Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Gæst Tors 10 Nov 2011 - 15:31

Sted: Gågaden - Terre - Di Morga
Tid: 22:07


Butikkerne havde forlængst lukket gitterlågerne ned foran deres butikker, folk var også forlængst stoppet med aftensmaden, og den sene tv-avis, nogle var endda gået i seng, men så langt var den blonde herre slet ikke kommet. Han slikkede de sidste raster af blod væk fra læberne, mens han stod og kiggede over mod den anden side af gaden, hvor der var en lille gyde, som man kunne bruge hvis man skulle skyde genvej. Et sted i gyden lå en blondine, smuk og elegant, men ikke noget han ville gemme på.
Han kunne tydeligt huske hvordan kvinden havde stoppet op da han havde lagt en arm omkring hendes talje, og forført hende som han gjorde så ofte. Hun havde ikke været sen til at grebe ud efter ham, følge med i hans leg til han satte tænderne i hende. Han havde for få minutter før besluttede sig til at nu var menneskekosten slut, over, han ville gå tilbage til de mere kendte dæmon vaner, nemlig at spise kød, råt kød, ikke det kød man kunne købe i butikkerne og stege på en pande, det havde han snart levet af i flere årtier, men nu skulle det stoppe, der skulle ske forandringer ligesom der skete forandringer i Di Morga.
Den blonde kvinde lå godt gemt væk i en container inde i gyden, og lignede et li man kun fandt i de slemmeste gyserfilm, halvt spist, med de indre organer nede i containernes ildelugtende indhold og kroppen over, som en slags dække. Manden havde derefter brugt et par minutter på at tørre sine hænder, og containeren af for blod, samt fingermærker, selvom det var hans mindste problem i livet.

En hånd løb igennem det blonde hår der sad pjusket som det plejede, og så ikke helt, for det havde fået lidt længde på det seneste. En ting der skete meget langsomt på herren grundet han var dæmon. Det med kropslige forandringer skete fandens langsomt, dog ændrede hans fysiske udseende sig aldrig, hvilke han var godt tilfreds med. En hånd gled ned i bukselommerne, mens han lænede sig op af facaden på en fin tøjforretning. Lyset inde fra forretningen oplyste den hvide skjorte han bar, hvor de øverste knapper var åbnet som altid, ud over jakken, hang der på hans ene skuldre en mærk læderjakke. På bentøjet bar han et par mørke jeans, og nederst på fusserne nogle støvler som altid, den mundering man normalt så Andrija bevæge sig rundt i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Hazel Søn 13 Nov 2011 - 10:03

Hazel kom gående ned gennem gaden, de intense dybt blå øjne hvilede roligt frem for sig, mens hendes sorte stileter gav genlyd, igennem den sorte gade,. støvlerne stoppede lige over knæet, så man lige kunne skimte den hofteholder hun havde på, og strømperne den sad fast i. ellers havde hun en sort lille kjole på, og en kort læder jakke.
En spinkel hånd prydet med rød neglelak på de lange negle, løb for en stund gennem det naturlige meget lyse hår. et smil fandt vej til de fyldige læber, hun havde egentlig villet gå på en natklub denne aften, og da hun så kom derhen havde det simpelthen været så utroligt kedeligt, at hun bare havde valgt at gå igen, der var da godt nok intet ved at gå ind og danse på et overbrækket gulv,.
Hazel fik øje på en skikkelse henne ved en oplyst butik, sjovt som butikker på denne gade, altid lod lyset være tændt, selvom der var lukket, det var da ikke videre klogt, at give udtryk for der faktisk var nogle derinde, især ikke i disse tider. Normalt gik hun aldrig i det her tøj, hun opholdt sig mest nær vandet, i små kjoler,. Men nu havde hun alsa fundet ud af, at hun gerne ville se denne by, opleve den, istedet for bare at gemme sig ved vandet,.
Men alt det med at der var krig og sådan, gjorde hende en anelse tøvende, for hun holdt jo ikke med nogen, hun kendte knap nok stedet, og derfor fik hun svært ved at vælge hvem man skulle holde med, for slet ikke at snakke om at så snart man valgte side, skulle man vogte sig for den anden sides tilhængere.
Idet hun med sikre skridt skridtede tættere og tættere på personen, smilte hun stadig, han var garanteret sådan en pigerne hang i kø efter, for bare at være sammen med en enkel nat, det lignede han i hvert fald, en selvsikker fyr der vel egentlig var ligeglad med andres følelser. Men hun kunne jo ikke dømme ham, hun kendte ham ikke. Hånden smed det lange blonde hår om på ryggen, idet hun gik udenom ham og videre ned af gaden.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Gæst Søn 13 Nov 2011 - 12:17

Et smil formede sig på Andrijas læber da han hørte lyden af stiletter. Han overvejede kort om det var Kajika, eller måske Penelope, eller en anden af byens smukke kvinder? Han kiggede op og fæstnede sine øjne på en smuk kvinde iført sort tøj. Smilet blev langsomt større mens kvinden kom tætter på, for til sidst at gå forbi ham med den rytmiske lyd af stiletter efter sig, blød og sprød. Han var hurtig på bene, og fulgte efter kvinden som han ikke helt kunne finde ud af hvad var, men sikkert ikke et menneske.
Han passede sine skridt til kvindens, så han til sidst langsomt gled op på siden af kvinden og betragtede hende fra siden stadig med smilet på læberne. "Godaften smukke, hvad laver De her ude?" Spurgte han med en rolig stemme, mens han gjorde sine skridt korter for at følge kvindens skridt og indsnuse duften, sød og vandet.
Han studerede kvindens lyse blonde hår der lignede utrolig meget Kajikas platinblonde hår, men det var ikke helt så lyst, det virkede mere normalt og blondt. Efter et par sekunder hvor han havde haft blikket fanget på kvinden, flyttede han blikket, mens han greb ned i bukselommen efter en cigarret og lighter. Han tændte sin egen smøg, og bød kvinden en, som hvis hun tog imod, ville tænde hvorefter han igen lod pakken med cigaretter og lighteren og glide ned i lommen mens han tog et sug af smøgen, og lod luften passere ud igennem læberne op i den mørke nat.

//Beklager det korte indlæg, tidsnød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Hazel Søn 13 Nov 2011 - 12:37

Hazel smilte roligt idet hun bemærkede fyren fulgte efter hende, kunne ikke lade være med at føle sig lidt smigret over han fulgte efter hende, han virkede tydeligt som en der kunne få nøjagtigt hvad han ville have, uanset hvem det så var, og sådan måtte man jo godt havde det.
"Åhr jeg var lige en tur forbi natklubben længere nede, men det var ikke ligefrem som ventet, ret så trist at gøre sig i stand og forlade vandet for så at opdage ting slet ikke er som man tror" smilte hun roligt og lod de blå øjne glide hen på fyren. "Hvad laver du selv herude? jeg tror ikk på du bare stod og kiggede på gadehjørnet, det ligner du ikk typen der gør" stemmen blev en anelse legende, og øjnene fik et drilsk glimt. Hun var jo aspara, så det kunne hun ligeså godt udnytte, de fleste nymfer var ellers meget egoistiske, og tænkte kun på sig selv og gøre livet surt for andre, men det gjorde hun ikke, hun var der bare faktisk. bare lidt anderledes end alle andre.
Let tog hun imod den cigaret han rakte hende, og lod ham tænde den, hun tog et sug, og pustede ganske langsomt røgen ud gennem læberne, smilte for sig selv.
Langsomt stoppede hun og hvilede ryggen mod en mur, hun lod hovedet glide en anelse på skrå, og smilte for sig selv, gad vide hvad han mon var, ikke vampyr.. det kunne han umuligt være, for han havde ikke det røde glimt i blikket, han var heller ikk engel, de virkede bare.. meget mere uskyldige, det var svært at forklare,.
"Så.. har du et navn jeg kan kalde dig? eller foretrækker du mystikken ved at jeg ikke kender det?" smilte hun roligt, og tog endnu et sug af cigaretten, "Tark forestten.. for cigaretten" sagde hun lidt efter og grinte blidt.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Gæst Søn 13 Nov 2011 - 15:46

Da kvinden stoppede op, stillede han sig over for hende, og betragtede hende, før han drejede hoved en smugle, og pustede røgen væk. "Jeg har været ude at spise." Svarede han som det var, der var jo ingen grund til at dække over det faktum, sådan var det jo bare. Han smilede let, og tog endnu et sug af smøgen. Han overvejede lidt hendes spørgsmål, før han valgte at svare. "Jeg tror bare du kan kalde mig Andrija - ingen mystik omkring det." Svarede han med et let grin, og gik tætter på kvinden. "Og hvilke navn pryder en kvinde som dig?" Spurgte han, mens han hurtigt lod øjne løbe over hedes ansigt. Smukt og velformet, en der lige så godt kunne være vampyr, men det ville heller ikke være tosset med en elver måske, men det virkede ikke til at hun var sådan et væsen. Dæmon var hun bestemt ikke, måske djævel?
"Jeg kan da vise dig et sted hvor der er liv og glade dage, eller kunne jeg blot underholde dig med mig selv?" Spurgte han mens han fortsat betragtede hende, før han til sidst trak blikket tilbage, og tog et sug, for at lade en ryg sky stå ud af næsen som en drage. "Jeg vil med glæde skulle underholde dig i aften."
Han skruede mødet en smugle tilbage, og tænkte på hvad hun havde sagt før. At hun kom fra vandet, det eneste væsen han tænkte var vanddæmoner, og derefter aspara, så det var måske sidstnævnte? Han prøvede at fange en fli af hendes duft, men der var ikke meget at fange, røgen fyldte godt op, men alligevel kunne han fange små 'bidder' af hendes duft, som tyde på at han havde fået bid. Et smil skød over mandens læber, før han gik tætter på hende, så han kunne lugte røgen fra hendes mund, men det gjorde hans egen mund også, så han skulle nødig brokke sig over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Hazel Søn 13 Nov 2011 - 16:57

Hazel smilte legende til ham, "Spise huh? så du er.. dæmon, du kan umuligt være en vampyr, så jeg gætter på dæmon, så kan jeg jo slappe af, nu har du jo spist så æder du vel ikke mig" grinte hun drilsk og pillede lidt ved sit lange lyse hår, inden hun pustede røgen ud, og slukkede smøgen, hun bed sig drilsk i læben.
"Navnet? Årh mit navn tja... jeg hedder Hazelins, men jeg vil helst kaldes Hazel, eller hvad du nu sys, Andrija" grinte hun for sig selv, og lod hovedet glide en anelse på skrå, så vidste hun hvad han var, det var rart, ikk fordi hun var bange for ham, bestemt ikke, men hun kunne nu godt li at vide hvilket væsen der stod foran hende.
Hazel så ham intenst i øjnene da han trådt endnu tættere på hende, men prøvede på ingen måde at komme væk, "Nu har du sikkert brudt dit sind med hvad jeg mon var, de fleste skyder på en vampyr først, men neij.. neij jeg er en aspara, med hang til vand og skov" grinte hun drilsk og bed sig blidt i læben, inden hun lod tungen glide ud og fugte læberne.
"Så du vil gerne underholde mig? hvordan har du så tænkt dig at underholde mig denne aften? selvom jeg gerne vil med dig hjem, vil jeg nu alligevel gerne vide hvad dine tanker tænker af ondskab" smilte hun drilsk og grinte for sig selv, inden hun strakte sig, og lod hånden løbe en anelse gennem sit lange hår, så det ikke generede hendes øjne. "Jeg har ikke lyst til at ende som dit legetøj længere oppe af gaden, " sagde hun tænkende, og virkede igen en anelse svævende, som om hun for en stund stod lidt i sine egne tanker. blidt skubbede hun til hans skulder, "Hvor langt herfra bor du da?" smilte mildt.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Gæst Søn 13 Nov 2011 - 18:15

han lod hende tænke højt, til hun kom til det rigtige svar. "Næ - men det kunne jo være jeg blev sulten." Svarede han igen med et let smil på læberne. "Hazel?" Han nikkede let for sig. "Top - Hazel." Hun virkede til at være en rigtig glad tøs, en type som var anderledes, sjov at være sammen med. Den første kvinde han derefter kom i tanker om var Aino, den skøre tøs. Et smil bredte sig langsomt på hans læber, før det forsvandt, da han tog et sug af smøgen, og efterlod en røgsky op mod himmelen.
"Aspara ..." Han så tænksom ud, og grinede så. "En nymfe, en natur nymfe." Han blinkede kort til hende og sugede så igen. "Underholdning - åh, det ved man jo aldrig, måske bortfører den lille natur nymfe ind i industriens verden?" Spøgede han og gik et skridt tilbage, da hun puffede sig forbi ham. "Åh, det ved man jo ikke." Han snurrede rundt på hælen, smed cigaretten og trådte den ud med støvle hælen, før han begyndte at gå ned af gaden. "Men du kunne jo prøve at finde ud af det ... nymfe." Han smilede kort til hende, før han snurrede rundt igen, og vente på den måde fronten mod en kiosk, som han gik ind i, for efter et par minutter efter at komme ud med en flask stærk stads som han endnu ikke vidste hvad var, han havde bare taget hvad der så godt ud. Han tog proppen af med en hårdt vrid med hånden, før han vendte bunden af flasken op i vejret og drak. Da det var lige ved at løbe over, sænkede han flasken, og slikkede sig over de glinsende læber, før han gik ned af vejen.
Han var kommet i et gevaldigt festhumør, der skulle drikkes, klart, kvinden måtte vente. Et smil gled igen over Andrijas læber, da han vendte sig om mod nymfen og rakte flasken frem. "Drikke skovvæsner sådan noget?" Spurgte han, og vippede med flasken foran Hazel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Hazel Søn 13 Nov 2011 - 19:03

Hazelins smilte legende til ham, og fulgte roligt efter ham hen mod kiosken, uden rigtigt at vide hvad det var han ville, men da han så gik ind og kom tilbage med en flaske sprut, grinte hun bare lidt, og himlede med øjnene, tog imod flasken, og læstelidt på den, "Hvad er det egentlig?" smilte hun og gjorde det samme som ham, for en stund drak hun bare, inden hun rakte ham den tilbage igen, "Det smager egentlig meget godt, uanset hvad det nu er" smilte hun og blinkede med det ene øje, "Så.. skal vi hjem til dig og drikke videre?" smilte hun frækt,.
"Jeg vil da gerne bortføres hvis du har lyst, men jeg kan godt gå frivilligt med?" smilte hun let og fejede en tot hår om på ryggen, inden hun gik ind i kiosken, og købte en anden flaske med ud, hun vidste nu heller ikk hvad det var, men det så meget godt ud, så hvorfor ikk.
"Jeg er ligeglad hvad vi skal, bare jeg kan blive godt fuld, så det fint for mig" hun trak let på skuldrene og gik langsomt med ham ned af gaden, grinte lidt for sig selv, det var længe siden hun havde moret sig så meget, med en hun kun lige havde mødt, normalt havde hun nok gået en stor bue udenom ham, netop fordi han havde det der selvsikre 'jeg kan score alle' udseende, men nogle gange var man jo også bare nød til at give lidt slip og leve livet ikke.
"Du bestemmer hvor vi går hen, jeg kender ikke byen så godt endnu, så jeg følger bare med som den tynde øl" drillede hun og lod kort hånden hvile i hans baglomme, inden hun åbnede den flaske hun havde købt, og tog en god tår af den, inden hun rakte den mod ham, "Smage?" smilte hun let.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Gæst Søn 13 Nov 2011 - 19:34

"Ingen anelse, men det er også overflødigt, det er det sjove." Smilede han, og tog imod sin flaske da hun gav ham den igen. "Lyder godt, så bortfører jeg dig!" Svarede han, og prøvede forgæves at lyde farlig. Da hun igen kom ud nikkede han. "Du skal nok blive fuld, det lover jeg." Han lage hånden på hjertet, grinede igen kort, og begyndte at gå ned af gaden mod sin lejlighed. "Åh year!" Han smilede igen, og bukkede sig ned så han kunne få fat på flaskens mund, og lod hende vippe den op, og fylde det i ham, til han prøvede at få flasken væk igen, men da det ikke ligefrem var nemt, blev hans mund fyldt hurtigt op, og løb over, ned af hans mund, hvor han selv greb fat i flasken, oven på hendes hånd, og flyttede flasken. "Prøver du at drukne mig?" Spurgte han i spøg og tørrede munden af med bagsiden af hånden. Han tog sin egen flaske, og fyldte op, denne gang mere 'normalt'. Han kunne mærke at hans skjorte var blevet klistret, men han tænkte ikke yderligere over det, det var ikke første gang han sejlede rundt i sprut. Aftenen begyndte langsomt mere og mere at ligne den han en gang havde haft med Aino. Tankerne forsvandt da han igen førte flasken op til læberne, og lidt efter lige var ved at gå ind i et skilt, så han måtte springe til side. Han brummede lidt efter skiltet, mens han fortsatte. Han greb ud efter nymfen og lage en arm omkring hende. "Så tror jeg at jeg vil bortfører dig til mit fort." Grinte han. Andrija var stadig det som man ville kalde ædru selvom han var næsten halvvejs i sin flaske der ellers var med mange procenter, men efter mange års øvelse skulle der mange heftige flasker før han begyndte at være fuld, eller i hegnet, det skiftede lidt fra dag til dag, men under alle omstændigheder hindrede det ham ikke i at ligne en der var fuld, men det hjalp hans våde skjorte sikkert også på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Hazel Man 14 Nov 2011 - 16:33

Hazel grinte for sig selv og fulgte langsomt med ham, og grinte for sig selv, langsomt drak hun af sin egen flaske igen, “Så du lover jeg bliver fuld? Der skal en del til, så det glæder jeg mig til at se” grinte hun legende og lod blikket hvile på ham for en kort stund. “Jeg glæder mig da vildt til du bortføre mig så” smilte hun og så legende på ham med et smil.
Et grin undslap endnu en gang hendes læber, idet han fik fat i hendes flaske med munden, og lod den let vippe en del forover, og opdagede ikke hans forsøg på at få den væk igen, smilte så uskyldigt, “Mig? Jeg kunne da aldrig drømme om at drukne dig, du har lige lovet at give mig en sjov aften, så kan jeg umuligt gøre dig noget jo, jeg vil gerne have det sjovt” svarede hun drilsk og lod hovedet glide på skrå, satte stille proppen på igen, og fulgte med ham, rystede så opgivende på hovedet af ham, da han var ved at vandre ind i et skilt.
Hun smilte og lod ham lægge en arm om sig, lod den ene hånd glide ned i hans baglomme mens de gik. Hun tog en tår af sin flaske og gik videre med ham, stadig fuldt ud sikker på benene, hun vaklede ikke overhovedet, hun var ikke fuld, kun en smule påvirket, hun kunne da i hvert fald godt mærke at det havde lidt virkning på hende, men ikke nok endnu, overhovedet ikke nok, normalt ville hun aldrig have gået med ham, men hun havde brug for at slippe tankerne, og bare.. Skeje ud vildt, og han virkede som den helt rigtigt type at gøre det med.
“Så havde du kun planer om at finde noget mad, eller skulle du oz i byen?” drillede hun og lod hovedet glide lidt på sned, det lyse hår faldt ned over hendes ene øje, hun kunne nu meget godt li ham, han sagde tingene som de var, det var rart, så slap man for alle de udenoms spørgsmål og krumspring, inden de fandt ud af at sige hvad de egentlig ville.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Gæst Man 14 Nov 2011 - 20:02

"Du skal nok blive fuld skat." Han placerede en hånd på hendes bagdel, mens han drak fra sin flaske. "Jeg tror bare det var noget at spise, jeg ved det ikke." Svarede han, før han greb fat omkring hendes talje, og trak hende ind ad en sidegade. Han ledte hende nogle hundrede meter hen, før han så drejede om endnu et hjørne, drak mere, og fortsatte til de kom hen til en bestemt dør, hvor han trak sin hånd til sig, låste op, og åbnede en til en mørk stengang. Han førte hende op på anden sal, hvor han åbnede til sin lejlighed, som så overraskende ryddelig ud efter hvad den plejede at være. Da Penelope havde været der havde der været så rodet at hun havde nægtet at gå ind, hvilke han ikke ville gentage, så han havde valgt at rydde godt op, så lejligheden bare var mere 'normalt' rodet.
"Kom ind ..." Selv gik han hen til sofaen, og smed fødderne op på stuebordet, mens han igen førte flasken op til læberne. "Kom her hen ..." Han klappede på puden ved siden af sig, mens han rakte sin flaske frem. "Vi skal jo have dig fuld, det bliver du ikke i dørkarmen." Han grinede kort, og lænede sig tilbage, mens han hældte flaskens indhold ned i munden, mens noget løb ud over ham, ned over hans kæbe, og ned på hans allerede fugtige skjorte. Han brummede kort, stilte flasken på stuebordet, og trak skjorten af, og smed den hen på gulvet, før han begyndte at drikke igen.
"Hvis du vil have noget andet siger du bare til ..." Som fyldebøtte havde Andrija et stort lager af forskellige drikkevare med høje procenter, det skulle man jo have, ellers kunne man ikke feste, og slet ikke når man man skulle have så utrolig meget for at blive påvirket. Han tømte lidt efter flasken, og lod flasken trille hen af gulvet, mens han sukkede kort. "En skam flaskerne ikke er større." Han skuttede sig, og trak vejret ind igennem næsen, før han lod den passere ud igennem næsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Hazel Ons 16 Nov 2011 - 17:25

Hazel grinte og himlede med øjnene, "Javel ja, det må vi jo se på så" grinte hun roligt for sig selv, og fulgte med ham, log ham stadig holde om hende, det gjorde hende intet, det var faktisk ganske rart, hun så rundt idet han trak hende med ned af en gyde, og videre ind i en stengang, let lod hun hovedet glide på skrå, og betragtede hans lejlighed, "Her er da dejligt" smilte hun og så på ham, tog en tår af sin egen flaske.
Hun hvilede langsomt ryggen op mod dørkarmen, og smilte for sig selv, inden hun grinte, og gik hen imod ham, satte sig langsomt ved hans side, og lod det ene ben glide over det andet, og grinte så lidt af ham, "smider du allerede tøjet for mig, det var tidligt" smilte hun legende og lod hovedet glide på skrå, prikkede ham let på brystkassen, inden hun strakte sig og drak resten af sin egen flaske, stile den på bordet.
"Ellers kan de ikke tjene nok penge, hvis flasken er alt for stor jo, så de er nød til at lave dem små, sådan så vi køber en masse sprut, " smilte hun for sig selv, og lod hånden løbe gennem sit lange lyse hår, fornemmede et eller andet sted at han var ret god til at rode, så det havde undret hende at der havde været så ryddeligt, men det gjorde hende ikke noget, hun hadede når der var alt for rodet, ikk fordi hun skulle bestemme over folk, men det var rart at man kunne gå på gulvet, og i høje hæle, var det alsa ret besværligt, hvis man skulle undgå en masse ting.
"Jamen.. hvad har du så at byde mig på?" drillede hun mildt, og lod tungen glide ud for at fugte læberne,.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 11:34

Andrija vendte kort øjne ved hendes kommentar om hans tøj. "Vil du gerne have jeg tager noget på igen?" spurgte han og forsøgte forgæves at se såret ud. Han strakte sig, og strakte bene ud, mens han 'flød ud' på sofaen. "Jaja ... men så kan de jo bare sætte priserne op." Svarede han, tydeligvis meget uinteresseret i emnet som han selv havde sat i verden, mens han igen fyldte munden med væske. "Du kan jo kigge ... i skabet over vasken." Han pegede der hen mod en hurtig håndbevægelse før han lod hånden falde ned igen.
Hvis hun gik hen og åbnede skabet ville hun se en masse former for forskelligt drikkelse, det eneste der var til fælles for alle flaskerne var at de havde en meget høj procent, nogle en del højere end andre da de var blevet importeret fra Serbien, og bare aldrig var blevet åbnet. Det var snart et godt stykke tid siden Andrija havde været i sit hjemland, så flaskerne var af ældre dato, men langt fra løbet over den hellige dato.

"Du tager hvad du vil." Sagde han, og førte igen sin flaske op til læberne. Hans 'lager' var ikke svært at fylde, især ikke når han normalt ikke drak af det, da han normalt gik ud i byen, og drak farverige drinks, der var lige så effektive og kom hurtigere ned. Han lod hoved falde bagover, mens han igen vendte bunden af flasken i vejret og drak til flasken næsten var tom. Da han havde fået væsken ned i sig, strakte han sig endnu en gang, og faldt længere ned i sofaen, mens han kort smilede. "Meeen, hvad vil du? Bare sidde og drikke dig fuld?" Han kiggede hen mod kvinden, og svang sine ben op i sofaen med en doven bevægelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel Empty Sv: Hvad vil du kalde dette forhold? - Hazel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum