Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2011 - 12:02

s~kirkegården
t~00:30
v~køligt, stjerneklart og fuldmåne
o~gravsten, kirken og diverse buske og træer
p~et par stramme jeans med huller i, en sort trøje og sorte sko

__________________________________________

Mørket havde for længst lagt sig over Terre by og lagt en dyster stemning over alt og fuldmånen hjalp med at gøre det ekstra uhyggeligt. Man havde fået at vide man ikke skulle gå på kirkegården på denne tid af natten, da det spøgte, men det var jo ikke alle folk der troede på den slags, så der var en lille gruppe der havde tænkt sig at finde ud af det. En af de 3 personer der havde tænkt sig at finde ud af om det passede var en ung dame, som overhovedet ikke troede på hverken spøgelser eller alt andet der siges at gå på en kirkegård om natten. Da de kom til kirkegården så de sig omkring og besluttede sig for at gå der ind " Kom nu Kat.. Vi ved du ikke tror på det så du burde ikke være bange" sagde en af de 2 drenge hun gik med " Jeg har aldrig sagt jeg er bange.. Jeg ved bare ikke hvor smart det er.. Der er trods at fuldmåne.. og mange siger at blodsugerne er ude inat.." sagde hun og så på den ene af drengene der var gået i forvejen og stoppede nu op og løb tilbage med et hvin, som om han blev jagtet af noget meget stort " LØB!!!! " skreg han og så forfærdet på de 2 andre som bare blev stående mens han løb væk og forsvandt ud i natten " Bangebuks" vrissede den anden af ham og så på Katra " Er du klar?" sagde han med et smil idet han gik ind på kirkegården og hun fulgte frivilligt efter ham. Der var ikke rigtigt noget at se nogle steder, men hun var sikker på der var et eller andet der ville skræmme ham fra vid og sans, så det kun var hende der var på kirkegården " K...Katra? Var det dig der lige lagde en hånd på min skulder?" spurgte han stammende og så på hende " Hvordan skulle jeg det? Jeg går foran dig din spade" vrissede hun og så sig omkring og kunne ikke rigtigt forstå, hvad det var at han var så bange for, fordi hun kunne ikke se eller føle noget som helst. Kort efter kunne fyren som hun havde med mærke det igen, hvilket fik ham til at hvine som en stukken gris idet han løb væk fra kirkegården " ENDELIG!!!" sagde hun og så sig omkring " Endelig alene og tid til at nyde stilheden" sagde hun og smilte for sig selv idet hun opfangede fodtrin et stykke fra hende, men hun kunne ingen se

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Søn 2 Okt 2011 - 12:28

Gabriel sad op et høj træ på kirkegård, han kun ser der kom tre går, den en var en dreng kun han ser da han gik lidt længe frem end de andre, han rejse sig rolig op og gik rolig over mod ham, han var næste to meter høj, har kul sort hår ud over pande hår som var hvidt, end han når over til ham var han løbe, hvor var han kedelig, de sidste to var en dreng mere og en pige, de alle tre er menneske kan han mærke på deres aura, når så må han drille den anden dreng lidt, han kom frem bag ham og lad kort sin hånd på hans skulder, hvorefter han forsvandt ved at bruge sin magi teleport, han smiler svagt af dreng, på den måde han reagere på det, var næste til af grine over, han teleport om bag ham igen og lad kort sin hånd på hans skuder igen, hvorefter han teleport sig væk igen, han smiler svagt da dreng valget at vend om og løb væk der fra, han smiler svagt da pige snakke om at hun er alene, "hvem siger du er alene" sagde han og kiggede på hende gennem mørke, han var over ved det høj træ igen og læner sig rolig op af den.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2011 - 13:48

Hun så ud i mørket og fremkaldte et smil på sine læber " Jeg vidste godt jeg ikke var alene.. men du er ikke et spøgelse, jeg har kunne mærke din tilstedeværelse siden jeg satte mine fødder på kirkegårdens grussti" sagde hun og så i den retning stemmen som havde snakket til hende kom fra. Hun strøg en hånd gennem sit lange sorte og pink hår og smilte kort " Men jeg forstår udemærket hvis du ikke vil komme frem" sagde hun og gik nogle få skridt over mod den stemme hun havde hørt og så noget der lignede en menneske skikkelse, men om det var den person der havde snakket til hende eller om det var et genfærd vidste hun ikke, trods hun egentlig ikke troede på det var et genfærd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Søn 2 Okt 2011 - 14:03

han smiler svagt af hende og teleport om bag hende, "det siger de jo" sagde han og forsvandt lige efter han havde sagt det, i sted for at kom frem over ved træ, kom han frem ved nogen gravsten ud i mørke, så hun ikke rigtig kan ser ham,"hvad laver et menneske som de her ud" spurgte han efter noget tid og kiggede på hende, hans unaturlig mørke brun øjne som næste er over i sort, han sat sig på en af gravsten han stod ved, det tyder på at hun ikke tro på det overnaturlig, ellers havde hun nok løbe samtid med drenge, han rejse sig rolig op efter noget tid, hvorefter han gik rolig over mod hende, han stopper nogen meter fra hende så hun stadig har lidt svært ved at ser ham rigtig.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2011 - 14:09

Hun så sig kort over skulderen og smilte så " Teleport ser jeg" sagde hun og så op på himlen " Hvad jeg laver her? Tja jeg fik at vide der spøgte helt vildt her ude på kirkegården om natten, men jeg kan ikke se eller føle det overhovedet" sagde hun og så i retningen af stemmen " Og egentlig tror jeg heller ikke rigtigt på det" sagde hun og gik nogle få skridt over mod stemmen, som åbenbart nu var omkring 3-5 meter fra hende, men hun kunne stadig ikke se personen klart, takkeværdet mørket på kirkegården. Hun så hvordan denne fremmedes krop mere og mere formede sig som en mands, hvilket hun også gik ud fra det var, med den stemme personen talte med " Kom nu bare frem" sagde hun og smilte kort og lod blikket være stift mod skabningen i mørket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Søn 2 Okt 2011 - 14:28

"måske, måske ikke, det kan også være at jeg bevæge så hurtig som det virker som teleport" sagde han og kiggede ned på hende, han nikke kort til det hun sagde, om hvad hun laver her ud, "hvorfor skulle jeg, de kan vel også selv går tætter på" sagde han og kiggede på hende, han gik over til en gravsten efter noget tid og sat sig på den, "man nu har de for bevis at her ikke spøgte her" sagde han og kiggede på hende, han er ikke et spøgelse, godt ligner han en vampyr på nogen område men det er nu heller ikke, han kiggede kort rundt end, han rette blikke op på natte himmel.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2011 - 14:33

Hun hævede sit ene øjenbryn og nikkede " Jeg ved at det er teleport.. det er blevet brugt på mig mange gange.." sagde hun trodsigt og gik over mod ham " Fint.. Jeg kommer tættere på" sagde hun og var nu omkring 2 meter fra ham. Hun havde ret. denne person var en mand og en ganske køn en endda. Et smil kom frem på hendes læber " Jeg tror ikke på spøgelser.. eller noget andet overnaturligt i denne verden" sagde hun og så på ham med et bestemt blik. Hun havde ikke tænkt sig at tabe sin kamp om der ikke fandtes spøgelser " Hvorfor skræmte du egentlig mine venner? Var det fordi du vidste jeg ikke ville tro dem? eller fordi du ville være alene med mig?" sagde hun kort og gav ham et skævt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Søn 2 Okt 2011 - 14:48

"kan du bevis af det er teleport jeg brugt" spurgte han og kiggede på hende, "hvis du ikke tror på noget overnaturlig, så burdet jeg ikke være her lige nu, enlig skulle jeg slet ikke lever" sagde han og kiggede kort på hende, end han lukke kort øjne, "nej ingen af del, jeg gjort det mere for sjov skylde" sagde han og kiggede på hende, han rette kort på sin mørke grå skjorten som han havde på ud over nogen sort stof bukser, "men så har du noget at drille dem med, din venner at de ikke tør at være her" sagde han efter lidt tid i stillehad.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2011 - 15:24

Hun så på ham med et kort smil " Hvordan skulle jeg kunne bevise det?" sagde hun og bed sig kort i underlæben " Det du siger er .. Du er dæmon eller sådan noget?" spurgte hun og så på ham med et nysgerrigt blik og gik nu tættere på ham. Hun troede oprigtigt ikke på det, men denne fremmede kunne sikkert overbevise hende om der rent faktisk fandtes spøgelser " Drille dem? Hmm ja det lyder som en god ide.. " sagde hun og smilte blidt til denne fremmede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Søn 2 Okt 2011 - 15:36

"det er dit problem af kun bevis det" sagde han og kiggede kort på hende, "ja jeg er dæmon" sagde han og kiggede på hende, det vil kun bedre forklar hans næste sort øjne, "det var det også men det var for tøser så det var hurtig overstå" sagde han og kiggede på hende, "jeg har leve i mange år, flere end du tror" sagde han efter noget tid og kiggede på hende, han rejse sig rolig op og knæk kort nakke og begynde rolig at gå lidt rundt, for at havde lidt af laver.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Man 3 Okt 2011 - 18:24

Hun så på ham med et fornærmet blik " Hmpf.. Jeg tror ikke du ved hvem du taler til" sagde hun fornærmet og hævede det ene øjenbryn. Egentlig var hun ikke noget specielt udover en datter af en rig mand der var flyttet til Rusland, ellers var hun intet " Undskyld.. Jeg er Katra" sagde hun og smilte kort til ham med et forsigtigt smil " Hvilken slags dæmon er du?" spurgte hun og så på ham idet han rejste sig og begyndte at gå " Hey.. Ikke gå.." sagde hun og rødmede kort og gik over og tog fat i hans arm " Jeg tror på det nu.. Men jeg ved ikke med spøgelser.. Måske vil du vise mig et sted hvor det spøger?" sagde hun spørgende og smilte genert til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Man 3 Okt 2011 - 18:31

"nej det gør jeg ikke, men det er ikke noget jeg burdet være bange for at tale til" sagde han og kiggede kort ned på hende, hans øjne sagde ingenting, ikke noget af læse i dem, "en undead demon" sagde han og løft hende kort fra jorden for at få hende, til at giv slip på ham, han løfte hende som om hun var ingenting forhold til hun enlig var, "jeg går heller ikke nogen sted, gå bare lidt rundt" sagde han kort og kiggede kort over på hende, han smiler kort af hende, "det kan jeg godt, jeg kan vis dig deres rig, hvor de lever som med andre ånder" sagde han og kiggede på hende, hvis hun sagde ja til det vil hun kom til at ser spøgelser og meget andet.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Man 3 Okt 2011 - 18:45

Hun så på ham med et nervøst smil idet han løftede hende som om hun var luft " Uhm..." lod det fra hende idet hun bed sig i underlæben og grinte kort " Du siger jeg skal med til underverden?" spurgte hun og så ned på jorden med et svagt smil, hvis det var det hun skulle var hun klar, men alligevel lidt bange, for hvad skulle et menneske der? Hun lod en hånd glide gennem sit sorte og pink hår med et blidt smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Man 3 Okt 2011 - 18:49

"ja eller det at jeg hente et her til" sagde han og kiggede kort på hende, han svagt af hende da hun kom med en lyde da, hun bed sig i underlæben, han kiggede kort op på natten himmel og lukke kort øjne, end han rette blikke på hende, "hvad er dit svar så" spurgte han og kiggede på hende, det var op til hende om det tog til underverden, eller om han hente et spøgelse her til, få det er lige nem begge del.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Man 3 Okt 2011 - 18:57

Hun så på ham med et blidt smil " Hvad ville være nemmest? at tage mig der ned eller at du henter et spøgelse?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå og så på ham med et blidt smil og rettede på sine bukser og så op på himlen med et blidt smil " Hvor er himlen smuk i nat" sagde hun og smilte blidt til ham og gik lidt foran ham og stod stadig med ryggen til ham " Tror du der er nogle af spøgelserne der er ondsindede?" spurgte hun og så over sin skulder og kom til at tænke på det ar hun havde som hun havde fået efter en tur ude i en skov en nat, hvor hun stak af fra nogle drenge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Man 3 Okt 2011 - 19:03

"jeg er ligeglad, det er lige nem for mig, om jeg skal hente et spøgelse til dig eller jeg tager dig med til underverden" sagde han og kiggede kort på hende, "tjo den er okay" sagde han kort angår med at himmel var smuk, han smiler kort af hende og lukke kort øjne, "ja det kan de godt være, hvorfor" spurgte han og kiggede ned på hende, efter lidt tid, sat han sig ned på en gravsten, han vidste godt af folk ikke vil har så noget men det var han ligeglad med.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Man 3 Okt 2011 - 19:28

Hun så på ham med et trist blik og viste ham det ar hun havde på sin skulder " Kan de gøre sådan noget? " spurgte hun og bed sig kort i underlæben og nikkede kort " du kan bare hente en her op" sagde hun og smilte skævt til ham og tog sig til skulderen hvor aret var. Hendes smil forsvandt da hun kom til at tænke tilbage på den nat hun flygtede fra de drenge, som var efter hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Man 3 Okt 2011 - 19:33

"nej det kan de ikke, de kan kaste ting efter folk, eller gør folk bange så de for hvidt hår" sagde han og kiggede kort på hende, hvorefter han nikke kort til det hun sagde, han forsvandt ud i den blå luft, hvor han kom frem igen efter noget tid med et spøgelse ved side side, han havde ingen ar selvom han har være meget i kamp, man han heler for hurtigt til at det kan bliv til ar, "når her kan du ser et rigtig spøgelse" sagde han og gik over og sat sig på en gravsten.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Man 3 Okt 2011 - 19:41

Hun glippede kort med øjnene idet han bare sådan uden videre forsvandt og med et igen kom tilbage med et spøgelse ved sin side " er det et spøgelse?" spurgte hun og gik tættere på denne skabning han havde haft med " spændende" sagde hun stille og gik lidt rundt om spøgelset med et skævt smil på læberne. Hun kunne mærke jo mere hun var ved spøgelset jo koldere blev der og jo mere frøs hun " Er det normalt at fryse i nærheden af et spøgelse?" spurgte hun og bed sig kort i læben og så sig over skulderen på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Man 3 Okt 2011 - 19:57

efter han havde sat sig ned, begynde spøgelse stille og rolig af bevæge sig rundt på kirkegård, "ja det er normal af du fryse som menneske ved et spøgelse" sagde han og smiler svagt af hende, han frøs nu ikke af det men nu er han også kold i forvej, han kiggede kort på dem og smiler svagt, da spøgelse prøve at rør ud efter hende, hvis hun ikke flytte sig vil hånd gå igennem hende, det vil føles som et kraftig kuldegysning, hvis hun lad spøgelse rør hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 21:13

Hun nikkede kort til hans ord og fulgte spøgelset, da det begyndte at svære rundt omkring på kirkegården. Hun så spøgelset rækte ud efter hende, men hun trådte til siden, da hun ikke vidste hvad der ville ske, hvis det var hun lod spøgelset røre hende " Hvad sker der hvis et spøgelse rør ved en?" spurgte hun og så spørgende på ham med et lille smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Tors 13 Okt 2011 - 21:17

han smiler svagt af hende, da hun begynde af går rundt efter spøgelset, han grine kort af hende, da hun gik til side, da spøgelset prøve af rør ved hende, "der sket ikke noget hvis det rør dig, ud over det er kold for nogen" sagde han og gik over bag hende, hvor han lad en hånd på hendes skulder, hans hånd var kold, han fjern den lidt efter, "at bliv rørt af et spøgelset vil være koldere end min hånd" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort på hende og så på spøgelset.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Fre 14 Okt 2011 - 19:59

Hun så på ham med et smil " Hmm" sagde hun svagt da hun mærkede hans kolde hånd på sin skulder og bed sig i underlæben " hvorfor er du så kold?" spurgte hun og så på ham med et forvirret smil og gik over mod spøgelset og hvis den rakte ud efter hende igen, ville hun lade det røre hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Fre 14 Okt 2011 - 20:03

"det er en lang historie som jeg ikke vil fortælle" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede på hende da hun begynde af går rundt igen, spøgelset prøve at rør ud efter hende igen, i håber om at hun kan hjælp den, da spøgelset rør hende, er det meget koldere end hans hånd, hans hånd er næste varm ved side af spøgelset, han havde koldere hænder lige nu end han plejer, da det er kold i vejr, ellers havde hun nok ikke lad mærke til det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Fre 14 Okt 2011 - 20:29

Hun så spøgelset rakte ud efter hende igen og stod derfor stille og mærkede hvordan kulden spredte sig i hendes krop " Du har ret... Det er meget koldere end din hånd" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun kunne mærke hvordan spøgelset nærmest havde en længsel efter at vise hende noget " Hvad vil du vise mig?" sagde hun og fulgte efter spøgelset, eftersom det begyndte at svæve væk fra hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum