Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Watch Me Come Undone... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Watch Me Come Undone... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Watch Me Come Undone... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Watch Me Come Undone... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Watch Me Come Undone... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Watch Me Come Undone... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Watch Me Come Undone... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Watch Me Come Undone... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Watch Me Come Undone... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Watch Me Come Undone... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Watch Me Come Undone...

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Watch Me Come Undone... Empty Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 15:18

Sted: Parken
Omgivelser: Stille, ingen mennesker
Tid: 00.30
Vejr: Vindstille, god sommeraften.

Dean havde vel siddet under det store træ i omkring fire timer, han havde ikke drukket en eneste dråbe alkohol eller taget nogen former for stoffer, og man kunne vidst roligt sige at det var en sjældenhed, for Dean var ikke kun glad for piger og sex, han havde også en, stor kærlighed til alt der kunne gøre hans verden mere sløret. Men ikke i dag, han var nemlig faldet i fælden: Den fælde der fik ham til at tænke. Det var jo netop derfor han levede som han gjorde, fordi han hele tiden forsøgte at forhindre sig selv i at tænke, men denne gang gik den ikke.

Han havde en flaske vand der lå på græsset ved siden af ham, og ved siden af den lå en pakke cigeratter. Hans hår var en smule krøllet, som lignede han en der næsten lige var gået op. Han havde en hvid t-shirt på, en sort skjorte der hang åben og løst over den også mørke cowboy bukser. Han sagde intet og så nok egentligt bare en smule vemodig ud, så var livet jo hellere ikke federe...
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 15:50

Matic kom gående gennem parken... Han oplevede noget han ikke havde oplevet længe, nemlig det at han havde fået nok af piger og kvinder. Han gik bare stille afsted og kiggede sig ikke rigtigt for som han bare vadede af sted og han endte da også med at snuble over en fyr der lagde og flød på græsset.

''Hey det må du altså undskylde... Gik lige i mine egne tanker...''

Han smilede stille til manden og fik sig sat op. Han vidste ikke hvad han mere skulle sige eller gøre. Det var slet ikke det han havde forventet der skulle ske denne aften, men hey denne fyr lignede også en der tænkte på noget...

''Hvad du ligner også en der har fået nok af noget?''

Han kiggede bare på ham.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 16:02

Dean fik et mindre chok og trak sine ben til sig da han fornemmede at en person stødte ind i ham. Han kiggede op for at undersøge personen og smilede så let og rystede på hovedet da han undskyldte:"Det er fint nok, jeg sad også bare lige i min egen verden" sagde han og tog sin flaske vand op som han let åbnede og tog en tår af, ahn var nu egentligt også ret så træt af livet og alle de ting han hele tiden oplevede og derfor havde han også siddet i sin egen lille bobble af vred og ro.

Dean grinede let og rettede let på sit mørke hår imens han lagde vandflasken ved sin side igen:"Tror bare jeg havde brug for at sidde lidt for mig selv uden høj musik og alkohol sådan en nat som denne" sagde dean med et let grin og rystede på hovedet:"Hvad med dig? Har du da fået nok af noget?" sagde Dean og valgt over hans ordvalg.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 16:07

Han satte sig bare om så han kunne kigge på manden. En fyr der der nok var en smule ældre end ham selv. Han vidste ikke lige hvordan han skulle svare hans spørgsmål, men han var jo en ret åben person så hvorfor ikke bare starte med sandheden, da den jo alligevel ikke var særlig privat... Det var jo ikke fordi det var farligt at fortælle.

''Ja... HAr fået nok af piger og kvinder... For mange af dem, og så hele tiden... Det bliver trættende i længden...''

Han smilede stille og skævt, da han syntes han lød som en eller anden der lige havde fortalt at han næsten havde sex 24/7 og konstant med en ny person.

''Men hvorfor er du så ikke hos dig selv?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 16:39

Dean grinede let og kiggede imod ham:"Det kender godt godt!" sagde han og rystede på hovedet:"Desværre tror jeg nærmest jeg er blevet afhængig... " sagde han og grinede let:"Jeg har lige holdt 3mdr uden pga. en vis person" sagde han og pegede op imod himlen som hentydede han til Gud eller ja.. Gabriel:"Så jeg har vidst festet lidt for meget igennem de sidste tre uger" sagde han med et lille grin.

"Men jeg tror bare bedre jeg kan lide at sidde her udenfor når jeg har brug for at sidde, hvis jeg sidder hjemme så føler jeg mig bare meget mere nedern" sagde han med et lille grin og tog endnu en tår af sin vand."Jeg hedder Dean forresten" sagde han venligt og gjorde gestus ved let at tage to fingre op til sin pande og le løfte dem som var han en sømand der så en anden på havet.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 16:46

''Kender alt for godt følelsen af at være afhængig... Men okay det er sgu da også svært at undgå at blive en smule afhængig af smukke kvindekroppe... Specielt hvis det er nogen der kan nogle tricks med den krop...''

Han sagde det grinende, og smilede bare til ham, og kunne ikke lade være med at komme til at tænke på Grace... Og aubrei... Det var nogle han ihvertfald mente der kunne nogle tricks..

''Ja det forstår jeg egentligt godt at du føler... Jeg vælger så at gå istedet for at være hjemm... Fordi jeg bor sammen med en smuk pige... Som i virkelig smuk... Og forbandet sexet og hun har bare en tendens til at vække det værste i mig...''

Han smilede skævt og grinede videre...

''Matic... Hyggeligt at møde dig Dean...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 16:59

Dean grinede og nikkede, han vidste præcist hvad han mente, kvindekroppe var noget af det mest fantastiske og når han var i nærheden af smukke kvinder følte han sig som en junkie der var nær det bedste drug der fandtes: Som var det noget han bare skulle have.

"Well... Jeg er selv faldet i fælden. Fantaastisk pige som jeg elsker mere end noget andet i verden, men vi to kan bare ikke sammen... de ødelægger hinanden" sagde Dean og hæv nogle græsstrå op fra jorden. Det var en underlig følelse og han savnede hende mere end noget andet:"Så jeg sidder og overtaler mig selv til ikke at opsøge hende" sagde han og smilede let til Matic som var hele situationen utrolig latterlig, for det mente han at den var. Hvorfor skulle kærlighed dog også komme og blande sig når man nu havde det så sjovt.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 17:05

''Ja lige præcis... Hvorfor er det man finder sig en pige, med en smuk krop, frisk personlighed og god i sengen... så kan man bare ikke finde ud af at holde det på det plan?''

Han grinede lidt... To fyre, begge to sexafhængige sad og snakkede i parken om deres kærlighedsproblemer... Det var da starten på den særeste samtale i verden var det ikke...

''Bare hendes blå øjne, blonde lange hår... de store fyldige bryster... Du fyldige pink læber... Og så er hun engel...''

Han begyndte at grine af sig selv da han ikke kunne lde være med at fortælle om hende...

''Prøv lige at hør på os?! To fyre, begge over 20 sidder og snakke om deres kærlighedsproblemer i stedet for at banke hinanden... Hvad sker der for det maskuline?''

han grinede bare
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 17:13

Dean grinede:"amen' jeg har altid været lidt af en tøs" sagde Dean med et lille smil:"Også slås jeg ikke..." sagde han:"Det er på alle mulige måder spild af tid... Jeg knepper folk istedet for" sagde han med et flabet grin, hans ordvalg var ofte meget vulgært, men det havde folk jo heldigvis vendet sig til, ihvertfald dem han kendte.


"Og god røv?" tilføjede Dean til de ting Matic sagde, det var lige en ting på listen som han mente han havde misset:"Men ja jeg kender det fandeme godt" sagde han:"Altså.. Kajika, som hun hedder" sagde Dean og kiggede kort imod Matic som vidste han ikke helt om han kendte hende:"Er nok ikke den bedste i sengen... Men det er sgu' noget andet når man kan lide dem og ikke bare deres navn" sagde han med et lille grin.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 17:20

''Altså ja jeg er heller ikke typen der gide spilde tid på at slås... SÅ hellere rive en tøs med hjem i sengen og sørge for at hun har haft den bedste omgang ever... Og at hun ikke kan tage hjem lige med det samme... Og egetnligt også at hun gerne kommer tilbage efter mere.''

Han smilede skævt og grinede lidt... han havde aldrig brudt sig om ordet 'kneppe' Det løde både vulgært og voldsomt, som om man ikke bekymrede sig om andre end sig selv...

''Forstår dig skam godt... Madison som hun hedder... Hun er vel heller ikke den aller bedste, men hun er utroligt frisk og livlig og så er hun stort set med på alt og lærenem...''

Han kiggede på ham.

''... Men ja det betyder ikke så meget når man kan lidedem?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 17:27

Dean grinede:"Dig kan jeg godt lide" sagde han med et smil og skålede halvt med sit vand:"Hvorfor kæmpe når man kan knalde? Det har alle dage været mit slogan!" sagde han og grinede let for sig selv.

Han var dog lige ved at hoste sit vand op af lungerne da han sagde Madison og han kiggede bare over på Matic med et let chokeret blik, men sagde ikke mere, skule han sige hvor han kendte Madison fra eller skulle han måske bare tie stille:"Platin blond engel?" sagde han bare og skulle sikre sig hvem han overhovedet snakke om, det var jo et navn flere i verden altså godt kunne hedde.

"Men jeg har ikke set Kajika i snart 4mdr, jeg har hygget mig med andet frækt blod" sagde han med et lille grin.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 17:33

''I lige måde... Det er sgu rart at møde nogen der er ligesindet...''

Han smilede stille og grinede lidt til ham. Det var alt i alt meget rart at sidde og snakke med ham, da de mindede meget om hinanden. De var meget ens i det...

''Helt klart... Det er også langt mere behageligt... Og at se kvinden på den måde, og høre dem på de måde, er da langt bedre end at se dem med sår og høre dem skrige af smerte...''

Han kiggede lidt på ham, og det overraskede ham egentligt ikke at Dean kendte Madison... Hun var jo gået hen og var blevet en smule sexglad... Hvis ikke man sagde meget...

''Ja total platinblond, og glad for at klæde sig udfordrende... Du lyder som om hun har fået dig lokket med i seng?''

Han smilede stille og lyttede til hvad han mere sagde...

''Trist... Jeg jeg ser hende så dagligt...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 17:41

"De må nu godt skrige alligevel" sagde Dean som en lille flabet bemærkning og kiggede over på Matic for at se om han fangede den:"Men desværre så er jeg også lidt for glad for alkohol og ja... de lidt stærkere sager, det e nok oså det der skaber problemer i kærligheden, men jeg arbejder på det" sagde han med et lille usikkert smil, det var sgu' svært at holde sig fra det. Men han prøvede.

Dean grinede let og kørte en hånd igennem sit mørke hår:"Ikke så meget en seng som på et badeværelse efter at jeg havde givet hende stoffer" sagde han og trak på skuldrende, han huskede hende godt:"Hun virkede meget sød" sagde Dean og trak let på skuldrende, nu kunne man ikke ligefrem sige at det var en samtale de to havde haft.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 17:51

''Ja ja... Så længe det ikke er af smerte...''

Han smilede stille og kiggede på ham. Han havde ikke lige regnet med at fyren her var typen der tog stoffer, men han kunne jo så også sagtens regne ud nu at det nok var ham der havde givet Madison den pille hun tog dengagn han havde haft en trekant med hende og Grace...

''Ahhh.. Så det er dig der har vist hende de piller?''

Han smilede stille af ham og vidste ikke hvad han mere skulle sige eller gøre... Men han grinede lidt over kommentaren med badeværelset...

''Var du virkelig nød til at give hende stoffer for at hive hende med i sex?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 18:02

Dean grinede let og nikkede da Matic åbenbart kendte til de små lyserøde piller:"Egentligt ikke... Men de kan bare magi der gør det mere behageligt for pigen" sagde han og smilede let:"Udover at de styrker det center i hjernen der gør du får lyst til sex, så udvider de også dine blodbaner... Hvilket gør nydelsen større" sagde han og smilede til Matic, selvom Dean nok havde taget stoffer nok til at skade sin hjerne i sit liv, så var han på ingen måde dum og han vidste godt hvordan han skulle takle tingene og hvordan ting som piller fungerede.

"Du skulle tage at prøve det engang..." sagde han med et lille grin:"det er især godt hvis tøsene er jomfruer, det får dem til at slappe af" sagde Dean og smilede:"Stoffer kan da også være gode, men de har bare ikke samme gode effekt" sagde Dean og anede egentligt ikke om Matic overhovedet havde erfaring med stoffer eller noget i den stil:"Men jeg har prøvet at holde mig clean for Kajika, men da jeg så så hende være sammen med min største fjende, så ødelagde det ligesom det hele" sade han og rystede på hovedet som var det hele ligegyldigt.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 18:23

Han kendte intet til stoffer og havde ingen grund til at tage dem. Der var jo alligevel ikke noget der havde nogen effekt på ham hvis han ikke tog det sammen med blod... Ja helst skulle det være blevet optaget i blodet før det havde nogen effekt på ham.

''Ja altså jeg hverken tager stoffer eller drikker sådan rigtigt. Jeg har ingen grund til det, da jeg klarer mig helt fint med den rus jeg kan få gennem sex. Den rus det kan give at se en kvinde unde, eller over, dig der bare vrider sig i nydelse og bare tigger og beder en om at blive ved, om at give dem mere.''

Han smilede han elskede den følelse...

''Men Madison tog det nu meget godt da jeg havde sex med hende den første gang og tog hendes mødom. Hun havde en smule ondt over det, som så mange andre piger... Men et bare tænder i halsen og det får dem også til at slappe af, og en evne kan også være brugbar.''

Hans evne havde nok egentligt en meget lignende effekt som Deans kære pille havde.

''Og ja hvis du ikke har opdaget det er jeg vampyr...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 18:35

Dean smilede:"Tjah" sagde han, for ham var sex ofte noget han havde behov for i forlængelse af stofferne."Jeg tror bare at jo mere jeg svæver oppe blandt skyerne, jo mere liderlig bliver jeg" grinede han let og tog en tår af sin flaske vand:"Men som sagt så kæmper jeg, for selvom jeg prøver at holde mig væk, så vil jeg jo gerne se Kajika igen... For jeg savner hende helt forfærdeligt" sagde han:"Men jeg er faktisk ikke et særligt rart bekendskab" sagde han og kiggede ned i jorden som skammede han sig en smule:"Men jeg arbejder på det" sagde han stille og tog endnu en tår af sit vand.

Matic virkede på alle måder som en meget bedre fyr end ham og det havde Dean det egentligt godt med, for var folk slemmere end Dean, så måtte de være nogle af de værste folk i verden:"Folk skal ikke bide mig" grinede Dean:"Kajika er også vampyr og jeg er vel lidt af en SM nørd.. jeg elsker smerten fra et bid..." sagde han og grinede let, hvis folk satte tænder i halsen på ham var det en sikker vinde rpå at tænde ham:"Men det lyder da som om at dig og Kajika har noget ret godt kørende, så hvad er problemet?" sagde Dean.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 21:31

''Og så er der mig der vel bare er liderlig i det øjeblik jeg ser en kvindekrop jeg ikke ville have noget imod at tage med hjem... Og så er det ellers næsten altid en god aften der er hjemme der.''

Han grinede lidt, og kiggede bare på ham. Han var ikke særligt sikker på at han faktisk mente det meda t han ikke var noget rart bekendskab, fordi han ikke havde vist sig sådan endnu...

''Hold nu bare mund... Det er præcis det samme Madison hele tiden siger... 'Jeg er ikke god nok til dig Matic'... Det er bare irriterende at høre på at folk ikke kan se sig selv som gode...''

Han kiggede på ham, og så kom hans spørgsmål onkring Madison og det han sagde omkring bid.

''Ja bid er også godt...''

Han fortsatte stille...

''Hun kan åbenbart ikke lide at jeg er ærlig overfor hende...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 21:43

Dean grinede let:"Du lyder som en lidt mere gentlemands player end jeg" sagde han og smilede kort, Dean var ikke særlig sød altid og han kunne godt fornemme at Matic måske virkede mere som en gentlemand:"Du får det til at lyde halv romantisk eller sådan... Som om du gør noget godt for kvinder" sagde han:"Jeg vil bare have fisse" indrømmede han og smilede til Matic, det var bestemt ikke ondt ment, for Dean ville skam ønske han var mere ligesom Matic, men det var han nok ikke:"Men nu ved jeg selvfølgelig ikke om der er forskel på hvad du siger og hvad du tænker" grinede Dean let og kiggede over på ham.

Dean rystede kort på hovedet:"Jamen jeg har virkeligt ikke været særlig sød imood hende, hun fortjener overhovedet ikke en fyr som mig" sagde han og kiggede over imod Matic:"HUn fortjener en der er god ved hende" sagde han med et lille skævt smil om var han en smule trist over de ord han sagde, men desværre var det rigtigt.

"Nå... Du har også kærligheds problemer?" sagde han og grinede:"Ja det ville sgu' være nemmere hvis det bare var sex, men det kan jo også blive kedeligt i længden".
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 22:08

''Ja det kan nok godt tænkes... Altså jeg er da egentligt for det meste også bare ude på at få noget jeg selv kan nyde... Men jeg ved jeg nyder det mere jo mere de nyder det så derfor sørger jeg for at de nyder det... Og så gør jeg det fordi en liderlig kvinde er nem at få til at sige ja... Og jeg har en evne der gør at jeg skal have tilladelse for at kunne bide, så du kan godt se at det kan være problematisk for en vampyr?''

Det Dean sagde om at han ikke var hvad hun havde brug for eller hvad hun fortjente, gjorde at han fik lyst til at banke fyren i hovedet igen og igen. Det var noget af det dummeste at sige.

''Okay... EN fyr der kan indrømme han har problemer kan også gøre noget ved det... Derved er du jo hvad hun har brug for, en der vil hende det bedste og give hende de ting hun har brug for.''

Han så ned i jorden.

''Ja jeg har også lidt problemer... Men også skyldet den her anden engel ved navn Noah...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 23:06

"Ja det gør selvfølgelig tingene en smule komplicerede" sagde Dean og nikkede let, heldigvis levede Dean jo ikke af blod: "Men ja... naturligvis er nydelsen størrer hvis den går begge veje... Uden tvivl" sagde Dean og smilede, han havde da også i mange år øvet sig i den kunst der handlede om at finde rundt på kvinders kroppe: "Men for mig har det altid være mest i perioder... Nogle uger laver jeg fire piger om dagen og andre gå der uger imellem, det er lidt efter humør og ja... Hvad der ellers sker" sagde han og nikkede let for sig selv.

"Ja men hvad jeg gjorde er nok ikke noget du bare sådan lige bør tilgive..." sagde han og kiggede op på Matic med et let trygget blik: "Men det kan også være jeg opsøger hende en dag, jeg skal bare være klar" sagde Dean og nikkede: "Især nu hvor hun sikkert ligger og sutter den af på min værste fjende" sagde Dean: "Og personen der slog mig hjel" sagde Dean og kørte en hånd igennem sit mørke hår.

"Noah" sagde Dean og smilede let imens han rystede på hovedet: "Den frelste engel... Jo tak... Jeg ved godt hvem det er" sagde Dean og nikkede: "Men han virker da ikke oom typen der ville skabe problemer?" sagde Dean. Noah havde været Dean's beskytter lige da han blev engel og Dean havde altid ment at Noah var røv syg, han var alt for kedelig.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 23:17

''Perioder? Du lyder jo som en mentruerende kvinde nu.''

Han grinede lidgt, så dean også forstod at der virkelig ikke var noget skidt men med det. Han kunne jo ikke lade være med at synes det var morsomt sådan som han lidt lød som en kvinde men menstruation...

''For mig er det gerne dagligt... Jo mere blodtørstig jeg er, jo mere sex-søgende bliver jeg også... Dog når jeg aldrig det punkt hvor jeg vil søge en luder, eller billig tøs... De skal gerne ville kæmpes for...''

Han smilede lidt og forstod godt at Dean ikke ligefrem havde forventet Noah ville skabe problemer men det havde NOah nu engang gjort...

''Hvis det skal være korrekt, er det vel egentligt også fordi Madison crusher på den røvsyge og kedelige engel... Jeg skulle sgu bare have ladet hende dø og ladet hend blive voldtaget...''

Han mente dog på ingen måde det han sagde med at lade hende dø eller blive voldtaget...

''Vi var på bar, og Madison sang, du ved som sirener? Noah, og alle andre mænd på baren ville jo bare have hende der så... Jeg kunne holde mig i skindet da jeg er vampyr så fik munden lukket på hende og rev hende ned fra scenen... Derefter endte både mig og Noah i slagsmål, og tog hjem til Madison hvor hun sagde hun aldrig ville se ham igen, men det overrasker mig ikke hvis hun ligger og er igang med at tage hans pik...''

Man kunne nu tydeligt høre at Matic var vred, hvilket var noget der sjældent skete...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 23:21

"Det tror jeg sgu' også jeg er noglegange, humør svingninger og det hele" grinede Dean og tog en tår af sin flaske vand, det ville sgu' heller ikke overraske ham hvis han snart begyndte at bløde.

"Jeg har sgu' været lidt over det hele... Ludere kan ofte nogle tricks tilfældige piger ikke kan, men mit valg af kvinder har ofte været i lige linje med min alkohol procent" sagde Dean med en let skamfuld stemme: "Men det er længe siden jeg har været så langt ude, det var før jeg mødte Kajika" sagde Dean bare og kiggede kort ned i jorden, han havde forandret sig meget for Kajika også selvom at tingene jo egentligt var blevet kastet på gulvet nu.

Dean havde sgu' et øjeblik ondt af fyren, han kendte godt den følelse han havde, for det var sådan han selv havde det med Kajika og Madison: "Ja der kommer sgu' aldrig noget fornuftigt ud af kærlighed du, man ender bare med at sidde og være ynkelig i parken med en vildt fremmed" sagde Dean med et lille grin imens han kiggede over imod Matic: "Og du er total head over heels kan jeg så forstå?" sagde han og sukkede kort.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 23:39

''Så du har altså på fornemmelsen at alle de kvinder du finder er lesbiske? Siden de så gerne vil i seng med dig, eller også så giver du bare dem alle sammen stoffer?''

Han grinede bare igen. Det var så dejligt at snakke med en som ham, som kunne forstå ham. En som han sad i samme situation som, og hvor de virkelig forstod hinanden.

''Altså det kan nok godt passe... De virker bare så klamme og ulækre, og sjovt nok er de altså også sjældent de mest sexede man kan finde... Lidt det samme som strippere de virker heller ikke altid sexede da de ofte fremstiller sig selv som billige... Men så kan man jo være heldig med strippere.''

Han tænkte på grace og smilede for sig selv. Han havde jo altid hende han kunne finde og han kunne sikkert sagtens få noget mere sex ud af hende hvis det var det han gerne ville have. Han grinede lidt og smilede bare til Dean.

''nej det gøre der ikke... Men hey tilfældige fyre i parken kan vise sig at være et godt bekendtskab... Head over heels? Det ved jeg sgu ikke... Har faktisk aldrig haft følelser for nogen før.''

Han grinede lidt og havde han været menneske var han rødmet...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Lør 25 Aug 2012 - 23:49

Dean grinede og nikkede let imens han smilede over imod Matic, det var rart at sidde med en der kunne tage en smule humor: "Men altså jeg har aldrig givet en pige noget hun ikke har vidst hvad var... Det er ikke sådan at jeg bare giver dem hemmelige ting i drinks" sagde Dean og rystede kort på hovedet, sådan var han dog ikke.

"Uh det skal du ikke sige" grinede Dean let: "Jeg har arbejdet som bartende på stripbaren, de er sgu' nogle ganske fine pige" sagde Dean og smilede let, han kunne nu godt lide pigerne der var på stripbaren da han havde arbejdet der: "Det er ikke alle der er lige kønne, men så må man jo sotere lidt" sagde Dean og trak på skuldrende, han var ikke bange for at indrømme at han var kræsen, for selvom det måske ikke lød sådan, så var detikke hvem som helst han gad at knalde.

"Det skal du også hellere lade være med, det er fandeme noget lort det kærlighed" sagde Dean bare næsten helt opgivend: "Sex er sgu' nemmee end at finde rundt i tøsers følelser" sagde han og smilede let, han kunne hellere tænke sig til hvordan at han skulle tilfreds stille en kvinde fysisk end psykisk, det var nok ofte der det gik galt: "Men glem Noah, alle er coolere end ham" grinede Dean let.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum