Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
One Of God's Better People EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
One Of God's Better People EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
One Of God's Better People EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
One Of God's Better People EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
One Of God's Better People EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
One Of God's Better People EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
One Of God's Better People EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
One Of God's Better People EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
One Of God's Better People EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
One Of God's Better People EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

One Of God's Better People

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

One Of God's Better People Empty One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 17:22

Sted: Parken
Omgivelser: Ingen, få mennesker.
Tid: 07.30
Vejr: solopgang

Noah sad inde i parken og kiggede udover det store åbne græsstykke der var lige før udgangen, det gik en smule ned af bakke og han kunne derfor betragte solen der så småt var ved at gå ned i horisonten. Han havde haft en ret så travl nat, der var kommet en ny engel til der ikke ligefrem havde opført sig som han burde og Noah havde derfor måtte tage en snak med ham.

Han sad lænet op af et træ og sad derfor let i skygge for en sol de snart ville komme. Han havde en grå læderjakke på, mørkeblå cowboy bukser og en hvid t-shirt inden under sin jakke. Det var en smule køligt sådan en morgen og han kunne se på græsset at duggen efterhånden var begyndt at springe frem. Det fik et lille smil frem på hans læber, han elskede at bemærke alle de små ting, han elskede at se hvordan naturen udfoldede sig og han elskede duften og følelsen af sommeren.

Han smilede for sig selv da han så et egern løbe henover jorden og han mindede et øjeblik sig selv om hvorfo han lavede hvad han gjorde. Et stykke henne kom et kærestepar gående hånd i hånd og kærligheden skinnede tydeligt imellem de to mennesker, det gjorde tydeligt NOah en smule trist: Hvor ville han bare lige i dette øjeblik ønske at han også havde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 18:03

Det trykkede i hovedet på Madison mens hun lå halv nøgen kun iført sorte Gstrengs trusser, hen over en seng med sort dyne betræk og hvid underlag. Langsomt satte hun sig op mens hun tog sig til det stakkels hoved der sådan dunkede, alt syntes at blive mere og mere uoverskueligt, som hun rejste sig med vaklende ben og et IHH IHHH IHHH... forstyrrede hendes sindsro, så hurtigt tog hun fat i væk uret og kastede det ud af en smadret rude hvor lidt blod kunne ses over det gennemsigtige skindende glas der så småt blev ramt af den fine morgensol. Lyden af ild, samt duften af brændt kød, kunne duftes i hele lejligheden og da Madison vendte sig om, så hun en vampyr brænde op for øjnene af hende og langsomt blive til noget ligene støv.. efter han var brændt helt sort. Madison så lidt chokeret ud og skrig så og tog hurtigt fat i en skjorte og skubbede døren op og løb ned af de mange trappe trin og ud fra lejligheden og tog sig kort rundt omkring, hun havde forbinding om halsen muligvis efter bid? som hun ikke havde healet og så havde hun en betændt flænge op af sit inderlår i højre side.

Madison så sig nervøst rundt og satte så, så småt i løb eftersom hun ikke anede hvor fanden i Terre hun egenlig var?, det var nemlig blot få dage siden hun var flyttet til denne virkelig mærkelig og meget farlige by, ifølge hende.. dog den var skam også smuk, især om morgen og når liv snart ville pusle rundt omkring, dog.. lige nu var hun altså kun iført trusser og en hvid skjorte der lige dækkede hendes bagdel, dette var ikke hendes måde at nyde BYEN på. Madison så lidt forvirret rundt, som et dådyr der var lost og da hun endelig kom til parken, fik hun øje på en fyr.. en fyr der så uskyldig ud, en fyr er virkede venlig men også en smule? trist. De mørke havblå øjne stirrede blankt samt desperat på denne unge fyr, der sad et stykke væk fra hende. Hun studerede ham, mærkede hans aura, mærkede ham. Langsomt gik hun hen af mod ham og stillede sig så overfor ham og gik forsigtigt ned på knæ og lagde hovedet en smule på skrå, mens de lange glatte blonde lokker, lagde sig ned om hendes skuldre mens et uskyldigt smil kom over hendes læber. " hey?.. er du okay.. smukke ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 18:34

Noah kiggede op da han bemærkede en skikkelse nærme sig, han betragtede den unge pige der kom imod han og mærkede skraks på hendes aura at hun var engel som ham selv, men ikke en han nogensinde havde haft noget med at gøre, han havde ihvertfld ikke set hende før og han havde heller ikke nogen umilbar idé om hvem hun var. Men nu var himlen jo efterhånden også ret så overfyldt, så det var efterhånden nogle halvtossede mennesker Gud sendte tilbage på jorden, det havde Noah da ihvertfald fundet ud af efter nattens opgave. Det var også tydeligt at se på ham, hans hår var en smule pjusket og hans tøj sad ikke ligefrem hvor det gjorde når han tog det på om morgenen.

Han kiggede på hende med et venligt smil:"Ja jeg tror bare jeg er lidt træt" sagde han afvigende og så det unge kærestepar gå ud igennem parkens udgang imens han stille smilede til hende."Hvad med dig?" sagde han og kiggede på de render hun havde under øjnene der endten fortalte at hun havde grædt, lige var vågnet eller måske slet ikke havde sovet.

Han gættede på hun var et par år yngre end ham selv, om ikke andet af udseende, hun så ganske ung ud og først at dømme virkede hun da også ganske flink, men det overraskede vel langt fra nogen at det var havd Noah mente om hende, han kunne lide alle mennesker indtil de truede ham på livet, så fik piben nok en lidt andetn lyd:"Og Godmorgen" sagde han med et venligt smil imens han nikkede ud imod solen der nu var nået op over horisonten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 19:01

" Oh.. okay " Madison nikkede forsigtigt og skulle så til at rejse sig op, da hun så Noah´s vandrende øjne der langsomt gled i retning af mod et kærestepar der så overlykkelige ud? som var de taget ud fra en eller anden fucking Disney Story? bog. Forsigtigt satte Madison sig ved siden af Noah og sagde" Jeg er også lidt træt, lige vågnet og såen.. " Hun grinte lidt og prøvede at få hans opmærksomhed væk fra hendes beklædning, vis han da overhovedet havde opdaget det, at hun faktisk sad ved siden af ham kun iført hvid skjorte der ikke var knappet ovnlig, så man kunne se ned til de fyldige runde bryster, der tydeligt stod direkte ud, eftersom Madison var en slank pige, netop derfor kunne the boobs godt se lidt kinda.. fakeilicious ud. Madison rødmede en smule over kinderne og rømmede kort hals, i det hun begyndte at sidde og knappe sin skjorte ved siden af Noah og så sagde hun" Mit navn er Madison " Hun rakte forsigtigt sin hånd frem mod Noah og smilede uskyldigt, som tegn på at hun altså ikke var farlig, skønt hendes hånd var lidt smurt ind i størknet blod fra hendes stakkels rift.

" Godmorgen til dig os Noah " Et lille grin undslap de rosa pink læber og de mørke hav blå øjne glinsede i lyset fra morgen solen der så småt tittede mere og mere frem og slikkede ens hud varm. Det havde været en kold gå tur om morgenen men lige nu følte Madison sig temmelig varm, om det var fordi hun sad ved siden af denne her VILDT lækre fyr, eller om det blot var fordi at solen så småt var ved at stå op? ja, det vidste hun sku ikke men det var alligevel en dejlig følelse der så småt spredte sig i hendes krop. Forsigtigt rykkede Madison på sig og kom op og stå på de vaklende ben og så lidt på Noah og smilede kækt og sagde" Hva siger du til at tag på en eller anden cafe? og få en kop caffe eller måske en milkshaker flotte fyr " Hun blinkede kort til Noah og rakte så sin hånd ned til ham og vis han tog i mod den, ville hun hjælpe ham op og blidt tage om hans arm og læne sig tæt op af ham og så sige med et lille smil" Forresten jeg er ny i denne by, sååh du kunne vel aldrig vise mig.. måske? din ynglings cafe.. vis du da har en og vis du ikke har, så lad os finde en sammen som vi kan kalde 'vores' ynglings cafe hehe " Madison slap ikke Noah, ved mindre han sagde at det var ubehageligt at hun gik så tæt op af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 19:10

Noah bemærkede skam godt hendes beklædning, men kommenterede den ikke, i hans arbejde så han ikke til den side, han så ikke til begær og kvindekroppen, det havde han lagt på hylden for år tilbage. Det tog alt for hårdt på ham og det komplicerede ofte alt for mange ting, især når man som ham bare havde brug for at arbejde hårdt og tjene Gud som jo trods alt havde givet ham livet, men han kunne godt fornemme at det ikke var den slags engel denne unge pige var.

Han tog imod hendes hånd og smilede venligt til hende:"Noah" sagde han blot og kiggede så ned på det størknede blod:"Kommet til skade?" sagde han og kiggede en smule undrende på hende:"Eller hed aften med en vampyr?" sagde han med et lille venligt og dog drillende smil. Der var ikke den mindste arrogance over ham, tilgengæl var han både åben og flink og sådan et menneske som man turde både lade børn rende nøgen rundt om og som hjalp gamle mennesker over vejen. På mange punkter en helt igennem good guy.

I første omgang afviste Noah hendes flirt med de søde navne ved slet ikke at kommentere det, men han smilede blot til hende over de søde ord:"Tjoh det lyder da som en god idé" sagde han og nikkede, han kunne faktisk godt bruge noget at drikke og han rejste sig derfor op og kiggede hen imod udgangen af parken. Solen fik det hele til at se så eventyr agtigt ud og det var tydeligt at høre at fuglende hjalp til så godt de kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 19:27

Madison smilede venligt til Noah og sagde" Nårh denne her? " Hun kiggede lidt på sin arm og kom så i tanke om sin halskæde og tog sig hurtigt til halsen og sagde" Årh nej!? hvor er min halskæde? " Hun så lidt rundt og mærkede på sin krop, men der var intet, ingen halskæde ingen kors, intet?. Madison sukkede lidt og sagde så " Øhm, nårh men anyways.. nej jeg aner egenlig ikke hvad jeg har lavet, jeg er lige vågnet fra en eller anden sjusket lejlighed ikke så langt fra parken og så farede jeg vild, efter at ha gået i panik og løbet langt væk fra en forkullet vampyr? såh.. sååh ja, her er lille mig hehe " Madison smilede uskyldigt, så uskyldigt hun nu kunne indtil de endte foran en cafe. Hun slap hurtigt Noah og skubbede dørene op og sagde" YAY! de har åbent " Hun hoppede glad og frisk indenfor og hen til disken og stillede sig så som en lille killing der ventede på mælk. Hun ventede spændt og glad på at kunne få noget at drikke eftersom hun havde en tør hals og ord syntes at blive mere bræmset end udtalt for tiden. Der kom en ung fyr gående ind og stirrede lidt på Madison og sendte hende et lidt frækt blik, dog så Madison sig over ryggen og løb så hen til Noah og tog fat om hans ene arm og trak ham med hen til disken og sagde" Kom nu Noah, kom kom tihi! ".

Hun trak Noah med hen til disken og sagde " Hvad kunne du tænke dig smukke " hun hentydet tydeligt til Noah og kiggede så også selv lidt rundt omkring og sagde" Ov! har i banana split milkshakes? " Fyren nikkede kort og så lidt på Noah og da Madison havde fået sit glas og gik hen af mod et bord ved vinduet hvor der var læder sofaer overfor hinanden, der lænede fyren sig lidt hen mod Noah og hviskede" Er det din tøs? eller må jeg godt snuppe hende fordi.. Damn she is a hottie! ". Fyren grinte kækt og smilede udfordrende til Noah og slikkede sig så lidt om læberne og gnubbede lidt sin skægstubbe og kørte så hånden igennem håret som skulle han til at gå hen og lægge an på Madison. Hun satte sin milkshake fra sig, for derefter at smutte hen og tage en lille parably og satte i milkshaken og så gjorde hun tegn til at Noah skulle komme hen og joine her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 19:37

Noah kiggede på hende og blev helt søvni bare ved tanken om alt den energi hun havde:"Okay så.... Okay" sagde han og prøvede ligesom inde i sit hoevdet at finde ud af hvad hun præcist sagde:"Spændene liv du lever". Det lød muligvis en smule ironisk, også selvom det ikke vr ment sådan, det var nok mestbare fordi han ikke selv ligefrem levede sådan et liv.

Noah bestilte en kop kaffe og satte sig så ned, han skulle have kaffe om morgenen, sådan vågnede han bedst og han kunne bedre finde op og ned når der var kaffe indvolvret i tingene. Han satte sig med et smil i sofaen, det var lang tid siden han havde været inde på netop den cafe. Da en fremmed fyr lænede sig over til ham kiggede han først skeptisk på den fremmede men begyndte så at grine en smule da han var færdig med at tale:"Knock yourself out!" sagde han og klappede den fremmede på skuldren. Noah ejede bestemt ikke Madison og det havde han heller ikke tænkt sig, så hvis han ville gå all in så skulle han da bare gå i gang.

Noah overvejede at tage i byen, han havde det som var det nat. Hans døgnrytme var vendt helt op og ned og det var egentligt lang tid siden han havde drukket sig i hegnet, men han foreslog det ikke, han kendte hende jo ikke og ville ikke blot sådan invitere hende ud og drikke:"Så hvad laver du så? Når du ikke render rundt og samler random fyrer op i parken?" sagde Noah som en kæk bemærkning og tog en tår af sin kaffe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 19:51

Madison grinte lidt og sagde" Spændende? nærmere a PAIN in the BUTT " hun grinte derefter lidt mere og prøvede så at drukne sit vildt fjogede og not cute laugh, i hendes banana split smagende milkshake hun havde fået i et alt for stort glas, ihvertfald alt for stort til hende, eftersom hun aldrig drak vildt meget og når hun så endelig gjorde, fik hun altid ondt i maven, så hun prøvede at holde lidt igen med alt drikkeriet? eftersom hendes krop stadig ikke helt var kommet sig efter døds oplevelse samt alt muligt andet der var opstået på det seneste. Madison så lidt på fyren der stod ved siden af Noah og sendte ham et ondt blik, som tegn på at Noah altså var hendes fangst, dog da fyren sendte hende et blik, kunne hun tydelig mærke hvor straight han var og hvor NOT hun ikke var on to him. Hun så hurtigt mod Noah og smilede så uskyldigt som havde der ikke været et diskret sendt blik mellem hende og den uvelkomne fyr der havde afbrudt dem. " Mig?.. tjo, jeg maler, samt passer hunde og så er jeg bartender på en bar der hedder The Black Club, fordi den er sort og deres tema er sort agtig? " Hun grinte lidt og smilede så, i det hun tog en temmelig stor tår af sin milkshake for endnu engang at drukne sin latterlige latter.

Hun følte lidt at Noah afviste hende gang på gang, men hun var ligeglad, vis hun kunne få ham til at grine, så var det sku det hele værd. Hun lænede sig blidt med hovedet mod sin hånd og albuen mod bordpladen og så, så hun blot venligt, næsten fortryllet på Noah og sagde" Hey? kender du egenlig til engle.. fordi jeg er en " hun smilede uskyldigt og sagde" Altså, race.. jeg blev engle for like 1 år siden eller sådan noget, eller det føltes som et år.. men det kan godt være det blot er få måneder siden? " hun smilede lidt awkward og prøvede så at komme lidt væk fra det pinlige bla bla bla hun havde udspyttet dog hurtigt fik hun ændret emnet " Må jeg strip dig?.. altså.. jeg.. det jeg mener er, at jeg overvejer at tag et kunst kursus og.. og de mangler en mandelig model og du virker ikke som en perv, så jeg tænkte om du måske.. du ved.. ville skrive dig ind?... for.. for min skyld, men selvfølgelig også for de andres skyld og hele det der at lære halløj?... så jeg kan blive bedre til at tegne mandelige typer.. dog.. du skal.. skal være nøgen, dog kommer du til at stå i en position eller sidde, i en hvor man ikke kan se.. du ved din cock ". Hun smilede lettere uskyldigt og tog så en tår af sin milkshake og prøvede blot at undgå Noah´s blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 21:11

"Cool" sagde Noah bare og tog en tår af sin Kaffe imens han stille smilede. Han kunne ganske godt lide at snakke med hende. Hun virkede både sød og rar, også selvom hun måske var en smule mere udadvent end han selv var, men der skulle naturligvis heller ikke så meget til for at det kunne lade sig køre:"Jeg er engel" sagde han og kiggede på smule skeptisk på hende som havde han forventet at hun vidste det, han vidste naturligvis ikke hvor længe hun havde været engel, så måske hun ikke kunne fornemme at han faktisk selv var engel af kød og blod. Da hun fortsatte sætningen kunne han jo så bekræfte hans teori:"jamen velkommen til" smilede han kærligt til hende, det var altid rart med nye engle, ogås selvom det jo et eller andet sted var trist når folk var blevet forvandlede:"Jeg har selv vææret på banen en del år efterhånden" tilføjede han til hendes svar.

"Nej det må du godt nok ikke" grinede han og rystede på hovedet, han skulle ikke være nøgen noget som helst sted, så skulle han ihvertfald have drukket ti flasker vodka først."Det er jeg ked af" sagde han og smilede til hende som ville han sige at det intet med hende havde at gøre:"men sådan noget gør jeg ikke på første date" sagde han med et grin og blinkede til hende, det var naturligvis en joke da ha ikke ligeffrem så dette som en joke, men han kunne ikke lade være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 21:38

Madison spærrede øjnene op og sagde" Virkelig!? er du en engle som i like.. en virkelig engle eller en som mig der døde og så?.. mærkeligt nok blev det " Madison smilede uskyldigt til Noah og ventede på at høre hans svar og vis han svarede ja til at han var en rigtig engle ville hun sige " Awesome.. " hun smilede over hele ansigtet og sagde " Hvor mange år er det så du har været engle.. eller været her nede for at være mere præcis? " hun lagde hovedet en smule på skrå og betragtede Noah lidt mens hun stadig ventede på svar for det ene og det andet, dog da de kom ind på emnet angående med at male samt tegne, sukkede Madison.. * Han tror sikkert at jeg tænker perverst eller noget i den stil *. Madison så en lile smule nedtrykt ud og sagde så " Hvad nu vis du så må være iført bukser og en skjorte? helst hvid dog " Hun smilede lidt og håbede inderligt at han ville sige ja eller måske ville han ligeså også sige nej til netop dette, dog håbede hun inderligt at han ikke ville sige nej, men hun vidste at vis han sagde ja.. og kun på grund af det med tøj, ville hun muligvis få en skide balle, eftersom hun havde bragt en med der kun ville poser i tøj.. hvilket ville gør alt lidt svære for dem alle, eftersom de skulle bruge en kvindelig nøgen model og en mandelig nøgen model.. og så skulle de også poser samtidig.. og det var Madison´s job at skaffe netop dette, fordi at hun var faktisk skyld i netop at den mandelige model IKKE kom.. og heller ikke den KVINDELIGE.. fordi at de vampyr hun havde været sammen med, var nemlig modellerne de skulle ha tegnet efter, nogle meget seriøse typer hun tog med ud og drikke og så endte det så galt.

Madison sukkede og rejste sig forsigtigt op og sagde"Nårh.. men jeg må vist heller se at komme afsted, eftersom jeg skal finde nogle nye modeller, ellers ender jeg med at være den kvindelige del og den mandelig får vi ikke.. og så består ingen af os " hun sukkede derefter og bed sig en smule i underlæben og så lidt på Noah og sagde" men vis du ændre mening smukke.. så kan du altid komme hen til Di Morga High School, kunst lokale, det låner vi " Madison havde fået få veninder her og der, dog kendte hun stadig ikke byen helt, så da hun havde rejst sig op, stillede hun sig blot udenfor og så forvirret rundt som et lille lam der var blevet væk fra sin elskede mor. Hun anede ikke hvor hun var og hvem hun skulle spørge og Noah virkede vel en smule afvisende.. måske burde hun spørge ham om hjælp.. men så igen? ville hun ha noget med en kedelig pot som ham at gøre?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 22:01

"Snart 100år du" sagde han med et lille smil, det var faktisk blevet til ret så mange år efterhånden:"Jeg har endda haft en datter der døde for nogle år tilbage, hun døde som 81 årig" det var mærkeligt for ham at sige det på den måde, men hans elskede datter Rosie havde været menneske og havde levet som menneske altid, Noah havde passet hende lige til det sidste og det var hårdt for ham at miste hende, men han vidste at hun havde det godt hvor hun var nu, oppe i Gud's hænder og han havde været glad for at følge hendes liv på jorden i det år det nu havde været muligt:"Du skal nok vende dig til det" sagde han med et lille smil, det va tydeligt at det var følsomt for ham at nævne sin datter, for han elskede hende ubetinget og han savnede hende hver eneste dag han ikke havde hende nær sig.

"Det er bare i orden" sagde han og smilede til hende:"Jeg håber da vi ses igen" sagde han og smilede let for sig selv:"Du skal nok ikke regne med jeg ændre mening" sagde han og nikkede:"Men hvis du er frisk på en øl, så er jeg nede på den lokale bar iaften omkring kl. 20" sagde han og kkiggede på hende med et bestemt nik:"Men jeg burde egentligt nok tage hjem og få mig lidt søvn, har ikke sovet enndu" sagde han med et lille smil og rejste sig så stille op i håb om at hun ville tage imod hans tilbud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 22:17

Madison havde ikke regnet med at Noah egenlig ville inviter hende på at drikke, men nu når han jo egenlig selv tilbød det, så kunne hun da ikke tillade sig at sige nej, især ikke eftersom hun lod ham betale regningen, i det hun nikkede og så vinkede farvel til ham uden han kunne nå at sige eller gør mere, dog Madison havde travlt vis hun skulle nå at finde en ny model og især også en kvindelig, netop derfor var hun smuttet så hurtigt og som hun havde forventet, dukkede Noah ikke op i klasse lokalet og det endte med at Madison fik en hård lussing og blev smidt ud fra klassen. Madison tog sig kort til kinden og sukkede så en smule i det hun tog sin task over skuldren og gik så hjem af mod sin lejlighed og da hun endelig var kommet hjem, var hele den ene side af hendes ansigt hævet!?. " Argh! sig det løgn!.. jeg ligner jo en fucking oppustet ballondyr!?.. FUCK! that undead DUCHBAG! " Madison sparkede til hendes natbord og bandede så af smerten over sparket mod en kant og så satte hun sig ellers ud i det boblebad hun havde lavet til sig selv da hun var kommet hjem og der lå hun nu og slappede af, helt uden at vide hvad hun egenlig skulle lave.. skulle hun blive hjemme? og måske sætte en snor om sin hals og lege ballondyr, eller skulle hun tag ned og møde Noah og vise ham hendes grimme ansigt.

Senere samme dag...
Madison valgte selvfølgelig at tag ned og møde Noah, især fordi hun gerne ville se mere til denne flotte mand og vide mere om ham og hans engle erhverv? fordi han virkede ikke ligefrem som en almindelig engle, altså en der blot gik rundt og gjorde intet, nej han virkede mere som en engle der havde en eller anden opgave, som dem engle man så i film måske? en engle sendt fra himlen for at hjælpe de troende og de ikke troende? måske. Madison havde fundet sin halskæde tidligere og forsigtigt efter at ha taget en hvis kjorte og nogle grå hullede jeans på, tog hun halskæden over hovedet og lod korset blive gemt mellem sine bryster samt bagved den grå tanktop hun havde på inden under den hvide skjorte og så satte hun sit hår op og tog et halstørklæde om sin hals og dækkede hendes kind, skønt man godt kunne se hun havde lidt blåt øje os.. dog ikke vildt meget, kun vis man var i belysning.

Hun iførte sig nogle sorte støvler og så løb hun ellers ned af mod den lokale bar og åbnede forsigtigt døren og så lidt søgende efter Noah.. klokken var 22.. så altså 2 timer for sent var hun.. måske var han der slet ikke mere?. * Sig han er her.. sig han er her.. be om gud.. be om, jeg lover seriøs at jeg nok skal være sød denne nat.. vis blot du sørger for at han er her *. Da hun var gået lidt længere ind fik hun øje på en fyr der lignede Noah bagfra og langsomt.. nærmede hun sig og prikkede ham forsigtigt på skuldren og sagde" Noah? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 11:50

Noah sad ganske rigtigt på baren, han sad over i hjørnet med to piger på hver sin sad, de sad begge og snakkede noget så interesseret til ham og i noget der sikkert mindede om alt for lidt tøj, imens Noah tydeligt sad i midten og følte sig en smule klemt. De tomme øl på bordet foran ham fortalte at han sikkert allerede havde været godt i gang med at helde på sig. Men han var ikke fuld, ikke endnu, men ha kunne da godt mærke at han havde fået en smule i kroppen, men der skulle mere end fire øl til at få hans humør højt og han sad derfor nu og prøvede at holde styr på de mange ord de to piger sagde.

Den ene sad og fortalte om hvordan hun elskede romantiske ture ved stranden og de hundredevis af steder hun mente at sex burde nydes i naturen, Noah nikkede bare og prøvede at føle med uden at sige noget da hun uden tvivl havde gang i en samtale han ikke følte for at blive rodet ind i. Den anden pige var ude i en samtale omkring hendes hund som hun netop havde fået og hvordan den bed ting i stykker når hun ikke va hjemme og hvordan hun nu havde fået en hunde psykolog til at kigge på den. Igen, var Noah helt lost og nikkede bare venligt og sagde ja og nej på de rigtige tidspunkter, for flink som han nu engang var, kunne han ikke få sig selv til at bede dem om at holde kæft.

Da han kiggede op imod bardisken og så at Madison var kommet rejste han sig op og undskyldte sig overfor de to piger, endeligt havde han en undskyldning for ikke at høre om offenlig sex og hunde der bed ting i stykker i en stor pærevælding uden at han selv havde en chance for at gætte hvad han skulle svare på:"Nå så kom du alligevel" sagde han med et venligt smil til hende og stilte sin nu tomme øl på bardisken og lod tjeneren tage den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 13:42

Madison prikkede den fremmede på ryggen, han lignede Noah men da han vendte sig om og rystede på hovedet, sukkede hun og undskyldte høfligt til den unge fyr, der dog alligevel så ud til at ville snakke med hende, men Madison afviste blot og gik hen til bardisken og satte sig på en af bar stolene og kiggede lidt nysgerrigt rundt. * Hvor er han?, er han virkelig taget hjem.. * Dog det eneste sted som Madison ikke havde set ovnlig ved, var det sted hvor der stod øl og sad nogle tøser, men vis hun havde gjort det, havde hun opdaget at det var Noah der sad som en negl mellem to fingre, nemlig tøser der sad og fyldte ham med snak til begge øre. Madison fik dog et kort chok i det hun hørte en bekendt stemme bagved sig og hurtigt drejede hun rundt på bar stolen og opdagede hvem den bekendte stemme tilhørte. " Noah!, årh Noah jeg troede du var gået hjem for længst, du må meget undskylde at jeg kom så sent men.. men jeg havde visse ting der skulle ordnes " Madison smilede forsigtigt og tog så sit halstørklæde der slet ikke passede til hendes beklædning, lidt længere op over den ene kind der var mere end bare øm.

Madison kunne ikke lade værd med at smile, skønt smilet slet ikke var tydeligt for Noah, netop fordi hun havde trukket sit halstørklæde helt op over hendes mund til lige under næsen og sådan lod hun det sidde, selvom hun havde lidt svært ved at snakke under det, så ville hun alligevel ikke ha at Noah så at hun var blevet slået, fordi så ville han sikkert kommeter det, dog.. vis hun fik chancen for at han satte sig til den anden side, der ikke var slået.. så kunne hun tag det af, ved mindre han forlangte at hun vendte sin front mod ham, så ville hun være lidt i knibe. "Såh? hvad lavede du med de to skønjomfruer? var du ved at planlægge en trekant uden mig flotte " Hun blinkede kort drilsk til Noah og sagde så " Jeg troede ikke du gjorde sådan noget på din første date " Hun grinte lidt, efter at ha fyret den selv samme joke af for ham som han havde gjort ved hende tidligere og så klappede hun ellers på stolen ved siden af sig, den side der vendte mod den raske kind og ikke den forslået og vis han satte sig der, ville hun tag sit halstørklæde af og bestille en drinks, i stedet for øl. " Årh? forresten.. hvor meget har du egenlig drukket Noah?.. altså jeg mener.. af øl " Vis der var en ting som Madison ikke kunne tåle, så var det øl.. 2 øl og så var hun rundt på gulvet, dog vis det var shots eller drinks, så kunne hun tag ca 5 før hun mærkede en virkning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 13:55

Noah grinede en smule tøvende over hendes spørgsmlå:"Ikke ligefrem" sagde ha og kiggede over imod de to der nu var gået igang med at snakke med hinanden, de var begge to ganske kønne, og det syntes Noah da også, men han havde ikke lige lagt de store planer om at lave noget med nogle af dem. Han rystede på hovedet og smilede så let til hende han havde bestemt heller ingen planer med nogle af dem:"don't worry" sagde han og smilede, han skulle ikke lave noget som helst med nogle af de der piger.

Han kiggede op på den tomme ølflaske:"Fire tror jeg... Men det virker ikke rigtigt" sagde han og smilede til tjeneren de gav ham en ny:"Drikker du?" sagde han og kiggede imod tjeneren:"Shots?" sagde han til hende og gjorde tegn imod tjeneren at han gerne ville købe to og der gik ikke mange sekunder før de stod på baren ved siden af ham. Han gav hende den ene og tog selv de anden i hånden:"Skål" sagde han og drak den så ud i en køre. hans ansigts udtryk viste tydeligt at det ikke var de bedste drink han havde drukket i sit liv,men alligevel så drak han lortet, for i dag var han ligeglad, han havde bare brug for at få en lille fjer på, det havde han ikke mere end et par gange om året, men lige nu følte han uden tvivl at han ahvde brug or det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 14:57

Madison lagde hovedet en smule på skrå og så lidt undrende på Noah, eftersom han sagde ' dont worry ' hvorfor skulle hun det og hvorfor skulle han lige netop forsikre hende i at der skam intet var imellem dem og ham?, var han måske ved at bløde lidt op angående hende?, var dette en first date af en slags.
Madison rødmede let over kinderne og så lidt flovt væk fra Noah for at skjule sin flovhed og rømmede så kort hals og tog sig kort til munden og fjernede så sin hånd og sagde" Øhm lidt drikker man vel altid? " Madison fjernede forsigtigt sit halstørklæde og lagde det på bordet og tog sig kort til sølvhalskæden og betragtede så det shorts glas som Noah holdte hen mod hende.

Forsigtigt lod hun sine fingre glide hen over det og blidt berørte hun Noah´s hånd inden hun forsigtigt tog om shots glasset og så tog hun det hen foran sig og stirrede lidt på det, før hun bundede det på en gang og slugte dets våde indhold.

" Eww! " Madison hostede kort og tog sig til munden for at holde hvad end der nu ville ud INDE. Hun grinte derefter lidt og kørte sin hånd igennem håret og smilede lidt nervøst til Noah og sagde" måske burde vi holde os til øl " Forsigtigt strakte hun sig lidt over bardisken og snakkede med tjeneren og han kom hen med et par øl flasker og stillede foran dem og så tog Madison en af de fugtige flasker og stillede foran sig selv og skruede låget af og tog en tår eller to, sådan så en våd øl dråbe gled ned af hendes hage og derefter ned af halsen til ned mellem hendes fyldige runde bryster. Madison knaldede øllen ned i bordpladen og sagde så " Ahh!.. lækkert hva ".

Hun smilede lidt skævt til Noah og grinte så lidt og bankede sig på brystet og sagde" Gud hvor jeg dog hader alkohol haha.. " hun smilede derefter til Noah og skubbede endnu en øl hen til ham og sagde" Bare drik op smukke, det fortjener du ". Hun blinkede derefter til ham og så sig kort over skuldren og så mod bardisken igen og hendes halv fyldte øl.. * Hvad skal jeg gør af den.. vis jeg drikker for meget.. så ender det med at jeg sover under bordet om ikke så længe.. *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 15:16

Noah grinede bare let af hende da hun hostede over shottet, det var nu heller ikke det i verden der smagte bedst, men lige nu kunne Noah baer godt bruge det, det var flere måneder siden han sidst havde været fuld og det var ihvertfald et år siden han sidst havde været sammen med nogle, ganske simpelt fordi at hans arbejde for Gud var så vigtigt for ham at han ikke lod sig forstyrre af andre ting, men det var en ganske særlig dag i dag og netop derfor havde Noah brug for at drikke sig i hegnet, for han vidste at alternativet af det - eller sidde derhjemme og flæbe.

Noah fulgte let dråben der faldt fra hendes hage og ned i hendes bryst og han lukkede et kort øjeblik øjnene imens han let rystede påp hovedet, han plejede ikke sådan at kigge på folk:"Sorry" sagde han da han åbenlyst havde stirret på hendes barm, det var ikke ligefrem det han gjorde mest og han vidste ikke hvorfor at han lige havde gjort det, måske det var det shot glas. Han skulle nok ikke drikke mere.

Da hun skubbede en øl hen til ham kunne han dog alligevel ikke lade være og smilede en smule skævt imens han drak et par tåre af den, han kunne godt bruge det."Så, hvad fejre vi?" sagde han og smilede let til hende, han kunne godt mærke at han havde drukket nu, men ikke sådan at han hverken snøvlede eller havde balance problemer, men han kunne godt mærke hans hoved var blevet en smule lettere den sidste halve time.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 15:26

Madison tog forsigtigt fat om den fugtige flaske og rakte den op i luften foran Noah og sagde" Hmm?.. lad os fejre at vi begge har lært hinanden at kende og at priserne på alkohol her ikke er VILDT dyre " Et lille grin undslap tydeligt de fyldige rosa pink læber, mens Madison forsigtigt knappede en knap ned ved sin barm på den hvide skjorte og trak kort ud i det tynde stof skjorten nu var lavet af, eftersom hun havde det lidt varmt, dog var det den normale reaktion efter hun havde fået noget at drikke og det betød blot at det virkede. Hun grinte derefter lidt og klirrede sin øl flaske mod Noah´s og sagde med en blid fransk stemme " Vive l'alcool " Hvilket betød ' skål for alkohol ' på fransk. Derefter tog Madison en ovnlig tår af øllen og endte med at bunde den og knaldede så bunden hårdt mod bordpladen og udstødte et " Ah!, lækkert " hun grinte derefter lidt og tog sig så til panden kort og uglede lidt op i sit pandehår og sagde så mens hun så lidt mod Noah " Jeg tror liiige jeg smutter en tur ud og pudle min næse " Derefter lod hun sin stramme bagdel glide ned af barstolen og gik forsigtigt hen mod Noah og kyssede ham kort på kinden og sagde" Gengæld " hun drejede derefter elegant rundt foran på sine stiletter og gik så derefter hen mod dame toilettet og gik der ind.

Da hun var kommet indenfor på dame toilettet for at få lidt frisk iskold vand i hovedet, opdagede hun noget vildt sjovt? og meget ny moderne, oppe i hjørnet var der en lille skærm hvor man kunne se ind til drenge toilettet, dog ikke selveste toiletterne og besøgene, men man kunne se vaskene og hvem der stod ved dem?. Hun så lidt rundt ude på toilettet og grinte så lidt og tændte så for vandhanen og tog iskold vand op med sine hænder der var formet samt holdt sammen som en skål og så bøjede hun sig ned over vasken og lod sit hoved kort forsvinde ned i det kølige vand mellem sine hænder. * Mmmh dejligt, endelig noget der kan få smerten til at lindres.. samt fjerne det klamme sved der så småt var ved at komme.. * Madison trak hænderne til siden og lod vandet plaske ned i håndvasken og så stod hun ellers og stirrede lidt på det kamera der var samt derefter spejlet inde på dame toilettet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 15:34

Noah kunne endnu engang ikke lade være med at følge hendes blik og kiggede ned imod hendes fingre da hun let berørte hendes barm, men han kiggede hurtigt væk og tømte istedet sin øl for at få tankerne væk et lille øjeblik:"Det lyder som en god skål" sagde han med et smil og tog fat omkring endnu en øl som han hurtigt fik drukket halvdelen af. Han havde nu allerede en ganske festlig aften, hun havde jo vist sig at være ganske godt selskab og han nød at sidde sammen med hende, hun virkede både sød og rar. Men det havde slået ham at den unge pige, jo ikke var meget ældre end hun faktisk var, når hun ikke havde været engel i særligt lang tid og det fik ham til at føle sig en smule pevers at kigge på hendes barm, når han nu havde en datter der var ældre end hende.

Noah nikkede da hun gik og blev blot siddende ude på stolen, da hun var væk bestilte han flere shots, det kunne han lige så godt, for hver eneste gang at der var stilhed omkring ham og ingen der sagde noget, så kunne han mærke hvordan hans humør dalede en smule og det kunne han på ingen mulig måde overskue. Han vendte derfor bare rundt på stolen og kiggede hen imod døren til toilettet imens han ventede på at Madi kom ud. Han vidste godt at han sikkert burde tage hjem, burde gå sin vej. Men lige nu, var der noge tindeni ham der fik ham til at blive siddende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 15:45

Madison pustede let udmattende ud og tog sig kort til panden og så sig selv i det blanke spejl der viste en udmattet pige der lignede hende på en prik, hendes spejlbillede, et forfærdeligt et syntes hun dog selv, netop derfor rakte hun tunge til sig selv og grinte så lidt derefter og tog så endnu en skylde foran håndvasken indtil hun pludselig kom i tanke om Noah og hvordan han havde drukket?, måske var han i dårlig humør eller trist. Hun huskede det med hans datter og pludselig slog det hende og lige nu, følte hun sig skyldig, havde hun lige overladt en halv fordrukken fyr for sig selv, en engle dog men alligevel var han en fyr og han savnede sikkert hans familie der var døde. Madison skyldte sig at slukke for vandhanen og rettede hurtigt på sin hvide skjorte og gik så derefter ind til Noah og da hun fik øje på ham, rødmede hun en smule over kinderne, især fordi man kunne se hvor bekymret samt hvor hurtigt hun egenlig havde skyndet sig ud fra badeværelset. Dråber af vand havde gjort den hvide skjorte gennemsigtig nogle steder, så den mørke blå silke bh kunne anes en smule igennem stoffet, dog kun hvor de våde dråber havde ramt hende.

Madison smilede uskyldigt men også lykkeligt til Noah, lykkelig over at se at han faktisk ikke var skredet men at han ligefrem havde set søgende efter hende, efter toilettet? måske endda ventende på at hun ville komme ud der fra og nu da hun endelig fandt sin plads ved siden af ham, kunne hun ikke lade værd med at rykke sin stol lidt tætter på Noah og sagde" Venner sidder ikke med en hel meter mellem sig" Derefter bestilte hun lidt flere øl og tog en i hånden og gav til Noah med " Værsgo flotte og vis mig så dit bedste smil " Derefter blottede hun sine perle hvide perfekt siddende tænder i et glædes smil og klirrede sin øl mod hans og sagde" Skål smukke " hun tog derefter en tår eller to og stillede så forsigtigt øllen fra sig og sagde" Bwwah!.. haha, mig og øl er ikke liiige så gode venner, dog er det.. det eneste der får mig hurtigst op og køre ".

Hun grinte lidt og tog sig så kort til skjorte kraven og vendte sig så med front mod Noah og så lidt på hans tøj og lænede sig over mod ham, så man kunne se direkte ned i skjorten, ned til den blå bh og de fyldige runde bryster der hoppede lidt op og ned, i det hun lænede sig mod ham for at rette lidt på hans tøj. " Åh dit tøj.. såen " Hun smilede derefter og lænede sig tilbage og sagde" Hva er det egenlig for en cologne? du bruger, den dufter kendt ". Derefter tog Madison en shorts i hver hånd og sad nu med front mod Noah og rakte ham den ene af shots glasset og sagde" Vil du bunde med mig? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 15:54

Noah smilede og drak en smule af øllen, men han kunne godt mærke han nok ikke skulle drikke så fantastisk meget mere hvis han også skulle gå der fra uden at blive båret:"Skååååååååååål" sagde han bare og smilede til hende, et tydeligt tegn på at han efterhånden havde drukket en smule. Han kiggede rundt i rummet og derefter ove rpå hende:"Idag er det faktisk 8 år siden min datter døde" snøvlede Noah og sagde det næsten med et lille smil på læben, hvilket igen var et tydeligt tegn på at alkoholen havde fået sit tag om ham:"Så det er en rihigiitig lortedag" sagde han med endnu en lille snøvlen og skålede så med hende og drak igen af flasken. Lige nu fløj han oppe i himlen et stykke tid og han havde ikke lyst til at komme ned igen, han havde ikke lyst til at se på virkeligheden.

Noah blev næsten helt ør, af lyset, af hende, af musikken og af den alkohol han havde fået, det fik det hele til at spinde en smule og han kunne næsten ikke håndtere hverken hendes bryster eller lyset der hele tiden skiftede og som let strejfede ham ude fra dansegulvet et stykke fra dem:"Richard" sagde han som svar på hendes spørgsmål, det var et mærke han fik importeret hjem fra Holland, hans datters mand havde engang givet ham en i gave og siden havde han ikke brugt andet. Han tog imod hendes shot og bundede den med lethed og smilede så til hende imens han let lænede sig tilbage:"Puuha " sagd ehan:"Jeg tror ikke jeg kan klare så meget mere" sagde han og smiled til hende:"Du er faktisk rigtig, rigtig sød" sagde han og nikkede med en lidt for store bevægelser imens han smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 16:09

Madison smilede og sagde" Ah, den duft klæder dig, den passer til dit smukke udseende samt status Mr Angel " Hun blinkede kort til ham og grinte lidt sødt, i det hun bundede shots glasset sammen med ham og så stillede hun det ellers med et KLIK, mod den blanke bordplade og så tog hun sig kort til munden med 2 finger, pegefinger, langefinger, og ringfinger. Da hun havde fjernet sine finger, smilede hun forsigtigt til Noah og prøvede så at fokuser, eftersom hun mærkede alkoholen så småt virke og pludselig var det også svært for hende at få sagt ord, dog ville hun for alt i verden ikke vise svaghed over for Noah, da ikke før han pludselig roste hendes personlighed?. Det varmede virkelig i hjerte da hun hørte de ord fra Noah´s mund og et sødt smil gled over de rosa pink læber i det hun forsigtigt gled ned fra stolen og tog langsomt fat i Noah og sagde" Kom smukke, vi må vist heller få dig hjem, inden du ender med at falde i søvn her " hun grinte derefter lidt og tog langsomt den ene arm af Noah´s over skuldren og tog sin arm om livet på ham og den anden holdte hans hånd, den som som tilhørte armen der nu lå tungt over hendes skuldre.

Madison gav tjeneren hendes nummer, som tegn på de skulle ringe dagen efter og så ville hun komme og betale, men lige nu skulle hun ha Noah hjem, inden alkoholen for alvor tog ovnlig fat i denne høje ranke mand, der nu pludselig føltes som sten at bære på. " Såh din datter?.. hvorfor var hun ikke engle som dig, kunne du ikke lægge et godt ord ind for hende eller noget i den stil Noah? " Madison så kort på Noah og sparkede så bardøren op og gik så udenfor på de lidt ru brosten. Langsomt gik hun, eftersom hun havde stiletter på og hendes hvide skjorte var ved at kvæle hende lidt, samt halskæde, fordi at Noah´s arm så småt var ved at hive hendes skjorte op foran og ryggen ned af, eftersom hans arm var ved at glide ned. Madison gik vaklende og meget ustabil på brostene og hun følte sit hoved dunke og sit hjerte banke helt oppe i halsen. " Hvor bor du henne af Noah? " Madison så lidt forvirret rundt, da de var kommet til centrum af Terre, hvor der stod et fint stort springvand inde i midten hvor hun forsigtigt lagde Noah på det fine sten og satte sig ved siden af ham og sagde" Omg.. jeg har så meget brug for en smøg " hun tog sig lidt til lommerne og så søgende rundt og sagde" Fuck.. hvor er mine smøger? " så huskede hun sit halstørklæde og sukkede så og sagde" Smøger er vist ikke det eneste jeg har glemt.. suk ". Derefter så hun kort på Noah og nussede ham i håret og sagde" Hva så Angel, er du ved at falde i søvn? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 16:19

Noah smilede let og kunne mærke hvordan at hans hjerte let slog et slag over at hun sagde Engel, ja det var jo altså det han var og det måtte ha ikke glemme i sin fuldskab, også selvom det var en smule svært lige nu hvor han mest af alt bare havde lyst til at glemme hele verden. Han smilede derfor bare til hende:"Hjem?" sagde han og grinede som sagde hun noget han mente var komplet latterligt."Altså jeg eksiterer stadig" sagde han og pegede diskret på mig selv imens han kiggede over på hende, han var ikke så fuld så han var en af de der irriterende fyre der ville falde i søvn tilfældige steder, han kunne også gå og han savlede ikke. Men han var fuld og det kunne ses på hans øjne og høres på de ord han nogengange fik snøvlet lidt for meget over.

Noah gik med hende ud, han gik egentligt ganske fint, han kunne godt have en smule balance problemer, men det var slet ikke noget der gjorde at han havde brug for at gå lænet op af Madison:"Hun ville ikke" sagde han og smilede til hende med et lille smil:"Men hun er jo deroppe et sted nu" sagde han og kiggede kort op imod himlen:"Jeg gider ikke hjem" sagde Noah bare og rystede på hovedet:"Virkeligt" sagde han og kiggede på hende i håb om at hun hørte hvad han sagde, lige nu ville han hellere ligge i et skab og sove end at han ville være hjemme:"Ikke det mindste" sagde han og smilede let til hende da hun spurte om hun var ved at falde i søvn, han var ikke så træt lige nu, den friske luft hjalp ham let på vej:"Jeg tror bare jeg er lidt fuld" grinede han og lagde en hånd på sin pande imens han kiggede på hende."Ups" sagde han og smilede, det var nemlig ikke helt så fuld han havde tænkt sig at være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 16:24

Madison grinte lidt og sagde" Fjolle hoved " Derefter skubbede hun ham blidt ned i springvandet der var så dybt så man godt kunne bunde, men den ville gå hende til brysterne vis hun stod oppe i det. Hun grinte derefter lidt og sagde" haha, du ligner en våd kage haha! " hun rakte kort efter tunge til Noah og sagde" Som hævn for at du ikke ville være min nøgen model hehe " hun smilede derefter uskyldigt og tog sine stiletter af og vendte sig med fronten mod springvandet og lod langsomt og elegant sine fødder glide ned i springvandet, dog gik hun ikke ned i det, fordi så ville hendes skjorte blot blive våd og gennemsigtig samt klæbende og hendes bukser ville blive tunge og klæbende samt hendes undertøj drivvådt. Dog kunne hun ikke lade værd med at grine lidt af Noah og rakte ham så en hånd og sagde så uskyldigt " Ej undskyld Noah, men det var bare så forfriskende at gi dig et bad hehe, eftersom du stinker lidt af alkohol " hun blinkede drilsk til ham og smilede venligt, i mens hun holdte sin hånd mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 16:44

Noah tog en stor indånding lige før han ramt vandet og han kom hurtigt til overfalden igen og rejste sig op imens han let rystede på hovedet for at få sit hår væk fra øjnene:"Du er ikke rigtig klog" grinede han og gik hen til hend eimens han endnu stod i springvandet.

Han greb fat omkring hende og trak hende i så hele hendes krop blev våd oog han kastede sig så selv tilbage i vandet igen, det var faktisk ganske rart og forfriskende, en smule koldt, men tilpas rart til at han kunne lide det. Han satt sig på kanten og smilede så let ned til hend euden at vide præcist hvad han skulle sige, han kiggede istedet for blot oppe imod himlen et øjeblik med et kæmpe smil, han havde det helt igennem fantastisk:"Du er ikke rigtig klog" gentog han med et grin, det var lang tid siden han havde grinet så meget, det var ikke ofte han lod sig selv havde det sjovt, og bare gav sig selv frie tøjler, han kunne godt lide at have styr på tingene og være fast omkring hvordan ting skulle fungere og hvordan ting ikke skulle fungere, men lige nu - var alt det lige meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum