Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Watch Me Come Undone... - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Watch Me Come Undone... - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Watch Me Come Undone... - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Watch Me Come Undone... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Watch Me Come Undone... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Watch Me Come Undone... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Watch Me Come Undone... - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Watch Me Come Undone... - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Watch Me Come Undone... - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Watch Me Come Undone... - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Watch Me Come Undone...

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 15:01

"Ja og hvis jeg ikke får det jeg skal have så ender jeg bare med at skade mig selv i stedet for, jeg gør det jo fordi jeg så er fri for at deale med smerte" sagde han: "Psykisk smerte selvfølgelig" sagde han og sukkede så kort, han vidste ikke om han kunne holde sig helt væk, ihvertfald når han ikke havde kontakt til Kajika, det var faktisk kun hende de havde holdt ham væk fra de ting.

Dean kunne ikke lade være med at grine let: "Ja ja Matic nu harjeg fanget den" sagde han med et lille smil: "Gå efter guldet" sagde han: "Og helst uden at drikke sig mod til". Dean vidste ikke om han kunne holde det sidste, han skulle nok have et par øl eller baner indenbors før han fik sig taget sammen med at opsøge Kajika.

"Men hvornår gør du det så?" sagde Dean en smule nysgerrigt og drillende.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 15:15

''Så finde Kajika, og lad hende være dine stoffer... Har på fornemmelsen hun kan gøre det samme?''

Han smilede stille og rykkede sig lidt så han sad bedre... Han havde ikke helt overvejet hvornår det skulle være han skulle snakke med Aubrei, men nu hvor han spurgte var det jo en god mulighed for ham for at smide en deadline på til det...

''Om 24 timer... altså i morgen nat, der besøger jeg hende... Så hvis jeg ligger død et eller andet sted, er det gået helt ekstremt dårligt...''

Han griende...

''Og ja gå efter guldet... Og vær dig selv! Din ædru tilstand er altså meget behagelig at tale med...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 15:25

"Sådan cirka" sagde Dean bare med et lille smil: "Ihvertfald så længe vi ikke er uvenner" sagde han og sukkede let, ham og Kajika havde jo haft deres ture, men når de var venner og sammen, så nød Dean hvert eneste sekundt og hvert eneste åndedræt.

"Yah... Måske en dag du møder min knap så ædru'e og mere idiotiske tiltand jeg gemmer mig bag" sagde han og grinede. "Hvis du har set filmen The Mask så ved du hvad jeg taler om" grinede Dean let og rystede på hovedet, han vidste godt han var fucked up og han var ikke bange for at indrømme det.

"Hun slår dig vel ikke ligefrem ihjel?" sagde Dean mindre chokeret, nu kendte han naturligvis ikke pigen som Matic ville opsøge, men det lød ikke særligt rart.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 15:36

''Ved du hvad du skal? Du skal have sådan en seddel liggende i din pung, hvor der står alt du har der som er godt! Sådan at være gang du er vil have nogle stoffer eller noget at drikke og du hiver pungen op for at gøre klar til at betale ser du alt det gode du har og så kan du lige så godt droppe stofferne.''

Han smield stille og han lød bare mere og mere som en eller anden tåbelig psykolog...

''Nej hun dræber mig ikke... Det var også som sådan en worstcase... Men hvis jeg gør hende vred kan hendes evne gå i selvsving...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 15:39

"Helt sikkert at det virker" sagde Dean og smilede let imens han rystede på hovedet: "Desuden har jeg kun en god ting i mit liv og det er Kajika... og hende har jeg jo ikke engang lige nu" sagde han med et lille suk: "Men det er jo så det du siger jeg bør ændre" sagde han.

"Uh det lyder ikke rart" sagde Dean og kiggede over imod Matic: "Hvorfor er i ikke sammen nu? Hvad er din historie?" sagde han og kiggede nysgerrigt på Matic: "Du virker ikke lige som voldtægts typen" sagde Dean og smilede let, matic vikede en del mere rolig og flink i forhold til hvad Dean var når han først slog sig løs.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 18:12

''Jeg vil faktisk tro det virker... Så skriv ned hvad du har haft af gode oplevelser med hende... Lad dem være din reminder om hvad det er du gerne vil have igen... hvilke ting du har oplevet med hende som du ikke er klar på at miste helt? Lad den seddel med de minde være din gode samvittighed.''

Han smilede stille og grinede så lidt da han spurgte... Faktisk var der ikke det store problem mellem ham og Aubrei... Hun vidste bare ikke at han havde følelser for hende.

''Grunden til at vi ikke er sammen er, at lige nu tror hun at jeg kun er ude efter hendes krop og hendes blod...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 18:34

Dean smilede let for sig selv:"Tror jeg vil starte med at opsøge hende, er nødt til at virke om det hele er stoppet og droppet og om hun overhovedet tænker på mig mere... Så jeg ved om jeg har noget atkæmpe for" sagde han med et lille smil og kiggede over imod Matic og håbede at han forstod hvad han mente.

"Jamen så må du da få fundet hende" sagde han og rakte armen ud og skubbede drillende til Matic's skulder:"Det skal nok blive sjovt" sagde han og smilede let for sig selv: "Vi er faktisk to ret sølle mennesker... Ret sølle mænd" drillede Dean og rystede let på hovdet.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 19:37

''At opsøge lyder egetnligt også som en meget god start og jeg håber at hun kan se fordbi at du har haft dine fejl... Fordi når du er sådan her så er du altså super selskab.''

Han smilede bare stille til ham, og lyttede så til det han sagde omkring at han skulel ud og finde aubrei hvilket han da også havde tænkt sig at han skulle ud og finde hende...

''Som sagt i morgen nat... Der tager jeg sgu chancen! Og ved du hvad jeg synes du skal gøre det samme overfor Kajika! Hvad siger du en aftale? Så kan vi også være mere mænd og lave det som en udfordring? Et væddemål? Den der ikke får pigen skal give en øl i lufthavnen?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 19:55

Dean grinede og nikkede lidt, ting der havde noget med væddemål at gøre lød altid en smule fristende:"Jamen det kan vi godt sige så" sagde Dean og grinede let: "Men jeg tror nu ikke det kommer til at gå fantastisk" sagde Dean og rystede let på hovedet.

"Men har du så tænkt dig at være hende tro og alt muligt?" sagde Matic som snakkede han om noget der var virkeligt fancy, han kunne ikke selv forestille sig det ville gå, men han smilede dog alligevel let ved tanken: "Jeg har aldrig lovet Kajika at være tro, men jeg har altid været det" sagde han: "Så det kunne være jeg skulle prøve at love det" sagde ha med et lille smil og tænkte på hende iens han mærkede hvordan han stadig fik en kriblen helt ud i fingrende.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 20:00

''Hvis du bare er ædru som du er nu, og er ærlig overfor hende skal det nok gå godt.''

Han smilede bare venligt til ham, men hans tille lyttede til hans næste spørgsmål. Det havde han ihvertfald tænkt sig at være Aubrei fortjente ikke en fyr der var hende utro, eller en der ikke bandt sig helt...

''Aubrei fortjener en der binder sig helt, ikke en der vil have et åbent forhold eller noget... Det lyder som en god ide, hvis du lover hende det, og holder det så er jeg ret sikker på at den er hjemme...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 20:20

"Ja det er så lige det.. Jeg skal nok prøve at blive ædru, virkeligt.." sagde Dean og kunne allerede mærke hvordan at stoffene trak i ham i takt med at han mærkede nervøsiteten.

"Og med den sætning vil det så sige at du vil være tro? Hvad med Madison?" sagde Dean og kiggede spørgende på Matic. Mon ikke at han gerne ville have Madison samtidig? Men altså.. tingene var jo ikke så simple og hvis hun endte sammen med Noah så var det jo også afgjort: "Vi ender jo alle sammen med at blive kæreste-kedelige" grinede Dean og rystede opgivende på hovedet: "Men nu har jeg naturligvis også brugt de sidste 35 år på at knalde alt hvad der kunne kravle og gå... Så det er vel på tide" grinede Dean let.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 20:29

''Jeg kan ærligt sige at jeg er næsten 100% sikker på at Kajika langt bedre kan lide dig ædru, og det viser også en viljestyrke som gør at hun nok bedre kan tro på dig.''

Han smilede stille, og jo det ville da være lidt synd at skulle give afkald på sex med Madison men som sagt hun ville jo have Noah, og så var det jo end of story... Det var jo også hende der gik glip af noget...

''Hun kunne sgu være slået til med det samme... Det er jo hende der går glip af noget.''

Han grinede lidt med ham selvom han dog ikke fandt det med ting der kravlede særligt morsomt.

''Jeg håber fandme ikke du har sex med piger under 16-17 år...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 21:44

Dean grinede let og nikkede, ja han burde nok uden tvivl være ædru når hn sås med hende, det ville give mest mening, sådan ville hun nok også bedst se ham:"Jamen jeg opsøger hende imorgen så... Også må vi lige skrives ved og mødes så vi kan se om vi skal drukne vores sorger eller fejre" sagde Dean med et lille grin, han håbede på det sidste, men man vidste jo aldrig.

Matic's næste kommetar fik ham til at blive lidt stille og han kiggede igen kort ud i mørket med en lettere alvorlig mine: "Nej ikke sådan da" sagde han og kiggede over i mod Matic: "Men når man er skæv så spørger man ikke så ofte om ID" sagde han og lavede et lille falsk og fortvivlet smil: "Men altså, jeg går ikke efter folk der er så unge, jeg vil gerne have folk med erfaring... Jomfruer er kedelige" sagde han og rystede på hovdet med et halvkvalt grin.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 23:09

''Det må vi hellere... vent lige så kan du lige få mit nummer.''

Han hev et visit kort op af lommen og gav ham det. Han smilede bare til ham og grinede lidt over sig selv og at han gik rundt med den slags, men han kunne godt lide at give nogle piger hans nummer... Nogle af dem der var værd at se igen fik gerne hans nummer...

''Det er til de piger der er værd at mødes med igen...''

Han grinede lidt over det, og utroligt nok havde 99% af de piger der havde fået hans nummer enten skrevet eller ringet tilbage igen for at få mere af ham end de allerede havde fået.

''Tro mig Jomfruer kan nogle gange også nogle ting... Madison var jomfru da jeg var sammen med hende den første gang.''

Han grinede lidt...

''Og hey dean... Hvis en eller begge af os fejler... Så skal vi ud og skaffe en tøs, og det skal være en rigtig lækker tøs til den af der fejler...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Man 27 Aug 2012 - 12:32

Dean grinede da han fik kortet og kiggede på Matic da ha fik den tilhørende forklaring: "Og jeg er en pige du gerne vil se igen?" sagde Dean og kiggede flirtende og drillende på ham men kunne dog ikke holde masken særligt længe før han selv begyndte at grine.

"Det er en aftale" sagde Dean bare og nikkede: "Og en der ikke er jomfru" tilføjede han med et seriøst nik, han gad det ike, det kunne godt være at Matic fandt det som et turn on, romantisk eller whatever han nu tænkte, men det var ikke noget for Dean, det var altid for kedeligt og skulle være så forsigtigt og det havde Dean for det meste ikke tålmodighed til.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Man 27 Aug 2012 - 15:49

''Altså lige nu er der jo ret så meget tøs over dig... Men hvis du har menstruation næste gang også, så tror jeg sgu egentligt ikke at jeg orker...''

Han sagde det med et drillende grin, og grinede bare med ham. Det var virkelig morsomt at opleveden her samtale... Prøv at tænk hvis nogen kom og så dem? De ville jo tænke de var skæve...

''Fint... Det er vel heller ikke så sært... Du kommer nok aldrig til at forstå det fantastisk ved en jomfru... Nemlig deres blod.''

Han grinede lidt... Det var jo noget af det han elskede ved Jomfruer...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Man 27 Aug 2012 - 22:02

"Nej det gør jeg nok ikke" sagde Dean og rystede på hovedet imens han rejste sig op: "Men jeg ringer nok til dig i over morgen, så må vi se om vi begge lever" sagde Dean og grinede.

"Og hvis ikke så sætter vi os og tuder med nogle lækre kællinger og nogle øl, så vil jeg skide på om du drikker eller ej!" sagde Dean og pegede på ham let truende men dog med et smil der fortalte at han ikke mente det.

Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Man 27 Aug 2012 - 22:13

''Jeg mener det virkelig det holder jeg ikke til... Har sgu egentligt også lidt på fornemmelsen at det er det der har været Madisons problem, sådan som hun er begyndt at reagere voldsomt, og har været total liderlig den sidste uges tid... Virkelig det har været ekstremt...''

Han grinede bare stille til ham, over hans måde at sige det med øllene på. Han kunne sagtens og han havde gjort det før da han jo alligevel ikke ville blive påvirket af det...

''Så siger vi det store fyr... Så må vi bare se om vi kan skaffe nogle villige tøser til os? Så måske vi skal droppe det med at tude, med mindre du vil bruge det til at score?''

Han griende stille
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Dean Man 27 Aug 2012 - 22:36

Dean grinede let af det Matic sagde, dt var rart at møde en fyr man bare kunne snakke med præcist som det passede en, og uden at de blev fornærmede, sarte elelr troede man var ude på noget, for altså, Matic manglede alligevel patter for at Dean ville finde ham helt så interessant: "Kvinder altså..." sagde Dean blot og rullede med øjnene.

"Altså melidenheds sex har man vel aldrig været for fin til" drillede Dean og trak på skuldrende:"Men matic... min ven... Du har en SMS fra mig om 48 timer" smilede han og vandrede så stille afsted fra matic.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Man 27 Aug 2012 - 22:43

''De er ihvertfald ikke særligt nemme at blive kloge på, og egentligt tror jeg også bare man skal lade være med at forsøge at forstå dem... Det virker ikke gennem tænkt...''

Han grinede så og nikkede bare til det med at han ville få en sms og det han sagde omkring medlidenhedssex og han begyndte så stille at gå imod en af de andre dele af parken...

//out//
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Watch Me Come Undone... - Page 3 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum