Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
nattens kirkegård
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: nattens kirkegård
"Det vil jeg gerne." sagde hun så og betragtede ham. "Hvad er det for en tjeneste, som det er du vil have mig til at gøre?" sagde hun og klemte et usselt lille smil frem fra den rosefarvede mund.
Hun håbede for guds skyld at det ikke var noget i stil med slaveri eller lignende.. hun havde det med at lave dårlige deals med dæmoner og vampyrer, men måske var man heldig?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kan klare hårdt fysisk arbejde, men hvilken slags mener du?"
Gæst- Gæst
"hvad siger du, kontakt?" hans øjne så på hende igen.
Gæst- Gæst
Hun rakte ham stille hånden for at forsegle kontakten med et håndtryk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så ned i sin hånd med et tænkende blik. "Hvad vil der ske hvis jeg ikke vil udføre dine ordrer?" sagde hun og rettede blikket op på ham igen. Det lød ikke som en hentydning, men mere fordi hun ville oplyses. Havd ehun mon overhovedet et valg eller ej? Hun kiggede endnu engang ned i hånden med et tænkende isblåt blik.
Gæst- Gæst
han tog nogle skridt frem mod hende, så hans ansigt pludselig var lige foran hendes, med nogle ganske få centimeter imellem sig, kaZus stemme var lavmælt, hviskende som en slanges
"hvis du mod alt forventning ikke skulle udføre mine ordrer.." hans ene hånd begyndte langsom ligesom en edderkop at kravle op hendes ene arm op til skulderen "lad os bare sige, at døden virker som velsignelse, iforhold" han havde i det samme, som den sidste sætning havde forladt hans hviskende stemme, grebe om hendes hals "jeg vil ikke skade dig, husk det" lød det ind i hendes øre med en lokkende stemme fra en rød håret halv dæmon med ligeså forskellige øjne som dag og nat.. "den eneste regel jeg sætter er at du ikke stiller spørgsmål" han slap hendes hals...
Gæst- Gæst
"Jeg har allerede mærket døden.." sagde hun så stille og betragtede ham. Hun studerede ham med rolige bevægelser i de blå øjne. De lod til at smile, selvm hendes mund var intet andet end en tynd steg over hendes læber. Derefter var hun stille og lod roligt sin hånd bevæge sig over sin hals.
Gæst- Gæst
kaZu så på hende med et smørrede sarkastisk smil. han rakte pludselig sin ene hånd ud og kærtegne kort hendes hals, det ene af de steder, hvor der meget vel ville komme et aftryk af hans finger.. han lænede sig frem, så han kun var få centimeter fra hendes hvide ansigt, og sagde så med samme lavmælte stemme, som han havde brugt før
"døden er sommetider et smukt bekendtskab" han så kort på hendes smil, hendes læber, fik næsten lyst til røre dem, men lod være, han så i stedenfor igen ind i hendes øjne..
med en brænde flamme i sine egne..
Gæst- Gæst
Anthon betragtede ham stadig med et sammebidt udtryk og lod de blå øjne sænkes kort idet han fortalte hende om døden. Hvor kunne han dog vide det fra?! Ingensteder vel?
"Min død var ikke smuk og heller ikke værd at kende." sagde hun så og kiggede tilbage i hans øjne. Dog usikkert, men denne gang veg hun ikke blikket fra ham. Hun betragtede ham stille. Hendes øjne sagde at hun mente det idet hun mærkede arret fra klingen der havde slået hende ihjel og efterladt hende blødende på kirkens trappetrin. Dengang hun havde fået vingerne fra hendes sorte hårs afspejling. Hvis blot hun vidste hvad hun var ville der komme andre boller på suppen. Hvis de dog bare vidst hvilken form for engel hun dog var.
Den mørke månes.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» to dæmoner på en kirkegård (Yuuki)
» Solskin på en kirkegård... (Angels)
» Hvorfor en Kirkegård? [Ivory]
» Nattens ro......
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline