Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What?! Oo EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What?! Oo EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What?! Oo EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What?! Oo EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What?! Oo EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What?! Oo EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What?! Oo EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What?! Oo EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What?! Oo EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What?! Oo EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What?! Oo

Go down

What?! Oo Empty What?! Oo

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:41

Ja øhnm bag Layson eller bare Layson i really don't know xD
Altså Layson er jo faktisk en del af min drøm, altså ikke døds engel og det vel da.
Men hans person, bare det der med Han.
Jeg ved godt det like hvad fuck snakker jeg om, men altså sådan er det når man har en stor drøm som man ikke kan få til live irl inu, altså såh det sådan svært og vente disse år til man er færdig på stx >.<
jeg går på efterskole, derved prøver jeg og være på så meget jeg kan xD og min mor vil havde mig til at være social der hjemme o.o såh der har jeg nok heller ikke så meget tid, men altså efter jeg er kommet her til er jeg sådan blevet meget mere kreativ xD jeg har været og er på potterskolen stadig, men det ikke det samme som her, da jeg rigtig godt kan lide den her side, jeg ved ikke rigtig om det forkert og sige hvad køn man er irl, for så har man ikke rigtig den rigtige mening i selve personen man har her inde, derved tænker man på personen bag, og tænker hvad er der mon med den person, derved vil jeg ikke nævne køn for det vil jeg ikke sige xD
Altså jeg er Transseksuel irl, så må i selv gætte jer til rasten og skal havde en kønsoperation. Er det ikke meget og sige om den person bag xD
Altså jeg har da et kælenavn o.o men altså, jeg elsker og emne da jeg først lærte og læse i 3-4 klasse og skrive i 5 klasse eller sådan noget i: jeg har været meget langsom i skolen men altså jeg bliver bedre og bedre her inde, og andre steder hvor jeg emner, og jeg er glad for det hjælper mig i hver dagen også, det gør mig heller ikke så ked og depri når jeg er her inde, det for mig på andre tanker.
Ja kan godt sige det lige med det samme mit liv irl er godt ved og falde sammen om ørende på mig, da jeg lige har slået op med min kæreste her efter juleferien, og jeg er like træt og mast, og er måske ved og få den helt store omgang af sygdom, og det er like ikke godt >.<
Jeg er på efterskole, og det tager meget på mig, derved er jeg meget her inde for at få samlet energi da jeg elsker det her sted.
Layson er den der onde side af mig eller mere den side hvor mine største frestelser er undtagen rygning >.< er på rygfri efterskole og ryger o.o ikke go kombi xD men altså er nu glad for den, sommetider, føler folk hader en lige pluselig Oo men det så mit problem xD jeg er ret depri irl stort set næsten hele tiden. Men når jeg kan og bliver slippet fri så skal man nok passe på for så er jeg glad, og er super duper humør (:
Altså jeg ved ikke hvor lang den her skal være, men jeg fortæller nok en del om mig selv, som når man blogger xD men det nok ikke det rigtige sted det her, men det er nok anderledes end de steder jeg blogger xD
Men altså jeg tror hvis jeg fortsætter bliver det til en lang roman i: og det vil jeg ikke xD så derfor er det sådan at øhnm hvis der mere om personen bag, kan i jo altid spørge og hvis i vil havde min facebook, lær mig lige lidt og kende og skriv med mig først eller emne med mig xD altså jeg er åben nok, men forbered på at jeg er nok en skuffelse i mit hoved synes jeg, øhnm jeg har været her da siden blev lavet (: da vidste mine veninder mig siden og den var vildt fed, men det var i starten derved da synes jeg ikke den fangede mig, og derved hoppede jeg fra og blev på potterskolen, men nu er jeg her jo OwO og er meget glad for at være her xD såeh ja (: håber det var nok og vide om mig ellers så spørg bare lidt ind xD men mit køn for i nok først hvis jeg føler mig tryg ved jer eller sådan noget wierd xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What?! Oo Empty Sv: What?! Oo

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:44

Hvis jeg havde råd, overvejede jeg også køns operation! - Respekt til dig! Du lyder som en spænende person (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What?! Oo Empty Sv: What?! Oo

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:45

Haha jeg bruger min børneopsparing på den xD såh for ikke kørekort xD men når man vil havde sin drøm opfyldt må man jo leve efter den (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What?! Oo Empty Sv: What?! Oo

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:50

Der er nu det problem at: jeg er ikke så tålmodig hvad det angår xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What?! Oo Empty Sv: What?! Oo

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:57

Haha xD sådan er det jo (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What?! Oo Empty Sv: What?! Oo

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 20:03

Har skrevet dig en pm Layson ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What?! Oo Empty Sv: What?! Oo

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 20:11

I found out (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What?! Oo Empty Sv: What?! Oo

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum