Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd!

Go down

Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd! Empty Søger du et plot at deltage i, så check denne tråd!

Indlæg af Gæst Tors 29 Dec 2011 - 3:48

Go'davs, kære medlem!

Jeg har endnu ingen farve, men det kommer sgu nok. Indtil da, vil jeg stille et par plots frem, der kunne have mulig interesse hos de forskellige brugere. De her plots er beregnet til fælles brug, og det betyder helst mere end én emnepartner, per emne.
Emnerne, der laves efter det aftalte plot, må meget gerne have en indflydelse hos mere end bare den enkelte bruger. Så hvis der er et emne, der stammer fra min side af, så vær endelig ikke bange for at springe ind i det, hvis plottet tiltaler dig!
Nå, men må nok afslutte min lille tale, inden den bliver for tør at høre på. Som sagt, vil jeg skrive et par groft beskrevede plots nedenunder her, og så skriver i bare, hvis der er interesse for at lade plottet komme til live, i et rigtigt emne!

Værsgo, folkens.

: Optøjer I Jonlu Hospitalet! :

Som overskriften siger, så er der mulighed for at lave ballade i hospitalet, Jonlu. Pumplea er midlertidig bodyguard i hospitalet, og jeg fik den idé, at jeg kunne udnytte det til et forhåbentligt stort plot! Der vil sikkert være aktion, for dette plot omhandler en slags medicinsk krig. Her er et forslag, til hvordan din karakter kan påvirke denne event!
Hospitalets lager er ved at være tømt, men personalet har sørget for at få tilsendt nye varer! Det vil sige medicin, der meget vel koster over 2 millioner dollars! Dét er rigtig mange penge, og medicinen i sig selv, er yderst kostbar. Både for patienterne, men også på det sorte marked, er de et par skillinger værd.
Det er så her, at du kan være med til at påvirke historiens drejning.
Er din karakter egoistisk, og vil sælge medicinen for en grådig stump penge på det sorte marked? Vil din karakter måske være helten, der redder medicinen og bliver belønnet, og æret af personalet, samt patienterne? Er din karakter en terrorist, der netop idag har tænkt dig at udplyndre hospitalets fede pengekasse? Eller er din karakter noget helt andet, der stadig vil påvirke hospitalets varemangel?

Det var ihvertfald ét plot, der måske kunne have interesse. Det er åbent, og der er enormt mange muligheder for deltagelse!

Men, jeg vil lige frembringe endnu et muligt plot, bare så der er andet at vælge! Og hvis du ikke er tilfreds med de to nævnte plots, så kommer du da bare med et personligt forslag. Der er frit valg på alle hylder.

Værsgo, folkens. Her er det andet valgfrie plot.

: Skandaler Rammer Parken, Sombre! :

Som overskriften igen siger, omhandler dette plot den kendte park, Sombre.
Denne gang kaster urolighederne sig over Sombre, den velkendte park, der ellers er kendt for sin stilhed. Men denne gang, vælger en bande at ødelægge dette omdømme! Denne gang er der mulighed for igen at opleve aktion, alt efter ens valg af muligheder. Men som hos den anden idé, vil jeg lige give et hurtigt overblik over plottets start, og nogle af de få af mange valg, man har som medlem.
Parken ligger i sin sædvanlige stilhed, men sådan er det ikke længe. Eftermiddagen er ved at være slut, og natten skal til at begynde. Dét får en masse forskellige typer til at samle sig ved Sombre. For i nat, er der gået rygter om en masse unge knægte og tøser, der vil lave parken om til en arena for deres slåskampe!
Nu er det op til dig, om din karakter måske er en af dem, der vil slås for æren eller sjovs skyld. Om din karakter måske vil standse disse uhyrligheder, og lade freden falde over Sombre endnu engang. Eller om din karakter ligefrem prøver at få alles opmærksomhed, ved at sprænge et af de offentlige toiletter i luften!
Igen er der masser af muligheder, og det er kun fantasien, der begrænser dem.

Dette var så det andet plot, der meget gerne skulle kunne tiltrække en del medlemmer til, så det bliver mere end bare kedeligt. Også dette er åbent, og har utroligt mange valg, indenfor deltagelse!

Nu vil jeg så slutte det her af, ved at sige tak for opmærksomheden! Husk nu at skrive, hvis der er noget, der har fanget dig eller din nysgerrighed.

Pumplea.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum