ord til sidst som så danner disse tre linjer, men stadig ikke helt fuldendt endnu. Altså de fleste brugere tror ikke vi tjekker for den slags ting, men skal jeg være helt ,ærlig er det nok den regel jeg går allermest op i hvert fald, fordi det er nok den regel som gør at man får en selv til at skrive mere, jo mere man skriver desto bedre. Men ja straffen får det med banner bliver vel lidt varieret på hvor længe man har gjort det, men jeg mener at 3 dage brude være det første man kom op på og 7 være der hvor man virkelig skulle tage sig sammen! Men, men, Nero du er langt fra en af dem der skriver lidt, og jeg er da meget glad for at du skriver rigtig meget, os selvom du har en stor skærm, men så må dem med små skærme se om de kunne komme op på de, 5-10 linjer, da det nok ville være den rette metode at komme op på det vi kan kalde 3-4 linjer på en normal computer skærm. Og der er os blevet sagt til brugerne at hvis det hænder at den person de skriver med kommer ned på de 1-2 linjer så skal den person som svarer til lige tage hånden om den anden og sige “Hey kom lige frem med noget mere!” da det jo ikke er sjovt for nogen som helst at skrive med dem hvis de bliver ved i det stadie. Og da bestemt heller ikke sjovt for bruger eller Admin at skulle genfortælle og give advarsler om at der kommer konsekvenser hvis det sker for tit, fordi det er da ikke fedt for dem som har lavet siden at skulle rende rundt og argumentere om hvorfor det er sådan da det burde var meget forståeligt! Og det er da os hændt at man har skrevet smiler i emnerne men der slipper man da lige, men sker det for tit, så tager man altså den hårde tone frem også kommer piskesmældene!
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Sv: Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 19:58

YES! endelig en side hvor man faktisk prøver at få krea frem i folk! Vil kun give ret i det er så fucking kedeligt med folk der ikke skriver mere end 1-2 linjer! >_< og kan kun være enig i det som i skriver, folk må tage sig mere sammen og virkelig skrive meget, ville fandma være fedt endelig at være på en side hvor folk faktisk skrev meget i stedet for lidt.. Måske man kunne få folk til at se det? At det ville være mere historie at komme med hvis man skrev mere, altså jeg ved ikke, men nogen gange bliver man jo nød til at fremtvinge ting frem i folk som de mange gange har O__o bare et forslag? Men det kan man jo godt sige i er igang med at true på den måde ^^ hvilket jeg mener er helt fair at gøre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu må der blive gjort noget ved det!!!! Empty Sv: Nu må der blive gjort noget ved det!!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum