Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
One Of God's Better People
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
One Of God's Better People
Omgivelser: Ingen, få mennesker.
Tid: 07.30
Vejr: solopgang
Noah sad inde i parken og kiggede udover det store åbne græsstykke der var lige før udgangen, det gik en smule ned af bakke og han kunne derfor betragte solen der så småt var ved at gå ned i horisonten. Han havde haft en ret så travl nat, der var kommet en ny engel til der ikke ligefrem havde opført sig som han burde og Noah havde derfor måtte tage en snak med ham.
Han sad lænet op af et træ og sad derfor let i skygge for en sol de snart ville komme. Han havde en grå læderjakke på, mørkeblå cowboy bukser og en hvid t-shirt inden under sin jakke. Det var en smule køligt sådan en morgen og han kunne se på græsset at duggen efterhånden var begyndt at springe frem. Det fik et lille smil frem på hans læber, han elskede at bemærke alle de små ting, han elskede at se hvordan naturen udfoldede sig og han elskede duften og følelsen af sommeren.
Han smilede for sig selv da han så et egern løbe henover jorden og han mindede et øjeblik sig selv om hvorfo han lavede hvad han gjorde. Et stykke henne kom et kærestepar gående hånd i hånd og kærligheden skinnede tydeligt imellem de to mennesker, det gjorde tydeligt NOah en smule trist: Hvor ville han bare lige i dette øjeblik ønske at han også havde det.
Gæst- Gæst
Sv: One Of God's Better People
Madison så sig nervøst rundt og satte så, så småt i løb eftersom hun ikke anede hvor fanden i Terre hun egenlig var?, det var nemlig blot få dage siden hun var flyttet til denne virkelig mærkelig og meget farlige by, ifølge hende.. dog den var skam også smuk, især om morgen og når liv snart ville pusle rundt omkring, dog.. lige nu var hun altså kun iført trusser og en hvid skjorte der lige dækkede hendes bagdel, dette var ikke hendes måde at nyde BYEN på. Madison så lidt forvirret rundt, som et dådyr der var lost og da hun endelig kom til parken, fik hun øje på en fyr.. en fyr der så uskyldig ud, en fyr er virkede venlig men også en smule? trist. De mørke havblå øjne stirrede blankt samt desperat på denne unge fyr, der sad et stykke væk fra hende. Hun studerede ham, mærkede hans aura, mærkede ham. Langsomt gik hun hen af mod ham og stillede sig så overfor ham og gik forsigtigt ned på knæ og lagde hovedet en smule på skrå, mens de lange glatte blonde lokker, lagde sig ned om hendes skuldre mens et uskyldigt smil kom over hendes læber. " hey?.. er du okay.. smukke ".
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende med et venligt smil:"Ja jeg tror bare jeg er lidt træt" sagde han afvigende og så det unge kærestepar gå ud igennem parkens udgang imens han stille smilede til hende."Hvad med dig?" sagde han og kiggede på de render hun havde under øjnene der endten fortalte at hun havde grædt, lige var vågnet eller måske slet ikke havde sovet.
Han gættede på hun var et par år yngre end ham selv, om ikke andet af udseende, hun så ganske ung ud og først at dømme virkede hun da også ganske flink, men det overraskede vel langt fra nogen at det var havd Noah mente om hende, han kunne lide alle mennesker indtil de truede ham på livet, så fik piben nok en lidt andetn lyd:"Og Godmorgen" sagde han med et venligt smil imens han nikkede ud imod solen der nu var nået op over horisonten.
Gæst- Gæst
" Godmorgen til dig os Noah " Et lille grin undslap de rosa pink læber og de mørke hav blå øjne glinsede i lyset fra morgen solen der så småt tittede mere og mere frem og slikkede ens hud varm. Det havde været en kold gå tur om morgenen men lige nu følte Madison sig temmelig varm, om det var fordi hun sad ved siden af denne her VILDT lækre fyr, eller om det blot var fordi at solen så småt var ved at stå op? ja, det vidste hun sku ikke men det var alligevel en dejlig følelse der så småt spredte sig i hendes krop. Forsigtigt rykkede Madison på sig og kom op og stå på de vaklende ben og så lidt på Noah og smilede kækt og sagde" Hva siger du til at tag på en eller anden cafe? og få en kop caffe eller måske en milkshaker flotte fyr " Hun blinkede kort til Noah og rakte så sin hånd ned til ham og vis han tog i mod den, ville hun hjælpe ham op og blidt tage om hans arm og læne sig tæt op af ham og så sige med et lille smil" Forresten jeg er ny i denne by, sååh du kunne vel aldrig vise mig.. måske? din ynglings cafe.. vis du da har en og vis du ikke har, så lad os finde en sammen som vi kan kalde 'vores' ynglings cafe hehe " Madison slap ikke Noah, ved mindre han sagde at det var ubehageligt at hun gik så tæt op af ham.
Gæst- Gæst
Han tog imod hendes hånd og smilede venligt til hende:"Noah" sagde han blot og kiggede så ned på det størknede blod:"Kommet til skade?" sagde han og kiggede en smule undrende på hende:"Eller hed aften med en vampyr?" sagde han med et lille venligt og dog drillende smil. Der var ikke den mindste arrogance over ham, tilgengæl var han både åben og flink og sådan et menneske som man turde både lade børn rende nøgen rundt om og som hjalp gamle mennesker over vejen. På mange punkter en helt igennem good guy.
I første omgang afviste Noah hendes flirt med de søde navne ved slet ikke at kommentere det, men han smilede blot til hende over de søde ord:"Tjoh det lyder da som en god idé" sagde han og nikkede, han kunne faktisk godt bruge noget at drikke og han rejste sig derfor op og kiggede hen imod udgangen af parken. Solen fik det hele til at se så eventyr agtigt ud og det var tydeligt at høre at fuglende hjalp til så godt de kunne.
Gæst- Gæst
Hun trak Noah med hen til disken og sagde " Hvad kunne du tænke dig smukke " hun hentydet tydeligt til Noah og kiggede så også selv lidt rundt omkring og sagde" Ov! har i banana split milkshakes? " Fyren nikkede kort og så lidt på Noah og da Madison havde fået sit glas og gik hen af mod et bord ved vinduet hvor der var læder sofaer overfor hinanden, der lænede fyren sig lidt hen mod Noah og hviskede" Er det din tøs? eller må jeg godt snuppe hende fordi.. Damn she is a hottie! ". Fyren grinte kækt og smilede udfordrende til Noah og slikkede sig så lidt om læberne og gnubbede lidt sin skægstubbe og kørte så hånden igennem håret som skulle han til at gå hen og lægge an på Madison. Hun satte sin milkshake fra sig, for derefter at smutte hen og tage en lille parably og satte i milkshaken og så gjorde hun tegn til at Noah skulle komme hen og joine her.
Gæst- Gæst
Noah bestilte en kop kaffe og satte sig så ned, han skulle have kaffe om morgenen, sådan vågnede han bedst og han kunne bedre finde op og ned når der var kaffe indvolvret i tingene. Han satte sig med et smil i sofaen, det var lang tid siden han havde været inde på netop den cafe. Da en fremmed fyr lænede sig over til ham kiggede han først skeptisk på den fremmede men begyndte så at grine en smule da han var færdig med at tale:"Knock yourself out!" sagde han og klappede den fremmede på skuldren. Noah ejede bestemt ikke Madison og det havde han heller ikke tænkt sig, så hvis han ville gå all in så skulle han da bare gå i gang.
Noah overvejede at tage i byen, han havde det som var det nat. Hans døgnrytme var vendt helt op og ned og det var egentligt lang tid siden han havde drukket sig i hegnet, men han foreslog det ikke, han kendte hende jo ikke og ville ikke blot sådan invitere hende ud og drikke:"Så hvad laver du så? Når du ikke render rundt og samler random fyrer op i parken?" sagde Noah som en kæk bemærkning og tog en tår af sin kaffe.
Gæst- Gæst
Hun følte lidt at Noah afviste hende gang på gang, men hun var ligeglad, vis hun kunne få ham til at grine, så var det sku det hele værd. Hun lænede sig blidt med hovedet mod sin hånd og albuen mod bordpladen og så, så hun blot venligt, næsten fortryllet på Noah og sagde" Hey? kender du egenlig til engle.. fordi jeg er en " hun smilede uskyldigt og sagde" Altså, race.. jeg blev engle for like 1 år siden eller sådan noget, eller det føltes som et år.. men det kan godt være det blot er få måneder siden? " hun smilede lidt awkward og prøvede så at komme lidt væk fra det pinlige bla bla bla hun havde udspyttet dog hurtigt fik hun ændret emnet " Må jeg strip dig?.. altså.. jeg.. det jeg mener er, at jeg overvejer at tag et kunst kursus og.. og de mangler en mandelig model og du virker ikke som en perv, så jeg tænkte om du måske.. du ved.. ville skrive dig ind?... for.. for min skyld, men selvfølgelig også for de andres skyld og hele det der at lære halløj?... så jeg kan blive bedre til at tegne mandelige typer.. dog.. du skal.. skal være nøgen, dog kommer du til at stå i en position eller sidde, i en hvor man ikke kan se.. du ved din cock ". Hun smilede lettere uskyldigt og tog så en tår af sin milkshake og prøvede blot at undgå Noah´s blik.
Gæst- Gæst
"Nej det må du godt nok ikke" grinede han og rystede på hovedet, han skulle ikke være nøgen noget som helst sted, så skulle han ihvertfald have drukket ti flasker vodka først."Det er jeg ked af" sagde han og smilede til hende som ville han sige at det intet med hende havde at gøre:"men sådan noget gør jeg ikke på første date" sagde han med et grin og blinkede til hende, det var naturligvis en joke da ha ikke ligeffrem så dette som en joke, men han kunne ikke lade være.
Gæst- Gæst
Madison sukkede og rejste sig forsigtigt op og sagde"Nårh.. men jeg må vist heller se at komme afsted, eftersom jeg skal finde nogle nye modeller, ellers ender jeg med at være den kvindelige del og den mandelig får vi ikke.. og så består ingen af os " hun sukkede derefter og bed sig en smule i underlæben og så lidt på Noah og sagde" men vis du ændre mening smukke.. så kan du altid komme hen til Di Morga High School, kunst lokale, det låner vi " Madison havde fået få veninder her og der, dog kendte hun stadig ikke byen helt, så da hun havde rejst sig op, stillede hun sig blot udenfor og så forvirret rundt som et lille lam der var blevet væk fra sin elskede mor. Hun anede ikke hvor hun var og hvem hun skulle spørge og Noah virkede vel en smule afvisende.. måske burde hun spørge ham om hjælp.. men så igen? ville hun ha noget med en kedelig pot som ham at gøre?.
Gæst- Gæst
"Det er bare i orden" sagde han og smilede til hende:"Jeg håber da vi ses igen" sagde han og smilede let for sig selv:"Du skal nok ikke regne med jeg ændre mening" sagde han og nikkede:"Men hvis du er frisk på en øl, så er jeg nede på den lokale bar iaften omkring kl. 20" sagde han og kkiggede på hende med et bestemt nik:"Men jeg burde egentligt nok tage hjem og få mig lidt søvn, har ikke sovet enndu" sagde han med et lille smil og rejste sig så stille op i håb om at hun ville tage imod hans tilbud.
Gæst- Gæst
Senere samme dag...
Madison valgte selvfølgelig at tag ned og møde Noah, især fordi hun gerne ville se mere til denne flotte mand og vide mere om ham og hans engle erhverv? fordi han virkede ikke ligefrem som en almindelig engle, altså en der blot gik rundt og gjorde intet, nej han virkede mere som en engle der havde en eller anden opgave, som dem engle man så i film måske? en engle sendt fra himlen for at hjælpe de troende og de ikke troende? måske. Madison havde fundet sin halskæde tidligere og forsigtigt efter at ha taget en hvis kjorte og nogle grå hullede jeans på, tog hun halskæden over hovedet og lod korset blive gemt mellem sine bryster samt bagved den grå tanktop hun havde på inden under den hvide skjorte og så satte hun sit hår op og tog et halstørklæde om sin hals og dækkede hendes kind, skønt man godt kunne se hun havde lidt blåt øje os.. dog ikke vildt meget, kun vis man var i belysning.
Hun iførte sig nogle sorte støvler og så løb hun ellers ned af mod den lokale bar og åbnede forsigtigt døren og så lidt søgende efter Noah.. klokken var 22.. så altså 2 timer for sent var hun.. måske var han der slet ikke mere?. * Sig han er her.. sig han er her.. be om gud.. be om, jeg lover seriøs at jeg nok skal være sød denne nat.. vis blot du sørger for at han er her *. Da hun var gået lidt længere ind fik hun øje på en fyr der lignede Noah bagfra og langsomt.. nærmede hun sig og prikkede ham forsigtigt på skuldren og sagde" Noah? ".
Gæst- Gæst
Den ene sad og fortalte om hvordan hun elskede romantiske ture ved stranden og de hundredevis af steder hun mente at sex burde nydes i naturen, Noah nikkede bare og prøvede at føle med uden at sige noget da hun uden tvivl havde gang i en samtale han ikke følte for at blive rodet ind i. Den anden pige var ude i en samtale omkring hendes hund som hun netop havde fået og hvordan den bed ting i stykker når hun ikke va hjemme og hvordan hun nu havde fået en hunde psykolog til at kigge på den. Igen, var Noah helt lost og nikkede bare venligt og sagde ja og nej på de rigtige tidspunkter, for flink som han nu engang var, kunne han ikke få sig selv til at bede dem om at holde kæft.
Da han kiggede op imod bardisken og så at Madison var kommet rejste han sig op og undskyldte sig overfor de to piger, endeligt havde han en undskyldning for ikke at høre om offenlig sex og hunde der bed ting i stykker i en stor pærevælding uden at han selv havde en chance for at gætte hvad han skulle svare på:"Nå så kom du alligevel" sagde han med et venligt smil til hende og stilte sin nu tomme øl på bardisken og lod tjeneren tage den.
Gæst- Gæst
Madison kunne ikke lade værd med at smile, skønt smilet slet ikke var tydeligt for Noah, netop fordi hun havde trukket sit halstørklæde helt op over hendes mund til lige under næsen og sådan lod hun det sidde, selvom hun havde lidt svært ved at snakke under det, så ville hun alligevel ikke ha at Noah så at hun var blevet slået, fordi så ville han sikkert kommeter det, dog.. vis hun fik chancen for at han satte sig til den anden side, der ikke var slået.. så kunne hun tag det af, ved mindre han forlangte at hun vendte sin front mod ham, så ville hun være lidt i knibe. "Såh? hvad lavede du med de to skønjomfruer? var du ved at planlægge en trekant uden mig flotte " Hun blinkede kort drilsk til Noah og sagde så " Jeg troede ikke du gjorde sådan noget på din første date " Hun grinte lidt, efter at ha fyret den selv samme joke af for ham som han havde gjort ved hende tidligere og så klappede hun ellers på stolen ved siden af sig, den side der vendte mod den raske kind og ikke den forslået og vis han satte sig der, ville hun tag sit halstørklæde af og bestille en drinks, i stedet for øl. " Årh? forresten.. hvor meget har du egenlig drukket Noah?.. altså jeg mener.. af øl " Vis der var en ting som Madison ikke kunne tåle, så var det øl.. 2 øl og så var hun rundt på gulvet, dog vis det var shots eller drinks, så kunne hun tag ca 5 før hun mærkede en virkning.
Gæst- Gæst
Han kiggede op på den tomme ølflaske:"Fire tror jeg... Men det virker ikke rigtigt" sagde han og smilede til tjeneren de gav ham en ny:"Drikker du?" sagde han og kiggede imod tjeneren:"Shots?" sagde han til hende og gjorde tegn imod tjeneren at han gerne ville købe to og der gik ikke mange sekunder før de stod på baren ved siden af ham. Han gav hende den ene og tog selv de anden i hånden:"Skål" sagde han og drak den så ud i en køre. hans ansigts udtryk viste tydeligt at det ikke var de bedste drink han havde drukket i sit liv,men alligevel så drak han lortet, for i dag var han ligeglad, han havde bare brug for at få en lille fjer på, det havde han ikke mere end et par gange om året, men lige nu følte han uden tvivl at han ahvde brug or det.
Gæst- Gæst
Madison rødmede let over kinderne og så lidt flovt væk fra Noah for at skjule sin flovhed og rømmede så kort hals og tog sig kort til munden og fjernede så sin hånd og sagde" Øhm lidt drikker man vel altid? " Madison fjernede forsigtigt sit halstørklæde og lagde det på bordet og tog sig kort til sølvhalskæden og betragtede så det shorts glas som Noah holdte hen mod hende.
Forsigtigt lod hun sine fingre glide hen over det og blidt berørte hun Noah´s hånd inden hun forsigtigt tog om shots glasset og så tog hun det hen foran sig og stirrede lidt på det, før hun bundede det på en gang og slugte dets våde indhold.
" Eww! " Madison hostede kort og tog sig til munden for at holde hvad end der nu ville ud INDE. Hun grinte derefter lidt og kørte sin hånd igennem håret og smilede lidt nervøst til Noah og sagde" måske burde vi holde os til øl " Forsigtigt strakte hun sig lidt over bardisken og snakkede med tjeneren og han kom hen med et par øl flasker og stillede foran dem og så tog Madison en af de fugtige flasker og stillede foran sig selv og skruede låget af og tog en tår eller to, sådan så en våd øl dråbe gled ned af hendes hage og derefter ned af halsen til ned mellem hendes fyldige runde bryster. Madison knaldede øllen ned i bordpladen og sagde så " Ahh!.. lækkert hva ".
Hun smilede lidt skævt til Noah og grinte så lidt og bankede sig på brystet og sagde" Gud hvor jeg dog hader alkohol haha.. " hun smilede derefter til Noah og skubbede endnu en øl hen til ham og sagde" Bare drik op smukke, det fortjener du ". Hun blinkede derefter til ham og så sig kort over skuldren og så mod bardisken igen og hendes halv fyldte øl.. * Hvad skal jeg gør af den.. vis jeg drikker for meget.. så ender det med at jeg sover under bordet om ikke så længe.. *.
Gæst- Gæst
Noah fulgte let dråben der faldt fra hendes hage og ned i hendes bryst og han lukkede et kort øjeblik øjnene imens han let rystede påp hovedet, han plejede ikke sådan at kigge på folk:"Sorry" sagde han da han åbenlyst havde stirret på hendes barm, det var ikke ligefrem det han gjorde mest og han vidste ikke hvorfor at han lige havde gjort det, måske det var det shot glas. Han skulle nok ikke drikke mere.
Da hun skubbede en øl hen til ham kunne han dog alligevel ikke lade være og smilede en smule skævt imens han drak et par tåre af den, han kunne godt bruge det."Så, hvad fejre vi?" sagde han og smilede let til hende, han kunne godt mærke at han havde drukket nu, men ikke sådan at han hverken snøvlede eller havde balance problemer, men han kunne godt mærke hans hoved var blevet en smule lettere den sidste halve time.
Gæst- Gæst
Da hun var kommet indenfor på dame toilettet for at få lidt frisk iskold vand i hovedet, opdagede hun noget vildt sjovt? og meget ny moderne, oppe i hjørnet var der en lille skærm hvor man kunne se ind til drenge toilettet, dog ikke selveste toiletterne og besøgene, men man kunne se vaskene og hvem der stod ved dem?. Hun så lidt rundt ude på toilettet og grinte så lidt og tændte så for vandhanen og tog iskold vand op med sine hænder der var formet samt holdt sammen som en skål og så bøjede hun sig ned over vasken og lod sit hoved kort forsvinde ned i det kølige vand mellem sine hænder. * Mmmh dejligt, endelig noget der kan få smerten til at lindres.. samt fjerne det klamme sved der så småt var ved at komme.. * Madison trak hænderne til siden og lod vandet plaske ned i håndvasken og så stod hun ellers og stirrede lidt på det kamera der var samt derefter spejlet inde på dame toilettet.
Gæst- Gæst
Noah nikkede da hun gik og blev blot siddende ude på stolen, da hun var væk bestilte han flere shots, det kunne han lige så godt, for hver eneste gang at der var stilhed omkring ham og ingen der sagde noget, så kunne han mærke hvordan hans humør dalede en smule og det kunne han på ingen mulig måde overskue. Han vendte derfor bare rundt på stolen og kiggede hen imod døren til toilettet imens han ventede på at Madi kom ud. Han vidste godt at han sikkert burde tage hjem, burde gå sin vej. Men lige nu, var der noge tindeni ham der fik ham til at blive siddende.
Gæst- Gæst
Madison smilede uskyldigt men også lykkeligt til Noah, lykkelig over at se at han faktisk ikke var skredet men at han ligefrem havde set søgende efter hende, efter toilettet? måske endda ventende på at hun ville komme ud der fra og nu da hun endelig fandt sin plads ved siden af ham, kunne hun ikke lade værd med at rykke sin stol lidt tætter på Noah og sagde" Venner sidder ikke med en hel meter mellem sig" Derefter bestilte hun lidt flere øl og tog en i hånden og gav til Noah med " Værsgo flotte og vis mig så dit bedste smil " Derefter blottede hun sine perle hvide perfekt siddende tænder i et glædes smil og klirrede sin øl mod hans og sagde" Skål smukke " hun tog derefter en tår eller to og stillede så forsigtigt øllen fra sig og sagde" Bwwah!.. haha, mig og øl er ikke liiige så gode venner, dog er det.. det eneste der får mig hurtigst op og køre ".
Hun grinte lidt og tog sig så kort til skjorte kraven og vendte sig så med front mod Noah og så lidt på hans tøj og lænede sig over mod ham, så man kunne se direkte ned i skjorten, ned til den blå bh og de fyldige runde bryster der hoppede lidt op og ned, i det hun lænede sig mod ham for at rette lidt på hans tøj. " Åh dit tøj.. såen " Hun smilede derefter og lænede sig tilbage og sagde" Hva er det egenlig for en cologne? du bruger, den dufter kendt ". Derefter tog Madison en shorts i hver hånd og sad nu med front mod Noah og rakte ham den ene af shots glasset og sagde" Vil du bunde med mig? ".
Gæst- Gæst
Noah blev næsten helt ør, af lyset, af hende, af musikken og af den alkohol han havde fået, det fik det hele til at spinde en smule og han kunne næsten ikke håndtere hverken hendes bryster eller lyset der hele tiden skiftede og som let strejfede ham ude fra dansegulvet et stykke fra dem:"Richard" sagde han som svar på hendes spørgsmål, det var et mærke han fik importeret hjem fra Holland, hans datters mand havde engang givet ham en i gave og siden havde han ikke brugt andet. Han tog imod hendes shot og bundede den med lethed og smilede så til hende imens han let lænede sig tilbage:"Puuha " sagd ehan:"Jeg tror ikke jeg kan klare så meget mere" sagde han og smiled til hende:"Du er faktisk rigtig, rigtig sød" sagde han og nikkede med en lidt for store bevægelser imens han smilede til hende.
Gæst- Gæst
Madison gav tjeneren hendes nummer, som tegn på de skulle ringe dagen efter og så ville hun komme og betale, men lige nu skulle hun ha Noah hjem, inden alkoholen for alvor tog ovnlig fat i denne høje ranke mand, der nu pludselig føltes som sten at bære på. " Såh din datter?.. hvorfor var hun ikke engle som dig, kunne du ikke lægge et godt ord ind for hende eller noget i den stil Noah? " Madison så kort på Noah og sparkede så bardøren op og gik så udenfor på de lidt ru brosten. Langsomt gik hun, eftersom hun havde stiletter på og hendes hvide skjorte var ved at kvæle hende lidt, samt halskæde, fordi at Noah´s arm så småt var ved at hive hendes skjorte op foran og ryggen ned af, eftersom hans arm var ved at glide ned. Madison gik vaklende og meget ustabil på brostene og hun følte sit hoved dunke og sit hjerte banke helt oppe i halsen. " Hvor bor du henne af Noah? " Madison så lidt forvirret rundt, da de var kommet til centrum af Terre, hvor der stod et fint stort springvand inde i midten hvor hun forsigtigt lagde Noah på det fine sten og satte sig ved siden af ham og sagde" Omg.. jeg har så meget brug for en smøg " hun tog sig lidt til lommerne og så søgende rundt og sagde" Fuck.. hvor er mine smøger? " så huskede hun sit halstørklæde og sukkede så og sagde" Smøger er vist ikke det eneste jeg har glemt.. suk ". Derefter så hun kort på Noah og nussede ham i håret og sagde" Hva så Angel, er du ved at falde i søvn? ".
Gæst- Gæst
Noah gik med hende ud, han gik egentligt ganske fint, han kunne godt have en smule balance problemer, men det var slet ikke noget der gjorde at han havde brug for at gå lænet op af Madison:"Hun ville ikke" sagde han og smilede til hende med et lille smil:"Men hun er jo deroppe et sted nu" sagde han og kiggede kort op imod himlen:"Jeg gider ikke hjem" sagde Noah bare og rystede på hovedet:"Virkeligt" sagde han og kiggede på hende i håb om at hun hørte hvad han sagde, lige nu ville han hellere ligge i et skab og sove end at han ville være hjemme:"Ikke det mindste" sagde han og smilede let til hende da hun spurte om hun var ved at falde i søvn, han var ikke så træt lige nu, den friske luft hjalp ham let på vej:"Jeg tror bare jeg er lidt fuld" grinede han og lagde en hånd på sin pande imens han kiggede på hende."Ups" sagde han og smilede, det var nemlig ikke helt så fuld han havde tænkt sig at være.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han greb fat omkring hende og trak hende i så hele hendes krop blev våd oog han kastede sig så selv tilbage i vandet igen, det var faktisk ganske rart og forfriskende, en smule koldt, men tilpas rart til at han kunne lide det. Han satt sig på kanten og smilede så let ned til hend euden at vide præcist hvad han skulle sige, han kiggede istedet for blot oppe imod himlen et øjeblik med et kæmpe smil, han havde det helt igennem fantastisk:"Du er ikke rigtig klog" gentog han med et grin, det var lang tid siden han havde grinet så meget, det var ikke ofte han lod sig selv havde det sjovt, og bare gav sig selv frie tøjler, han kunne godt lide at have styr på tingene og være fast omkring hvordan ting skulle fungere og hvordan ting ikke skulle fungere, men lige nu - var alt det lige meget.
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham