Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
regnvejrsdag EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
regnvejrsdag EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
regnvejrsdag EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
regnvejrsdag EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
regnvejrsdag EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
regnvejrsdag EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
regnvejrsdag EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
regnvejrsdag EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
regnvejrsdag EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
regnvejrsdag EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

regnvejrsdag

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

regnvejrsdag Empty regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 15:47

Sted: inde i domkirken.
Tid: 13:43.
Dato: lørdag d. 20 marts 2010.
Vejr: kraftig regn.
Omgivelser: ret så øde.

hans røde øjne stirrede tomt ud i luften, som var han hypnotiseret. det sorte hår var klistret op til hans ansigt og hovede på grund af regnen. hans sorte trøje var også helt gennemblødt, og hans cowboy bukser havde lidt samme skæbne. han sukkede, og det gav genlyd. hans trøje var åben så at man kunne se det kors han havde om halsen. han undrede sig egentlig tit over hvorfor at han gik med det, han var jo ikke kristen. pistolen han ellers altid havde på sig havde ladet blive hjemme, og han følte sig næsten nøgen uden den. han fortsatte sin stirren ud i luften, og ventede på at der enten ville ske noget så han kunne slippe af med kedsomheden, eller at det ville holde op med at regne så han kunne komme hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 15:54

Lucifer kom stille og roligt går ud i regnvejret, han havde noget joggiertøj på da han var ud af løbe træner, han var går fra galla fest tidligt om morgen for af kom lidt væk og jagt som han nu var nød til for af kun level, han havde ladt sin kniv der hjem som han ellers altid havde på sig, efter lidt tid begynde han af løbe igen, nu kun han ser domkirke så kun han kom ind i varm og bliv lidt tør, han når til kirke hvor han stoppe op foran dør og åben den, typick den er selvfølgeligt lås, han læner sig op af mur og kiggede kort rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 16:05

han kiggede kort over på den store dør da han hørte nogen prøve at komme ind. typisk at en af de der præster havde låst den. han smilede lidt, og gik over til døren. der var ikke nogen speciel slags lås på, det var bare en slags planke der var sat ind så at man ikke kunne åbne udefra. han fjernede planken og åbnede døren. han fik hurtigt øje på manden der stod uden for. "skal du med ind" spurgte han venligt og smilede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 16:09

han var ved af løbe hjem an da han kun høre nogen ind på den andre side af dør og pules kun han også godt høre, det skulle han lige lære af lad være med, han kiggede kort på mand der åben da han tror af det var en præst der vil åben, hvis det var var han blivet lidt sur men nu var det ikke nogen prøst så han lod være, "ja tak" sagde han og kiggede kort på ham ind han gik ind i læ og kun mærke varm med den sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 16:21

han smilede kort til manden, og satte sig ned på en af de mange bænke. "de burde overveje at lade være med at låse døren" sagde han og kiggede bare ud i luften igen. "men hvad lavede du overhovedet ude i det vejr" spurgte han og kiggede undrende over på manden. rex havde kedet sig ret så forfærdeligt, men han håbede at det ville ændre sig nu hvor at han havde en at snakke med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 16:28

han kiggede kort rundt og kun ikke ser nogen præst, når godt så kun han godt smid joggier jakke, han tog den af og lad den på ryg læner på en af bænk hvor man kan ser hans tato der ligner 666 med flemme omkring, "ja det burdet de, selvom jeg ikke er i kirke så meget" sagde han og kiggede kort på ham, "hvad jeg laver ud i det vej, jo jeg har være ud af løbe træner i nogen timer nu, og så begynde det af regn imens og nu er jeg her, hvad laver du selv her" spurget han og kiggede kort på ham, ind han gik over og sad sig på sammen bænk som han havde lad joggier jakke på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 16:35

han smilede lidt, og gad ikke rigtig at kigge ordenligt efter på den andens krop, da mande kroppe ikke interesserede ham, han havde jo selv en. derfor lagde han ikke mærke til den andens tato. "jeg gik mig bare en tur, og blev overrasket af uvejret" sagde han og grinte lidt. rex følte sig lidt nervøs, noget han ellers aldrig gjorde, det var nok fordi at han ikke havde sin pistol på sig, den gav ham en slags trygheds følelse, af årsager som selv ikke rex kendte til. han sukkede lidt og kiggede op på alteret. "domkirken er dødssyg" sagde han lavt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 16:44

"okay jeg bruge så lige lidt mere engeri på af løbe, giver ikke af går tur normal" sagde han og kiggede kort over på ham, han tog sin joggier jakke og trykker den sammen og trykker hård så vand kommer ud af den og ryge ned på gulv, hvorefter han tager den på igen det hjælp på det, "ja det er den, det er derfor jeg normal aldrig er her og nogen andre ting" sagde han og kiggede kort rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:39

han trak på skuldrende. "forståeligt at du bedre kan lide at løbe, sådan er der jo nogen der har det, men jeg kan nu bedre lide at gå, hvis jeg løber har jeg det som om at verden passere for hurtigt forbi mig, og at jeg ikke når at opfatte noget" sagde han og grinte lidt. hvorfor sad han nu og sagde sådan noget ud af det blå, han måtte vel være mere desperat end han havde regent med for at få en samtale op at køre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:14

"ja så har nogen det og så har jeg det ikke af verden passere for hurtig forbi mig, men det kan være noget med af jeg er vandt til af løbe for af hold mig i form" sagde han og rejse sig op og gik roligt rundt, utroligt så meget han bare fortale ham, han kender ham engang ikke i nu, "hvor længe har du sidder her ind ud af snakke med nogen" spurget han og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:32

han smilede lidt for sig selv. "alt for længe hvis du spørger mig, man kan vel sige at jeg er typen der altid skal have noget at lave" sagde han og grinte lidt. underligt at han opførte sig sådan, normalt ville han enten have forsøgt at starte en kamp med den anden, eller bare have snakket uafbrudt, kun for at have noget at foretage sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:48

han stopper op da han snakke til ham, "vil jeg gerne tror på så du snakke" sagde han på lidt sjov måde så han ikke bliv sur på ham, på den måde han svar ham på, "okay jeg har det også bedst med af havde noget af laver hele tid eller er det bare kedeligt" sagde han og kiggede kort på ham, han kun godt bruge en smør lige nu man de ligger der hjem på bord da han ikke har plads til da når han er ud af løbe træner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:53

han smilede venligt. "endelig en der forstår mig" sagde han og grinte lidt. han kiggede undrende over på den anden. "hvad hedder du egentlig" spurgte han en smule undrende. normalt ville rex ikke have været så venlig over for en anden, men nu hvor der ikke var andet at lave end at snakke, så kunne han vel godt være en smule rar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:12

"ja det er ikke så tit af folk forstår en" sagde han og kiggede kort på ham, "jeg hedder Lucifer og de" spurget han og kiggede kort på ham ind han stille og roligt rundt igen, han virke ikke til af være en rar mand normal men han kun vel jo lige så godt være den engang imellem og det bliv så i dag af han var, "hvad arbejde man med hvis man arbejde" spurget han og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:41

han kiggede lidt undrende på den anden. *lucifer, er det ikke at andet navn for djævlen* tænkte han kort, men gad så ikke tænke mere over det. "jeg hedder rex, og er tjener, det er ikke det fedeste job, men man tjener da lidt penge på det" sagde han og grinte lidt. hans venlige latter gav genlyd i hele domkirken, og det var ret så uhyggeligt at ingen var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:45

"okay hyggeligt af møde dig Rex" sagde han og kiggede kort på ham ind han sad sig på bænk foran ham og vendt sig så han kun ser ham hvis det var, "okay hvis det er det man har lyst til så er det find med mig, jeg arbejde selv lidt rundt omkring men mest i militær" sagde han og kiggede kort på ham, han synes nu ikke det var uhyggeligt da han letter giver ganlyd i hele domkirke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:52

han kiggede sig lidt omkring, og hans røde øjne fangede nærmest enhver detalje. "sjovt jeg havde da regnet med at der ville være nogen flere i en domkirke" sagde han og kløede sig lidt i håret. det var egentlig ret underligt at der ikke var andre end de to, måske var der en slags helligdag hvor selv præsterne holdt fri.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 14:06

Ja det skulle man næste tror, bare nogen hjemløs som vil har læ for regn og et varm sted af sove og nn er det aften så er folk nok der hjem sammen med familie og præster har nok fri" sagde han og kiggede kort på ham, han regn enlig ikke med af møde nogen her ikke om aften kun en præst eller så noget som arbjde her i domkirke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Lør 27 Mar 2010 - 18:24

han kiggede over på lucifer, og smilede lidt. "tror du på magi" spurgte han og grinte lidt. han regnede selvfølgelig med at lucifer var et menneske, og mennesker var altid sjove at vise sine kræfter til da de normalt nægtede at tro på at det var ægte, og at der var en slags trick. sådan noget kunne more rex, at se hvor dumme mennesker var når det kom til stykket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Lør 27 Mar 2010 - 18:33

"ja det gør jeg hvorfor da" spurget han og kiggede kort på ham, han tror nok af han var et menneske som han jo også ligner, ud over det var han langt fra, han var mere død ind han vil tror på af han var, han kiggede undersøger på ham uden af vil kun ser den, han ligner et menneske man på en måde er han det nok ikke, der er noget over ham som gør af han ike er hele menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Man 29 Mar 2010 - 11:28

han smilede lidt, og grinte lidt for sig selv. "okay så er vi to" sagde han og tændte en flamme i sin håndflade. et smil var på hans læber, og hans røde øjne var rettet mod lucifer for at se hans reaktion, egentlig håbede rex at lucifer ville blive yderst overasket, og hvad er ville ske bagefter var han ret ligeglad med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Tirs 30 Mar 2010 - 9:36

han nikke bare som svar på af han havd hørt ham, han kiggede normal på ham da hen laver en flamme i sin hånd, "jeg kan gæt af du er en ild sæmon" sagde han og kiggede roligt på ham, han havde set meget af så noget med hans ældre, og han kun også selv nogen ting, "undskylde mig men skulle jeg bliv overrasker" spurget han og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 14:49

han grinte lidt og slukkede flammen. "ja det havde jeg håbet på" sagde han afslappet. han tog sig ikke af at en anden kendte til at han var dæmon, sådan noget gad han ikke tænke på. han kiggede på lucifer, og smilede lidt. "så er du menneske eller hvad er du for en" spurgte han interesseret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 19:59

"okay man det bliv jeg desværre ikke" sagde han og kiggede kort på ham, han kiggede kort rundt og klør sig kort på nakke, "menneske ved jeg nu ikke sige af jeg er, hvad jeg er, jeg er en dødsengle" sadge han og lod det ligger af han enlig kun var halv dødsengle og halv vampyr men har det bedst med af lyver af han er dødsengle, han vise ingen tegn på af han løg over for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 18:56

"dødsengel" sagde han og nikkede lidt. "jeg har vidst mødt en af din slags før, nero hed han vidst" sagde han og smilede afslappet. *så han er dødsengel, ham vil jeg gerne prøve at tage en kamp med, jeg har aldrig set hvad dødsengle kan* tænkte han og holdt den afslappede facade. han rettede igen blikket mod alteret, mens han smilede på sin afslappede måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

regnvejrsdag Empty Sv: regnvejrsdag

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum