Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lad det komme an på en prøve. Klik her. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lad det komme an på en prøve. Klik her. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lad det komme an på en prøve. Klik her. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lad det komme an på en prøve. Klik her. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lad det komme an på en prøve. Klik her. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lad det komme an på en prøve. Klik her. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lad det komme an på en prøve. Klik her. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lad det komme an på en prøve. Klik her. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lad det komme an på en prøve. Klik her. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lad det komme an på en prøve. Klik her. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Lør 17 Sep 2011 - 10:14

Fik jeg din opmærksomhed?...

Er du modig nok til at læse videre?..

Det er en ære at se dig Gæst..

~~Audrina er måske en ny karakter på VLM, men jeg har skrevet RPG før og håber at der er nogen som vil være interesseret i at få nogle plots i gang med en masse kreativitet.

IDÉER TIL NOGET SPÆNDENDE... NYT!?..

Audrina leder efter en person som skal have en speciel race så som et menneske, en engel eller et andet væsen, hvis blod Audrina vil længtes efter. Hun vil gerne have et form for et forsøgsdyr. Hvor hun har lov til at bruge dette væsen som en blodpose. For at personen ikke vil føle sig udnyttet kan der aftales mere indenfor forholdet.

Audrina vil gerne have en fjende der er ligestillet med hende, en som der kan sætte hende lidt på plads og måske udnytte hende. Der er frie tøjler indenfor dette plot. (Audrina må bare ikke ende med at blive dræbt).

Audrina vil gerne have en trofast ven som hun kan stole på som hun måske har kendt gennem sit liv. Hvor denne person af og til snyde hende og udspionere hende, hvor end hun går hen.

...Hvis disse idéer ikke tiltaler jer.. må i gerne finde på en anden idé

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Lør 17 Sep 2011 - 13:12

Hmm..jeg vil sige at den sidste ide lyder ret lokkende xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Lør 17 Sep 2011 - 13:12

Så du vil gerne være hendes "ven"? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Lør 17 Sep 2011 - 13:21

haha ja for...altså de andre to ting passer ikke så godt ind til Ciarens personlighed xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Lør 17 Sep 2011 - 13:23

Okay så. xD Jeg kan gå ud fra at jeg skal oprette emnet.. men du skal bestemme hvor det skal være (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Lør 17 Sep 2011 - 13:25

haha ehm..hmm det er jo svært, så åltså jeg gætter på at de kender hinanden i forvejen jo.. hmm.....hvad med i hendes lejlighed? han har nemlig en dejlig vane med bare at dukke op i folks lejligheder xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Lør 17 Sep 2011 - 13:27

Det er vel et godt sted at starte. xD & jo de kender hinanden lidt i forvejen, jeg vil begynde med at skrive starts indlægget!..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Lør 17 Sep 2011 - 13:27

hah okay ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 13:57

Er der ellers nogen som er interesseret? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 14:22

fik du lavet vores emne? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 14:32

Ja, jeg sender en PM; nu (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 16:24

Hejsa !

Ganske fin emnesøgning, og super fed musik på profilen <3 !
Jeg sidder lidt og ved ikke helt rigtig hvad jeg skal gøre ved den lille Phoenix knægt, så et emne med dig ville skam være fristende :)
Mulighederne er jo store i denne lille verden, og hvis vi skal se ud fra de plot du har ansøgt vil Phoenix kun virke med den første, da han ikke er nogle krigsherre. Selvfølgelig vil jeg også være åbent over for andet, men nu er det jo lige det du har søgt, så hvorfor ikke tage det ud fra dét? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 16:29

Jeg er også helt vild med det band. <3 Haha. *Rømmer sig lige* og kommer til sagen...

Pheonix er vel ikke helt en knægt når han cirka er på alder med Audrina^^; men det lyder spændende, hvis du vil gå med til forslag nummer et. Fordi hun mangler faktisk direkte nogle hvor hun kan tage blod fra, da hun snart har været her nogle dage uden at få mad.
Skal jeg oprette emnet, eller kan jeg lokke dig til at oprette det? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 16:30

Jaja, men det lyder meget bedre end en mand :3

Nå, men jeg kan udemærket lave emnet (Jeg ELSKER at lave dem xD) blot du fortæller mig hvor det skal være, og skal nok huske det skal være nat :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 16:32

Okay, passer fint ^^ xD Hmmm. Abandonné Banlieue?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 16:35

Aha - jeg vil sende dig et link når det er lavet, der vil dog sikkert gå lidt tid, da jeg også lige har et par andre ting at lave :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 16:40

I orden (: jeg har også andre emner at svare på^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 18:44

Er der andre der er interesseret i et emne?;) Kig på første side af emnet.. for at få yderligere informationer, hvis i er i tvivl..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad det komme an på en prøve. Klik her. Empty Sv: Lad det komme an på en prøve. Klik her.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum