Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Boom Baby! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Boom Baby! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Boom Baby! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Boom Baby! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Boom Baby! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Boom Baby! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Boom Baby! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Boom Baby! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Boom Baby! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Boom Baby! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Boom Baby!

Go down

Boom Baby! Empty Boom Baby!

Indlæg af Gæst Lør 30 Jul 2011 - 23:14

Gordmorgen, Godeftermiddag - eller er det Godaften?

Ja, altså.. Dovne mig søger emner og har et par plots. Selvom jeg godt nok er for doven til at skrive dem alle, har jeg ledt lidt på UT efter nogle sange, der kunne beskrive plottet.. Det var ikke alle jeg fandt, men hvis nu I så super-gerne vil emne med mig, foreslår jeg at I lytter til sangenes lyrik. Kan selvfølgelig også selv hoste op med lyrikkerne, hvis I ønsker.. men prøv at høre dem just in case.
Musikken jeg har sat ind, er idéer til plots jeg ønsker - altså, vil jeg ikke have andre plots end dem, men er selvfølgelig åben for nogle små ændringer i plottets fremgang.

S, nu vil dovne mig give jer aktive væsner og kreaturer derude en chance for at vælge et plot med mig.. Look below to make your choice

  1. "Straffeattester bliver fysisk gjorte ligesom de
    bliver nedskrevet. For hver forbrydelse der begås, bliver personen
    stemplet (se første paragraf) på enten inderlår eller nakke.
    "
  2. Baby har let til tillid, så jeg tænker at der måske er en derude hun får det
    ekstra godt sammen med og udvikler en svaghed for. Men at den person,
    vil såre hende dybt mange gange - om og om igen fordi hun ikke kan
    modstå denne..(skal lige siges at plottet's anden deltager ikke behøver
    være af et bestemt køn n__n)
  3. Skyscraper - Demi Lovato
  4. Round & Round - Selena Gomez *
  5. Demi Lovato - Here We Go Again *

  6. Get Back - Demi Lovato
Nu er det bare med at vælge.. så, for at være alt for ærlig, syntes jeg du skulle se og komme igang med dine/dit valg - så vil jeg ligge mig til at se ''Frækkere end Politiet Tillader'' og sove bagefter! xD


Sidst rettet af Baby Tirs 2 Aug 2011 - 12:31, rettet i alt 3 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 15:15

Hvad er det lige man har imod rødhårede, her på siden? n_n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 15:22

(Der er noget galt med siden fra min computer, og derfor kan jeg ikke umiddelbart sætte et billede ind af min karakter).. o.o

Men jeg er frisk på at emne med dig og have et plot... ville skrive inden at jeg genstarter min computer for at se om det vil hjælpe mig :)
Hm.. ved ikke om du vil være med til plots idé nummer 4? (Du bestemmer hvad du helst vil)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 15:29

Mr. Damon skrev:(Der er noget galt med siden fra min computer, og derfor kan jeg ikke umiddelbart sætte et billede ind af min karakter).. o.o

Men jeg er frisk på at emne med dig og have et plot... ville skrive inden at jeg genstarter min computer for at se om det vil hjælpe mig :)
Hm.. ved ikke om du vil være med til plots idé nummer 4? (Du bestemmer hvad du helst vil)

Årh... Det stinker, og jeg kender det godt nok ikke. Men kan forestille mig det :3 Held & Lykke, til dig med det problem n_____n

Dejligt! Endelig en der gad mig :3
Altså.,. jeg ville nok ikke skriv plottet op, hvis ikke jeg ville være med til det.. Men for at du er sikker, så yes. Det ville jeg bestemt! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 15:34

Hej!

Ka' lige sige jeg har samme problem, hvilke er grunden til at du ikke kan se min kære avatar, men gå ind på min profil, der har jeg hele tre billeder af lille Andrija ^^

Men men, videre :)
Jeg ka' ikke lige se nogle af dine sange skulle vække min nysgerrighed, men hvis du har en du vildt gerne vil, så er jeg skam med på det, dog er der et par men'er (dem er der jo desværre altid nogle af).

1. Andrija er ikke med på at indlede et forhold da han er i et.
2. Jeg svare først på emner når jeg finder det interessant at svare i, så jeg kan svare bedst muligt.

Hvis du gerne vil have et emne med kærlighed, er han altid med på sex, men ellers bliver de ulykkelig kærlighed for hende, og du skal ikke forvente for mange trøstende ord fra Andrija's side xD

Men alt i alt, jeg er med på et emne, og meget gerne med plot :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 15:46

Andrija skrev:Hej!

Ka' lige sige jeg har samme problem, hvilke er grunden til at du ikke kan se min kære avatar, men gå ind på min profil, der har jeg hele tre billeder af lille Andrija ^^

Men men, videre :)
Jeg ka' ikke lige se nogle af dine sange skulle vække min nysgerrighed, men hvis du har en du vildt gerne vil, så er jeg skam med på det, dog er der et par men'er (dem er der jo desværre altid nogle af).

1. Andrija er ikke med på at indlede et forhold da han er i et.
2. Jeg svare først på emner når jeg finder det interessant at svare i, så jeg kan svare bedst muligt.

Hvis du gerne vil have et emne med kærlighed, er han altid med på sex, men ellers bliver de ulykkelig kærlighed for hende, og du skal ikke forvente for mange trøstende ord fra Andrija's side xD

Men alt i alt, jeg er med på et emne, og meget gerne med plot :)

Orv! Det er sgu da Pettyfer! Wiii! :D

Wow.. Jeg kan se, det var det rigtige tidspunkt at få den her tråd op øverst igen.. Alle er jo på nu! xD Oprindeligt, var den her tråd oprettet om aftenen igår.. kl lort om natten.. xD
Og jo, nu skal du høre Andrija: Jeg har faktisk et par forslag til plot.. som vi kan svinge os igang med n__n Fx, Here We Go Again kunne være et forslag.. hvis bare han gør de rigtige tin, kan da vel nok komme ind i varmen hos Baby Men det må du bestemme, hvad har du lyst til?

Vi kunne også 'opbygge' som jeg kalder det, og tage plottet i etaper?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 15:53

Oh Yey, lille Alex ^^ Tænkte nok han sprang ind på lystavlen :P

Har lige siddet og lyttet til sangen, og det kunne da godt være, skal han bare været en flabet møgunge? (Den rolle ville han blive glad for) xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 15:59

Andrija skrev:Oh Yey, lille Alex ^^ Tænkte nok han sprang ind på lystavlen :P

Har lige siddet og lyttet til sangen, og det kunne da godt være, skal han bare været en flabet møgunge? (Den rolle ville han blive glad for) xD

Betsemt! Det er de bedste af slagsen :3 men.. flabet i hvilken betydning?( så vi har det på det rene )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 16:05

Hmm - okay, lad mig ændre ordet til måske forvirret.
At han er ganske forvirret, og aner egenligt ikke hvad han skal gøre eller sige, eller noget i den stil, bare render forvirret runder som en høne uden hoved.

Eller

Hvis vi alligevel tager ordet flabet.
At han udemærket ved hvad hun kan lide ham, men han er som sagt optaget, og prøver at misbruge hende, ved at få hende til at forelske sig i ham, bare for at smide hende væk igen. (lidt firkantet)

-Begge ideer kan der selvfølgelig ændres på, bare to forslag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 16:07

Andrija skrev:Hmm - okay, lad mig ændre ordet til måske forvirret.
At han er ganske forvirret, og aner egenligt ikke hvad han skal gøre eller sige, eller noget i den stil, bare render forvirret runder som en høne uden hoved.

Eller

Hvis vi alligevel tager ordet flabet.
At han udemærket ved hvad hun kan lide ham, men han er som sagt optaget, og prøver at misbruge hende, ved at få hende til at forelske sig i ham, bare for at smide hende væk igen. (lidt firkantet)

-Begge ideer kan der selvfølgelig ændres på, bare to forslag.

Jeg er ikke sikker på hvad ud mener men den første idé, men lige meget hvad lyder nummer 2 også mere tiltrækkende n_n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 16:12

O'kay, ska vi så ikke bare tage den?

Ehmm - skal vi bare høvle løs, eller skal vi finde på en måde, hvorpå de møder hinanden og så videre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 16:15

Ja det syntes jeg.. Tror skam ikke det ville fungerer særligt godt, hvis der var en af os der ikke fattede plottet n__n

Så.. vi høvler løs :) og nu, hvor vi har fået det på plads, mangler vi blot at det endelige spørgsmål!:
Hvem får den kolo-enorme ære at oprette den fortræffeligt planlagte tråd?


-Skal lige ud og køre med min far, så derfor er jeg ikke så tilstedeværende i nogen tid her herefter.. C U n__n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 16:22

Eh ... okay, lige før du får den store ære at lave emnet, så! Skal de kende hinanden, eller skal vi sige de møder hinanden, og hun falder for ham, og bla bla bla ... og så videre og videre?

Og Så giver jeg ordet/starten videre til Baby! :D Fly, FLY my little free bird ... ! (Undskyld, min anden karakters normale replikker kom lige ind xD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 16:26

Andrija skrev:Eh ... okay, lige før du får den store ære at lave emnet, så! Skal de kende hinanden, eller skal vi sige de møder hinanden, og hun falder for ham, og bla bla bla ... og så videre og videre?

Og Så giver jeg ordet/starten videre til Baby! :D Fly, FLY my little free bird ... ! (Undskyld, min anden karakters normale replikker kom lige ind xD)

Ah.. Det burde man have forudset :) Nuvel, jeg vil gøre mit bedste, når jeg er tilbage n__n Og yes, vi siger bare de møder hinanden.. det ville gøre det meget nemmere :3

Det går vidst nok.. xD
CU

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:03

Så er jeg tilbage. :) Tænkte på, om du havde nogle specielle steder du ønsker såkaldte emne? n__n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 23:29

Surprise! Baby mener selv, at det mest sexede sted at opholde sig er biblioteket....
http://www.vielamort.com/t8283-capricious#167461

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 23:31

Mr. Damon skrev:(Der er noget galt med siden fra min computer, og derfor kan jeg ikke umiddelbart sætte et billede ind af min karakter).. o.o

Men jeg er frisk på at emne med dig og have et plot... ville skrive inden at jeg genstarter min computer for at se om det vil hjælpe mig :)
Hm.. ved ikke om du vil være med til plots idé nummer 4? (Du bestemmer hvad du helst vil)
Og.. øh.. Damon? Plot-idé nr 4 er kinda-taken allerede... Men, vi kan stadig have et emne hvor hun føler sig tiltrukket af Damon?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Boom Baby! Empty Sv: Boom Baby!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum