Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Never the same dream again.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Never the same dream again.
“Jeg er glad for du ser det på den måde.. Det er der desværre ikke mange der gør mere.. Men du burde nu lære at holde dig fra andres hoveder, det ikke sikkert alle kan li det.. Jeg har ikke noget imod det dog” sagde hun smilende. Og betragtede ham som han gik der og ledte efter en skål. Hun gik langsomt hen til et skab, og tog en skål ud af skabet. “Er den fin nok?” smilte hun, og rakte ham den. Bagefter gik hun hen og satte noget vand over til en kop te.
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
Normalt når Gabriel brugte sin magi brugte han kun lidt magi fra hver fjer, men når de blev revet ud sådan, indeholdt de hver deres ladning af energi, der ville blokere alt energi der ville skabe en skadende effekt, så og sige, ville en person med en fjer fra Gabriel være urørlig af de fleste ting, når de bar rundt på en fjer, men fjerene skaber ikke deres egen energi og de er som batterier, når de er brugt, er de brugt.
Gæst- Gæst
“Ja jeg har ikke noget imod røde bøffer i hvert fald..” grinte hun smilende, og lod blikket hvile på ham. Begyndte tænkende at dække bord, indtil han snakkede igen. Gik undrende hen til ham, og gispede let da han hev fjerene ud. Det måtte da gøre ondt? Eller måske ikke. Det vidste hun ikke.. Men hun var ret sikker på, at det ville gøre ondt på hendes vinger.
Da han snakkede i hendes sind, tog hun imod dem. Hun smilte lidt undrende, det var ikke noget hun havde prøvet før. “Tusind tark Gabriel” hviskede hun smilende, og gik fra køkkenet. Der gik lidt inden hun kom tilbage. De 5 fjer hang forskellige steder i hendes sorte hår, så de var faktisk ret svære at se lige nu. Let dækkede hun resten af bordet, og gjorde så teen klar til dem. Satte to lys på bordet for hyggens skyld, og idet hun gik væk, tændte de sig selv. Hun kunne allerede godt li at have Gabriel som selskab. Han kunne blive en rigtigt god ven. Det håbede hun da i hvert fald, medmindre hun dummede sig en dag.
Hans hånd greb fat om håndtaget på panden, og vendte kødet endnu engang, "så er der lige straks mad!" han smilede og tog rødvinen hun havde købt, og åbnede den, "skal bare lige lave sovsen færdig!"
Gæst- Gæst
“Jeg har dækket bord, så det skal vi ikke tænke på” smilte hun og satte salaten hen på bordet. Hun lod let blikket glide ud af vinduet. Ren og skær dårlig vane. Man vidste jo aldrig om han kom tilbage.
Gæst- Gæst
“Jeg vil ikke fortælle dig om min fortid Gabriel.. Der er ingen grund til at hive dig ud i det, og chancen for at du får flere problemer på halsen end du troede, er ret stor hvis jeg deler det med dig” smilte hun ganske stille, og hjalp ham med at tage sovsen og bøfferne hen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
“Jeg flyttede til en anden by, men der gik ikke længe før han fandt mig, hans kendetegn er en sort rose, med et rødt bånd.. Og uanset hvor jeg flyttede hen, og hvor meget jeg passede på, ville jeg før eller siden, finde den rose på min seng. Og det samme skete da jeg kom hertil. Han ville have dræbt mig.. Det er jeg ikke i tvivl om, for jeg var netop blevet dæmon sidst han fandt mig.. Jeg slap med 3 brækkede ribben, et brækket håndled og adskillige skræmmer.. Det svært at forklare.. Men hans evne er at lokke folk i sin magt, bare med sit blik.. Det var kun fordi hans hånd ramte solen, at han forsvandt.. Og jeg frygter han kommer igen” Da hun omsider var færdig med sin enorme talestrøm, tav hun. Hun drak resten af vinen i sit glas, og så let ned i bordet.
Gæst- Gæst
Han kom ind bag Aubrei med de to glas i hænderne, og så hende gøre sengen klar, hans øjne var venlige og han kiggede roligt ud af vinduet, han kunne ikke se noget, ikke endnu, der var dog stadig lyst udenfor, og han frygtede ikke en vampyr i sollys, men det var noget andet når natten faldt over dem, og Aubrey ville være i sit element.
"tak fordi du lader mig være her for i nat," han smilede til hende og rakte hende, hendes glas med vin i.
Gæst- Gæst
Langsomt vendte hun sig mod ham, og tog imod det ene glas vin. Nikkede lidt forsigtigt til ham. “Hey.. Det skal du ikke tænke på, jeg kan godt li at have selskab.. Og du er især godt selskab” svarede hun blidt, og lod hovedet glide på skrå. Hun var ikke så meget for at være alt for alene hele tiden. Det kunne til tider være ret så ensomt. Så selskab havde hun intet imod, og Gabriel.. Ja han var så venlig, og rar at være sammen med, at han kunne blive flere nætter hvis han ville.
Hans øjne kiggede ind i hendes og han drak en slurk af hans glas, "kom lad os gå ind i stuen!" han gestuerede mod døren, for at hun skulle gå først, han ventede roligt på at hun skulle blive færdig, med at dække op til ham, han kunne godt lide Aubreis selvskab, han var ikke sikker på om han kunne komme til det, men han kunne godt forestille sig at han engang ville falde for en kvinde der var ligesom Aubrei, det vigtigste for ham var personligheden, men han var dog ikke forelsket endnu, han var meget langsom til at blive romantisk indblandet, og han havde ikke et hav af lyster der gjorde at han forførte kvinder for sjov, ligesom så mange andre, det var vel derfor han så nemt snakkede med kvinder, han regnede med de kunne mærke på ham at han ikke var ude på at udnytte dem.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» A Dream
» A Dream or Reality..?
» Hos Dream og Nightmare
» Sen strandtur (Dream).
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus