Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ung forfatter og designer -matic - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ung forfatter og designer -matic - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ung forfatter og designer -matic - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ung forfatter og designer -matic - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ung forfatter og designer -matic - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ung forfatter og designer -matic - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ung forfatter og designer -matic - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ung forfatter og designer -matic - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ung forfatter og designer -matic - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ung forfatter og designer -matic - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ung forfatter og designer -matic

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 17:37

hun tog sit lommetørklæde og fjernede blode fra hans mund. "Kan du ikkelære mig at svømme, jeg vil så gerne lære det, så jeg kan more mig i vandet...hvis jeg husker rigtigt, så havde aya lagt et kors i min taske, der ville passe på det bånd om min hals, og det skulle vist styre min blod trang, og så skal den jeg får lov at bide, tage den af mig, for jeg vil ikke selv kunne tage den af" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Matic Tirs 28 Aug 2012 - 17:40

//Ps læs lige op på vampyrer og vær sikker på hvordan de fungerer og hvordan med kors og den slags. ^^//

Han kiggde stille på hende da hun begyndte at tale om kors og den slags. Han mente da at de skadede ham, men han var ikke sikker...

''Jeg mindes altså at kors ikke er noget der er særligt godt for os som vampyrer... Men hvis du ikke dør af det er det vel smart nok.''

Han smilede venligt og gik så ud i vandet igen...

''DU kan ikke drukne så du kan bare øve dig i at svømme alt det du vil.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 17:42

vent kan jeg enlig tåle kors.. aya kender jo ikke til noget om vampyre" sagde hun og uglede kort sit hår. hun gik hen til vandet og tog sin skoleuniform af, så hun stod i en top og underbukser, og sprank så i søen, for at øve i at svømme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Matic Tirs 28 Aug 2012 - 17:55

''Jeg mindes ihvertfald at de er skadelige for os... Men jeg er ikke helt hundrede på hvor skadelige de er.''

Han smilede stille og svømmede selv bare rundt. Han skiftede ikke noget tøj, han svømmede bare rundt i det tøj han havde på... Da han jo helst ikke skulle vise for meget...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 17:57

hun grinede og morrede sig. hun sprøjtede lidt vand på ham. "Hvorfor kaldte du mig for min datter?" spurgte hun og dykkede og kom op igen ogrystede på hoved. hun smilede og svømmede så ind igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Matic Tirs 28 Aug 2012 - 18:06

Han smielde stillt og rystede bare lidt på hovedet af hende. Han gjorde ikke gengæld eller gjorde så meget som an til at ville gøre det han reagerede faktisk slet ikke på det vand hun sprøjtede efter ham...

''Det er da meget passende at kalde dig 'datter' frem for at kalde dig skabning... Kreation eller andet som om du er en ting... jeg har jo skabt det du er nu... Så derfor er jeg din skaber, og derfor kalder jeg 'datter' da du ville blive anset som mit 'barn' af andre vampyrer ofte...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 18:09

okay. men vil du så ikke godt kalde mig moka, helena minder mig om det gamle liv, et jeg gerne vil glemme" sagde hun og vred sit hår. hun tog sin nederdel på. hun tog sine strømpe og sko på igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Matic Tirs 28 Aug 2012 - 18:13

''Jeg vil prøve og se om jeg kan huske det... Men lover det ikke da jeg bedre kan lide Helena, grundet at det lyder mere almindeligt og ikke minder om din Kimono... Som jeg kommer til at forbinde med din far.''

Han smilede tamt, og grinede lidt og svømmede bare stadig rundt, men efter lidt tid gik han også op af vandet, og smilede stille til hende. Han havde det egentligt meget rart... elvom han nok snart skulel videre...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 18:32

jeg vil finde min bror lunten og fortælle ham om hvad jeg er nu," sagde hun og gik hen og satte sig under et træ. hun tog sit hæfte og begyndte at skrive, på en historie. "Jeg vil lære at styre den blodsultende del af mig.. mon jeg så vil ændre hårfarve af det" mumlede hun og grinede så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Matic Tirs 28 Aug 2012 - 20:03

''Det er en god ide... Men prøv at ligge ham et brev først om det, da han måske kan gå hen og blive skræmt over det udseende du har fået nu.''

Han smilede stille, og da hun begyndte at skrive nikkede han bare stille til det hun sagde, og han begyndte stille at gå væk fra hende, da han skulle til at videre... Han kunne ikke blive der hele dagen jo.

''Vi ses Helena... Jeg skal videre...''

Han smilede stille og gik bare videre...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 20:06

vi ses matic, og tak, du gjorde mig meget gladere, og jeg tror du gav mit et nyt liv. fra nu af skal du og min bror være de eneste der skal kende mig som helena, ellers vil jeg lade folk kende mig som moka" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Matic Tirs 28 Aug 2012 - 20:08

''Det var så lidt... Og husk hold dig fra solen.''

Han smielde stille og gik så bare indtil at ingen kunne se ham mere og han fortsatte stille med at gå videre ud i mørket... han smilede stille til dem omkring ham...

//out//
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 20:12

//emnet er så slut//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ung forfatter og designer -matic - Page 3 Empty Sv: ung forfatter og designer -matic

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum