Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Turn it on, look here if you dare. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Turn it on, look here if you dare. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Turn it on, look here if you dare. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Turn it on, look here if you dare. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Turn it on, look here if you dare. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Turn it on, look here if you dare. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Turn it on, look here if you dare. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Turn it on, look here if you dare. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Turn it on, look here if you dare. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Turn it on, look here if you dare. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Turn it on, look here if you dare.

Go down

Turn it on, look here if you dare. Empty Turn it on, look here if you dare.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 20:33

Turn it on, look here if you dare. 6ghdub
- Mig i Zombie udgave IRL

"When it all falls apart.."


Så er det min tur til at fortælle lidt om mig selv, personen bag Markus. :o Der er nok nogle af jer som har set mig her inde før for jeg er skam ikke ny begynder. Det er bare først nu jeg er begyndt at tage helt sammen med at blive på denne her bruger og så videre, med denne her fulde præsentation håber jeg på at der er flere som har lysten til et emne med mig eller måske tage kontakt til mig. ^^'


Mit navn er Michelle, jeg bliver kaldt for Chelle eller Miw. Jeg er 19 år gammel og har fødselsdag d. 13. oktober. Jeg flytter måske snart hjemme fra hvilket jeg glæder mig til! Jeg er lidt af en heste pige og bruger meget min tid på heste i min fritid. Og ja hvis folk ikke har kunne set det end til nu, så vil jeg fortælle at jeg er en livlig pige. ^^, med en skjul sygdom som er medfødt der hedder Autisme. - Den sygdom kan ikke ses på mig, derfor er det en skjul sygdom. Men wtf. XD jeg har en bedste veninde men har aldrig haft en bedste ven. Jeg elsker at være udenfor når der er mulighed for det, jeg elsker at tegne på photoshop og i hånden. Generelt er jeg meget kreativ. Faktisk har jeg også fået to af mine malerier på udstilling et sted i landet. Og ja... Altså XD jeg er en pige der ser på det positive i livet i stedet for det negative. :3. Ehm.. aner ikke hvad jeg ellers skal fortælle O.O...

BOOM.

Det var i al fald lidt om mig? Huhu i:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum