Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
One Of God's Better People - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
One Of God's Better People - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
One Of God's Better People - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
One Of God's Better People - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
One Of God's Better People - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
One Of God's Better People - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
One Of God's Better People - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
One Of God's Better People - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
One Of God's Better People - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
One Of God's Better People - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

One Of God's Better People

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 20:59

Det våde iskolde vand plaskede ud til alle sider, i det Madison blev hevet ned i vandet og for hende var det som om alt gik i slowmotion et kort sekund, eftersom hun slet ikke havde regnet med at Noah faktisk ville hive hende i vandet og især fordi hun nu var iført en beklædning der slet ikke egnede sig til at blive gjort våd. Madison ramte vandet med et PLASK og endte under det, dog kom hun hurtigt op og stå og hostede kort og fjernede så sit blonde hår der lå ned foran hendes smukke uskyldige udseende. De mørke hav blå øjne så blankt men også helt overrasket på Noah, næsten som var Madison i chok over hvad der egenlig lige var sket, men efter lidt tid.. " Hahaha! " kunne man høre et grin glide ud mellem de våde fyldige rosa pink og langsomt gik hun hen af mod Noah og sagde " Årh du kan bare vente dig kan du! " hun grinte derefter lykkeligt og plaskede så vand på Noah og rakte tunge til ham og smilede blot over hele ansigtet, mens dette forgik.

Dog blev hun ramt af kort fuldskab og var nød til at tag sig kort til hovedet og række ind af mod kanten hvor hun lagde sig lidt over de flade sten der nu var rundt om det pænt rene springvand. " Århh.. årh ha, jeg kan ikke tag vand når jeg er fuld hehe.. søsyge hehe " Madison grinte lidt og så kort ned af sin våde hvide skjorte der nu var helt gennemsigtig og klæbte sig til hendes gylden brune hud, ligeså meget som man kunne se hendes bh igennem stoffet og ligeså også at hun bar gstreng, eftersom den var lidt tydelig. Matchende farve samt par. Madison tog sig kort til hovedet og uglede lidt op i de våde blonde lokker og så vendte hun sin opmærksomhed mod Noah og sprang så hen af mod ham og sagde" Fanget! " hun slog blidt armene om hans nakke og sine ben over hans bagdel og sådan klæbte hun sig fast på ham og sagde så " Du nød til at bære mig hjem til min lejlighed nu hehe.. ellers ender jeg med at sove på åben gade ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 21:58

Noah grinede bare da hun plaskede vand på ham, han hyggede sig egentligt ganske godt med hende, hun var både flink og rar, også var hun utrolig køn. Men det var egentligt først nu i hans fuldskab at han bemærkede det.

Han nikkede da hun sagde de burde tage hjem til hende:"Har du noget tøj jeg kan passe?" sagde han drillende og skuede til hendes tøj som nok ikke ligefrem var noget tøj han ønskede at iføre sig. Han smilede til hende og hoppede så op af sprigvandte og rystede let sit hår. Han kunne mærke at den kolde dukkert havde fået hans alkohol en smule på afstand og han følte at han tænkte en smule mere klart:"Puha" sagde ha og smilede imens han kiggede ned af de mange gader, han havde ingen idé om hvad retning hun boede og smilede derfor nu bare til hende:"Før han" sagde han med et smil og tog sin læderjakke af som ikke var særlig rar at have på når den var våd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 22:12

Madison grinte lidt klukkende og lod sig langsomt glide op på kanten af springvandet og så satte hun sig ellers ved siden af Noah og smilede lidt skævt, mens hun prøvede at rette på sit tøj og hår, indtil " Ah fuck! " En knap på hendes skjorte sprang, i det hun ville rette på den gennemsigtige skjorte og hendes bh var nu helt blottet samt de runde fyldige D skåle hun nu havde af et par patter. Madison rødmede i hele hovedet og så flovt ned af sig selv, men endte så blot med at grine hysterisk så hun endte nede i vandet endnu engang, i det hun så sin knap lægge foran sig. Hun trak sig op endnu engng og rystede sit hoved som en hund ville ha rystet sin krop og så svang hun hovedet lidt bagud så håret lagde sig bølgende ned af hendes ryg og så sagde hun " I´m alive and i´m like the little mermaid! " hun grinte derefter og fik sig rejst op og rakte sin hånd ned mod Noah der stadig sad ved springvandet og så tænkte hun lidt før hun svarede. " Joh, jeg tror muligvis der er noget tøj du kan passe, altså noget til en fyr " hun smilede derefter og havde slet ikke erindring nok til at huske på at Matic var en vampyr og at han muligvis var hjemme på denne tid af natten, samtidig med at han måske også var tørstig? dog hendes mobil havde hun ikke taget med sig og heller ikke sine nøgler?.

Madison tog kort Noah i hånden og begyndte så at vise ham vej, mens hun gik med sine stiletter i den anden hånd og hun kunne ikke lade værd med at kigge i ny og næ mod Noah og så lidt på hans læber og så langsomt ned af hans muskuløse overkrop.. ned til hans bukser og så rødmede hun ellers i hele hovedet og fjernede hurtigt sit blik til et punkt nede ved hendes fødder. Dog kort efter stoppede hun op og sagde" Ah vent lige Noah, min bh er ved at tag livet af mig " Langsomt stillede hun sig foran Noah og sagde lidt flovt " Vil.. vil du ikke spænde min bh op?.. jeg kan ikke rigtig nå, jeg er lidt for fuld til det.. det blot, min bh er gået i stykker foran.. der sådan noget dumt metal der stikker ind mod mit bryst.. " Madison´s stemme lød smertefuld og klynkende, hun ville så gerne ha hjælp og vis Noah hjalp, ville hun tag sin hvide skjorte af og langsomt få stropperne af bhen til at glide ned af sine arme og så blot smide sin bh til siden mod et almindeligt rødt hus og så ville hun derefter iførte sig den våde skjorte og knappe den, skønt den kun kunne knappes til lige under hendes barm, så den var godt blottet og så var skjorten jo også gennemsigtig så det hjalp ikke vildt meget.

Den fine sølvfarvede halskæde hang nu tydeligt mellem hendes fyldige barm og man kunne ane vedhænget var et kors. Madison vendte sin front mod Noah og gav ham et blidt kys på kinden og sagde" årh tusind tak Noah!, nu kan jeg endelig trække vejret ovnlig og så slipper jeg for den forfærdelige smerte der blev ved med at skære ind mod min hud, samt halskæde " Madison tog forsigtigt om sin halskædes vedhæng og holdte det fine glas gennemsigtige kort frem og sagde" Det lavet i london, er det ikke smukt ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 23:15

Noah blev en smule omtumlet da hun spurgte om han ville knappe hende bh op og han kiggede blot på hende i stilhed et øjeblik imens han lod sine øjne møde hendes. Han gjorde dog som hun sagde og med en hånd, nærmest som et knips fik han den åbnet, et trick han ikke havde glemt og et trick som han ofte havde brugt når han havde været i byen og besøgt tilfældige piger han måtte finde på sin vej.

Han smilede stille til hende imens de gik, han vidste ikke om det her var nogen god idé og den manglende alkohol der så småt var ved at gøre hans hjerne mere normal fik ham til at se hvor mange måder dette ikke var godt på og hvor mange måder han burde tage hjem lige nu istedet for at følge efter hende, men han gjorde det trods alt, for han vidste ikke hvad han villle gøre hvis han så sin egen lejlighed lige nu, han var ikke glad for det og han var ikke glad for at være alene, især ikke på denne dag.

Han havde bare brug for at slappe af, være fuld og være sammen med så mange andre menensker som muligt:"Er der langt?" sagde han imens de gik og smilede til hende imens han fra tid til anden skuede til hendes barm, de bryster kunne få enhver mand til at stirre, især når man nu som Noah havde levet et år i cølibat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 23:30

Et lille uskyldigt smil kom langsomt frem over de rosa pink læber der så fyldige og fugtige ud, mens ord langsomt gled over hendes læber, noget i stil med " Hva kigger du på smukke? " Hun så undrende på Noah et kort øjeblik og grinte så lidt og strøg ham blidt over ryggen, ned til hans bagdel som hun kort smækkede blidt og så sagde hun " Om få minutter " hun pegede kort over mod en bygning og de var ikke mere i Terre, men Logement, en anden del af byen, en lidt mere hårdføre del, dog alligevel en smuk del. Madison gik hen til et rækkehus i hvid og bankede forsigtigt på og da ingen åbnede, bukkede hun sig blot ned og fandt en ekstra nøgle frem under dørmåtten og så fik hun åbnet døren og gjorde tegn til at Noah kunne træde indefor vis han da følte for det.

" Du kan sikkert låne noget tøj af Matic " Hun smilede uskyldigt og gik så indenfor og tog langsomt sin skjorte af og smed den fra sig og derefter begyndte hun at tage de våde bukser af og så råbte hun " Matic!? er du hjemme og finder du ikke lige nogle øl frem samt shorts glas? " Hun smilede derefter til Noah og pegede inde mod gæsteværelset og sagde" Han er måske der inde og bare rolig, han bider ikke uden tilladelse fordi det kan han ikke " hun grinte lidt og råbte så " Jeg smutter lige ind og klæder om " hun gik derefter ind i sit soveværelse og trak sine trusser ned om anklerne på sig selv og gik så derefter væk fra dem og hen mod sit skab og stod nu nøgen foran det, kun iført sin sølv halskæde.

Hun stod og stirrede lidt på sit skab og så fandt hun ellers nogle sorte gstrengs trusser frem og satte sit våde hår op i en hestehale og tørrede det lidt med en blæser hurtigt og så tog hun en hvid skjorte der var figur syet til hende, på. Den dækkede lige hendes bagdel, dog hendes lange gylden brune stænger af nogle flotte ben samt lår var tydeliger end før. Hun undlod dog at tage en bh på eftersom hun ikke orkede det og så gjorde det stadig lidt ondt fra hvor den anden sidst sad.. desuden hang hendes bryster overhovedet ikke, så hun kunne sagtens tillade sig at går undt såen, med skjorten halv åben så kavaler gangen var blottet samt halskæden med korset og så lår der også var blottet så smukt. Forsigtigt trådte hun ind i stuen for at finde Matic og Noah og for overhovedet at se om Matic var hjemme?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 23:36

Noah kiggede chokeret på hende da hun sagde der var andre i nærheden og Noah lugtede med det samme at der var tale om en vampyr, han kunne ikke særligt godt lide vampyre, han havde kæmpet imod for mange af dem og ofte skabte de kun problemer. Han kiggede derfor mistroisk imod gæsteværelset, for trods hans berusede blod.

Noah satte sig i den nærmeste sofa og kiggede sig let omkring, hun boede et ganske hyggeligt sted og det virkede egentligt som om hun havde boet der et godt stykke tid, hans egen lejlighed var stadig et stort flytterod så det var rart at se at andre mennesker ikke boede lige så mget i en papkasse som ham selv.

Han valgte ikke at opsøge denne.. Person som Madison snakkede om, godt nok var hans tøj vådt, men det var fint nok, han ville ikke banke på inde hos et fremmed menneske og slet ikke et som han ikke ahvde mødt, han blev defor blot siddende og ventede på at hun kom tilbage. han havde lagt sin læder jakke på ryglænet af sofaen og sat og slappede af imens han kiggede let ud i luften. hans bukser var kun fugtige, det mest våde var hans t-shirt som var hvid og derfor klæbrede til kroppen.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Ons 15 Aug 2012 - 23:43

Matic havde hørt Madison komme hjem, og han var lige i bad da hun kom hjem og derfor svarede han ikke. Han regnede ikke med at der var andre og derfor vadede han bare ud i gangen fuldstændig nøgen, og lagde ikke mærke til manden der også var tilstede med det samme.

Han gik stille hen til skabet og fandt nogle glas og nogle øl frem fra køleskabet. Han tog nok til dem begge trods det at han slet ikke drak noget overhovedet... Han gjorde det bare lidt i respekt...

''Sådan smukke!''

Han råbte det til Madison og gik så op mod gæsteværelse og lagde så svagt mærke til den fremmede mand...

''Hey... Hygeligt at...''

*fuck!!!*

Matic for ind på værelset og fik hurtigt taget noget tøj på...

''Madison kunne du ikke have sagt du havde fyr med!?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 23:49

Madison stoppede mere eller mindre lidt brat op, i det hun opdagede Noah sidde i sofaen driv våd, den rigtig dyre sorte læder sofa som tilhørte hende veninde, ligeså meget som ALT andet i dette hus tilhørte.. hendes veninde. " Omg! Noah " Madison løb mere eller mindre hurtigt hen til Noah og sagde" Sorry, men du er nød til at smide dit tøj, alt det våde tøj, fordi denne lejlighed er ikke min men en venindes.. som jeg låner den af.. og.. og den der læder sofa har kostet.. 22 tusind.. kr.. " Madison smilede mere eller mindre lidt uskyldigt og roede sig en smule i håret og så lidt undrende rundt og sagde så" Forresten hvor er Matic?.. er han ikke hjemme " hun lagde hovedet en smule på skrå og sukkede så og sagde" Nårh men anyways Noah, skal du ha noget mere at drikke? ".

Madison gik ud i køkkenet og stod lidt og fumlede selv med nogle øl flasker der var kolde indtil hun pludselig hørte Matic råbe og så gik det op for hende, hvorfor hun netop IKKE havde hørt Matic svare hende. * Ups.. hehe *. Madison tog hurtigt nogle flasker i hånden og skyndte sig ind i stuen og stillede dem så foran Noah og sagde" Drik bare op, så finder jeg noget du kan iføre dig der er.. passende tørt samt ubrugt " Hun smilede lidt derefter og gik så hen og tog blidt fat i Matic´s hånd og trak ham med ovn på og sagde" Hey Matic.. sorry hehe, men det er Noah en engle som jeg løb ind i tidligere i dag og forresten? du skulle vel aldrig ha nogle bukser samt en top han kunne passe? " Madison stod lidt med rødmet ansigt, især fordi situationen pludselig havde taget en helt anden drejning og pludselig virkede Madison´s beklædning temmelig... upassende. " Forresten.. du skulle vel aldrig ha noget imod, du ved... " Madison berørte blidt Matic´s kind og sagde" At du finder et andet sted at sove om dagen.. fordi at.. at mig og Noah.. eller nærmere jeg.. vil vildt gerne drikke ham herre drunk og du ved.. tjekke den lækre krop af hans ud " hun smilede uskyldigt men hendes tanker var dirty og liderlige.

Dog efter kort at ha sagt ordene fik Madison pludselig en helt anden ide og tog kort fat i Matic og sagde" nej vent!?, du behøves ikke at gå flotte, det ville være mega fuckt af mig at smide dig ud, så ville jeg være en total bitch.. hvad siger du til at drikke med mig og Noah?, altså.. ved mindre i vampyr.. du ved.. ikke kan blive? fulde og Matic.. jeg lover at gør hvad du ber om, uanset hvilken tjeneste eller kommando det er, men please, vil du ikke nok blive her i nat og glemme jeg sagde sådan nogle total lede og onde ord, du kan blot bide mig vis du er utilfreds med min opførsel.. du har været sådan en skat og jeg opfør mig blot som en eller anden billig luder.. sorry.. men.. gard! mit hoved dunker " Madison tog sig lidt til hovedet og grinte så lidt og sagde" jeg har vist drukket for meget i nat.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 0:35

Noah nikkede bare til den fremmede fyr med et let flabet smil, det var sjældent han smilede sådan, han var altid venlig, men lige nu var hele situationen så passende akavet at han heldigvis ikke kunne ødelægge den mere end den sikkert allerede var. Noah havde ingen idéer om hvem denne fyr var men han fornemmede hurtigt at han var vampyr, men derfor fik han nu stadig et venligt smil af Noah der som altid talte pænt til nye folk, også selvom han havde drukket et par øl.

"Du finder bare noget" smilede han til Madiso da hun spurgte om han skulle have mere at drikke, en smule mere kunne han vel altid tage og lige nu hvor han ligesom ikke så at tingene kunne blive værre kunne han lige så godt drikke hvad han kunne og glemme alt om at denne dag nogensinde var eksiteret:"Men så skal du også komme her hen og holde mig med selskab?" sagde Noah og smilede flabet over imod hende medlet hævedet øjnnbryn og et blik i øjnene man nok ikke så så ofte, for jo mere han drak, jo mere forsvandt den søde og uskyldige engel som han ellers var så hurtig til at finde frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 0:45

Han ventede helt med at svare på noget som helst da hun virkede til at have mere og mere at sige hele tiden og han ville helst ikke afbryde hende og sige noget dumt fordi hun så ombestemte sig lige bagefter... Han stod lidt og tænkte han kunne bede hende om alt og hun ville gå med til det... han havde jo en fantasi han aldrig havde fået oplevet, da det ikke havde været i hans tanker før...

''Okay smukke... du får ham her... Men ellers så er du kun min!''

Han sagde det drillende, da han slet ikke mente det på nogen måde, men han havde dog en alvorlig undertone for at drille hende endnu mere med det... Han gav hende lige tid til at svare ham...

''Nej... bare du er med på at have en trekant med mig og en anden pige...''

Han smilede kækt til hende og tog hende så på røven. Han svarede aldrig på det med vampyrer og alkohol. Det slog ham ikke lige som noget af det vigtigste... Han lænede sig frem til Madison og hviskede hende i øret...

''Husk skat... Han kan ikke få den op og stå hvis han er for fuld...''

Han greb et ekstra glas og gik så hen og satte sig i en stol overfor Noah... Han smilede stille øste lidt alkohol op til dem begge, og skålede så stille med Noah...

''Velkommen til...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 0:51

Madison havde sendt Noah et frækt smil inden hun var smuttet op for at snakke lidt med Matic angående visse ting, som der ikke kunne høres nede fra hvor Noah sad og forhåbenligt havde han drukket lidt ekstra, når hun kom tilbage til ham, for at sidde ved siden af ham. Hun håbede at Noah og Matic ville komme godt ud af det sammen, eftersom hun holdte af Matic og var også begyndt at holde af Noah, især den side af ham som ikke var så skide alvorlig, dog elskede hun også den side af ham som var og ligeså elskede hun den ærlige side af Matic men også den blodige som ligeså elskede hendes blod og masser af sex. * Omg! why the fuck is every boy in this fucking TOWN! so damn fucking HOT!?... *. Madison tog sig kort til hovedet og uglede lidt op i de lange blonde logger og rettede så lidt på sin hvide skjorte og sagde" Ser jeg for slutty ud?, for tiltrækkende.. kan man se min Gstreng bagved? " hun vendte kort bagdelen til Matic og så lidt nervøst over skuldren og sagde" Det vel ikke sådan at jeg blotter mig for meget, fordi at det ville ikke være vildt godt, altså.. det flovt nok i forvejen at han spurgte om jeg ikke kom og sad ved hans side og holdte ham ved selvskab ".

Madison så lidt chokeret på Matic og især meget da han sagde det med trekant og før hun egenlig havde nået at tænke sig om sagde hun " Okay okay.. men kommer du så med ind og drikke? " hun smilede lidt uskyldigt og gik derefter ned og hen til Noah og satte sig ved siden af ham og smilede uskyldigt og tog en fugtig øl flaske med et blidt greb og førte hovedet af ølflasken op til de fyldige rosa pink læber og lukkede blidt øjnene i og tog nogle få slurks af øllen, så der endte med at glide lidt ned mellem hendes bryster og så stillede hun ellers øl flasken fra sig og så lidt på Matic og Noah og sagde" Noah dette er Matic, min roomie og Matic dette er Noah, en med engle som jeg mødte tidligere i dag, " Hun smilede til dem begge og lænede sig lidt op af Noah og kom så i tanke om det Matic havde sagt. * Hvad skal jeg gør!?.. men vent.. ville jeg virkelig også bare gå iseng med en tilfældig.. nej.. eller jo... eller.. grr! Matic you dickhead.. din skyld at mit hoved gør ondt nu *. Madison sukkede lidt og bed sig en smule i underlæben og vendte så sin opmærksomhed mod Noah og så derefter Matic.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 1:03

Noah nikkede hilsende til denne Matic imens han tog en tår af sin øl og rystede let på hovedet af Madison der tydeligt var en smule klodset, han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv og kiggede derfor bare over på vampyren de også sad i rummet:"Hyggeligt" sagde han bare og smilede let venligt til ham, som var han en af hans venner hjemme fra hans eget område.

Han var ikke helt sikker på hvad han skulle stille op, for han havde bestemt ikke tænkt sig at lægge an på Madison når der sad en anden fyr i lokalet som hun boede sammen med, så stiv var han dog ikke og hans situations fornemmelse var da ikke fuldstændig forsvundet. Men alligevel smilede han venligt til Madison og kiggede let på hendes faldende øl:"Så hvad er planen?" sagde han som regnede han med et hun havde en stor plan om en bytur eller noget andet spændende de skulle, måske invitere flere over på besøg, for af en eller anden grund fandt Noah ikke rigtigt 3 personer som folk nok til en fest.

Men på den anden side var han jo ikke ligefrem vandt til at feste og anede faktisk ikke en skid om noget som helst, lige nu anede han kun at alkohollen var ved at komme tilbage til ham og at hans verden atter engang blev en smule sløret, og han sad derfor blot for en stund og stirrede ud i luften imens hans tanker fløj sig en tur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 1:15

Han smilede lidt for sig selv som han sad overfor dem. Han kunne ikke lade være med at spille både flink og slem overfor Madison, så han rejste sig stille op og gik over til dem og tog et shotsglas... Han hældte op i det, og smilede stille til dem begge...

''Noah Du ligner en der har brug for det?''

Han grinede lidt, og satte så shotsglasset ned i Madisons kavalergang, så Noah skulle tage glasset derfra, enten med munden eller hænderne om ikke andet kom han tættere på hende bryster på den måde... Han havde dog tænkt sig selv at tage det hvis Noah ikke tog det...

Han satte sig lidt ned på knæ for at se hvad der skete før han trak stolen over så de sad en smule mere samlet... Han grinede lidt af det hele, af hele situationen.

Han lænede sig ind til Madison og smilede stille til hende og hviskede så ganske let...

''Din sang?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 1:21

Madison så lidt undrende på Noah og rejste sig så op og sagde" Planen? nårh, det ved jeg ikke.. hvad kunne du tænke dig Noah " hun smilede kækt til Noah og gik hen til anlægget der stod ikke så langt fra dem og så trykkede hun om på en rock radio kanal(station) og skruede lidt op og gik så halv dansende hen af mod Noah og satte sig så med et blidt bump, ved siden af ham og smilede over til Matic og tog så endnu en tår af sin øl og kiggede lidt på alle de øl de havde stående og så fik hun en ide " Hvad siger i til at drikke om kap?, den der sidst bunder sin øl skal smide et stykke af sit tøj og den der så sidder tilbage nøgen eller i undertøj? taber " Madison smilede lidt til dem begge og sagde" Eller også kunne vi sige at den der først ender under bordet taber? og skal gi de to andre 100 kr? " hun så lidt fra den ene til den anden og ventede på svar, det var blot hendes ide.. hendes plan, så kunne hun både få Matic fuld og muligvis også Noah, dog havde hun slet ikke tid nok til at tænke på sig selv som tydeligt også ville ende med at blive godt og grundigt rundt på gulvet, især når man tænkte på at øl faktisk var hendes svaghed og ikke hendes stærke side?.

Madison rødmede i hele ansigtet da Matic pludselig placerede et shorts glas mellem hendes fyldige faste runde bryster og flovt så hun væk fra Noah, i håb om at han ikke kiggede på hende, mens hun lod Matic opsluge alt hendes opmærksomhed indtil.. " Min.. sang? " pludselig slog det hende, den sang hun havde fortalt ham om, hendes sirene sang, de sange hun sang, kunne få enhver mand til at falde på knæ for hende, vis blot de lyttede, de sange hun sang.. ville tvinge mænd til at ligefrem blive sindssyge efter hendes krop men også hende. Madison så lidt nervøst på Matic og hun havde faktisk kun sunget en gang.. et stort sted på en bar, hvor det gik fuldstændig galt.. netop derfor var hun flyttet fra Paris. Forsigtigt så Madison mod Noah og sagde så " Ej.. jeg.. jeg kan ikke finde ud af at synge, " hun grinte derefter lidt og prøvede at virke troværdig og smilede så til dem begge og tog så en ovnlig tår af sit eget shots glas som hun bundede på en gang.* Kære gud.. gør mig så skide fuld at jeg intet husker af denne aften* det var første gang at Madison havde været så flov.. og ligeså også så kraftigt ønsket at blive fuld og få blackouts.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 1:40

Noah følte sig meget utilpas ved at denne fremmede fyr var i lokalet og han rørte derfor på ingen måde det shotglas der var placeret i Madison's barm, men stirrede tilgengæl på det med et blik, som følte han at det stirrede igen og var igang med en mindre øjnkonkurrence.

"Jeg burde virkeligt tage hjem og sove" sagde Noah pludseligt da hun begyndte på alle sine ideer. Han kunne mærke hvordan hun fristede ham mere og mere for hvert eneste glad han drikkede og hvordan at han følte han mistede kontrollen over sin egen krop og han ville ikke ende med at ligge i et eller andet sex orgie med en fyr han ikke kendte og en pige han lige havde mødt. Derfor rejste han sig op og gjorde klar til at gå, men hans balance kastede ham tilbage i sofaen og han landede med et bump og blev så siddende lidt og kiggede over imod Madison:"Ups..." var det eneste ord der kom ud imellem hendes læber.

Havde det ikke været for den fremmede fyr, havde han sikkert kysset hende nu, men for hver gang han kiggede på hende, kiggede han også over på den fremmede fyr og i hans fuldskab fløj en sætning ud i et tonelege der egentligt var alt for højt, som prøvede han at overdøve musik der ikke var til stede:"Hvem er du egentligt?" spurgte han og kiggede på den fremmede fyr:"Altså jeg" startede Noah og pegede på sig selv:"Er den godhjertede fyr med et knust hjerte der lever i cølibat for at tjene Gud" sagde han og grinede så af sin egen sætning, for han kunne nu virkeligt høøre hvor latterligt det lød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 1:48

Han gjorde som han havde sagt til sig selv at han ville hvis Noah ikke gjorde noget ved det selv. Han lagde sit hoved ned mod Madisons bryst og tog glasset med munden og drak indholdet... Han smilede bare skævt til dem begge... Hvordan skulle han gøre det her... Han ville både gerne have de gik i seng med hinanden de to engle men så alligevel ikke...

''Nej Noah... Det er vel bdere jeg går?''

Han spurgte dem begge, men han blev siddende stille og så afventende på dem. Han var heller ikke glad for at gå da NOah ikke virkede til at være meget bevendt og Madison virkede også en smule for fuld til at nogen af de to kunne få noget godt ud af afenen...

''Jeg er en vampyr, meget ærlig endda, kan ikke bide uden at få lov... Så han jeg nu fået lov til at bo her hos min veninde madison, som jeg helt seriøstsynes du skal give et skyd...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 1:54

Madison så flovt på Matic da han tog shots glasset fra hendes barm og så placerede hun blot sit eget halv tomme shorts glas mellem de fyldige bryster, før hun vendte sin opmærksomhed mod Noah indtil.. Madison skulle til at rejse sig op og tage blidt fat i Noah, for at hjælpe ham i det han ville gå, men før hun vidste af det var han faldet tilbage i sofaen og shots glasset mellem hendes barm var ligeså hældt ud og direkte ned på hendes lår, så hendes lår nu glinsede så smukt og duftede at den søde alkohol. Madison rødmede i hele ansigtet og så, så mod Noah og så derefter Matic og håbede inderligt at de ikke begyndte at komme op og slås, især fordi at Noah syntes pludselig at ha ændret sig så meget og ligeså havde Matic?. Hvilke personer var de egenlig, hvorfor var det at deres personlighed pludselig havde ændret sig så meget og var hun endt som et slags trofæ? hvem fik pigen og hvem måtte sove ude for en nat?. Madison tog sig lidt til hovedet og havde tænkt sig at rejse sig op og finde noget til at fjerne alkoholen med som der var røget ud af shorts glasset som hun fjernede mellem sine bryster. * Årh mit hoved.. jeg kan helt sikkert ikke gå lige *. Madison blev derfor blot siddende og tog sig lidt til hovedet og så på skrift fra Noah og derefter Matic. * Fuck!.. og Noah vil også hjem nu.. gard.. jeg har ødelagt det hele.. og alt kommer til at være min skyld i sidste ende.. suk*.

Madison så lidt chokeret mod Matic da han sagde ordene og så bed hun sig en smule i underlæben og tog sig til hovedet og sagde" Måske.. måske burde du finde et andet sted at sove i nat Matic, sådan så Noah kan sove inde på dit værelse.. og ligeså ikke føle sig truet, dog.. husk at kontakte mig inden solen er oppe og husk at ha fundet et sted hvor du er i sikkerhed okay.. jeg vil ikke miste min roomie " Hun smilede sødt til Matic og rejste sig så op og kiggede lidt på Noah og tog kort fat i hans arm blidt og sagde" Kom, så viser jeg dig op til gæsteværelset, altså.. efter at vi har fået dig klædt af det våde tøj og ligeså givet dig et rent bad, sådan så Matic ikke skal sove i en.. du ved.. våd seng.. " hun grinte derefter lidt og smilede venligt til Matic og sagde" Vil du hjælpe mig ud med ham på badeværelset?.. " hun så lidt på Noah og sagde" Bare rolig, jeg er ikke ude på noget" hun havde droppet hele sin plan med at få noget med Noah, eftersom han var fuld og ordene fra Matic stadig hang i og så huskede hun også hvor afvisende han havde virket for få sekunder siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 2:03

Noah kiggede på dem begge da Madison kom med sit lange foreslag:"Ej stop" sagde han bare og holde en hånd i vejret som var han en cykelist der lavede stopsignal til resten af flokken:"alt denne her forvirring, det fatter jeg ikke en pind af" sagde han og kiggede over på Madison. Han skulle ikke sove lige nu, ikke i hendes lejlighed ihvertfald og han kiggede bare derefter over på Matic som han af en eller anden grund fandt som et ganske behageligt selskab.

"Hør her" sagde han og smilede, han snøvlede tydeligt en smule og pegede med ret så uhensigtsmessige fagter:"At leve i cølibat betyder ingen sex" sagde han og lavede et tegn over sin hals som halshukkede han sig selv, i hans fuldskab mente han at forklaring på ord måtte være skyld i at Matic sagde som han gjorde:"Overhovedet" sagde han og nikkede imens han endnu engang snøvlede over ordene."Men hun er lækker" sagde han og lænede sig tilbage i sofaen og hævede sin øl som ville han skåle og tog derefter en tår af den. Han kunne sikkert godt gå hvis han prøvede, men måske ville han ikke nok, han havde det ikke ligefrem som om han kunnekaste op og han så da ikke ligefrem dobbelt. Men han følet han var røget i sandhedens time, for lige nu, kunne han ikke holde de ting tilbage han havde lyst til at sige og han ville indrømme hvad som helt lige nu og netop derfor var han sjældent fulld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 10:00

Han forstod Noah nogenlunde, og måtte sige at denne fremmede engel satte noget igang i ham, fik ham til at føle sig lidt som et helt andet menneske, elle rettere en helt anden vampyr. Han vidste ikke helt hvad han skulle svare hende men heldigvis tog Noah ordet til det, og når denne Noah alligevel ikke ville forsøge på noget, og Madison også havde droppet det, hvorfor så ikke gøre det hele til en hyggelig aften...

''HVad siger i to så til at have en hyggelig aften? Lære hinanden bedre og kende? Istedet for at vi alle sammen sidder og er nervøs for at vi ikke gøre det helt rigtige?''

Han tog en øl fra bordet og knappede den op. Han strakte den mod Noah da han gjorde an til at skåle, så hvorfor ikke være med på den? Han smilede til dem begge og talte så.

''Skål på en hyggelig aften.''

Han tog så selv en tår af sin øl. Han kunne fornemme at Noah gerne ville have at Matic blev lidt, var han ikke helt tryg ved Madison? Han smilede lidt for sig selv.

''Og helt klart er hun lækker.''

Han grinede for sig selv.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 16:57

Madison betragtede de to fyre og rystede så lidt på hovedet og kunne ikke lade værd med at grine lidt, eftersom de begge virkede mere eller mindre forvirret, samt klemte?.. var det virkelig hendes skyld at Noah følte sig ude af sted og lige nu, lige nu anede hun egenlig ikke hvad hun sku stille op mellem disse to fyre, så det eneste hun kunne gøre, var at rejse sig op og smut en tur ud i brusebad, for at fjerne stanken samt det klamme springvands duft fra sin hud og så gik hun ud i stuen iført håndklæde og direkte forbi dem begge og sagde" Matic, skaf lige Noah noget ovnlig at tag på noget der er tørt, vi skal nemlig alle 3 på natklub i aften indtil solen står op " hun smilede derefter kækt til dem begge og gik så ind i sit soveværelse for at finde noget clubwear hun kunne iføre sig.

One Of God's Better People - Page 2 Tumblr_m5sul0pnff1r04xe5o1_500
Madison satte sig overfor det store spejl inde i soveværelset og langsomt begyndte hun at lægge sin makeup, mens hun lod tankerne så småt glide rundt i hovedet på hende, som anede hun ikke hvordan hun skulle besvar alle de spørgsmål samt dilemmaer der var ved at ske rundt om hende, måske var hun virkelig en kaos queen? som hendes forældre havde sagt lige fra starten, måske var det netop derfor hun før havde ladet sit liv altid lægge på hylden og havde fulgt det man kaldte ' den gode sti ' ifølge hendes forældre.

Madison lagde det sidste touch over i´et, i det hun tog lidt blush på og så rejste hun sig op, iført den sorte stramme kjole og sorte hofteholder, med net og sorte stiletter og så gik hun ellers ud til Matic og Noah, i håb om at Noah stadig var der. * Jeg må gør et eller andet drastisk i nat.. men vis det går galt.. skal jeg så flytte igen? *. Madison sank en nervøs klump og gik så ud til fyrene og stillede sig i døråbningen og sagde" Er i klar til at rock and roll tonight boys ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 17:13

Noah tømte sin øl og nikkede med et smil over Madison's foreslag:"Fantastisk idé" sagde han og kiggede på hende og derefter over på Matic i håb om at han også ville mene det ikke lød helt dumt.

Madison virkede flink og umilbart ikke som en der prøvede at friste ham, og Madic virkede da også som en flink fyr, faktisk var det sjældet at Noah snakkede med andre af samme køn, simpelthen fordi han ofte hurtigt blev træt af at høre på dem.

Han smilede stille for sig selv:"Så Matic! SKÅL!" sagde han og tog et shotglas som han tømte, det var lige hvad han kunne bruge og lige nu havd ehna bare lyst til at gøre det hele og lidt mere, som om at ingen i verden var stærkere end ham:"Det bliver kanon" grinede han bare og tog sig til panden imens han let rystede på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 23:09

Han skålede med Noah, som også var et tegn på at han var med på ideen. Det var der nok ikke noget der skete så meget ved. Han ville måske endda prøve at være fuld, hvis Madison da ville give ham blod... Det var jo den måde han kunne blive fuld på...

''Noah kom med...''

Han hev Noah med op på gæsten værelset hvor han rev skabet op, og viste ham hvad der var af tøj han kunne vælge i mellem. Han havde skjorter, tshirt, pæne bukser, cowboybukser, jakker og slips... Han havde vel det meste... Og Noah burde kunne passe det...

''Du tager bare det du har brug for...''

Matic gik stille ud af værelset, og gik så nedenunder til Madison igen og smilede stille til hende, mens de bare ventede på Noah så...

''Han gør sig klar...''

Han gik tæt på hende, og lagde armene om hende, og hviskede hende så i øret...

''Og undskyld smukke...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 23:19

Madison rødmede en smule over kinderne, i det Matic tog om hende, men hun kunne simpelthen ikke lade værd med at grine lidt og nippede blidt til hans øreflip med sine læber og hviskede i hans øre " Vis du er en god dreng, så får du måske lidt sex i kanen senere, vis du forstår hvad jeg mener flotte " Hun strøg ham derefter over kinden og kyssede blidt hans næsetip og gik så derefter hen til trappen og stod og ventede lidt på at Noah ville komme ned, fordi i nat havde hun en plan, noget der måske ikke ville gå vellykket, noget der måske ikke ville virke, men hun ville synge, synge for Noah og Matic, synge og få dem til at smage hendes virkelig stemme, den stemme der var så farlig vis hun rigtig henlagde sig til sine drømme, sin indre stemme, den stemme der ville flyde ud og tryllebinde fyre, dog ville Noah muligvis hade hende, men hun ville så inderligt smage hans læber, om hun så kom i seng med ham eller ej, var hun sku egenlig ligeglad med? men.. den seriøse fyr, den alvorlige type, hun ville så inderligt bringe ham ned i knæ og se ham kysse hendes inderlår, mens han tiggede hende efter at få hendes guddommelige krop. Madison tog sig lidt til hovedet og prøvede at holde de onde tanker tilbage, men det var blot ligesom om at hun ikke kunne lade værd med at være denne fucking irriterende mega liderlige samt uartige engle, en engle der muligvis ville ha gjort Michael stolt, den største af alle engle der vendte gud ryggen.. eller var det muligvis en anden engle? * haha.. omg.. kom nu Noah, lad os komme ud og drikke*.

Når Noah kom, ville Madison tag både Matic og Noah i hånden og trække dem afsted hen af mod en halvforladt fabrik, eller det lignede det ihvertfald, indtil man kom indenfor hvor der var rock musik og masser af tynde men også trænede folk, flotte tøser, vampyr, engle, djævle muligvis?, mennesker, her måtte man bide, fucke, drikke, synge, lege, torturer, spanke, ja man måtte sku alt her, dog også bare slappe af og drikke og ha det godt med hinanden, her var der ingen grænser for hvad fanden man egenlig måtte eller ikke måtte. Madison gik indenfor og så på fyrene og sagde" Bare rolig, de bider ikke " hun grinte derefter lidt og smilede uskyldigt til fyrene og gik indenfor. Madison var som en blomst for alle de mandelige men også kvindelige bier, de sværmede langsomt om hende og berørte hendes hår og nogle tog på hende, men Madison gik blot hen til et bord og lænede sig over det og snakkede med nogle fyre og tøser og så fjernede de sig for Noah og Matic, dog sad der nogle tøser tilbage og der var en anden engle end Madison, den engle hed Trit, hun satte sig ved siden af Noah og ved siden af Matic, satte der sig en ung tøs på de 19-20 år. Hun satte sig tæt op af Matic og begynde at hviske små ord i hans øre og berør ham lidt. Madison bestilte nogle drinks til dem og sagde så " Kunne i tænke jer at høre mig synge? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 23:26

Noah fulgte med op i lokalet sammen med Matic og skiftede tøj da han var gået, en blå skjorte og mørke cowboybukser, det var ganske fint, han havde ikke brug for noget fint. Det lykkedes ham da også at rette let på sit hår da han kiggede på et spejl i nærheden, så så fuld var han trods alt heller ikke, men han kunne da godt mærke at luften og jorden gyngede en del mere end den plejede og alene det faktum at han følte sig tiltukket af Madison måtte jo betyde at han havde drukket, eftersom han ellers aldrig følte sig tiltrukket af nogle som helst.

Noah fulgte med Madison og Matic til dette sted hun åbenbart havde valgt og han satte sig hurtigt ned da han fandt et sted at sidde, hans ben var lige nu ikke glad for at stå så længe op af gangen, han smilede let til både hende og Matic, de var jo begge flinke typer og han nikkede blot da hun spurgte om de ville høre hende synge:"Synger du?" sagde Noah bare og smilede venligt til hende, han elskede folk de rkunen synge, musik var vel noget alle mennesker nød og elskede, og det gjorde Noah uden tvivl også.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 23:33

Matic fulgte bare efter dem. Han havde overvejet lidt om hvad de skulle der men han blev dog ikke vildt overrasket over at Madison åbenbart fik et par tøser til at sidde hos dem, og den ene af dem til at lægge an på Matic... Men kvindens måde fik hende til at virke billig, og han ignorerede hende derfor bare... Han gad jo virkelig ikke billige tøser...

''Synge? Her smukke? Er det ikke farligt at skaffe sig selv så meget positiv omtale?''

Han lænede sig hen til hende og rev hendes hoved ned til hans... Han kiggede bare på hende inden han hviskede...

''Du har bare at passe på... jeg vil ikke se at du blive voldtage af nogen!''

Han sagde det sidste med en hel del bekymring i stemme inden han faktisk fortsatte det han sagde... Han ville være så trist hvis det skete, steder som her så han det som værende hans ansvar at sikre sig at hun intet kom til...

''Jeg ville blive virkelig trist hvis der skete dig noget søde...''

Han satte sig tilbage igen...

''Men ellers så bare syng...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 2 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum