Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
One Of God's Better People - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
One Of God's Better People - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
One Of God's Better People - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
One Of God's Better People - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
One Of God's Better People - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
One Of God's Better People - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
One Of God's Better People - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
One Of God's Better People - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
One Of God's Better People - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
One Of God's Better People - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

One Of God's Better People

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 21:16

Han så hende komme ind og smilede bare bredt og venligt til hende, indtil hendes spørgsmål blev bragt på banen. Han forbandede sig selv mere end han forbandede noget andet lige der, og han svarede som en start bare med et nik og mærkede så den ene lille helt perfekt røde tåre der trillede ned af hans kind, og landede på dynen som i et højlydt plask grundet den akavede stilhed...

''Ja...''

Han kunne ikke få sig selv til at sige mere indtil hun havde talt færdig, og han kiggede på hende... Mente hun virkelig han var noget specielt? Nej det var nok bare noget hun sagde for at muntre ham en smule op, lade ham tro han måske havde en chance... Hvorfor kunne han heller ikke bare være lige så kold som andre vampyrer...

''Det har intet med dig at gøre... Jeg var dum og naiv... At tro nogen ville kunne lide mig sådan rigtigt... At nogen ville se mig som andet end en gennemsnitlig fyr der har haft lidt for meget sex... Jeg var bare dum og naiv... det var ikke din skyld...''

Han ville egentligt gerne bakke sin historie op med at bede hende finde Noah og finde sammen med ham, men alligevel kunne han ikke gøre det. Han havde virkelig ikke lyst til at det skulle ske... Han ville jo have hende...

''Hvorfor kan jeg ikke bare være kold som alle andre vampyrer?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2012 - 22:00

Madison tog blidt Matic´s hånd og så ham dybt i øjnene og tørrede ham under sine øjne og sagde" Jamen det ikke sandt Matic, du er virkelig noget specielt!... ellers ville jeg aldrig nogensinde ha gået med til at du skulle være min første og jeg ville aldrig nogensinde ha ladt dig drikke af mit blod hver dag, jeg lader nemlig ingen andre end dig drikke det... end ikke vis de spurgte pænt.. fordi det noget du og jeg har sammen og jeg ville aldrig nogensinde tillade andre at smage på mig, ved mindre de var ved at dø.. men du er ikke døende, du er levende og varmhjertet " Madison berørte blidt Matic´s bryst og smilede uskyldigt til ham og sagde så " Ville du virkelig gerne være en ond koldblodig vampyr?.. " Madison lagde hovedet en smule på skrå og sukkede så lidt og rykkede sig tætter ind på ham og krammede ham ind til sig og sagde så " Vis du virkelig... virkelig ønsker det.. så vil jeg gerne hjælpe dig til at opnå netop dette, dog.. dog er du nød til at droppe din ærlighed først så.. din ærlighed slår dig ihjel.. kolde vampyr fortæller aldrig om følelser, skønt jeg syntes det nuttet at man kan spørge dig om alt og du så svare ærligt" Madison smilede uskyldigt og kyssede blidt Matic på kinden og tog så sin kop kakao og strøg ham en smule over kinden og tog så en tår af sin kop og betragtede ham så lidt, ventende.. på at høre hvad han havde at sige eller måske ville?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 22:17

''Mener du det? Og du hader mig ikke for at crushe på dig?''

Han krammede hende dog bare igen, og så spurgte hun om det næsten og han ville lyve hvis han sagde han gerne ville være kold, med mindre hun kunne bo sammen med ham nemmere hvis han var totalt kølelses kold...

''Ville det ikke være nemmere at bo med mig, hvis du vidste jeg ikke så dig som andet end sex og blod?''

Der gik det op for ham hvor dumt det egentligt lød, hvem havde egentligt lyst til at blive set som en oppustelig lolitadukke fyldt med blod? Nok ikke ret mange...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2012 - 23:26

Madison så lidt på Matic og grinte så lidt og krammede ham så ind til sig og omvendt og sagde så " Selvfølgelig hader jeg det ikke Matic, vi kan jo ikke selv styre vores egne følelser og vis jeg kunne, ville jeg sætte dem til at kunne lide dig i stedet for Noah, fordi vis jeg skal være helt ærlig, så ved du jo selv hvordan Noah er når han er i sit alvorlige mood, ikke et særlig behageligt selvskab vel hehe... netop derfor ville jeg også vælge dig, fordi du er så let og åben at komme til, at snakke med og udtrykke sig overfor " Madison krammede sig blot tæt ind til Matic og nød bare at ha en som ham nær sig, han var virkelig noget speciel og det skulle han skam slet ikke tro om at han ikke var, især fordi han også havde de skjulte sider han nu havde, som da han tog hende ned fra scenen? eller som da han blev lidt mere dominerende i det, da hun legede lidt med ham i starten. Madison smilede og strøg så Matic over håret og sagde" Det er mig en ære at kende dig og ha lov til at være så tæt på dig hver eneste dag... tænk ikke på dette som at jeg slet ikke er interesseret i dig, fordi det er jeg skam Matic.. " Madison kyssede blidt Matic´s kind og smilede så i det hun ventede med at høre hvad han egenlig havde at sige, dog da hun hørte hans ord sukkede hun en smule og tog dynen rundt om sig selv og sagde lidt tøvende" Altså.. det ville vel være nemmer for os begge.. vis du blev sådan.. men.. men hvem siger at jeg ønsker du bliver sådan Matic?.. så ville du jo netop ikke.. være dig " Madison sukkede en smule og lænede sig tæt op af Matic og sagde" kan vi ikke fortsætte sådan her.. jeg vil helst ikke bo uden dig.. igen ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 23:37

Han holdt hende bare ind til sig, og han nød virkelig bare at sidde der med hende. Han havde faktisk lyst til at sidde der med hende hele dagen, en uge måske... Bare føle sig holdt af, det eneste han aldrig havde følt... Han havde følt det lidt igennem sex, men aldrig sådan rigtigt, og dette var første gang han følte noget der bare var lidt i den stil...

''Madison... Du skal som det sidste lyve om dine følelser for Noah for at jeg får det bedre...''

Han kyssede hende på kinden, mens han bare blev sidende og følte sig virkelig som et lille barn, ikke engang den gang var han blevet holdt om og var blevet trøstet det var vel også derfor han søgte sex så meget...

''Du ved godt du er den første til at holde om mig, og virke bekymret for mig?''

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2012 - 23:43

Madison så forsigtigt på Matic og bed sig en smule i læben i det han sagde at hun var den første til sådan rigtigt at trøste ham, dog havde hun svært ved at tro på det, så et lille smil sneg sig frem i det hun sagde" Ej.. det kan da ikke passe, du er da så dejlig at trøste og holde om og desuden skal vi jo holde sammen, så jeg lyver ikke Matic" Madison smilede og holdte stadig om Matic og rejste sig så langsomt op og sagde" hey, hvad har du lyst til at lave i dag?.. noget spændende som at tag en tur i svømmehal? eller måske.. fitness center.. eller måske shoppe? eller gå en tur i gaderne mens vi snakker.. eller blot lægge her og se film og prøve at æde os fede? skønt jeg ikke tror det vil virke " hun grinte derefter lidt og smilede så til ham i det hun lagde sig ind til ham og lod sin dyne glide om ham som fangede hun ham og så grinte hun lidt før hun begyndte at kilde ham og sagde så" Haha!, kilde kilde kilde! " hun smilede og kyssede ham så blidt på panden og sagde" Vi skal altid ha hinandens ryg... ikke os Matic? " Madison smilede og strøg blidt Matic over kinden og sagde" Kærlighed er for suckers, som os.. hehe.. men vi burde vide bedre, det følger kun sorg og smerte med sig.. ikke så megen glæde, som blot at være venner og sex samt blood buddys " Madison krammede sig ind til Matic og uglede så lidt op i hans hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 23:49

''Madison jeg levede som enlig slave siden jeg var 5-6 år... Der var der ingen der holdt om mig eller af... Så som 20 årig blev jeg sexslave i hundrede år, det tætteste på omsorg var de 4 eller flere gange daglig sex... Og så slap jeg fri og du er den første der bekymrer sig for mig... Ligesom du faktisk er den første hvor jeg virkelig bekymrer mig om en anden...''

HAn krammede hende bare, og så begyndte hun at snakke om hvad de skulle lave... han grinede lidt af hende havde hun glemt han var vampyr? Siden hun snakkede så meget om ting udenfor...

''Øhm... Jeg tror jeg foretrækker at blive indenfor... Du ved med min følsomme hud.''

Han lagde sig bare ned og og reagerede kun med vilje på hendes kilden... Han grinede dog oprigtigt mest fordi hun var sød og morsom...

''Jeg kan for at være ærlig godt lide følelsen...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Lør 18 Aug 2012 - 12:35

Madison kunne ikke lade værd med at smile lidt og sagde" Nååårh ja.. " hun havde helt glemt solen og det med vampyr ikke kunne tåle den, for ikke at sige? at hun havde vendt op og ned på dag og nat, men det var vel sådan det forgik for det meste.. når man hængte ud med vampyr og ikke andre med samme race som en selv, som levede i solen og ikke i mørket, dog indtil vider havde Madison skam intet imod med at være her, nej.. hun ville skam bare lægge op af Matic og se lidt tv eller måske snakke, eller os kunne de lave alt muligt andet, mulighederne var jo næsten uendelig, skønt de var indenfor så var der jo stadig meget der kunne laves. " Forresten? matic.. har du set film før, altså sådan i biograf og det? " Madison lagde hovedet en smule på skrå og betragtede Matic lidt og nussede ham så i håret mens hun smilede ved siden af hans side og ventede på at høre hvad han havde at sige. " Hvad siger du til at smutte i biograf når solen er gået ned?... " Madison smilede uskyldigt og sagde" Kunne det ikke være sjovt?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 13:52

Han lagde bare stille armene om hende, og holdt hende ind til sig. Han var stadig lidt usikker på om han skulle lade sine følelser for hende vokse eller om han skulle slå dem ned og om ikke andet sørge for at det ikke udviklede sig mere end det allerede havde... Hun skulle jo bare have været sex, blod og en ven... Lidt en form for tidsfordriv... Men desværre for ham endte hun som meget mere end det...

''Biografen? Du mener den moderne form for teater? Nej det har jeg aldrig været i.''

Han smilede lidt og holdt hende bare tættere ind til sig. Han kiggede lidt på hende og ned af hende. Han vidste ikke hvad de sp skulle lave indtil aften så? Hvad kunne de lave?

''Sjovt ved jeg ikke... Men det kunne helt sikker være hyggeligt.''

Han kunne ikke lade være og kyssede hendes læber blidt og kort mens han så kort så hende i øjnene, men vendte dem væk fra hendes kort efter da han heller ikke skulle virke som et forelsket fjols...

''Men hvad skal vi så lave til solen er gået ned? Og du skal virkelig ikke blive her bare for min skyld, du skal også kunne nyde solen hvis det er det du ønsker.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 22:39

Madison sukkede en smule og så lidt på Matic og sagde" Kan du tåle sådan.. nogenlunde en lille smule sol? vis blot din hud ikke bliver ramt " Madison rejste sig hurtigt op og kiggede inde i sit skab lidt og fandt så en cowboy ligene hat frem og så derefter et nummer til en nat taxi og satte sig så hen ved siden af Matic og sagde" Vis du finder sokker, sko samt lange bukser uden huller og så en skjorte eller trøje og så iføre dig denne her og så en jakke, så er du sikker på ikke at blive ramt og nårh ja!.. handsker " Madison fandt nogle læder handsker frem og grinte så lidt og lagde foran Matic og sagde" jeg vidste hun havde nogle fra sin eks læggende, det er bare så typisk Kimberly " hun smilede derefter og iførte så sig selv noget tøj hvor hun lignede en eller anden der var bodyguard for ham.

Fin hvid skjorte, højhælede, lange ikke hullede bukser, samt vest. Hun iførte sig dette og tog så en lille kniv ned i siden ved sine lår og så lidt på Matic, før hun iførte sig sine bukser og så sagde hun " Hey?.. man kan aldrig blive for sikker hehe vel? " hun hentydet til vampyr dræber, vis de nu skulle møde nogle, eftersom de sikkert ikke ville ha en vampyr skulle vise sig i dagslys men sådan var det og vis nogen fik øje på at han var dette... så ville hun stikke dem først og derefter udspørge. Hun smilede uskyldigt til Matic og ringede til en taxi og sagde" Den kommer snart og personen ved at du.. ja.. at der findes væsner eftersom det er en nat taxi.. du ved" hun grinte lidt uskyldigt og så rundt og så gik hun hen til Matic og sagde" Du behøves ikke alt tøjet når vi når indenfor.. men indtil? må du vist heller tag det på.. og sørger for at det sidder godt ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Søn 19 Aug 2012 - 22:48

''Det burde ihvertfald redde det meste...''

Han iklædte sig det tøj hun fandt frem til ham. Han var der meget glad for at han ikke kunne mærke hverken kulde eller varme, da han ellers ville dø af hedeslag under den store mængde af tøj hun havde fundet frem til ham...

Han fulgte hende neden udner da han kunne høre taxaern ankomme, og han steg ind i den sammen med hende, mens han stille kiggede på hende og spurgte så ganske stille og mildt...

''Hvad har du helt præcist planer om?''

Han var virkelig ikke sikker på hvad det var hun ville? Hvad var hun ude på med ham...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 22:54

Madison smilede uskyldigt til Matic og uglede blidt hans hår og lagde så hatten på hans hoved igen og sagde" Hvad tror du fjolle? vi skal da i biograf og hygge os, mens solen er oppe og ingen sol skal stoppe os " hun grinte og lagde sig så op af Matic og så mod taxi chaufføren og smilede så uskyldigt og sagde" Er han ikke bare en nuttede vampyr? " hun smilede og ham der kørte nikkede forsigtigt, som turde han egenlig ikke andet, måske han troede at Madison ligeså var en vampyr eller måske at Matic var en eller anden stor business kanon?. Madison så lidt mod Matic og sagde så undrende" Hey matic? hvad er din drøm egenlig i livet.. altså har du nogen drøm.. er der noget du ønsker at blive eller lære måske?" Madison så nysgerrigt på Matic, mens de kørte mod biografen og der var skam ingen hast, nej dette var blot ren afslapning og ingen timer skulle skam gå spildt samt silenced.. når man nu var sammen med hende og ingen andre. Madison kunne ikke lade værd med at smile lidt til Matic og nærme sig ham mere og kyssede ham så blidt på halsen og hviskede" Hvad ville du gør vis jeg sagde at jeg... du ved.. " hun smilede lidt uskyldigt og sagde" Kunne skifte mig selv.. du ved.. skifte udseende?.. til en anden person?.. " hun smilede lidt drilsk til Matic og sagde" hvad ville du så gør? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Søn 19 Aug 2012 - 23:01

''Jeg skulle jo bare lige være sikker på at det var det du ville, og ikke havde nogle andre sære planer... Måske du havde tænkt dig at smide mig af med et bordel, på grund af du ved hvad...''

Han kiggede lidt væk fra hende men kiggede dog hurtigt tilbage på hende igen. Han nikkede stille da hun talte om drømme han havde et par enkelte og han lænede sig derfor helt tæt på hende...

''At finde en der faktisk elsker mig... Og blive noget hvor jeg kan bruge min naturlige flair for tal til noget...''

Han satte sig igen og mærkede så hende kys og han lænede sig igen hen så han kunne hviske til hende...

''Så ville jeg sige det ville være synd for dig at gøre... Da du er noget af det smukkeste jeg har set nogensinde''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Man 20 Aug 2012 - 16:59

Madison smilede uskyldigt til Matic og grinte så lidt og nikkede en smule flovt, eftersom hun ikke havde regnet med at han ligefrem ville komplimencer hendes udseende?. Madison sukkede dog lidt, eftersom hun ikke rigtig anede hvad hun skulle gøre, der var for mange fyre i hendes liv og for lidt veninder til at snakke med?, måske hun skulle til at stoppe sin nysgerrighed og holde lidt igen med alle kyssene og alt det andet der nu trak sig på. Madison så lidt ud af taxi´ens mørke vindu og opdagede biografen og da de holdte, trådte hun ud og så om på den anden side og åbnede for Matic og gav ham hans hat og smilede venligt til ham og pegede så mod biografen og førte ham med indenfor med en arm om hans arm. Hun så nysgerrigt rundt og tjekkede om solen kom ind, dog da hun var sikker på at intet sol kunne ramme ham, tog hun hatten af ham og jakken og sin jakke med ligeså og lagde så ind i et stort skab og låste efter sig og gik så hen til Matic og sagde" Nååårh, såh glæder du dig til at komme ind og se en film " Madison tjekkede ud hvad de havde man kunne se og lige nu, var hun lidt i tvivl? hvilken genre skulle de dog sætte sig til at se. Madison så lidt på Matic og sagde" Hvad vil du gerne se Matic?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Man 20 Aug 2012 - 17:09

Han fulgte bare stille efter hende inden for. Han havde ikke den store ide om hvad han havde lyst til at skulle se... Han syntes faktisk bare at hun skulle vælge den hun helst ville se... Han kyssede hende stille på kinden og aede stille hendes ene hånd...

''Lige det du har lyst til...''

Han smilede bare til hende, og kiggede lidt rundt. Han overvejede lidt om han egentligt ville kunne finde en film sjov at se. Han regnede ikke rigtigt med det, men det var vel forsøget værd, om ikke andet for at de ikke bare lagde der hjemme og han fik lyst til sex...

''Hvilken type film kan du bedst lide?''

Han smilede sagte igen...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Man 20 Aug 2012 - 23:58

Madison så lidt på Matic og så derefter, så hun på alle de plakater der var samt programmet over hvad der ville blive vist denne højlys dag. Madison så lidt tænkende på dette stykke papir der var glat og lemineret. Hun stod der i nogle minutter og pegede så på en gyser film og sagde" Hvad med den? " Hun så kort efter over mod Matic, efter at ha peget på en film der handlede om vampyr og krig mellem menneske og vampyr. Hun anede ikke om Matic ville ha noget imod denne her.. vampyr film men hun kunne dog ikke holde sig væk fra alt dette, det var for nyt for hende og hun ville altid elske vampyr film og endnu mere efter at ha mødt og mærket en rigtig vampyr.

" Matic?.. ville du hade mig.. vis jeg nogensinde.. du ved.. valgte.. valgte en fyr.. " Madison så kort mod Matic og gik så indenfor i salen efter at ha betalt og fået sig en cola med der ind. Hun satte sig i en sofa, øverst oppe og så mod skærmen og der var ingen andre end dem? dog var det muligvis fordi det var så varmt udenfor og solen var på sit bedste og højeste midt på dagen. Madison så lidt nervøs mod Matic og sagde" jeg vil ikke såre dig Matic.. men jeg kan ikke undgå at føle.. at hver eneste ting jeg gør.. såre dig.. dybere end det sidste jeg gjorde.. som er det en stor ring.. af smerte".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Tirs 21 Aug 2012 - 0:09

Han valgte bare at gå med hende og så kunne han altid besvare hendes spørgsmål bagefter. Han fik det nok også bedre efter at kunne skjule sig selv i mørket med hans nye voksende følelser, fuck et helvede han var endt i... Hvorfor skulle han også få følelser for en pige som ville have en anden?

Han smilede dog bare til hende...

''Selvfølgelig vil jeg ikke hade dig...''

Han kiggede bare imod lærredet mens han bare lyttede til hvad det var hun mere sagde. Han ville dog også være ærlig med hende overfor det... Hvis hun valgte en anden... Han ville ikke hade hende, men han ville nok skære al forbindelse af til hende...

''Men jeg er bange for at det ville være nødvendigt så at skære forbindelsen til dig...''

Han havde vel egentligt vidst det fra det øjeblik hun slæbte Noah med hjem... Men hvorfor troede Noah så der var noget i mellem dem? Havde han mærket noget ved Madison også eller havde han kun set det hos Matic?
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Ons 22 Aug 2012 - 21:28

Madison tabte næsten sine popcorn i det hun hørte hvad pokker Matic lige havde sagt!? og til hendes store overraskelse var det ikke lige netop dette hun havde håbet der kom ud af hans mund, nej faktisk havde hun håbet på noget HELT andet. Madison stillede popcornene fra sig og så lidt chokeret på Matic i noget tid og sagde så med en lidt nervøs samt sørgmodig stemme " H-h-hvorfor?.. hvorfor Matic.. v-vi havde det jo så godt.. dig og mig... lige nu.. hvorfor pludselig denne beslutning? " Madison bed sig en smule i underlæben og følte sig presset, presset til at vælge hvilket hun helst ikke ville, nej hun ville bestemt ikke vælge mellem de to fyre? kunne hun ikke blot få.. dem begge?.

* Nej det ville være det rene selvmord at sige såen.. ingen af dem vil accepter det.. samt jeg kan ikke tillade det.. ikke mod Matic..* Madison rødmede en smule over sine kinder og prøvede at formuler noget i sin mund, noget ligene ord. "Hva.. hva ville du sige til.. vis du.. du datede to piger.. og endte med at forelske dig i dem begge.. ville... ville du så være så fræk.. at.. at forslå.. at i.. du ved.. boede sammen? altså sammen som et par " Madison så flovt på Matic og sagde hurtigt" Altså!.. blot en tanke hehe.. du ved?, at du ikke kunne vælge og så valgte du begge i stedet".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Ons 22 Aug 2012 - 21:50

''Fordi jeg ville ikke kunne holde til at være i nærheden af dig, og hver gang jeg så dig ville der kun være en tanke... 'Der går pigen jeg aldrig kan få...' Derfor hvis du vælger en fyr, som ikke er mig... Vil det blive nødvendigt for at jeg kan leve et nogenlunde normalt liv...''

Han havde egentligt ikke lyst til at snakke om det, men det havde hun så det blev derfor en smule nødvendigt at de gjorde det. Han lyttede til hvad det var hun sagde til ham. Han kunne ikke svare på det... Hun var den eneste han havde haft følelser for så det var så nyt for ham...

''Madison du er den eneste jeg nogensinde har haft følelser for som er sådan her, derfor er det hele fuldstændig nyt for mig, og jeg forstår det ikke helt, så nej jeg vil ikke engang kunne forestille mig scenariet...''

Han smilede dog lidt...

''Men jeg ville ikke kunne leve med dig og en anden fyr... Jeg ville kunne leve med at være i et, hvad kalder man det, åbent forhold?''

Han kiggede stille på hende, mens filmen nu kørte i baggrunden.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Fre 24 Aug 2012 - 18:27

Madison så lidt overrasket på Matic og sagde "Nej det burde du ikke finde dig i, et åbent forhold.. er det ikke de der forhold hvor pigen blot kan fucke med hvem end hun vil?" Madison sukkede og tog Matic´s hænder mellem sine og så ham i øjnene og sagde" Du må absolut ikke nøjes Matic, du er en fantastisk fyr selv vis du er en vampyr.. netop derfor.. forstår jeg godt dit valg, skønt det såre mig " madison sukkede en smule og slap forsigtigt Matic´s hænder og så lidt mod selveste filmen og sagde så " Hvorfor føler jeg at mit liv er som en film lige nu? hvor pigen skal vælge mellem to hun holder rigtig meget af og så vil den anden flytte til Mexico.. og aldrig nogensinde komme tilbage.. ".

madison sukkede dybt og lagde sig lidt op af Matic og prikkede ham utilfredst på maven og sagde lidt mumlende" Det er uretfærdigt... at du ikke bliver.. så lækker og fantastisk er jeg heller ikke.. " Madison sukkede og så lidt på Matic og så fik hun en fantastisk ide. " VENT!.. hvad vis vi finder en til dig!? altså en der kan give dig det du har brug for, du ved.. love". Madison smilede uskyldigt til Matic og rejste sig så op og sagde" To sek.. "hun løb hurtigt ud fra butikken og ringede lidt rundt og så kom hun tilbage og satte sig ved siden af Matic og så lidt på ham med et lumsk smil. " Hvad siger du til at vi finder dig en date? eller måske en potentiel kæreste Matic??.. en der er ligesom mig, altså.. en der viser at hun holder af dig, er bekymret men også interesseret.. fordi som du siger? så er jeg den første.. der har vist dette.. så du kan ikke være sikker på at det er L...O...V...E... du føler smukke".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Fre 24 Aug 2012 - 18:55

Han sad bare og kiggede på hende, og vidste ikke helt hvad han skulle sige til det hele, men da hun begyndte at snakke om det med at finde ham en anden, slog han hænderne op foran ham, men det var for sent kunne han se, da hun allerede var smuttet udenfor og lavede et eller andet, men hvad vidste han ikke helt...

Han kiggede en smule skuffet på hende da hun kom ind igen...

''Madison... Lad vær med at snyd dig uden om at skulle vælge... Specielt fordi du allerede har valgt, og det er i orden at du vælger ham frem for mig... Men du skal ikke begynde at forsøge at sætte mig op med en eller anden som jeg aldrig rigtigt har snakket med... Jeg vil gerne have du viser mig den respekt og siger det valg du har taget...''

Han sukkede, da han sikkert lød mere sur eller irriteret end han var... Men det eneste var at han var skuffet og en smule såret, så han kiggede bare ned i sædet...

''Og du forstår ikke... Jeg har søgt denne følelse i over 400 år, uden nogensinde at finde den før nu... Du forstår ikke hvordan jeg har det og det vil du nok aldrig... Det er fint at du som andre piger ikke ser mig som meget andet end god sex, men lad være med at lyv for mig om det...''

Han sank sammen i sædet...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Fre 24 Aug 2012 - 22:21

Madison så lettere chokeret ud og prøvede at få nogle ord frem men det var ligesom om at Matic´s ord havde kvalt hendes ord. Madison kunne ikke lade værd med at se en smule skuffet ud og sagde så med en lille smule sørgmodig stemme " Un-undskyld Matic, det var ikke med vilje at virke for ivrig eller at såre dig.. jeg.. jeg respekter dig men.. men jeg kan ikke vælge så hurtigt som du beder mig om.. fordi jeg søger ikke kærlighed som såen.. eller forhold, jeg vil blot leve mit liv uden sorg.. men.. men det kan vist aldrig nogensinde undgås hva? " Madison smilede lidt og sukkede så, i det hun langsomt rejste sig op og kiggede lidt rundt og så gik hun ud i lobbyen og stod der og så lidt rundt.

Hun havde ikke lyst til at være nær Matic lige nu, nej hun ville end ikke se nær ham, eftersom hun ikke anede hvordan hun skulle se på ham mere eller snakke med ham? ville han flytte ud efter dette her, ville hun aldrig nogensinde forevigt se ham igen i hele sit liv. Madison snøftede kort, i det hun mærkede tåre glide ned af sine kinder og hun kunne ikke holde følelserne tilbage mere, det gjorde bare for ondt at miste den man havde snakket med fra begyndelsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Fre 24 Aug 2012 - 22:29

Han sad lidt efter hun var gået ud i lobbyen, men han havde på fornemmelsen at hun var endnu mere såret end han var, og han rejste sig derfor og gik ud til hende. Han vidste ikke hvad han skulle sige, fordi han havde ikke lyst til at skulle flytte fra hende, men han havde heller ikke lyst til at bo sammen med hende, hende som han havde et crush på, når han vidste det aldrig ville blive gengældt fordi han ikke var, hvad, sød nok? Alvorlig nok? betænksom nok? Hvad var det egentligt han manglede?

Han gik stille hen til hende og lagde bare armene om hende bagfra, fordi hun så ikke ville kunne nå at flygte alt for nemt fra ham...

''Madison... Hvorfor bliver du så ked af det? Du kan lide ham jo, og jeg er næsten 110% sikker på at han er mindst lige så vild med dig...''

Han vuggede hende stille fra side til side mens han bare stadig holdt om hende, men han kunne ikke stoppe med at tænke på hvad det var han manglede... Han kunne ikke lade være med at tænke på det... Var det fordi de var venner? Eller fordi deres første aften var endt med sex?

''For pokker Madison du har det alle vil have... En super rar, sød, venlig og flot person af det modsatte køn som gengælder dine følelser... Hvad mere kan du forlange?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Gæst Fre 24 Aug 2012 - 23:52

En tåre gled ned af de glatte bløde kinder, mens små snøft sikkert var tydelige at høre, fra Madison´s mund. De fyldige rosa pink læber spredte sig langsomt ud og blev smalle, i det hun prøvede at sige noget, men ingen ord syntes at ville komme ud, ihvertfald ikke lige nu. Madison snøftede kort og strøg sig under sine øjne og vendte sig så om, så hun var vendt mod Matic, i det han var færdig med at tale og så sagde hun trist. " Jamen, jamen..!?.. det er uretfærdigt Matic, dette skulle ikke være sådan.. det skulle det altså bare ikke.. o..okay " Madison snøftede endnu engang og tog hårdere fat i Matic og lænede sig ind mod hans brystkasse og sagde" hvorfor kan du ikke blot.. blot se mig som mad eller noget, så kunne vi blive ved med at ha kontakt.. jeg vil ikke miste dig nemlig, du betyder så meget for mig.. " Madison snøftede kort og sukkede så dybt, mens hun gemte sit ansigt mod Matic´s overkrop og prøvede at få styr på sine tåre, men det havde virkelig gjort hende ked, sådan som han sagde at han blot ville.. forlade hende og om hun ikke kunne give ham lidt respekt.. hun ville jo ikke være respektløs med vilje? det var blot et uheld det var sket på den måde som det netop var sket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Matic Fre 24 Aug 2012 - 23:58

''Madison du har ret dette var aldrig meningen... Du skulle bare have været sex, blod, hjem og ven... Men det udviklede sig for mig... Det er ikke sådan jeg bare ser dig mere...''

Han holdt hende bare tæt... Han hadede at han var som han var... Det var vel også fordi han var denne 'player' type som han var at han ikke kunne finde nogen som faktisk ville turde binde sig til ham... Han hadede den følelse...

''Men Madison, hvis du var mig, med dine få følelser for mig, ville du så kunne se mig kun som mad?''

Han holdt hende tæt og aede hende over ryggen... Han ville bare ønske at det hele var en drøm og de ville vågne næsten morgen uden noget der hed at crushe, uden en åndsvag, dog utroligt venlig, Noah...

''Hvordan skulle jeg så kunne? Du er lige nu den person der betyder mest for mig...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

One Of God's Better People - Page 4 Empty Sv: One Of God's Better People

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum