Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Watch your back EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Watch your back EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Watch your back EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Watch your back EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Watch your back EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Watch your back EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Watch your back EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Watch your back EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Watch your back EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Watch your back EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Watch your back

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Watch your back Empty Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 18:08

Tid: Omkring midnat
Sted: Den forladte forlystelsespark
Vejr: Det regner og et tordenvejr er muligvis på vej
Omgivelser: Tomt som sædvanligt



Mørket havde lagt sig over land og by, men stilhed var der ikke at finde. Regnen trommede mod bladene i skoven, asfalten på vejen og på alle huses tage. Der var ikke mange der gik udenfor, men steder som diskoteker og hoteller havde fået mange gæster den aften, for det dårlige vejr var kommet meget pludseligt.
På tidspunktet for vejrets indtræden havde Chatille opholdt sig ved den lukkede forlystelsespark. Hun var sædvanligvis ude ved midnatstid, søgende efter genfærd og andre gespenster fra efterlivet. Hun havde dog ikke regnet med det pludselige regnskyl, og som ilddæmon var regn ikke lige hendes kop te. Hun havde fundet ly det første sted, hun kunne, og fandt sig nu omringet af spejle på alle sider. Hun havde vovet sig ubevidst ind i parkens spejlhus. Der var helt mørkt derinde, så Chatille tændte en lille flamme i sin hånd. Halvdelen af spejlene derinde var smadrede, og glas lå i stumper på gulvet.
Hendes høje hæle gav genlyd igennem det tomme rum. Det klirrede under hende, da hun trådte på nogle glasrester. Hendes blik gled ned, men vendtes hurtigt den anden vej i stedet for. Hun kiggede på alle sine egne spejlinger, og også videre ind i mørket længere inde i rummet. Det var ikke til at vide, om spejlhuset bestod af en labyrint af spejle, eller om det var var et stort rum foret med spejle her og der. Måske der gik gange rundt og alt muligt? Tanken lokkede hendes nysgerrighed, og hun begyndte at gå videre, selvom hun havde et sær følelse af, at blive iagtaget.. Måske var det bare hendes egne spejlbilleder der kiggede tilbage på hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 18:36

Zero havde set hende tage ly og var fuldt efter hende han gik afsted i sin blonde form fordi den så mest uskyldig ud og så rigtig ud som om han ikk ville gøre nogen fortred mens han gik efter hende og gemte sig for hendes blik undersøgte han hendes krop og smilte da han vidste at dette var et helt nyt mål som bare ventede på at blive voldtaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 18:45

Chatille stoppede op midt i en lille 'pøl' af glasskår på gulvet. Hendes hæl havde flækket et større stykke glas, da hun trådte ned i det. Hun vendte ansigtet bagud, så hendes røde, bølgede lokker lagde sig fint ned over hendes ene skulder og lidt af hendes ryg, som hovedsageligt var bar, da hendes kjole havde en meget dyb udskæring i ryggen. Hendes sorte kjole sad ellers stramt om hendes krop, og havde et kort, bølgende skørt der kun gik lidt ned under hendes røv. Hun kneb øjnene en smule sammen. Hun syntes, hun havde hørt noget, men det var svært at være sikker, når regnen larmede sådan på taget af bygningen. Hun vendte hånden med flammen i den, kiggede bag sig i noget tid. Flammen gav genskær i hendes mørke øjne, men den slukkedes efter lidt tid, og stedet blev helt mørkt.
Chatille stod stille på sin plads. Der var helt stille, hun kunne ikke høre andet end regnen. Der gik et par sekunder i mørket, så skød to ildkugler pludselig hver sin vej, en bagud hvor hun var kommet fra, og den anden blev sendt fremad. Hvis der var nogen, og de ikke passede på, ville de blive ramt, eller måske bare forskrækkede, og så kunne hun afsløre dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 18:51

Zero ville grine han stod og lod kuglen ramme ham han var en ild dæmon så den skadede ham ikke han kom frem fra sit skjul sorte flammer kom op rundt om hende så hun ikke kunne gå disse flammer var kaos flammer vis man rørte dem ville man blive hårdt skadet som vis man stak sig selv med knive Zero gik langsomt mod hende med et smil "nu skal vi have noget sjov" sagde han nåede hende og med en hurtig bevægelse mod hendes pande for at lamme hendes ildkræfter


Sidst rettet af Zero Ons 5 Maj 2010 - 19:11, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : okay gør jeg så det^^ er det ok? hva så med nu?)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 18:53

//Jeg vil ikke svare på det der, det er poweplay på noget af det højeste, så ville blive glad hvis du ændrede dit svar xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 19:10

//Det er nu stadig poweplay, du giver mig ingen chance for at beskytte mig selv fra dit lille kræft-lamme-trick o_O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 19:23

//Jaa mange tak xD


Det gav et sæt i hendes krop, da flammerne pludselig dukkede op omkring hende. Hun kunne mærke kraftig sort magi fra dem, og valgte så derfor ikke at udsætte sig selv for fare, ved at røre dem. Chatille vendte sig imod ham, da hun hørte ham komme gående. Hun kneb øjnene sammen med et faretruende blik imod ham. Han skræmte hende ikke, for hun vidste jo ikke engang hvad race, han var, og hans lille ild-trick overbeviste hende ikke om, at han muligvis var farlig. Hun kunne sgu selv være ligeså farlig som enhver anden, hvis hun ville det! Hun opfattede hurtigt hans bevægelse og fangede hans håndled i sin hånd. Hun vidste ikke, hvad han kunne, men lod alligevel sin hånd blive brændende varm, så den ville brænde hans håndled, som hvis han stak hånden ind i en stor flamme. Hun havde dog en fornemmesle af ild i ham, så hun havde sin tvivl omkring, om hendes ild ville skade ham, men så igen, selv for væsener der selv var af ildens element, ville ild skade dem, måske ikke ligeså meget som andre, men de ville altid kunne mærke det alligevel. "Hvem er du?" spurgte hun roligt, dog med ild i blikket, som var vendt imod hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 20:31

Zero smilede "mit navn er Zero" sagde han roligt og smilte til hende som om han var venlig og i hans venlige form kunne man ikk tro han var farlig flammerne forsvandt "ville bare møde dig og da du skød efter mig troede jeg du ville løbe det var den eneste grund til flammerne" han var virkelig god til at lyve så ingen kunne se han løj han smilte venligt "jeg er en ild og kaos Dæmon"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 20:37

Chatille troede ikke det mindste på ham. Nok lød han troværdig, men hun kunne mærke et mørke i ham, og hans ord tidligere havde ikke haft det mindste venlige i sig. At de 'skulle have noget sjov' hørte ikke til den historie, han prøvede at prakke på hende. Hun holdt stadig fast i hans håndled, men ikke ligeså hårdt, og hendes hånd brændte heller ikke længere. "Jeg er Chatille, ilddæmon. Hvorfor følger du efter mig?" spurgte hun mistænkeligt, men stadig forholdt hun sig helt rolig. Hendes blik var spydigt og borede sig ind i hans øjne. Han skulle ikke prøve på noget, det ville hun ikke finde sig i. Hun ville være godt på vagt for ham, ikke lade ham gå bag hende, hvis de endte med at følges igennem spejlhuset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:07

han smilede "undskyld det var ikk meningen det skulle lyde hårdt" sagde han "da jeg mente at have det sjovt mente jeg faktisk at have det sjovt hehe" han smilte "jeg er sådan et slags legebarn heh jeg har aldrig prøvet at være i tivoli eller andre forlystelsesparker" sagde han og så på hende "undskyld jeg kommer fra Danmark et lille land der har vi en forlystelsesparke som hedder tivoli"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:12

Chatille kneb endnu en gang øjnene sammen. Hun valgte at give ham en chance, for at bevise, at han ingen dårlige hensigter havde. Hun slap hans hånd roligt. "Vil du med og se os lidt omkring?" spurgte hun med et hævet øjenbryn og fik igen en lille flammende kugle frem i sin hånd, så stedet blev oplyst. Hun kiggede ind i det nærmeste hele spejl, hvor hun kunne se dem begge. Hun rettede en gang på sin kjole, trak ned i den, så hendes bryst blev blottet en smule, da udskæring blev trukket lidt ned og gjort dybere. Hun sendte ham et 'skal vi?' blik og begyndte så at gå, men hun havde hele tiden blikket på ham ud ad øjenkrogen, sørgede for at kunne se ham hele tiden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:21

han gik hen ved siden af hende med et smil men kunne ikk lade vær med at tænde lidt på hende men prøvede at holde det skjult mens han gik "undskyld men jeg tænder lidt på dig fordi du er så forbandet sexet" sagde han lidt flovt og gik lidt hurtigere for at komme lidt foran hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:28

Chatille grinede en gang imens et smil bredtes om hendes læber. Hendes hofter svingede fra side til side når hun gik, det kunne virke forførende for nogen, ham her åbenbart. "Det må jeg indrømme, at jeg er vant til, så jeg tager det ikke så tungt" sagde hun og kiggede på ham. Det var ikke for at virke selvglad eller noget, hun fortalte jo bare sandheden. "Jeg arbejder nemlig som stripper" tilføjede hun, så hun ikke bare virkede som en forfængelig snob, men så han lige kunne se, at det måtte være derfor. "Men nu ikke blive for glad i buksen, du skal ikke prøve på noget med mig, det får du ikke lov til" sagde hun og hævede et lettere advarende øjenbryn mod ham, ikke som en trussel, mere som en påmindelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:34

han gik hen til hende "okay hvad med et privat show" spurte han og smilte mens han agede hende på ryggen "du er virkelig sexet og ville virkelig gerne ha dig men skal nok la vær" sagde han og fjernede hånden fra hendes ryg og gik videre med hænderne i lommerne mens det bullede lidt på hans bukser "din sex infiserede nar" sagde han til sin egen p** for at lave lidt sjov med situationen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:39

Chatille kiggede på ham fra øjenkrogen. Hun stolede stadig ikke helt på ham, viste ingen tegn på det. "Jeg tvivler på at du har råd til det" sagde hun drillende, imens hun betragtede ham. Han så ikke særlig gammel ud, højst 19, og i sådan en alder var det jo ikke alle, der for eksempel havde arbejde, og hvor mange penge havde man da så? Næppe nok til at spendere flere hundrede på at se en kvinde smide tøjet. "Hvis din lille ven har et problem med lyster, så må du jo selv tilfredstille ham" foreslog hun og smilede sigende til ham. Hun stoppede pludselig op, da der på en måde gik to gange til hver sin side, begge forret med spejle. "Hvad vej?" spurgte hun, og lyste et par gange hver vej med flammen i hendes hånd. Stedet virkede så stort, men det havde set så småt ud udefra. Måske der var noget magi over det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:42

han smilte "den vej" sagde han og pegede mod venstre han kendte allerede stedet ud og ind "vis vi skal have det sjovt for længere inde er der nogle underlige spejle" han vente sig mod den anden vej "den vej vis vi skal ud af labyrinten" sagde han og lagde hånden i lommen "jeg har nu levet i over 12000 år så jeg har masser af penge" sagde han og fandt sin pung frem og åbnede den "hmm her ligger der knap 1000 dollar" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:46

Chatille lyste en ekstra gang til venstre før, hun begyndte at gå igen. "Det er altid godt med noget sjov, det får jeg ikke så tit" sagde hun med et smil. Hendes hæle gav genlyd ned langs med labyrinten af glas, hver gang hun tog et skridt. Et overrasket blik blev pludselig vendt imod ham. "Jeg har aldrig mødt en, der var så gammel før. Det kan ikke ses på dig" sagde hun lettere undrende. Hun smålo en gang. "Ser man det, så skulle du jo gerne have råd" smilede hun og blinkede en gang til ham. Hun var begyndt at glemme det dårlige førstehåndsindtryk han havde givet hende, og tænkte mere på de samtaler, de nu havde gang i, og hvor mon deres skridt ville tage dem med hen. Han opførte sig jo slet ikke fjentligt længere, så hvorfor skulle hun gå og tænke på, hvad han havde eller ikke havde gjort tidligere?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:53

han så på hende med et smil "hvad med at smutte hjem til dig bagefter så skal du nok få pengene jeg har bare så længe gerne ville have et privat show men aldrig turde sie det" sagde han og fulgte efter hende han gik stille ved siden af hende og puttede sin pung i lommen "og måske kunne det udvikle sig til noget mere selvtillid" sagde han som om han intet selvtillid havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:58

"Jeg bor faktisk ingen steder for tiden, jeg overnatter på stripbaren de aftener, jeg har arbejde, og når jeg får lov, ellers så betaler jeg mig til værelser forskellige steder. Har ikke tjent nok til egen lejlighed" sagde hun med et skævt smil til ham. Hun kiggede nu undrende på ham i nogen tid. "Og du mener at man får mere selvtillid af at se en kvinde danse rundt i undertøj?" spurgte hun undrende og rystede en gang på hovedet. "Du kunne sikkert få lov at danse en aften i stripbaren for kvinder, så vil du have 100 skrigende tøser omkring dig, alle der bare vil se dig smide tøjet, halvdelen af dem som har lyst til en tur i høet med dig bagefter" smålo hun og stoppede nu igen, da de var nået til et større rum, hvor alle spejlene havde forskellige former og bølgede på underlige måde. "Jeg har aldrig været sådan et sted før" sagde hun med ansigtet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:04

han smilte og så rundt "heller ikk mig" sagde han "og ja du har sikkert ret men vil stadig gerne se dig strippe" han så rundt og smilte "hvad med lige her" spurte han "nej det vil du nok ikk" sagde han og gik rundt ved spejlene med et stort smil "men vis ikk så kan vi jo gå hjem til mig" sagde han "nej det er nok heller ikk en god idé men du må gerne bo der sammen med mig på en betingelse" han så på hende "gratis strip show som husleje"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:09

Chatille lavede en lille bevægelse med hånden, så fem ildkugler spredte sig rundt i rummet og hængte sig ved loftet, så de kunne se noget, uden at hun skulle gå og holde lyset i sin hånd. Hun vendte sig om imod ham og lagde armene på kryds under brystet, så hendes barm blev trykket en smule op, og hendes kavalergang blev mere tydelig. "Du virker ellers som noget af en lille charmetrold, får du ikke tit besøg af veninder? De ville sikkert ikke synes om, at du havde en stripper boende" sagde hun og blinkede drillende til ham. "Forresten, så ville du næppe behøve noget stripshow, jeg har det med at gå nøgen rundt, der hvor jeg bor, specielt når jeg lige har været i bad" fortalte hun og kiggede en gang rundt på de forskellige spejle. Hun gik hen foran et, der var en smule bulet på midten på en måde, og når hun så sig selv i det, var hun blevet en del højere og hendes talje var skrumpet til tre centimeter. Hun hævede et øjenbryn af sig selv og grinede så lidt. Hun poserede lidt foran det, satte en hånd på hoften og en anden i håret, struttede så med numsen og lavede kyssemund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:12

han grinte med mens han stod ved siden af hende og så på spejlet "så er det en aftale at du bor hos mig" sagde han roligt og smilte "men jeg bor nu kun et lille sølle forladt lagder bygning" sagde han trist "og piger tar jeg med på hoteller" han smilte mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:16

Chatille vendte sig om imod ham. "Jeg kan tage med dig hjem og kigge på det, men jeg indgår ingen aftaler før jeg har set stedet" sagde hun med et nik. Hun kiggede tilbage på spejlet, kiggede på de to sorte, vingeformede mærker der sad ved hendes skulderblade. Det var noget tid siden, hun havde fløjet, kom hun i tanke om. Hun smilede skævt til sit eget misformede spejlbillede og vendte så bliket tilbage mod ham. "Ja du har jo penge til det. Hvorfor køber du dig ikke et bedre sted, hvis du ikke kan lide dit hjem?" spurgte hun undrende, og gik videre til det næste spejl. Dette gjorde hende lille og fed, så hun stod kun foran det i meget kort tid, før hun fortsatte til det næste. "Det er nogle mærkelige ting, menneskene finder på" sagde hun imens hun kiggede sig ind i spejlet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:22

han grinte "når ja det havde jeg glemt" sagde han og fulgte efter hende "det skal jeg osse snart hmm ved ikk præcist hvor men vis du vil kan jeg sagtens finde en lejlighed med 2 soveværelser" sagde han "og jeg har osse penge nok til et privat strip show vil du ikk nok" spurte han bedende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:26

Chatille grinede og vendte front mod ham. "Betyder det virkelig så meget for ham?" spurgte hun med et hævet øjenbryn og et smil på læben. "Så må du finde et sted, vi kan gøre det, for det her er ikke særlig godt, der er jo ikke noget sted, du kan sidde og nyde det" sagde hun og grinede lidt. Hun gik forførende frem imod ham og lod hænderne glide omkring hans nakke. Hendes lune fingre gled blidt ned langs med hans nakke og lagde sig ved hans skulderblade. Med albuerne trykkede hun brysterne en smule sammen, før hun trykkede dem ind imod hans bryst. Hun lod et par fingre lege med spidserne af hans hår, med hendes nu blide blik vendt imod hans øjne. "Så vil jeg gerne gøre det for dig, og hvis du er en god tilskuer, kan du endda måske få en smule rabat" tilbød hun og smilede sødt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum