Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new day, shalt rise! //Site event// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new day, shalt rise! //Site event// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new day, shalt rise! //Site event// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new day, shalt rise! //Site event// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new day, shalt rise! //Site event// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new day, shalt rise! //Site event// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new day, shalt rise! //Site event// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new day, shalt rise! //Site event// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new day, shalt rise! //Site event// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new day, shalt rise! //Site event// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new day, shalt rise! //Site event//

+2
Jay Wu
Abraham Borzakov
6 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

A new day, shalt rise! //Site event// Empty A new day, shalt rise! //Site event//

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 10:40

//Plakater er hængt op, rundt omkring i Di Morga.//

Di Morga, skal få en stemme igen.

Alt for længe, har Di Morga siddet hen i stilhed. Ingen stemme har de haft, der kunne påvirke deres land. Engang var Di Morga et fristed. Et fristed for alverdens væsner, der ikke længere kunne finde stedder at bo, i deres omverden. Flere gange har vi forsøgt at gøre vores stemme hørt, men gang på gang, er det endt ud i tvunget stilhed. Kaos, død og ødelæggelse, var gået hen og blevet hverdag for os. Og ingen kunne gøre noget ved de. Få var vi, der stod imod dette mørke, og drømte om en lysere fremtid. Den fremtid er på trapperne! Sammen, vil vi lede Di Morga imod en fremtid, hvor vores børn kan leve i vores land, uden frygten for at blive dræbt, liggende omkring et hvert hjørne.

Mød op på rådhuspladsen, i den gamle forstad: Abandonné banlieue, og lad os sammen føre DI Morgas stemme, ud i livet! Forstaden skal sætte et eksempel på, hvad et sammenbragt Di Morga, kan føre til. Fra de syndfyldte gader, vil en gylden forstad rejse sig. Og sammen, vil vi gøre dette muligt.

Ceremonien starter Tirsday d. 15 May, kl. 18:30, og gaderne vil blive sikret, til alle der vil føle sig utilpads, i dette slum kvarter. Sammen vil vi nedbryde den frygt, alle førhen har følt, for hvad der gemmer sig bag hjørnerene. Overkom jeres frygt, og mød op, sammen med jeres landsmænd! Jeres familie! Jeres brødre.

Di Morga, Eternal!

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A new day, shalt rise! //Site event// Empty Sv: A new day, shalt rise! //Site event//

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 11:08

//Edited til Tirsdag.. //

Gæst
Gæst

A new day, shalt rise! //Site event// Empty Sv: A new day, shalt rise! //Site event//

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 12 Maj 2012 - 11:30

But the sun wont set until 9 or something like that... I feel discriminated!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700

Indlæg af Jay Wu Lør 12 Maj 2012 - 11:42

Liam hvor lyse og god hjertede er vores hensigter lige x3?
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Antal indlæg : 694

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 12:02

Tiden er tænkt ooc'ly. (: Er der jeg smider emnet op.. I emnet vil tiden stå, og det bliver efter solnedgang, don't you worry. (:

*Skulle have tænkt to gange, over at vælge en ooc tid, og sætte i et ic news oplæg, i know.. Shush! I'm new at this!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 12 Maj 2012 - 12:42

Oh well, det kunne ellers skabe lidt spil, at man holdt nattegængerne uden for legen *Danner team med Avery*
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Indlæg af Jay Wu Lør 12 Maj 2012 - 12:55

Well man kunne jo sige at dem der ønskede at di morga forsat skulle være i kaos lavede et møde også :] det udleder så til en krig "det gode mod det onde" men fordi plottet er sådan at det gode skal sejre så vinder det gode da de onde trækker sig tilbage. Det klassisk i know men kan ikke lige komme på andet :]
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 12 Maj 2012 - 13:20

Ja! Eller i hvert fald noget i den gangart! Hold endelig ceremonien 18:30 ingame! *Svømmer rundt i idéer*
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov

Indlæg af Jay Wu Lør 12 Maj 2012 - 14:46

Haha xD jeg tænkte lidt at kaos-mødet blev holdt dagen efter freds-mødet. Hvor man så bare har sat spioner ind :]
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Indlæg af Gæst Søn 13 Maj 2012 - 0:46

Nej.. Mødet holdes, så alle kan deltage.. Det er det der er pointen i det.. Pointen er, at krigende må stoppe, hvis landet skal leve videre.. Noget andet er på vej, der er fuldtændigt ligeglad med, hvad der er godt, og ondt.. Nej. Talen vil blive holdt, så selv nattegængerne kan deltage.. Vi er alle væsner af Di Morga, I Jebediah's øjne.. Om du færdes bedst om natten, eller dagen. (: Hvis i ville have en cliché Good vs. Evil fight, skulle Samuel have haft tronen, dengang han havde chancen. :P

Krig imellem Di Morga's indbyggere, har vi haft så meget af, er det ikke ved at være kedeligt? Ville det ikke være bedre at, selv de onde, for en gangs skyld, åbnede deres øjne, og så at der var et støre billede? Og hvis ikke de stod sammen, ville de ikke have en chance for at teorrisere nogen som helst, når de også selv lå døde? (: Selv min Good Old Boy, Rasputin, ser længere end til bare sine tænder i dette tilfælde.. Håbede virkeligt vi kunne se noget nyt, denne gang. (: En Good vs Evil fight, ville bare blive det samme igen.. Bare hvor Good er på tronen i forvejen, og skal kæmpe for den, frem for at Evil skulle det.. Er i hvert fald min holdning, og skal ikke styre jeres karaktere.. (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 13 Maj 2012 - 22:54

//Steps forth from the darkest corner of the room//

I feel tempted to show myself at this pittyfull get-together. Death, war and terro eventually get old, but somehow i dont really feel like ending my shareade...

Det bliver super fedt, Grillen skal rulles ud og gamle onkel Scars skal lave hans højt elskede honnigsyp og stå for eventuelle sikkerhedsbrister :D

I feel slightly less evil.. slightly.
Scars
Scars

Antal indlæg : 780

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 8:14

Great.. Even one day of peace, is too much to ask... *Suk* Hvorfor satte jeg migselv, i den her position?

Og jeg håber at du ved, at brud på sikkerheden, vil blive slået hårdt ned på? Og at alle hader powerplay.. Og at vælge og være så tomhjernet, som at bryde et sikkerheds netværk, bestående af en masse Engle, der konstant flyver over ens hoveder, og regne med at man slipper væk, og ikke bliver fanget og lænket til en pæl, for at riste om morgenen... Det.. Er bestemt powerplay...

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Man 14 Maj 2012 - 8:43

oh well.. Maybe I can find a little piece of time to join in.. maybe just a little time.. Or maybe not.

Uheldigvis har jeg meget eksamenerne at tænke på for tiden så tror næsten jeg bliver nød til at se på fra sidelinjen denne gang - igen.
*dybt dramatisk suk*
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 8:57

Det beklager jeg.. (: Ville være glædeligt at se en karakter, som måske ikke ligefrem er den rareste i Di Morga, opføre sig pænt, af ren realistisk Rp. (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Man 14 Maj 2012 - 9:15

Er meget meget ked af det min gode engel ^^ Men jeg står i en sådan uheldig situation som beskrevet ovenover.

Så min deltagelse bliver nød til at vente til en anden stor gang, medmindre folk kan leve med ti linjer for hvert indlæg(måske endda mindre!), hvilket jeg gætter på folk vil blive en anelse skuffede over (;
Damia
Damia

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 9:17

Hehe.. Det var som men ikke ment som et press.. (: Eksamener kommer da bestemt først.. Og jeg ønsker dig held og lykke med dem, og håber dig det bedste!

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Man 14 Maj 2012 - 9:51

Tog det nu heller ikke som pres - jeg har virkelig lyst til at deltage ^^ det er lidt det der er mit problem (;
- Og mange tak, de skriftlige er da også snart overstået.

Men tilbage til Di Morga: FREEDOM TO EVERYONE.. Let killing be illegal again.. let's have some fun... *evil laughter*
Damia
Damia

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 10:01

Er det, der er tanken.. Og selvom man er ond, vil man forhåbentlig kunne se, at der er behov for enighed, på grund af det der er på vej. Hver sjov er der i at være ond, hvis der pludselig ikke er nogen at være onde ved? Noget er på vej, der vil ødelægge helle verden, og efterlade en tom skal.. Og selv folk, incarneret onde, burde kunne se, at der ikke er meget sjovt i det.. (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Man 14 Maj 2012 - 10:11

Der skal jo gerne være nogle regler man kan bryde ikke sandt? *smiler grumt* Og jo, selvfølgelig stemmer jeg for at alt bliver godt igen, altså indtil videre ..
Damia
Damia

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 10:30

Er lidt svært når vi ikke ved hvad der er på vej endnu...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 12:24

Det skal i, da så sandlig heller ikke have af vide endnu. (: Det helle er heller ikke forberedt.. Og det er et spil.. Rollespil. Og folk skal da ikke vide hvad der kommer, før det gør, for så kan man forberede sig på hvad der sker, og udtænke hvad ens karakter vil gøre, frem for at udrette spontant..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 13:52

Det kan man sådan set alligevel da det er et skrive rollespil så man kan tage sig al den tid man ønsker sig til at skrive et svar og dermed planlægge hvad man vil gøre og eventuelt bruge flere dage på at gøre det. Din plan er god, ja. Men den vil ikke kunne fungere optimalt her. Folk kan tage sig den tid de vil til at svare, det er ikke som pen and paper hvor en GM kan sige bum, du bliver angrebet fordi du var for lang tid om at svare. Derudover kommer der næppe til at være mere end 10 personer som gider tage tid til at emne med det der sker og alle andre vil bare leve i deres egen lille verden hvor folk kan gøre som de vil uden at tænke over hvordan vi alle er i den samme verden.

Misforstå mig ikke, er glad for at I tager initiativ til sådan noget, men tror i forveksler pen and paper med online rollespil.
(Er pessimist af natur)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 14:28

Ehm.. Ja, man kan tage sig den tid man vil have, og nej, det er ikke et Pen and Paper.. Men er der så meget i vejen med, at holde planer tilbage, indtil alt er helt klart? Indtil folk har behov for at vide det? Det jeg mente, med hvad jeg sagde, var at jeg ikke ville fortælle historien, før det er tiden til det..
Og ja, folk der ønsker det, tager den tid det skal tage, men når man først for noget af vide, lige når det sker, svare man også, underbevidst, mere spontant.. Og jeg regner da heller ikke med at alle er med, jeg ved da godt hvordan det virker, men er ikke ensbetydene med, at jeg selv stadig syntes det er en god idé (:

Og.. Det virker lidt som om, at du er pessimistisk, fordi du mener det er nødvendigt.. Hvilket det ikke er. :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Man 14 Maj 2012 - 14:52

JEG syntes i hvert fald at vi bare skal vente og se hvad der sker ^^ Jeg havde en del planer med hvad der skulle ske med min karakter i løbet af den tid Vie La Mort har været her.
Og flere gange er det endt med at herskeren enten er død/forsvundet el. lignende!
- hvilket så hver gang har puttet mig i en situation hvor jeg skulle til at finde på noget nyt: ligesom nu. Igen.

Så det jeg gør nu er at fortsætte den plan jeg havde før, men jeg bliver nødt til at bruge andre karakterer til dette. Så overraskelsesmomentet for hvad der sker her på siden kan både have en god og dårlig side for folk ;D
Damia
Damia

Indlæg af Logan Man 14 Maj 2012 - 15:35

Hvad gør man hvis man gerne vil have sin karakter skal deltage i emnet/det nye plot, men kan ikke fordi jeg skal på arbejde :((
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 582

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum