Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A new day, shalt rise! //Site event//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
A new day, shalt rise! //Site event//
Di Morga, skal få en stemme igen.
Alt for længe, har Di Morga siddet hen i stilhed. Ingen stemme har de haft, der kunne påvirke deres land. Engang var Di Morga et fristed. Et fristed for alverdens væsner, der ikke længere kunne finde stedder at bo, i deres omverden. Flere gange har vi forsøgt at gøre vores stemme hørt, men gang på gang, er det endt ud i tvunget stilhed. Kaos, død og ødelæggelse, var gået hen og blevet hverdag for os. Og ingen kunne gøre noget ved de. Få var vi, der stod imod dette mørke, og drømte om en lysere fremtid. Den fremtid er på trapperne! Sammen, vil vi lede Di Morga imod en fremtid, hvor vores børn kan leve i vores land, uden frygten for at blive dræbt, liggende omkring et hvert hjørne.
Mød op på rådhuspladsen, i den gamle forstad: Abandonné banlieue, og lad os sammen føre DI Morgas stemme, ud i livet! Forstaden skal sætte et eksempel på, hvad et sammenbragt Di Morga, kan føre til. Fra de syndfyldte gader, vil en gylden forstad rejse sig. Og sammen, vil vi gøre dette muligt.
Ceremonien starter Tirsday d. 15 May, kl. 18:30, og gaderne vil blive sikret, til alle der vil føle sig utilpads, i dette slum kvarter. Sammen vil vi nedbryde den frygt, alle førhen har følt, for hvad der gemmer sig bag hjørnerene. Overkom jeres frygt, og mød op, sammen med jeres landsmænd! Jeres familie! Jeres brødre.
Di Morga, Eternal!
Gæst- Gæst
Sv: A new day, shalt rise! //Site event//
Abraham Borzakov- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Antal indlæg : 700
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
*Skulle have tænkt to gange, over at vælge en ooc tid, og sætte i et ic news oplæg, i know.. Shush! I'm new at this!*
Gæst- Gæst
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Jay Wu- Teknisk Admin
Jay Wu- Teknisk Admin
Krig imellem Di Morga's indbyggere, har vi haft så meget af, er det ikke ved at være kedeligt? Ville det ikke være bedre at, selv de onde, for en gangs skyld, åbnede deres øjne, og så at der var et støre billede? Og hvis ikke de stod sammen, ville de ikke have en chance for at teorrisere nogen som helst, når de også selv lå døde? (: Selv min Good Old Boy, Rasputin, ser længere end til bare sine tænder i dette tilfælde.. Håbede virkeligt vi kunne se noget nyt, denne gang. (: En Good vs Evil fight, ville bare blive det samme igen.. Bare hvor Good er på tronen i forvejen, og skal kæmpe for den, frem for at Evil skulle det.. Er i hvert fald min holdning, og skal ikke styre jeres karaktere.. (:
Gæst- Gæst
I feel tempted to show myself at this pittyfull get-together. Death, war and terro eventually get old, but somehow i dont really feel like ending my shareade...
Det bliver super fedt, Grillen skal rulles ud og gamle onkel Scars skal lave hans højt elskede honnigsyp og stå for eventuelle sikkerhedsbrister :D
I feel slightly less evil.. slightly.
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Og jeg håber at du ved, at brud på sikkerheden, vil blive slået hårdt ned på? Og at alle hader powerplay.. Og at vælge og være så tomhjernet, som at bryde et sikkerheds netværk, bestående af en masse Engle, der konstant flyver over ens hoveder, og regne med at man slipper væk, og ikke bliver fanget og lænket til en pæl, for at riste om morgenen... Det.. Er bestemt powerplay...
Gæst- Gæst
Uheldigvis har jeg meget eksamenerne at tænke på for tiden så tror næsten jeg bliver nød til at se på fra sidelinjen denne gang - igen.
*dybt dramatisk suk*
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Gæst- Gæst
Så min deltagelse bliver nød til at vente til en anden stor gang, medmindre folk kan leve med ti linjer for hvert indlæg(måske endda mindre!), hvilket jeg gætter på folk vil blive en anelse skuffede over (;
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Gæst- Gæst
- Og mange tak, de skriftlige er da også snart overstået.
Men tilbage til Di Morga: FREEDOM TO EVERYONE.. Let killing be illegal again.. let's have some fun... *evil laughter*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Misforstå mig ikke, er glad for at I tager initiativ til sådan noget, men tror i forveksler pen and paper med online rollespil.
(Er pessimist af natur)
Gæst- Gæst
Og ja, folk der ønsker det, tager den tid det skal tage, men når man først for noget af vide, lige når det sker, svare man også, underbevidst, mere spontant.. Og jeg regner da heller ikke med at alle er med, jeg ved da godt hvordan det virker, men er ikke ensbetydene med, at jeg selv stadig syntes det er en god idé (:
Og.. Det virker lidt som om, at du er pessimistisk, fordi du mener det er nødvendigt.. Hvilket det ikke er. :P
Gæst- Gæst
Og flere gange er det endt med at herskeren enten er død/forsvundet el. lignende!
- hvilket så hver gang har puttet mig i en situation hvor jeg skulle til at finde på noget nyt: ligesom nu. Igen.
Så det jeg gør nu er at fortsætte den plan jeg havde før, men jeg bliver nødt til at bruge andre karakterer til dette. Så overraskelsesmomentet for hvad der sker her på siden kan både have en god og dårlig side for folk ;D
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Side 1 af 2 • 1, 2
» A new Beginning to avoid an End. //Begyndelse på Site event. IC delen.//
» A odd event (Caleb)
» The rise of humans
» You fell so can you rise again? (Harry Jepsen)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips