Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I am not a whore, just a bitch EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I am not a whore, just a bitch EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I am not a whore, just a bitch EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I am not a whore, just a bitch EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I am not a whore, just a bitch EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I am not a whore, just a bitch EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I am not a whore, just a bitch EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I am not a whore, just a bitch EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I am not a whore, just a bitch EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I am not a whore, just a bitch EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I am not a whore, just a bitch

Go down

I am not a whore, just a bitch Empty I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 22:28

Tid: 22
Vejr: vind stille og alligevel koldt
Sted: De strip-tease
Omgivelser: Dem der arbejder der, og et par gæster her og der

Det havde næsten lige været jul blot for 2 dage siden, og det var allerede gang i byerne igen. Det var næsten ligefrem som om det slet ikke havde været jul, og det blot var forsat som det nu var gået. En af de steder som aldrig lå stille var De strip-tease, der var vel altid endelig mænd som bare ville hen og så på kvinder der smed tøjet for dem. De fleste ville nok kalde de her piger for billig og ulækre, men Ashley synes blot de var fantastiske. Det var vel nok også fordi hun havde prøvet dette 1 eller 2 gange, men det var mest fordi hun nød den opmærksomhed som hun fik af det. Hun havde denne aften taget hen til De strip-tease, efter hun havde været ude og fået taget nogle model billeder. Der var noget ved det job som fik hendes selvtilled til at blive større end den allerede var, nok havde hun fra starten meget selvtilled og selvglad... men når hun havde været på arbejdet, så fik hun bare ekstra meget og blev en lidt mere bitch i det. Hun havde en sort kjole på, som var så kort at den lige dækkede hendes bagdel. Hun havde også et par sorte højhælede sko på, som man næsten ligefrem kunne mærke smerten i sig selv ved at gå i dem. Hun sad på en af barstolene, med et ben hen over det andet og med et drink i hånden. Hendes blik gled bare langsomt rundt på de mænd som var det, de fleste var gamle mænd som nok havde både kone og børn... men de var nogle gange også de bedste, så længe de havde det rigtige job og penge på lommen så var hun lidt ligeglad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 22:36

Tempus kom roligt ind, hans horn og hale, samt hugtænder var væk, men hans røde øjne var der stadig, og hans smil var stadig for mennesker, en smule for selvsikker i forhold til hans fysiske fremtoning, han kiggede roligt omkring og ud så sig selv, 2 piger der kunne komme på tale, den ene en blondine, men hun var lidt tynd i det, og så hende pigen med det korte hår, samt den sorte kjole, simpelt, men lækkert, og så havde hun former, det var det bedste af det hele!

Hans blik søgte hende i et sekundt, men han ville ikke bare springe derop som enhver anden person, han var lidt for raffineret for den taktik, bare at marchere op og spørge om ikke de gad en, det var ikke sådan man gjorde det! man skulle tit blødgøre dem lidt, og selvfølgelig hjalp Tempus'es evner utrolig meget, han var jo trods alt en friste djævel!!

Han gik roligt op i baren, ikke lige ved siden af Ashley, men 2 pladser ved siden af, og bestilte en Cupa Capana, han smilede da den kom ned til ham, og tog den roligt, og smagte på den, som altid var Cuba caramel og Cocio altid en god blanding, det eneste problem med den drink, var simpelthen at den forsvandt for hurtigt!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 22:59

Ashley viste jo godt hvad mænd ville have, og hun mente bestemt også at hun havde det hele. Det var nok også derfor hun var så selvsikker som hun var, ellers var det også nogle af hendes djævle gener som gjorde hende sådan. Hendes fortid som helst anderledes ud end den hun var blevet til, hun havde jo været en engel og en sød en af slagsen med kæreste og venner... men det forandrede sig helt når hendes familie og hende besluttede sig for at de blive gå over til den anden side, de var vel blevet træt af at være guds væsner som blot var uskyldige. Hun hadet virkelig sin fortid, det var jo ikke noget hun var stolt over at hun havde været en engel. Hun hørte hjemme der hvor hun var, snød mænd for det hun ville have.

Hun kunne godt mærke et blik på hende fra forskellige steder en gang imellem, et sexet og alligevel snobbet og ondskabsfuld smil kom frem på hendes læber hver gang. Hendes brune store flotte øjne gled kort hen på en ung mand som kom over til baren, han var ikke så gammel i udseendet som alle de andre mænd her. Det tog heller ikke langtid før hun havde tømt hans hoved for oplysninger, alt om ham viste hun nu *djævel... nej vampyr* tænkte hun og det tog lidt tid før hun forstod dette, og ikke længere behøvede at sætte spørgsmålstegn ved dette. Det var jo heller ikke tit at man sådan `mødte´ en djævel som var blevet overmandet af en vampyr, det mente hun selv hvis man spurgte hende... hun mente jo også at djævel var det stærkeste væsen i verden, selv om nogle nok mente noget andet. Hun lod nogle fingerspidse glide igennem det brune hår, før hun vende sig om og satte sit glas ned på baren som bar tømt for hver en dråbe "hvad med et glas til?" spurgte hun bartenderen om med sin silkebløde forførende stemme, som bare ikke svarede hende og gik i stedet i gang med at lave en ny drink til hende. Hun sende en gang imellem et forførende blik hen mod Tempus uden at sige noget, og uden at bruge sin evne.. da hun jo godt viste at hun ikke behøvede at bruge sin evne, for at få det hun ville have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 23:18

Tempus, kiggede roligt på hende, og undrede sig en smule, hun virkede overnaturligt, hvilket hun nok også var! men han skulle ikke klage over det! det gjorde bare hele legen mere spændende!

Han tog en beslutning, og kiggede på hende samtidig med hun kiggede på ham, og han sendte sin magi mod hende i en stor bølge, det var en enkelt koncentreret dosis der skulle friste hende til at ville have ham! det var nok ikke nødvendigt, men sjovt var det altid, normalt ville et menneske få slået benene væk under sig af sådan en mentalt kraft der på tvang sig dem, men Tempus var sikker på at Ashley kunne klare det, men måske ville han finde sig i selvskabet med et menneske, selvom han havde en anelse om at hun måske var noget mere, men han var ikke sikker på hvad! hvilket irreterede ham, hun lugtede af en bekendt lugt, men han kunne ikke huske hvor det var han havde lugtet den før, for han havde glemt at det var sådan han selv lugtede, nemlig af djævelskab!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 23:26

Ashley var ikke en af dem som overgav sig så let, nok kunne hun virke billig pågrund af det tøj hun gik i eller sådan hun opførte sig en gang imellem... men hun var ikke en som man bare fik hen i sengen, man måtte gøre noget for hende før hun gik der til. Hun kunne godt mærke det i sin krop, lystet der sådan kom frem i hende uden en eneste advarsel. Selv om hun jo havde læst ham og kende til denne evne, den var jo næsten som hendes evne som hun var stolt over at have. Hun kæmpe imod denne evne og lod sit blik forblive på bartenderen "tak" sagde hun når hun fik sin drink, og tog den op i sin ene hånd "kæmp du blot videre Tempus" sagde hun og lod sit blik langsomt glide hen på ham, mens hun tog glasset op mod sine læber og drak lidt af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 23:32

Tempus smilede og rejste sig op, hans vampyr egenskaber var en dejlig ting af havde, og han hørte hende godt, og han var også rimelig sikker på hun var overnaturlig!

Hans blik kiggede på hende, og han smilede til hende, og selvom han ikke sagde noget sagde blikket alt, "det vil jeg også gøre, og du vil være min inden aftenen er omme!" han smilede og hævede glasset til hende, hans magi døde ikke ud, og han kiggede roligt på hende, han tog en beslutning, og nu var kortene jo lidt ude på bordet allerede, så han kunne lige så godt tage føringen nu!

Han satte sig hen ved siden af hende og rakte hende hånden med et venligt smil på læberne, selvom hans øjne var der humor i, som om han havde det sjovt over situationen, "goddag, mit navn er Tempus, og jeg kunne ikke undgå at lække mærke til dig heroppe, alene!" han smilede stadig, hans stemme flød af magi, og den var så blød at høre på, som silke over nøgen hud! hans blik flakkede ikke, og det var tydeligt at han var ganske rolig og fattet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 23:44

Hun havde ikke noget imod lidt leg med i spillet, at se hvor meget han ville kæmpe for at få hende. Det var nok noget af det bedste hun viste, se en gøre alt for blot at få lidt af hende. Det var nok også derfor hun sådan nød at afvise fyre, også selv om de sikkert var søde nok.. så var der vel noget ved en bad boy som alle piger kan lide, og Ashley var ikke nogen undtagelse. Hun satte langsomt glasset for sig mens hun så på hans hånd, før hun lod sine fingere strejfe hans fingerspidse og ned over hans håndflade til hun tog fat i hans hånd "Tempus jeg er Ashley.." sagde hun og hævede sit ene øjebryn en lille smugle, før hun tog sin hånd til sig igen og ville ikke lade ham røre alt for meget ved hende. Han skulle ikke tro at han sådan ville vinde denne kamp "alene.. du ville jo ikke have en eneste chance for at komme til at snakke med mig.. hvis jeg ikke var alene" svarede hun ham med et ret så næsvis tone, selv om der alligevel var noget sexet ved den. Hun var jo ikke bange for at sige nogen mand imod, selv om hun havde prøvet på at få et slag eller to før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 23:52

Tempus grinede en smule over hendes kommentar, "sandt!" han sagde ikke mere, men satte sig ned igen, og kiggede roligt på hende ind i øjnene, hun vidste det sikkert godt, men han var lidt af en skiderik, ligesom alle djævle ville han udnytte andre, og helst så meget som muligt, han ville lokke, friste, lyve og ærligt talt gøre alt, for at få noget sjov og sin vilje igennem, og hans evne gjorde ham yderst dygtig til lige præcis det! "men man kan nu aldrig vide! måske ville jeg have snakket med dig, selv med andre omkring dig!" han kiggede roligt ind i hendes øjne, og han havde ingen intentioner om at lade Ashley gå, før det mindst var med ham!

"jeg tænkte lidt, om hvor du kendte mit navn fra, før vi havde snakket sammen! hvorfor fortæller du mig det ikke??" han så afventende på hende, og hans smil var lusket denne gang, hans stemme var bydende og han var rimelig sikker på hun kunne modstå, men måske ville hun blive rystet, for selv folk der modstå, var stadig blevet fristet! ligesom hypnose, første gang de blev hyptoniseret, var det svært, men selv hvis de brød det, så ville de være mere modtagelige næste gang! det var det samme med ham, selv folk der vidste hvad han gjorde, ville stadig føle sig fristed, og Tempus havde en ide om at Ashley ikke behøvede særlig meget Fristelse, men mere noget overbevisning!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 0:05

Hun kæmpe imod så godt hun nu kunne, selv om hun vel allerede fra starten havde udset sig ham og han havde åbenbart gjort det samme med hende. Hun så kort ned af ham før hendes brune øjne mødte hans igen, uskyldige så de ud når man først lige havde set i dem.. men når man kiggede godt efter, kunne man godt se at der gemte sig noget mere bag dem.
Hun bøjede sig langsomt hen mod ham, og lag sine fingere mod hans ene lår blot for ikke at falde ind i ham "hvis der sad en mand ved siden af mig.. havde du ikke gjort... ellers.. havde du dræbt ham" hviskede hun forførende i det, før hun satte sig ordenligt op igen og gav et lille grin fra sig. Hun manglede vel lidt overbevisning, overbevisning om at han kunne give hende det hun ville have "jeg kender alt om dig.. på samme måde som du vil have mig.. du er ikke den eneste som er født fra flammer fra satan" sagde hun og sende ham et lidt næsvist blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 0:13

Tempus smilede til hende og forstod godt hendes ord hun sagde, "så det er det du gør, det er jo meget nyttig! ingen snigen om den varme grød!" han smilede til hende, men denne gang var det rent flirt, "men så ved du godt hvad jeg vil have! og nu vil jeg godt vide, for jeg det så?!" hans sidste fire ord var endnu engang utrolig lokkende, og han kiggede roligt på hende, han smilede til hende flirtende, og ventede roligt på hvad hun skulle svare, han havde dog en klar ide om at hun spillede kostbar, ellers havde hun sendt ham væk derfra!

han smilede til hende, og fortsatte med at bombardere hende med sin evne, når hun var så tæt på var det også meget nemmere at ramme kun hende, der var jo ingen grund til tjeneren skulle få et træ for hans skyld!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 0:25

Ashley synes nu det var meget nyttigt, så var det letter at finde ud af om mænd har det hun vil have. Så behøver hun ikke finde ud af det ved at flirte med dem, også ende i seng med nogen som bare ikke havde det.
Hun kæmpede ligefrem med sine ord, hun ville ikke give ham det han ville have og alligevel ville hendes krop det pågrund af hans evne. Hun lag sine hænder på hans lår og lod dem glide ind mod hans skridt, hun lod dem dog glide forbi og tog i stedet fat i hans trøje. Hun træk ham hen til sig så han automatisk ville ryge ned fra stolen, hun trykkede bare sit knæ mod hans skridt og nappede ham i øret "hvad med at du stopper med din evne.. og kæmper som en rigtig mand" hviskede hun ind mod hans øre, efterfulgt af et svagt lille støn. Da hun ikke rigtigt gad finde sig i at en fyr gjorde sådan noget, hvis de ville have hende så måtte de også kæmpe ordenligt. Nok havde hun selv sådan en evne, men brugte den ikke så tit da det bare kunne ende med voldtægt som hun havde prøvet et par gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 0:36

Tempus smilede til hende, og grinede næsten da hun legede med ham, han gled roligt ned af stolen, men placerede sig så hendes knæ ramte hans hofte, dog lod han hende nappe hans øre, "hvis du bruger din evne, bruger jeg også min! det er kun fair! men okay, du er det værd!" hans klang døde hen, han havde stadig en pæn blød stemme, han var trods alt djævel, men hans magi døde hen, og han stønnede svagt da hun gjorde det! han tog roligt men fast omkring hendes liv, og sørgede for hun ikke slap væk nu, og han tillod sig at kysse hende på nakken kort, "men jeg ville passe på hvis jeg var dig med det fysiske! ellers slipper min koncentration væk!" han smilede og var sikker på hun vidste at hans horn ville komme igen hvis hans forvandling ændrede sig, og at det nok ville spidde hende i den position de var i lige nu!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 0:54

Hun slappede lidt mere af i kroppen når han fjernede sin evne fra hende, så kunne hun jo også bedre styre sig selv og hvad hun ville. Hun kunne godt lide hans kys og hans faste arme om sig, blot fordi det viste at han gerne ville have hende. Hun trykkede en finger mod hans læber, så hun var lidt mere sikker på at han ikke ville komme til at kysse hende igen. Mens den anden hånd tog fat i hans ene arm omkring sig "jeg brugte kun min evne.. for at finde ud om du er dette værd" hviskede hun og så ham ind i øjnene, hun havde skubbet ham hårdt væk hvis hun ikke mente at han var dette værd. Hun trykkede sine læber mod hans men så der var lidt mellemrum mellem hans læber, hun åndede lidt dybt mod hans kind før hun lod sin tunge glide ud mellem sine læber og slikkede ham op af kinden "er du bange for at miste kontrol?" spurgte hun ind mod hans kind, før hun træk sit ansigt lidt væk fra ham og så bare på ham med et ellers så forførende blik "hvordan kan det være at jeg har dig hængende på mig? og uden en drink i hånden?" spurgte hun om og gav et lettet grin fra sig, hun havde vel heller ikke noget imod at indrømme.. at for at få hende så skulle man også give hende det hun ville have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 1:05

Tempus smilede til hende, og smilede "fair nok for mig!" han smilede flirtende til hende, og kyssede hende igen da hun kyssede ham! han var dog ikke desperat så da hun stoppede, stoppede han også, "nej ikke specielt, men jeg jeg elsker at styre situationer! men er du bange for at miste kontrollen!" han stillede kun spørgsmålet fordi hun havde spurgt ham om det, og nu havde han svaret!

Hans blik røg ned på hendes allerede tomme drink, "det ved jeg sørme ikke, du har jo ikke gjort mig opmærksom på det før nu! du stjæler jo trods alt min koncentration!" han vendte sig mod bartenderen med hovedet, og bestilte 2 glas og en kande Tiquila sunrise!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 1:16

Ashley var en meget dominerende person og lod så få folk bestemme noget som helst, men det var nok også dette hun manglede i sit liv... en som virkelig kunne sætte hende på plads, men dette var ikke til at finde i denne verden. Hun tog fat i hans kæbe for at vise hvem der bestemme og lod sine læber næsten mødes med hans "jeg mister aldrig kontrollen.. den er i min hånd hele tiden" hviskede hun mens hendes læber strejfede hans når hun snakkede, hun træk sit hoved lidt tilbage og gav slip i hans kæbe "jeg plejer ikke skulle.. mine drink plejer at blive serveret mens jeg ikke engang er færdig med den første" sagde hun og gav et lille grin fra sig, og lod sit blik kort se efter bartenderen før det røg tilbage på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 1:24

Tempus kiggede roligt på hende og hans før flirtende blik var en smule hårdt, "måske vi ikke passer så godt sammen, for jeg foretrækker at styre! men den tid den sorg!" han tog kanden fra bordet, og hældte op i de 2 glas, for at give hende det ene, alt det gjorde han med sin hale som allerede var fremme, hvilket igen beviste at han var ved at miste koncentrationen! "måske du skulle prøve at give en smule mere slip Ashley!" han kiggede udfordrende på hende, der var intet ved en der hele tiden ville kontrolere alting, men på den anden side, så var Tempus jo når det kom til stykket, ret dominerende!

Hans øjne blev flirtende igen mens han kiggede på hende og han ventede bare roligt på hvad hun skulle svare!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 1:52

Hun hævede sit ene øjebryn af det han sagde, og kunne ikke lade være med at grine af det han sagde "vi passer ikke sammen? .. så meget vil du ikke få mig" sagde hun da det lød som om at han havde tænkt sig at de ligefrem skulle have en familie sammen, hun kunne være elskerinde.. men ikke mere end det. Hun så kort på hans hale før hendes blik gled hen mod hans igen "giv mig en grund til at give slip.. så vil jeg måske" sagde hun og havde ikke tænkt sig at slippe kontrolleden overfor hvem som helst, da det var noget hun godt kunne lide at have så viste hun jo også hvad der ville ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 1:58

Tempus smilede til hende, "jeg kan jo tage den ugalante løsning, hvis ikke du slipper slæber jeg dig bare med mig og min vilje med rå styrke, men jeg tror ikke det tiltaler dig helt, så hvorfor ikke bare give slip og lade mig styre for dig?! det er jo trods alt spændende at prøve nye ting her i livet!" han smilede og valgte at ingnorere hendes første ord, han ville heller ikke have børn med hende, det var ikke ligefrem hans største ønske, men måske han kunne finde på at gøre så mange andre ting ved ham, men selvfølgelig var alt med måde!

Han kiggede roligt ind i hendes øjne og var selv helt fast på at hun skulle give slip, og hvis hun ikke gjorde, så ville han sandsyngligvis slæbe hende med ud derfra! han tog roligt om hende og rykkede hende tæt ind til ham, ikke voldsomt, men stadig fast og en smule hårdt, "jeg tror du længes efter en mand der kan tøjle dig, og følge dig!" han smilede til hende og afventede spændt hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 2:23

Ashley var ikke helt sikker på om det ville være en god idé, hun kunne godt lide at vide hvad der ville ske også selv om det kunne gå galt. Hun svarede ham ikke og viste ikke hvad hun skulle svare, så kunne lide så godt lade være også håbe at de kunne skifte emne.
Hun lod sig bare blive trukket ind til ham og lag en hånd på hans mave, bare for at være sikker på at hun ikke kom for tæt på. Hun kunne ikke lade være med at smile over det han sagde "sådan en mand findes jo ikke" sagde hun og troet virkelig ikke på at der fandtes nogen mand som kunne det, de mænd hun havde været sammen med havde hun jo haft magten over.
Hun tog det ene glas i sin hånd "skål" sagde hun og drak lidt af det, og viste ikke hvorfor hun skåle. Det var vel altid rart at kunne skåle, det fik ens humør til at blive underligt godt i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 2:30

Tempus smilede til hende, og skålede med hende, med hans hale der havde hans eget glas, hvorefter han drak halvdelen af det! "men du har jo heller aldrig mødt mig før!" han kiggede roligt på hende, og det var ikke skamros til sig selv, det var bare et fakt, og det kunne høres på ham at det ikke var andet end det! "men nok med det, lad os hygge i aften, og se hvad natten bringer!" han smilede til hende flirtende, og kiggede roligt på hende, han fjernede sig lidt fra hende, og hans horn og tænder kom frem, han blev for let distraheret af hende!

"pas på ellers stanger jeg dig bare i nat!" hans smil sagde alt om at det bestemt ikke var hans horn han mente det med, men at det bestemt var hans lem han mente ville stange hende, han havde et frækt blik i øjet der tydeligt sagde at han drillede hende, og at han morede sig ved det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 2:40

Hun træk lidt på skulderne og gav et enkelt nik fra sig "nej det har jeg ikke.." sagde hun og var stadig ikke hel sikker på om virkelig kunne, eller om det blot var sådan noget han sagde for at charmere sig mere ind på hende. Hun havde nok ikke blevet der hvis hun ikke ville se hvordan natten gik, det var jo ikke noget som hun sådan kunne gå glip af.
Hun stirrede lidt på ham før hendes blik gled ned af ham, og atter op igen "det er det meste sexede jeg nogensinde har hørt" sagde hun og mente det bestemt ikke, hun havde mest lyst til at grine af det.
Hun synes bare at han så lidt fræk ud med sine horn og hale og det hele, hun bed sig let i læben og tog fat i kanten på hans bukser "bliver du også snart rød?" spurgte hun om med en drillende tone, og nappede ham let i kæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 12:24

Tempus grinede en dyb latter, der begyndte nede i sit bryst da hun sagde at det var det mest sexede hun havde hørt, han stoppede dog da hun nappede hans kæbe kort, han smilede til hende, og han takkede kort sine vampyr gener, det med blodomløbet var normalt lidt sløvt, og hans hudfarve var næsten altid kun hvid! "det kan godt være, men der skal lidt mere end det her til!" han smilede og syntes snart det var hans tur til at lege, så han tog det bogstaveligt talt i egen hånd, hans hånd tog et roligt men fast greb i hendes hår, og han nappede kort hendes hals og videre op til den ene øreflip, hvis hun virkelig ville kæmpe imod ville han lade hende gå, men hun skulle bruge rimelig mange kræfter på at vriste sig løs fra hans greb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 15:05

Hun kunne godt lide sin egen tankegang, hvem havde dog ikke lyst til at gå i seng med en mand som var rød? ellers var det bare hende som var underlig, for hun kunne godt tænke sig det. Hun slog hurtigt tanken ud af sit hoved, når hun mærkede at han tog fat i hendes hår.. der kom et enkel støn ud mellem hendes læber, og hendes øjne lukkede langsomt i. Hun havde ikke noget imod det, udover at hun så ikke kunne styre det hele. Han havde vel også ret et eller andet sted, at hun sådan skulle give slip en gang imellem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 15:12

Tempus smilede, da hun stønnede, han trak sig tilbage kort, og kiggede på hende, han kunne mærke at hans fristelser havde lykkes, selv uden magi var han jo trods alt stadig vandt til at lokke folk til alt muligt, og Ashley var ingen undtagelse!
Hans hale tog kanden og fyldte op i deres glas igen, selvom de ikke var tomme, og han smilede til hende, han drak selv en tår igen, og nød den, "kom her Ashley!" han trak hende ind til sig, og hans arm der var rundt om hende, lagde sig roligt på hendes røv, han havde en god ide om at hvis han var fast med hende, ville hun følge trop, måske ikke første gang, men i sidste ende sandsynligvis, hun virkede til at hun manglede en mand der kunne håndtere hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 21:33

Hun lod sig bare blive trukket ind til ham og tog let fat i hans ene håndled "du er ikke ligefrem den store gentleman" sagde hun og tog bare sit glas når han havde hældt op i det igen, hendes blik forblev på ham mens hun drak lidt af det. Hun satte det kort tid efter fra sig igen mens hendes blik forblev på ham "hvor har du den lille tanke om.. at jeg vil gå i seng med dig?" spurgte hun om og gav et let grin fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am not a whore, just a bitch Empty Sv: I am not a whore, just a bitch

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum