Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
See in the dark. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
See in the dark. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
See in the dark. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
See in the dark. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
See in the dark. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
See in the dark. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
See in the dark. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
See in the dark. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
See in the dark. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
See in the dark. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

See in the dark.

Go down

See in the dark. Empty See in the dark.

Indlæg af Zankuji Søn 5 Feb 2012 - 20:11

S-Allées Gyderne
T-22.00
O-mørke
P-hvid t-shirt sorte bukser og tyk sort jakke
V-blæst

Forbeholdt til Hopes

Zankuji var ude at gå sig en tur og var kommet ind i de mørke gyder ikke fordi det var noget han var bange for siden han var som han var kendte han ikke så meget til frygt nu han var mere den kolde der tog som det kom og opgav ikke noget så let hvis der skete noget forfærdeligt eller hvad det var man vil kalde det.
Han kiggede rundt og lod lidt ild som kom frem fra hans hånd så det lyste op bare så han ville kunne se noget hvis der var nogen et eller andet sted kunne de jo bare komme frem hvis de ville det.

Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Søn 5 Feb 2012 - 20:25

Det var mørkt. Lygterne ude på gaden holdte hende i ro. Men på den anden side; hvis hun skar igennem gyderne kunne hun komme hurtigere hjem. En smule tøvende trådte hun ind i mørket. Lyset nåede ikke herind. Hun forvandlede sig til ulveskikkelse og listede let længere ind i gyden. Spidsede ører, hvis der nu skulle komme nogen, som hun ikke ville have glæde af. En bagdør blev åbnet bag hende. Sikkert tilhørende en pub eller lign. for der kom en stank af alkohol og røg. Lyde fra musik og leende mennesker, klirrende glas. Det hele forsvandt dog, da dørene lukkedes igen. Bortset fra lugten - den hang der lidt endnu.
Natten var stadig ung.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Søn 5 Feb 2012 - 20:35

Han kiggede rundt og slappede bare stille og roligt at og viste ikke hvor denne her gyde ville føre ham hen men det fik han nok at se på en eller anden måde. Han gik og gik og mærkede så denne her fornemmelse af at der var noget i nærheden af ham eller bare tæt på et eller andet sted i gyden, men han var ikke helt sikker lige nu og her. Han så sig omkring og viste godt at han ville kunne klare det men først ville han vide hvad det var han kunne mærke og sådan noget. Han rettede sig op og stod stille "er her nogen"spurgte han ud i det blå og håbede på at få sig et svar selvom han ikke forventede det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Søn 5 Feb 2012 - 20:38

Hopes fornemmede at her var andre. Hun løftede snuden og spidsede ørene lidt mere. Jo, og der var også nogen der sagde noget. Det lød dog ikke som fulemands snak, så hun fortsatte lidt, inden hun fornemmede en Silhuet. Lavede sig om til normal skikkelse, og svarede roligt. "Ja," stemmen dirrede dog en smule. Hun så frem for sig, og anede at det var en dreng. "Hej" sagde hun kort for hovedet og gik lidt tættere på. Dog var hun stadig forsigtig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Søn 5 Feb 2012 - 20:44

Han stod lidt og ventede på svare før det endeligt kom fra en person som han så på da den kom mere og mere frem "hej"sagde han rolig tog så på hende personen som var en kvinde efter hvad han kunne se. Han så på hende med et smil "hvad laver en kvinde som dig i en mørk gyde"spurgte han stille og roligt og slappede bare stille af.
Han viste godt at hun måske var bange for at han ville gøre hende noget men han ville bare det modsatte og det var at være venlig overfor hende og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Søn 5 Feb 2012 - 20:49

Hope bakkede lidt. Den måde han spurgte hende på. Godt nok lød det venligt, men alligevel lidt lusket. Det var et lidt mærkeligt første indtryk, men... Man kunne jo aldrig vide. "Æh, jeg var faktisk bare på vej hjem.." Sagde hun hurtigt, og vendte ryggen til ham. Fortsatte med at gå - denne gang lidt hurtigere. Hvad nu hvis, hvad nu hvis...
Kiggede sig over skuldrene, og stoppede derefter op. Nu var der igen lidt afstand imellem dem. Hun syntes bare at det havde lydt lidt for.. tjaeh..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Søn 5 Feb 2012 - 21:27

Han så på hende med et stille smil "øhm okay er der noget galt"spurgte han da han så hun bakkede bag ud.
Han var ikke sikker på noget lige nu men så han virkelig så farlig ud i den beklædning han havde på for det ville han ikke selv mene han gjorde, men han så jo helle ikke på sig selv som hun gjorde lige nu.
Han så på hende "du skal ikke være nervøs gør ikke noget mod dig som du ikke har gjort mod mig i den forstand at vi ikke har gjort hinanden noget hvis du er med"sagde han roligt til hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Søn 5 Feb 2012 - 21:33

Hopes gik tættere på ham igen. "Nej.. det lød bare lidt.. Hvad laver en kvinde som dig .. Du ved?" Hopes sendte en hentydning til, hvad hun mente. Altså, børnelokker agtigt. Hun var jo ikke et barn. Dog så hun lidt yngre ud end hun var, men hun var flot. Ingen tvivl om det. Den flotte blege hud var tydelig i mørket. *Arh, måske var han ikke en voldtægtsmand alligevel* Hun rystede en smule på hovedet. Hun vidste godt at det var forkert, at dømme folk på forhånd. "mIt navn er Hopes." Hun rakte hånden frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Søn 5 Feb 2012 - 22:32

Han kiggede på hende og tænkte lidt over hvad han lige havde sagt til hende "ja okay det kan jeg så godt se hvad du mener"sagde han stille og roligt og slappede bare stille og roligt af.
Han kiggede på hende og var bare sig selv overfor hende og sådan noget "men mit navn er Zankuji hyggeligt at møde dig hopes"sagde han og tog imod hende hånd og slap den så lidt efter og smilte til hende og sådan noget. Han var nu meget glad for at han ikke var den eneste her i gyden.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 14:34

Hopes trykkede hans hånd. "Joeh, tak. I lige måde.. " Hun smilede. Ja, det var da hyggeligt nok at møde nye mennesker. Men hun vidste ikke om gyden her lige var det hyggeligste sted at møde nye folk. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige eller gøre. Så derfor stod hun og rokkede lidt frem og tilbage på fødderne, hvoreffter hun spurgte, "Hvor bor du så hende - eller hvor kommer du fra?" Så spørgende på ham, imens hun kørte lidt at sit mørke lange hår om bag det ene øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Man 6 Feb 2012 - 15:15

Han kiggede på hende da hun slap hans hånd og smilte roligt til hende "jeg bor i hus her i byen og kommer fra frankrig af"sagde han roligt og så på hende med et smil "hvad med dig hvor bor du og hvor kommer du fra"sagde han smilende til hende og slappede bare stille og roligt af. Han var kun venlig overfor hende lige nu for der var jo ikke nogen grund til andet end det.
Han så på hende med et smil "men det da vist ikke det mest hyggelige sted vi mødes er det"sagde han og smilte stille til hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 15:30

Hopes smilede. "Frankrig.. ser man det.." Jokede hun kækt, betragtede ham kort. "Lige pt. bor jeg på Quatre. Ikke noget fast hjem, nej." Fortalte hun, og så sig omkring. Hun så ikke særlig gammel ud. Ikke engang fyldt de 20, men hun blev heller ikke ældre. I hvertfald heller ikke af udseende, osv. Hun var egentlig ret køn alligevel.
"Såeh, .. har du været her længe?" Vidste ikke hvad hun ellers skulle spørge om. Skulle til at vende sig om, for at fortsætte med at gå. Det var halv koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Man 6 Feb 2012 - 15:59

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt "okay"sagde han roligt og nikkede bare af det hun sagde "men jeg har været her i byen i snart 2 år eller sådan noget"sagde han roligt og smilte til hende "Hvad med dig hvor længe har du været her"spurgte han roligt og slappede bare af.
Han så på hende *hun er nu meget flot i forhold til mange andre folk jeg har set*tænkte han og tænke ikke over at hun måske var en eller anden form for race eller hvad hun var for en.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 16:07

Hopes smilede. "Jeg er lige kommet hertil. Stødte ind i en ven, og kom ikke videre. Så jeg tror, at jeg bliver her.." Fortalte hun. Spekulerede en smule over,, hvad han var for en. Race? Type? Hun kunne jo spørge. "Jeg er er forresten en blandingsrace. Aspara og animagus. Er du noget?" Nysgerrigt så hun på ham med sine mørkeblå øjne. Det eneste lys var en svag blinkende lampe over dem, månen kunne heller ikke trænge ind i gyden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Man 6 Feb 2012 - 16:11

Han kiggede på hende "når okay så kan jeg bedre forstå at du er så køn i det når du er en halv Aspara"sagde han med et smil på sine læber "mig jeg er fuldblods dæmon"sagde han med et smil på sine læber "men det altid dejligt at møde nogen der er blandinger"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af "har du lyst til at gå lidt måske ud af denne her gyde"spurgte han roligt og så på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 16:16

Hopes smilede, og rødmede hen over kinderne. "Jamen, tak. Hvor gammel er det egentlig, at du er?" Spurgte hun, og smilede. HUn var da glad for hans kompliment, meen, ja. Fuldblods dæmon. Det lød da heller ikke dårligt. "Dette er egentlig den hurtigste vej hjem til mig," prøvede hun at forklare. På den anden side kunne de jo bare gå ud af gyden, hvor hun skulle ud. "Men du bestemmer. Det andet er kun lidt længere.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Man 6 Feb 2012 - 16:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "når så du på vej hjem og vil du ha mig med eller hvordan skal jeg forstå den der"sagde han roligt og så på hende og viste ikke helt lige nu med hvad hun mente helt præcis. Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af og viste godt at de lige havde mødt hinanden men stadig væk så kunne de vel godt tage hjem til hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 16:57

"Altså, hvis du gerne vil med hjem. . . Kan jeg nyde på noget? Vand, en drink? Kunne da være ok hyggeligt." Hun trak på skuldrene og så afventende på ham. Mere skulle det heller ikke bliver til, eller.. nej. Han så ældre ud end hende, og helt godt havde hun det jo heller ikke med at have "fremmede" med hjem. Hun stod og kiggede afventende på ham. Rokkede atter uroligt frem og tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Man 6 Feb 2012 - 17:38

Han kiggede på hende med et smil "det vil jeg da meget gerne også noget vand det vil være skønt"sagde han roligt og slappede af "men du må føre an for jeg aner ikke hvad vej vi skal hen af"sagde han roligt og så på hende.
Det var noget han satte pris på og det var når folk de var venlige mod ham og sådan noget og det gav ham jo kun et godt indtryk af hende når hun var sådan mod ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 17:41

Hopes nikkede, og vendte sig om. "Så kom med," sagde hun, og begyndte at gå. Inden længe var de ude af gyderne, og stod nu foran et hotel. De gik ind, og hun førte op til sit værelse. Det var ikke det største - men det havde da et lille fint køkken, badeværelse og stue. Og så soveværelset. "Her bor jeg så - lige for tiden." Forklarede hun. "Jeg henter noget at drikke." Hun viste ham ind i stuen, og gik selv ud i køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Man 6 Feb 2012 - 18:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede rundt da de var kommet hjem til hende "okay det jo også meget hyggeligt at bo sådan et sted som dette her hvis man ikke har råd til andet"sagde han med et smil på sine læber.
Han så på hende og ventede på at hun kom tilbage med noget at drikke så de kunne få det i gennem halsrøret og se friske ud og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 14:50

Hopes stivnede kort. Ikke har råd til andet? Hvordan kunne han udtale sig om det? "Øhm... jeg har skam råd til et bedre sted. Jeg ved bare ikke om jeg vil blive boende her i byen - derfor gider jeg ikke investere i det helt store," forklarede hun, og placerede glasset med vand foran ham.
Hun dumpede ned i stolen overfor ham, og krydsede benene. Tog en tår vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Zankuji Tirs 7 Feb 2012 - 15:19

Han kiggede på hende "når sorry det var ikke sådan ment med det"sagde han og kiggede på hende, han var da ikke spor i tvivl om at en som hende havde råd til andet end det her sted her. Han så på hende og tog stille en tår af sit vand og smilte roligt til hende, han havde på ingen måde lyst til at fornærme hende eller noget for det linede ham ikke og sådan. Han så på hende "der er jo også mange steder man kan plante sig her i byen når det er "sagde han stille og roligt og håbede på at hun ikke var blevet sur på ham og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

See in the dark. Empty Sv: See in the dark.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum