Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new day, shalt rise! //Site event//

+2
Jay Wu
Abraham Borzakov
6 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 Empty Sv: A new day, shalt rise! //Site event//

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 15:37

*Pets Damia* There there, I bet someone will eventually gather the courage to kill you. Men ja, jeg glæder mig da til at se hvad I finder på! Good luck med det, I kan godt regne med at nogle af mine karaktere kommer til at være med i hvad der end kommer til at ske!

Og Logan, så må du, ligesom Damia, springe over. Vi kan ikke vente på grund af et individ, sorry to say. Jeg er her i hvert fald, og jeg skal nok give et resume til folk som ønsker det.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A new day, shalt rise! //Site event// - Page 2 Empty Sv: A new day, shalt rise! //Site event//

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 16:29

Jeg skal til Sverige fra onsdag til fredag - jeg ved ikke om der er internet.. Vil jeg så stadig kunne være med? :(

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 16:50

im sorry but...Overskriften er en smule forkert. Det hedder Shall ikke shalt. Im sorry bro

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 16:56

Emnet der bliver smidt op, på Tirsdag, er ikke et en dags emnet.. Så Logan, selvfølgelig kan du være med, du kan bare ikke være med fra starten. (: Og emnet et, overordnet, en tale fra Jebediah, hvor han fortæller lidt om, hvad der komme til at ske nu. Blandt andet advare han Di Morga, om den trussel der nærmer sig.. Så, i og for sig, er det ikke nødvendigt at være der, i emnet, men bare at have læst det. Jeg er lykkelig over at se, at der er masser der har interesse i det, og vil glæde mig til at se det. Men fat mod. Emnet på Tirsdag, er kun et, af mange, og ikke et der skal afsluttes, så hurtigt som muligt. Jo længere tid, vi har liv i det emne, jo længere tid har jeg til at blive klar. :D Hahaa..

Men.. Vi ses i morgen, dem af jer der vil være med i emnet, men husk, det er ikke nødvendigt at være til stede i lige det emne, for at deltage i site eventet.. Det er blot starten..

Di Morga, Eternal

PS: Dion? Really? :P Hah.. Du vil rette på mig, uden at have stavet dit navn med stort? Og 'shalt', er mere end korekt, min gode man.. Det er gammelt Engelsk.. Som 'Eder', er et oldtids dansk ord.. Og selv hvis Shalt ikke havde været der, så come oon.. Please.. Have some humor, det var for sjov.. Og, du har selv stavet forkert i en af dine emner.. Det er: Maybe, ikke: Maby.. Sorry Bro.. :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 17:04

Vis du kigger i en engelsk ordbog findes der intet shalt kun shall....

Gæst
Gæst

Indlæg af Karaktar Man 14 Maj 2012 - 17:05

Karaktar
Karaktar
Novice (Rank 3)

Antal indlæg : 30

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 17:08

Alle dine emne, starter heller ikke med stort... :D Ingen er perfekte, 'bro', og småfejl som dine, retter man normalt ikke på, af ren høflighed.. Vi er her alle for at have det sjovt, ikke for at lege Lærerens yndlings elev.. (: Men 'shalt' var altså stadig ikke en fejl :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 17:27

Thou shall not pass! Had to... Men som sagt, lad nu være med at hænge jer op i folks grammatik, det er ikke hvad siden er til for. Og hold jer venligst til emnet. Jeg kommer da helt klart på min lille drage og ser hvad der sker! Lysandria har lidt travlt med at opdrage en ny unge...

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Man 14 Maj 2012 - 17:29

Fair nok!
Jeg kan love jer, at jeg vil gøre alt for at få Logan med! :D
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 582

Indlæg af Damia Man 14 Maj 2012 - 19:16

Jeg vil følge med ved at læse emnet i stedet ^^
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 22:53

Tror også jeg holder mig som 'tilskure' denne gang. n_n

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Maj 2012 - 9:24

Jebediah my dear freind i swear im up to no good *Wink* and im always up for a game of hide and seek, if you dare challenge me :D

Og Alexander er ikke hjernedød, ond og modbydelig ja... men ikke dum, han kan holde sig i skindet hvis situationen ikke er til andet.

Og jeg finder de konstante beskyldninger om powerplay trivielle, Karl er død og jeg er vendt tilbage til rødderne, jeg ville sætte pris på hvis jeg ikke skal have kastet det i hoved hele tiden. For jeg er fuldt i stand til at indse at Karls og Zanes kamp gik en anelse over gevind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Maj 2012 - 9:32

Godt at vide, Karl.. Men med små udfordringer som dem du fyre af, giver mig ikke rigtig megen mulighed for at tage dig på ordet. (: Jeg ved du kan finde ud af at spille, det har jeg set mangen gang før, og gør mit bedste for at tro på dig. Men hvis du tror at du kan starte noget, til dette event, uden at din karakter bliver taget til fange, og henrettet, så vil det blive anset som 'powerplay'. (: Det håber jeg du vil se, og forstå, når eventet kommer op..

Kan selvfølgelig også være, at dine små 'challenges' bare er for sjov, og i så falde, må du undskylde en paranoid knægt, der nettop har modtaget en plads, der vidst nok er blevet voldtaget en del i sin tid, af diverse powerplays... Heh.

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tirs 15 Maj 2012 - 14:34

I WILL COME BACK WITH AN ARMY OF DARK CREATURES!!!! *cough* or well.. if I had the time I'd do that.. but I don't.. so.. that will just stay a dream .. xD

Jeg gætter på at Damia også kan virke (en anelse) OP når man umiddelbart lige tjekker hende ud, men hun har dog en del svagheder også.. og svagheder er netop det der gør en stærk karakter til det den er. (henvendt til både Karl og Jeb).
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 15 Maj 2012 - 14:48

*Slaps powerplayers*

Men kommer emnet kun til at foregå den ene dag? Eller rettere: Aften, for det kalder man det vel, når klokken er halv syv. Jeg tvivler på, at ret mange indlæg kan nå at blive skrevet, så kunne man ikke strække emnet over to-tre dage? Så kan flere også nå at svare og chancerne for at der kommer en reel handling ud af det, vil blive større.

Nu står der sikkert et eller andet sted, at emnet varer en uge, men jeg er ignorant og læser ikke den slags... hæh...
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700

Indlæg af Gæst Tirs 15 Maj 2012 - 15:34

Hvis du ikke havde været ignorant, og havde læst lidt af de sidste mange indlæg, ville du have set, at det ikke bare er den ene dag. (: Folk for masser af chancer for at svarer, og der vil gå en hel del tid, inden emnet bliver lukket. Og dette event, er heller ikke så meget ment for at folk skal deltage, i nettop dette emne. Det er et oplæg til fremtiden, som jeg håber de fleste vil gå ind og læse, for at vide hvad der sker i omverdenen. Jeres karaktere, kommer ikke rigtig til at snakke med min, men hvis i lyster det, så med hinanden. Og efter starten på emnet, som jeg sætter op, så ved folk, hvad der sker i Di Morga, omkring dem, så de kan overveje det, når de selv laver deres emner frem over. (: Ting for jeres karaktere at snakke om, i jeres egne emner. I vil forstå det, når i ser det. (:

Men bottomline, så foregår dette event, over meeget lang tid.. Og selv emnet, kommer til at ligge der, meget af tiden. (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 15 Maj 2012 - 17:28

Hæhæhæ *Slår sig selv ned* Hørt!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum