Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
åh ja det længe siden jeg har været her - athal  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
åh ja det længe siden jeg har været her - athal  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
åh ja det længe siden jeg har været her - athal  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
åh ja det længe siden jeg har været her - athal  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
åh ja det længe siden jeg har været her - athal  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
åh ja det længe siden jeg har været her - athal  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
åh ja det længe siden jeg har været her - athal  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
åh ja det længe siden jeg har været her - athal  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
åh ja det længe siden jeg har været her - athal  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
åh ja det længe siden jeg har været her - athal  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

åh ja det længe siden jeg har været her - athal

Go down

åh ja det længe siden jeg har været her - athal  Empty åh ja det længe siden jeg har været her - athal

Indlæg af Nituki Ons 10 Aug 2011 - 21:23

S: Domkriken.
T: kl. 12:00
V: solskind og lidt skryger.
O: en del mennesker/væsner.
P: ava.

Nituki kom stille gående hen af gaderne for at nå hen til domkirken, hun kom der hen og satte sig ned og smilede for sig selv det var længe siden hun havde været i domkirken men det gjorder heller ikke noget, hun sad ved siden af en som hun ikke havde set før(dig) hun vidste ikke hvad hun skulle gøre eller om hun skulle sige hej eller noget til ham det var jo ikke bare noget man gjorder.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

åh ja det længe siden jeg har været her - athal  Empty Sv: åh ja det længe siden jeg har været her - athal

Indlæg af Gæst Tors 11 Aug 2011 - 17:41

Der kom altid sådan en sær sørgmodighed over Athal, når han befandt sig i nærheden af kirker, og den her gang var skam ikke tilfældet. Han havde standset midt op på pladsen og betragtet de skinnende spirer. Ligeledes domkirkens øvrige udsmykning og alle de duer, som opholdt sig på stedet. Han havde dernæst stavret over på en væk (han kunne ikke helt huske hvordan) og sad nu og stirrede frem for sig.
Følelsen af en person ved siden af sig fik ham til at dreje hovedet, og han stak denne et skævt smil. Bare sådan noget høflighedssludder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

åh ja det længe siden jeg har været her - athal  Empty Sv: åh ja det længe siden jeg har været her - athal

Indlæg af Nituki Tors 11 Aug 2011 - 17:48

hun smilede blidt til ham og så ned igen hun legede med sit hår og ville normalt ikke være der inde fordi hun havde det svært nok ved at hun havde midste en masse i hendes familie på grund af en masse uheld. hun smilede bare.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

åh ja det længe siden jeg har været her - athal  Empty Sv: åh ja det længe siden jeg har været her - athal

Indlæg af Gæst Tors 11 Aug 2011 - 19:30

"Dejligt vejr, huh?" bemærkede Athal, en anelse svævende. Hans blik henfaldt atter på den flotte domkirke, men snart så han igen på pigen. Et eller andet ved hende interesserede ham, men han kunne ikke helt sætte punkt på, hvad det var. Måsle kunne det være, de hørte under den samme race ..?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

åh ja det længe siden jeg har været her - athal  Empty Sv: åh ja det længe siden jeg har været her - athal

Indlæg af Nituki Søn 14 Aug 2011 - 19:32

hun smilede stille og s på ham og så mod præsten. ''ja hehe'' sagde hun stille med et smil. og så op på kalk malerrigerne i loftet hun rykkede lidt nermer ham for de beder kunne snakke sammen hun smilede sagt til ham. ''mit navn er Nituki og dit er'' sagde hun stille med et smil.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

åh ja det længe siden jeg har været her - athal  Empty Sv: åh ja det længe siden jeg har været her - athal

Indlæg af Gæst Man 15 Aug 2011 - 18:45

Athals smil voksede sig større, da han så pigen gengælde hans venlige bemærkning. Han rakte en hånd frem og rystede hendes. Lidt formelle måtte man jo være, når det trods alt foregik i en kirke. "Hej. Jeg er Athal," præsenterede han sig. Hånden blev trukket tilbage, og han lod en hånd løbe gennem det sorte hår. "Hvad laver du så herinde på dette tudspunkt af dagen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

åh ja det længe siden jeg har været her - athal  Empty Sv: åh ja det længe siden jeg har været her - athal

Indlæg af Nituki Tirs 16 Aug 2011 - 18:04

hun så på ham med et smil på sine læber. ''jeg havde ikke rigtig noget at lave hvad med dig??'' spurte hun stille med et smil på sine lælber.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

åh ja det længe siden jeg har været her - athal  Empty Sv: åh ja det længe siden jeg har været her - athal

Indlæg af Gæst Ons 17 Aug 2011 - 17:35

"Øh .. " sagde Athal og gjorde en magtesløs gestus med hånden. "Tjah, jeg ... havde vel bare lidt lyst til at sætte mig herind." Han skar en mindre grimasse, da forklaringen virkede en smule tam, men ikke destro mindre ville han fortælle andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

åh ja det længe siden jeg har været her - athal  Empty Sv: åh ja det længe siden jeg har været her - athal

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum