Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A new day, shalt rise! //Site event//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: A new day, shalt rise! //Site event//
Og Logan, så må du, ligesom Damia, springe over. Vi kan ikke vente på grund af et individ, sorry to say. Jeg er her i hvert fald, og jeg skal nok give et resume til folk som ønsker det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men.. Vi ses i morgen, dem af jer der vil være med i emnet, men husk, det er ikke nødvendigt at være til stede i lige det emne, for at deltage i site eventet.. Det er blot starten..
Di Morga, Eternal
PS: Dion? Really? :P Hah.. Du vil rette på mig, uden at have stavet dit navn med stort? Og 'shalt', er mere end korekt, min gode man.. Det er gammelt Engelsk.. Som 'Eder', er et oldtids dansk ord.. Og selv hvis Shalt ikke havde været der, så come oon.. Please.. Have some humor, det var for sjov.. Og, du har selv stavet forkert i en af dine emner.. Det er: Maybe, ikke: Maby.. Sorry Bro.. :P
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Karaktar- Novice (Rank 3)
Antal indlæg : 30
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jeg kan love jer, at jeg vil gøre alt for at få Logan med! :D
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Gæst- Gæst
Og Alexander er ikke hjernedød, ond og modbydelig ja... men ikke dum, han kan holde sig i skindet hvis situationen ikke er til andet.
Og jeg finder de konstante beskyldninger om powerplay trivielle, Karl er død og jeg er vendt tilbage til rødderne, jeg ville sætte pris på hvis jeg ikke skal have kastet det i hoved hele tiden. For jeg er fuldt i stand til at indse at Karls og Zanes kamp gik en anelse over gevind.
Gæst- Gæst
Kan selvfølgelig også være, at dine små 'challenges' bare er for sjov, og i så falde, må du undskylde en paranoid knægt, der nettop har modtaget en plads, der vidst nok er blevet voldtaget en del i sin tid, af diverse powerplays... Heh.
Gæst- Gæst
Jeg gætter på at Damia også kan virke (en anelse) OP når man umiddelbart lige tjekker hende ud, men hun har dog en del svagheder også.. og svagheder er netop det der gør en stærk karakter til det den er. (henvendt til både Karl og Jeb).
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Men kommer emnet kun til at foregå den ene dag? Eller rettere: Aften, for det kalder man det vel, når klokken er halv syv. Jeg tvivler på, at ret mange indlæg kan nå at blive skrevet, så kunne man ikke strække emnet over to-tre dage? Så kan flere også nå at svare og chancerne for at der kommer en reel handling ud af det, vil blive større.
Nu står der sikkert et eller andet sted, at emnet varer en uge, men jeg er ignorant og læser ikke den slags... hæh...
Abraham Borzakov- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Antal indlæg : 700
Men bottomline, så foregår dette event, over meeget lang tid.. Og selv emnet, kommer til at ligge der, meget af tiden. (:
Gæst- Gæst
Abraham Borzakov- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Antal indlæg : 700
Side 2 af 2 • 1, 2
» A new Beginning to avoid an End. //Begyndelse på Site event. IC delen.//
» A odd event (Caleb)
» The rise of humans
» You fell so can you rise again? (Harry Jepsen)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips