Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
One Of God's Better People
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: One Of God's Better People
''Ja...''
Han kunne ikke få sig selv til at sige mere indtil hun havde talt færdig, og han kiggede på hende... Mente hun virkelig han var noget specielt? Nej det var nok bare noget hun sagde for at muntre ham en smule op, lade ham tro han måske havde en chance... Hvorfor kunne han heller ikke bare være lige så kold som andre vampyrer...
''Det har intet med dig at gøre... Jeg var dum og naiv... At tro nogen ville kunne lide mig sådan rigtigt... At nogen ville se mig som andet end en gennemsnitlig fyr der har haft lidt for meget sex... Jeg var bare dum og naiv... det var ikke din skyld...''
Han ville egentligt gerne bakke sin historie op med at bede hende finde Noah og finde sammen med ham, men alligevel kunne han ikke gøre det. Han havde virkelig ikke lyst til at det skulle ske... Han ville jo have hende...
''Hvorfor kan jeg ikke bare være kold som alle andre vampyrer?''
Matic- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1131
Gæst- Gæst
Han krammede hende dog bare igen, og så spurgte hun om det næsten og han ville lyve hvis han sagde han gerne ville være kold, med mindre hun kunne bo sammen med ham nemmere hvis han var totalt kølelses kold...
''Ville det ikke være nemmere at bo med mig, hvis du vidste jeg ikke så dig som andet end sex og blod?''
Der gik det op for ham hvor dumt det egentligt lød, hvem havde egentligt lyst til at blive set som en oppustelig lolitadukke fyldt med blod? Nok ikke ret mange...
Gæst- Gæst
''Madison... Du skal som det sidste lyve om dine følelser for Noah for at jeg får det bedre...''
Han kyssede hende på kinden, mens han bare blev sidende og følte sig virkelig som et lille barn, ikke engang den gang var han blevet holdt om og var blevet trøstet det var vel også derfor han søgte sex så meget...
''Du ved godt du er den første til at holde om mig, og virke bekymret for mig?''
Gæst- Gæst
HAn krammede hende bare, og så begyndte hun at snakke om hvad de skulle lave... han grinede lidt af hende havde hun glemt han var vampyr? Siden hun snakkede så meget om ting udenfor...
''Øhm... Jeg tror jeg foretrækker at blive indenfor... Du ved med min følsomme hud.''
Han lagde sig bare ned og og reagerede kun med vilje på hendes kilden... Han grinede dog oprigtigt mest fordi hun var sød og morsom...
''Jeg kan for at være ærlig godt lide følelsen...''
Gæst- Gæst
''Biografen? Du mener den moderne form for teater? Nej det har jeg aldrig været i.''
Han smilede lidt og holdt hende bare tættere ind til sig. Han kiggede lidt på hende og ned af hende. Han vidste ikke hvad de sp skulle lave indtil aften så? Hvad kunne de lave?
''Sjovt ved jeg ikke... Men det kunne helt sikker være hyggeligt.''
Han kunne ikke lade være og kyssede hendes læber blidt og kort mens han så kort så hende i øjnene, men vendte dem væk fra hendes kort efter da han heller ikke skulle virke som et forelsket fjols...
''Men hvad skal vi så lave til solen er gået ned? Og du skal virkelig ikke blive her bare for min skyld, du skal også kunne nyde solen hvis det er det du ønsker.''
Fin hvid skjorte, højhælede, lange ikke hullede bukser, samt vest. Hun iførte sig dette og tog så en lille kniv ned i siden ved sine lår og så lidt på Matic, før hun iførte sig sine bukser og så sagde hun " Hey?.. man kan aldrig blive for sikker hehe vel? " hun hentydet til vampyr dræber, vis de nu skulle møde nogle, eftersom de sikkert ikke ville ha en vampyr skulle vise sig i dagslys men sådan var det og vis nogen fik øje på at han var dette... så ville hun stikke dem først og derefter udspørge. Hun smilede uskyldigt til Matic og ringede til en taxi og sagde" Den kommer snart og personen ved at du.. ja.. at der findes væsner eftersom det er en nat taxi.. du ved" hun grinte lidt uskyldigt og så rundt og så gik hun hen til Matic og sagde" Du behøves ikke alt tøjet når vi når indenfor.. men indtil? må du vist heller tag det på.. og sørger for at det sidder godt ".
Gæst- Gæst
Han iklædte sig det tøj hun fandt frem til ham. Han var der meget glad for at han ikke kunne mærke hverken kulde eller varme, da han ellers ville dø af hedeslag under den store mængde af tøj hun havde fundet frem til ham...
Han fulgte hende neden udner da han kunne høre taxaern ankomme, og han steg ind i den sammen med hende, mens han stille kiggede på hende og spurgte så ganske stille og mildt...
''Hvad har du helt præcist planer om?''
Han var virkelig ikke sikker på hvad det var hun ville? Hvad var hun ude på med ham...
Gæst- Gæst
Han kiggede lidt væk fra hende men kiggede dog hurtigt tilbage på hende igen. Han nikkede stille da hun talte om drømme han havde et par enkelte og han lænede sig derfor helt tæt på hende...
''At finde en der faktisk elsker mig... Og blive noget hvor jeg kan bruge min naturlige flair for tal til noget...''
Han satte sig igen og mærkede så hende kys og han lænede sig igen hen så han kunne hviske til hende...
''Så ville jeg sige det ville være synd for dig at gøre... Da du er noget af det smukkeste jeg har set nogensinde''
Gæst- Gæst
''Lige det du har lyst til...''
Han smilede bare til hende, og kiggede lidt rundt. Han overvejede lidt om han egentligt ville kunne finde en film sjov at se. Han regnede ikke rigtigt med det, men det var vel forsøget værd, om ikke andet for at de ikke bare lagde der hjemme og han fik lyst til sex...
''Hvilken type film kan du bedst lide?''
Han smilede sagte igen...
" Matic?.. ville du hade mig.. vis jeg nogensinde.. du ved.. valgte.. valgte en fyr.. " Madison så kort mod Matic og gik så indenfor i salen efter at ha betalt og fået sig en cola med der ind. Hun satte sig i en sofa, øverst oppe og så mod skærmen og der var ingen andre end dem? dog var det muligvis fordi det var så varmt udenfor og solen var på sit bedste og højeste midt på dagen. Madison så lidt nervøs mod Matic og sagde" jeg vil ikke såre dig Matic.. men jeg kan ikke undgå at føle.. at hver eneste ting jeg gør.. såre dig.. dybere end det sidste jeg gjorde.. som er det en stor ring.. af smerte".
Gæst- Gæst
Han smilede dog bare til hende...
''Selvfølgelig vil jeg ikke hade dig...''
Han kiggede bare imod lærredet mens han bare lyttede til hvad det var hun mere sagde. Han ville dog også være ærlig med hende overfor det... Hvis hun valgte en anden... Han ville ikke hade hende, men han ville nok skære al forbindelse af til hende...
''Men jeg er bange for at det ville være nødvendigt så at skære forbindelsen til dig...''
Han havde vel egentligt vidst det fra det øjeblik hun slæbte Noah med hjem... Men hvorfor troede Noah så der var noget i mellem dem? Havde han mærket noget ved Madison også eller havde han kun set det hos Matic?
* Nej det ville være det rene selvmord at sige såen.. ingen af dem vil accepter det.. samt jeg kan ikke tillade det.. ikke mod Matic..* Madison rødmede en smule over sine kinder og prøvede at formuler noget i sin mund, noget ligene ord. "Hva.. hva ville du sige til.. vis du.. du datede to piger.. og endte med at forelske dig i dem begge.. ville... ville du så være så fræk.. at.. at forslå.. at i.. du ved.. boede sammen? altså sammen som et par " Madison så flovt på Matic og sagde hurtigt" Altså!.. blot en tanke hehe.. du ved?, at du ikke kunne vælge og så valgte du begge i stedet".
Gæst- Gæst
Han havde egentligt ikke lyst til at snakke om det, men det havde hun så det blev derfor en smule nødvendigt at de gjorde det. Han lyttede til hvad det var hun sagde til ham. Han kunne ikke svare på det... Hun var den eneste han havde haft følelser for så det var så nyt for ham...
''Madison du er den eneste jeg nogensinde har haft følelser for som er sådan her, derfor er det hele fuldstændig nyt for mig, og jeg forstår det ikke helt, så nej jeg vil ikke engang kunne forestille mig scenariet...''
Han smilede dog lidt...
''Men jeg ville ikke kunne leve med dig og en anden fyr... Jeg ville kunne leve med at være i et, hvad kalder man det, åbent forhold?''
Han kiggede stille på hende, mens filmen nu kørte i baggrunden.
madison sukkede dybt og lagde sig lidt op af Matic og prikkede ham utilfredst på maven og sagde lidt mumlende" Det er uretfærdigt... at du ikke bliver.. så lækker og fantastisk er jeg heller ikke.. " Madison sukkede og så lidt på Matic og så fik hun en fantastisk ide. " VENT!.. hvad vis vi finder en til dig!? altså en der kan give dig det du har brug for, du ved.. love". Madison smilede uskyldigt til Matic og rejste sig så op og sagde" To sek.. "hun løb hurtigt ud fra butikken og ringede lidt rundt og så kom hun tilbage og satte sig ved siden af Matic og så lidt på ham med et lumsk smil. " Hvad siger du til at vi finder dig en date? eller måske en potentiel kæreste Matic??.. en der er ligesom mig, altså.. en der viser at hun holder af dig, er bekymret men også interesseret.. fordi som du siger? så er jeg den første.. der har vist dette.. så du kan ikke være sikker på at det er L...O...V...E... du føler smukke".
Gæst- Gæst
Han kiggede en smule skuffet på hende da hun kom ind igen...
''Madison... Lad vær med at snyd dig uden om at skulle vælge... Specielt fordi du allerede har valgt, og det er i orden at du vælger ham frem for mig... Men du skal ikke begynde at forsøge at sætte mig op med en eller anden som jeg aldrig rigtigt har snakket med... Jeg vil gerne have du viser mig den respekt og siger det valg du har taget...''
Han sukkede, da han sikkert lød mere sur eller irriteret end han var... Men det eneste var at han var skuffet og en smule såret, så han kiggede bare ned i sædet...
''Og du forstår ikke... Jeg har søgt denne følelse i over 400 år, uden nogensinde at finde den før nu... Du forstår ikke hvordan jeg har det og det vil du nok aldrig... Det er fint at du som andre piger ikke ser mig som meget andet end god sex, men lad være med at lyv for mig om det...''
Han sank sammen i sædet...
Hun havde ikke lyst til at være nær Matic lige nu, nej hun ville end ikke se nær ham, eftersom hun ikke anede hvordan hun skulle se på ham mere eller snakke med ham? ville han flytte ud efter dette her, ville hun aldrig nogensinde forevigt se ham igen i hele sit liv. Madison snøftede kort, i det hun mærkede tåre glide ned af sine kinder og hun kunne ikke holde følelserne tilbage mere, det gjorde bare for ondt at miste den man havde snakket med fra begyndelsen.
Gæst- Gæst
Han gik stille hen til hende og lagde bare armene om hende bagfra, fordi hun så ikke ville kunne nå at flygte alt for nemt fra ham...
''Madison... Hvorfor bliver du så ked af det? Du kan lide ham jo, og jeg er næsten 110% sikker på at han er mindst lige så vild med dig...''
Han vuggede hende stille fra side til side mens han bare stadig holdt om hende, men han kunne ikke stoppe med at tænke på hvad det var han manglede... Han kunne ikke lade være med at tænke på det... Var det fordi de var venner? Eller fordi deres første aften var endt med sex?
''For pokker Madison du har det alle vil have... En super rar, sød, venlig og flot person af det modsatte køn som gengælder dine følelser... Hvad mere kan du forlange?''
Gæst- Gæst
Han holdt hende bare tæt... Han hadede at han var som han var... Det var vel også fordi han var denne 'player' type som han var at han ikke kunne finde nogen som faktisk ville turde binde sig til ham... Han hadede den følelse...
''Men Madison, hvis du var mig, med dine få følelser for mig, ville du så kunne se mig kun som mad?''
Han holdt hende tæt og aede hende over ryggen... Han ville bare ønske at det hele var en drøm og de ville vågne næsten morgen uden noget der hed at crushe, uden en åndsvag, dog utroligt venlig, Noah...
''Hvordan skulle jeg så kunne? Du er lige nu den person der betyder mest for mig...''
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]