Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
In all my sunday best - Angelin EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
In all my sunday best - Angelin EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
In all my sunday best - Angelin EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
In all my sunday best - Angelin EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
In all my sunday best - Angelin EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
In all my sunday best - Angelin EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
In all my sunday best - Angelin EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
In all my sunday best - Angelin EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
In all my sunday best - Angelin EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
In all my sunday best - Angelin EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

In all my sunday best - Angelin

2 deltagere

Go down

In all my sunday best - Angelin Empty In all my sunday best - Angelin

Indlæg af Abraham Borzakov Fre 19 Aug 2011 - 19:49

S: Aba - Liams stue
O: Inventaret i Liams hjem.
V: Udenfor blæser det
T: 23:00 søndag

Hendes duft hang lidt i hans næsebor. Hun mindede ham ufattelig meget om den anden engel, Ophelia. Tankerne gjorde ham helt konfus, men han forsøgte at fokusere på hendes ord i stedet for på den små, sensuelle, guddommelige og helt igennem fantastiske dufte, der strømmede fra hendes ophøjede engle-aura. Han hvilede sine arme på lænestolens armlæn og lod uvilkårligt et smil lægge sig over sit stenagtige ansigt som en skæv, skinnende flænge. Hvor lidt han end ville det, måtte han indrømme, at det var en hård, indre kamp at holde tænderne på rette spor.
"Så du leder altså efter..." Liam lod sin ene hånd hvirvle ligegyldigt i luften for at fange de rette ord. "... hvad hed han... ham din ven?" Hans obsidianfarvede øjne slikkede englens ansigt for derefter at bevæge sig rundt i stuen. På stuens mest dominerende plads hang der et fjernsyn, lige mellem de to vinduer med de tunge gardiner og over pejsen, der kun blev tændt i specielle anledninger. En sofa stod placeret op ad væggen overfor, en sofa på det andet led, der havde lænestolen overfor sig. I mellem englen og Liam var der et mørkt sofabord fra 1400-tallet, et sofabord, som Liam holdte meget af. Det var også derfor, at der ikke stod noget som helst på det. Hans øjne faldt igen på gæsten, der var begyndt at tale.


Sidst rettet af Liam Man 5 Sep 2011 - 10:22, rettet i alt 4 gange
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

In all my sunday best - Angelin Empty Sv: In all my sunday best - Angelin

Indlæg af Angelin Fre 19 Aug 2011 - 20:12

Vinden ruskede lidt i træerne uden døre. Det var egentlig nat, og nok ikke andre end nattevæsner såsom vampyrer var oppe. Dog var der én engel som var oppe. Hun sad i en nydelig sofa i en stue. Blikket lod hun ile rundt i det rum hun befandt sig i. Denne engel var en kvindelig skabning, som normalt ikke farede ud på rejser, men denne gang var det vigtigt. Hun ønskede at vide mere. Og måske kunne denne mand hjælpe hende med at finde ud af de ting hun søgte svar på. Inderst inde vidste hun intet, og forsøgte derfor at indse at alt håb nok var ude. Det var efterhånden mange år siden at han var forsvundet, og der var nok intet at gøre længere.
Egentlig havde englen lyst til at tude, men hun vidste at det ikke ville nytte noget. ”Hans navn var Enitan. Han forsvandt for en del år siden. Et år før min død. Jeg ved ikke om han blev dræbt eller bare forsvandt. Måske blev han slave. Jeg ved intet om han længere. Jeg håbede på. At du måske kunne hjælpe mig?” Hende stemme var forsigtig, da hun ikke ønskede at gøre han.. Irriteret eller måske sur, da han måske kendte denne van som hun havde haft. Egentlig håbede hun at han kendte noget til denne ven, som hun havde haft. Enitan. Det hele var gået så stærkt den aften han døde. De havde været sammen den formiddag, og han havde fortalt at han elskede hende, hvilket gjorde sorgen endnu værre. Det han havde sagt, havde ramt hende dybt inde i hjertet, og hun ønskede blot at vide mere om hans forsvinden eller måske endda død.
Enitan havde fortalt om denne Liam, som han havde haft kendskab til, da han havde været på ferie. Og denne mand der sad foran hende nu, var denne Liam som han havde fortalt om. Nu ønskede Angelin bare at finde ud af hvad der var sket.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

In all my sunday best - Angelin Empty Sv: In all my sunday best - Angelin

Indlæg af Abraham Borzakov Fre 19 Aug 2011 - 20:23

Han betragtede sit beigefarvede loft imens han lyttede. Åh hendes stemme var jo lige så blid som hendes udstråling. Den glatte hud, de blanke øjne, det lange hår, der med garanti ville føles blødt og behageligt for fingrene at glide igennem. Hans hånd strøg igen rundt i vejret, da hun nævnte navnet som tegn på, at han nu huskede. Selvom han havde lyst til at bryde ind med det samme, lod han hende tale færdig.
"Og hvad får dig til at tro, at jeg skulle være til din hjælp?" Hans stemme dryppede af skepsis, blot for at teste hende. Hurtigt lod han igen sin hånd vifte omkring sig, nærmest for at føje sin sætning til side.
"Lad mig formulere det anderledes..." han rykkede sig lidt i sædet og lænede sig frem således at hans albuer nu hvilede på hans knæ. "Hvad får dig til at tro, at jeg overhovedet skulle være interesseret i at hjælpe dig?" Han smilede et lettere glubsk smil. "Enitan var trods alt... tja... menneske. Svagelig..."


Sidst rettet af Liam Fre 26 Aug 2011 - 17:06, rettet 1 gang
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

In all my sunday best - Angelin Empty Sv: In all my sunday best - Angelin

Indlæg af Angelin Lør 20 Aug 2011 - 9:49

Da de ord kom fra Liams læber, havde hun lyst til at kvæle ham. Enitan og ham have været venner. Eller de havde kendt hinanden, og nu ville Liam ikke hjælpe hende? Forræder! Hun havde lyst til at råbe og skrig af ham, men hldte det tilbage, da hun ikke ønskede at komme i problemer med en vampyr, som hun efterhånden havde været mange gange. Og tanken om at dø igen, var ikke særlig tiltalende. De Krystalblå øjne glinsede utrolig meget, og raseriet glinsede inde bag. Den blege hud fik kun raseriet til at holde sig tilbage, men hendes øre blev lige så stille rødlige.
Angelin bed sig i de let blege rosarøde læber, og hendes blik blev mere hårdt men panisk. "Du var hans ven? Og nu vil du ikke hjælpe mig med at forstå? Du kendte ham. Du ved sikkert hvem jeg var. Du ved hvad jeg er kommet her for. Jeg vil høre historien, og jeg VED at du kender til den!" Hendes stemme blev mere og mere en ren hvæsen, og hendes kinder blusede op i mere eller mindre en rødmen, da raseri normalt ikke var hendes gode område.
Hvis hun kunne noget ordenligt magi, ville hun straks have kastet en forbandelse over ham, men nej. Den magi indholdte hendes sind ikke, selvom det var fristende at forsøge at oplæres i den magi. Hadet til den som havde dræbt den hun elskede, var stort. Og mere og mer ebegyndte hun at få på fornemmelsen at Liam kendte dette væsen der havde gjort det.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

In all my sunday best - Angelin Empty Sv: In all my sunday best - Angelin

Indlæg af Abraham Borzakov Fre 26 Aug 2011 - 17:02

Angelins forcerende kommentarer rungede i luften, som blev de kastet tilbage fra de lakerede malerier, der hang på stuens vægge. Liams malerier var kæmpestore, og han havde gjort dem blanke ved hjælp af en lakeringsmetode, hvor han brugte fernis. De var så skinnende og hårde, at man kunne pudse dem, som man pudser vinduer. Han lod sine mørke øjne hvile lidt på hende, alt imens hans hjerne gentog hendes ord et par gange. Ven? Han gøs let, men kun på indersiden. Intet synligt afslørede det mindste spor af, hvad der end foregik inde i hans kranium.
"Fortæl mig først hvorfor, du vil høre historien," bad han og sendte hende et dvælende blik som tegn på at han ikke havde tænkt sig at sige et ord før hun havde forklaret sig ordentligt. "At du kendte ham, er simpelthen ikke grund nok. Enhver kan komme til mig og sige, at de kendte ham. Hvorfor interesserer du dig overhovedet?"
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

In all my sunday best - Angelin Empty Sv: In all my sunday best - Angelin

Indlæg af Angelin Fre 26 Aug 2011 - 20:53

Raseriet blusede nu mere op i hendes kinder, som blev endnu mere rødlige end de allerede var. Hvorfor forstod denne mand ikke noget? Var det ikke tydeligt? Og kunne vampyrer ikke læse tanker. Hvordan tanken om at alle vampyrer kunne det, var kommet til hendes hoved, var svært at finde frem til. Det var sikkert bare en dårlig joke eller noget. Da det næste spørgsmål kom frem, steg raseriet i hende til over den normale grænse. Dette var lige lovlig for meget. Troede han ikke på hende?! Hvorfor troede ingen på hende når det kom til stykket? ”Den formiddag som han forsvandt, havde jeg tilbragt i hans selskab..” Stemmen i hendes hoved beroligede hende en smule, selvom det var svært at blive mindre hidsig. ”Han havde fortalt at han elskede mig. Inderst inde havde jeg elsket ham i længere tid, men havde aldrig haft muligheden for at sige det til ham. Jeg ville jo ikke ødelægge venskabet der var imellem os. Vi aftalte at mødes om aftenen, men han dukkede aldrig op. Og efter det… Så jeg ham aldrig igen.”
For Liam ville dette sikkert lyde som en plat kærlighedshistorie, men for hende var det virkelighed. Alt kunne jo ske, og dette var en af de værste ting. Hun havde elsket Enitan, og han var forsvundet. Dette var et af de sværeste tab. "Derfor interesserer det mig."
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

In all my sunday best - Angelin Empty Sv: In all my sunday best - Angelin

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 30 Aug 2011 - 20:05

Varmen, der i små gisp blev udstødt fra hendes glatte kinder, ramte Liam i ansigtet. Af og til forbandede han de skærpede sanser langt væk, men lige i dette øjeblik var det en morsom gave, han var blevet tildelt. Han kunne nærmest høre hvordan hendes kostbare, rene for ikke at nævne guddommelige blod strømmede fra tåspidserne og op i hendes kønne ansigt på blot få sekunder, og lyden af luft, der blev presset sammen i hendes stemmelæber og susede videre gennem halsen som ord, fik Liam til at lukke øjnene i et langvarigt blink. Et eller andet sted nød han hendes stemme. Raseriet der boblede lige under den uskyldige overflade. Vibrationerne i hans øregang sendte små skælv igennem hans krop og han lod øjenlågene trække sig tilbage.
"Dramatisk," svarede han med en luftig stemme. Intet af hendes privatliv interesserede ham. Især ikke hendes såkaldte kærlighedsliv. Han nød bare at høre hendes stemme, det var alt, så hvis han kunne få hende til at forsætte med at snakke, var det jo en win-win situation. Liam samlede sine hæle sammen nede på gulvet og fugtede sine læber, der efter døden var blevet blege som en umoden fersken. "Om formiddagen?" Liam spidsede teatralsk læberne. "Og vampyrer er ikke ude før mørket falder på..." Han åbnede og lukkede sin hånd i en rastløs takt. "... Angelin dog..." Et smil forvandlede sig til et åbent gab, der blev vendt op i loftet og fra den iskolde hule lød der en klar latter. Aha-aha-aha. Nærmest som om han havde lært at grine ved at læse det i en bog. "Ved du hvad, der er lidt sjovt?" Smilet dalede hurtigt. "Du får det næsten til at lyde som om, at du mistænker en vampyr for at have snuppet din lille kæreste..."
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

In all my sunday best - Angelin Empty Sv: In all my sunday best - Angelin

Indlæg af Angelin Ons 31 Aug 2011 - 7:38

Det var tydeligt at dette bare vare en ting man skulle grine af, når man altså var Liam. Han så virkelig ikke ud til at tage det seriøst det hun sagde. Hvorfor følte hun altid at det var vampyrerne som ikke lyttede efter når hun snakkede. De kiggede ligesom bare på hende, og så utrolig meget fornøjet ud. Af en eller anden grund gav det ikke den helt store mening for hende, og alligevel gjordet det på en eller anden måde. Han var vel bare ude efter hendes blod, og det var derfor han havde bedt hende om at komme, da han fandt ud af at hun skulle bruge information. Den lede.. Blodsuger! Det var altid det samme med dem. De lyttede ikke, og stirrede håbløst på folks halse, hvis de nu lige vendte hoved den forkerte vej. Var det overhoved muligt for hende, at slippe her fra uden at blive bidt?
Raseriet blusede nu endnu mere op i hende, og hun nærmest skreg da ord atter kom ud gennem hendes blege rosarøde læber: ”JEG VED DA FOR POKKER IKKE HVAD TID PÅ DAGEN HAN ’FORSVANDT’, MEN HAN KOM I HVERT FALD ALDRIG TILBAGE OKAY!” Nu havde hun så lige brug for at få vejret en lille smule, da hun havde brugt alle kræfter på at råbe ad ham. Dette var utrolig frustrerende for hende, og dels fordi han virkelig ikke virkede som en der ville hjælpe hende, medmindre hun hjalp ham på den måde at hun lod ham bide hende. At hendes ansigt nu var så rødt at det kunne springe, fik hendes øjne til at se utrolig kølige og unormale ud. Det samme med hendes hår, som nu mere eller mindre lignede sne i forhold til de røde kinder. Blodet arbejdede hurtigt, og hendes tanker svævede rundt i hovedet på hende, og forvirrede hende utrolig meget. Forbaskede tanker! Kunne de ikke bare forsvinde i en time? Der var virkelig en halv million af dem, hvilket kun gjorde tingene værre. Angelins krop faldt mere eller mindre sammen, og hun faldt udmattet sammen i stolen. Raseriet havde gjort hende fuldkommen ør i kroppen, da hun aldrig brugte sin energi på den måde. Hvilket træk ville ham bruge nu?
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

In all my sunday best - Angelin Empty Sv: In all my sunday best - Angelin

Indlæg af Abraham Borzakov Man 5 Sep 2011 - 10:29

Træerne ude foran hans vindue var som slørede silhuetter i mørket, der piskede med de lange, døde grene i vinden. Med sin venstre kind vendt til Angelins håbløse kaskade af råb og ulykkelighed stirrede han på det uendelige hav af sorte og kongeblå farver, der udspillede sig på den anden side af termoruden. Hans øjne forblev dovne og tomme. Tomme ligesom hans ord. Tomme ligesom hans tanker. Tomme ligesom hans forventninger. Mistede han koncentrationen, ville det være fuldkommen umuligt for ham at kontrollere sine sanser, og han var overbevist om, at englens stemme da ville få hans hjerne til at eksplodere til atomer.
"Jeg kendte engang en djævel..." startede han med en tonløs stemme. Et usynligt ekko fra hendes stemme vibrerede stadig rundt i lokalet og spøgede over deres hoveder, så han følte, at de sad med flere meters afstand. "I de første par år var han bare rygter..." Han fniste tænkende og forsvandt dybere ind i sin lænestol. "Man siger, at han var Adolf Hitlers genfødsel - men du kender vel Lucifer, den slags handler laver han ikke..." Kunstpause. "Hitler indgik en pagt med Lucifer, og Lucifer adlød på sine egne præmisser. Han sendte en af sine egne op til jorden for at afslutte det stykke arbejde, som Hitler ikke selv nåede at færdiggøre. Dengang boede jeg i Sydtyskland med min Adrian og tre andre vampyrer -" Han udtalte 'min', som var det, det mest naturlige i verden og det var bare endnu et tegn på Liams umættelige trang til at eje. "- vi var selvfølgelig ikke fremme i hele krigens forløb. Vi - os udødelige - foretrak at holde os i baggrunden og kun vove os ud, når der lå døende soldater på marken. Men selv efter krigens afslutning viste det sig, at vi måtte være på vagt, og det varede heller ikke længe før, at vi fik bekræftet hvorfor." Han gjorde et lille nik med hovedet for at referere til en af de andre sætninger, han havde udtalt, som hang i luften.
"Djævlen... Nazisten..." Liam gloede på hende. "Enitan... han var mørk, var han ikke?"
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

In all my sunday best - Angelin Empty Sv: In all my sunday best - Angelin

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum