Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En aften på Legepladsen (Artanis)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
En aften på Legepladsen (Artanis)
O: en masse støre dreng
V: lunt og solnedgang
S: legepladsen
det var en lun sommeaften. Og det var mange børn på legepladsen og en af dem var Zardon, en 5 år gammel forælderløs dreng og han sad alene på en gynge i mens han så på alle de andre. Børn som løbe og leget sammen og mange syndes af Zardon var underlig, fordi han ikke leget med nogen men problemet var at ingen ville lege med et forælderløs barn som Zardon.
Gæst- Gæst
Sv: En aften på Legepladsen (Artanis)
Sted: Udenfor hospitalet
Klokken var tæt på otte om aftenen og Artanis havde lige afsluttet sin vagt.
Vejret var lunt og vinden let.
Artanis rystede på hovedet og lod sit lange sorte hår flavre i vinden. Hun lukkede øjnene og lagde hovedet bagover. Hun åbnede sine blodrøde øjne og kiggede mod himlen.
"Det bliver en smuk himmel i nat" sagde hun til sig selv.
Hun boede tæt på hospitalet, men alligevel havde hun lyst til at gå en lille tur rundt i byen før hun gik hjem. Mens hun gik lagde hun mærke til folkene omkring hende. Der var lige dele mennesker og elvere. Hun smilede for sig selv, de færeste ville vide at hun ikke var et menneske, men en dæmon.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
En ensom dreng på gyngerne tiltrak sig hendes opmærksomhed. Han sad der, fuldstændig alene og kiggede bare ned i jorden.
"Der er noget specielt ved ham" tænkte Artanis og stoppede op. Hun tog et skridt frem, men tøvede da en gruppe af større drenge begyndte at gå hen mod ham.
Hun gik en smule tættere på så hun kunne høre hvad de sagde
"Hvor er din mor henne? Nåh ja, Du har Ingen!" "Vi vil ikke have dig her!" "Gå hjem til børnehjemmet hvor du hører hjemme!" Alt sammen var sagt i hårde og nedladende toner, men til Artanis overraskelse reagerede den lille dreng ikke, han sad blot på gyngen og ignorerede dem.
Den største af gruppen af børn skubbede den mindre dreng ned af gyngen. Han rejste sig op kun for at blive mødt af en knytnæve i ansigtet. Snart begyndte flere af de omkringstående børn at slå og sparke den mindre dreng.
Rasende gik Artanis hen bag dem. Hun brugte sin metamorphosis så meget at de lyse-lillaer linjer dukkede op overalt på hendes krop.
"Jeg tror der her er nok unger!" Sagde hun i en lav men tydelig og kraftig tone. Børnene vendte sig om og kiggede på den fremmede kvinde i rædsel. Dette var ikke nogen normal kvinde, dette var en dæmon, eller som de råbte:
"MONSTER!! LØB!"
Med gruppen af børn væk stoppede Artanis sin metamorphosis og knælede ned ved siden af den nu blødende dreng.
"Er du kommet noget til?" Spurgte hun i en blid tone mens hun kiggede ham i øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tørede tåren væk fra hans kind "Hvad er dit navn? Og hvad laver du her helt alene?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Artanis rystede stille på hovedet og satte sig igen på sine knæ foran Zardon "Ved du hvorfor de ikke kan lide dig?" Spurgte hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvis du ikke vil tilbage til børnehjemmet, hvad vil du så? Og har du ikke en onkel eller noget der kan tage sig af dig?" Spurgte Artanis og kiggede Zardon i øjnene "Jeg håber ikke han bliver bange pga min øjenfarve" Tænkte hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det her er ikke en almindelig dreng" Tænkte hun smilende.
"Okay Zardon. Kom med mig, du kan få lov til at komme med mig hjem idag, så kan vi finde ud af noget i morgen" Hun rejste sig op og rakte en hånd ud mod ham "Mit navn er Artanis, vil du med?" Spurgte hun, stadig smilende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tænkte nok han ikke var en normalt dreng"
Hun førte ham hjem til sin lejlighed tæt ved Hospitalet. Det var ikke meget men der var plads nok til hende og Zardon.
Mens de gik var hun tvunget til at udholde de nysgerrige blikke og rystende hoveder når folk så at en kun 20 årig kvinde gik med et 5 årigt barn i hånden. Hvis bare de dog vidste at hun næsten var 1000 år gammel.
"Så er vi her" Sagde hun til Zardon da de nåede hjem "Stuen er derinde, du kan gå ind og sætte dig og se noget TV mens jeg får lavet noget mad" Hun smilede til ham og gav ham et venligt skub i ryggen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Her" sagde hun og satte den ene af de to foran ham "Jeg henter lige nogle glas, vent lidt". Kort efter kom hun tilbage. Da hun gik forbi ham med glassene kom hun til at kigge over hans skulder og så hvad han læste, det var ikke noget en femårig normalt ville læse.
Hun knælede ned ved siden af ham ved sofaen.
"Du er ikke et menneske, er du?" Spurgte hun mildt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stille sat hun sig til at spise selv mens hun nysgerrigt holdt øje med drengen. Han virkede som et normalt menneske barn på næsten hver eneste tænkelige måde, forskellen var dog bare at han var væsentlige mere intelligent, og havde magiske kræfter.
Nysgerrig, men samtidig nervøs for at forskrække ham, spurgte Artanis "Hvad tror du så jeg er?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lad mig fortælle dig en historie" Hun lænede sig tilbage og hendes øjne reflekterede smerten og sorgen hun kaldte frem fra sine minder "I modsæting til mange adre dæmoner var jeg ikke født i The Abyss, den ene halvdel af helvede hvor dæmonerne lever, djævlene bor i den anden halvdel. Jeg var født på den her jord, blandt mennesker, elvere, dværge og alle de andre racer.
"Mit liv var et rent helvede, jeg var aldrig fri for at blive jagtet af mine to ældre brødre. De slog mig, sparkede mig og brændte mig." Hun drejede hovedet mod Zardon "Min familie har aldrig været immue overfor ild, vi er resistente men ikke immune. Men jeg var sjældent fri for sår af den ene eller den aden slags. Mine forældre gjorde intet for at stoppe dem, de var tværtimod stolt over at deres sønner var så 'fabelagtigt onde'." Artanis bed hårdt sammen da vreden over at hendes forældre, dem der skulle tage sig af deres børn havde svigtet hende, kom til overfladen igen "En dag fik jeg dog nok. Det var den første dag jeg brugte min metamorphosis, det her, se" Hun rækte sin ene hånd mod ham så ha kunne se det lyse-lilla spind der dækkede hendes hånd. Hun trak hånden til sig igen og fjernede hendes metamorphosis på hendes hånd. "Jeg skabte et inferno, brændte vores hus ned og fløj væk i kaosset. Jeg var en af de personer der først kom til terre dengang det ikke var mere end en lille samling træhuse. Jeg var 16 år dengang, det er 849 år siden nu."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» en mørke aften på legepladsen
» en aften på legepladsen Zophia[åbnet]
» Sparring with rocks(Zhadalina, Artanis, Marishka)(xxx)
» A midnight ember.(Artanis/Zhadalina)(Vold-xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips