Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Watch Me Come Undone... - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Watch Me Come Undone... - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Watch Me Come Undone... - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Watch Me Come Undone... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Watch Me Come Undone... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Watch Me Come Undone... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Watch Me Come Undone... - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Watch Me Come Undone... - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Watch Me Come Undone... - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Watch Me Come Undone... - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Watch Me Come Undone...

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Watch Me Come Undone... - Page 2 Empty Sv: Watch Me Come Undone...

Indlæg af Matic Lør 25 Aug 2012 - 23:55

''Det er sgu godt at høre... Hvad så kan du finde på at lokke en pige med i seng ved at sige at du gerne vil være hendes kæreste?''

Han ville egentligt gerne vide om han var den eneste der var meget ærlig omkring hvorfor han gjorde som han gjorde. Om han var den eneste der godt kunne lide at sige tingene ligeud til dem.

''Jeg har nu kun mødt en enkelt stripper der var nok til min standard... Hun var dog så også helt klart nok til min standard... Så du kender hende nok... Grace?''

Han smilede stille, og forventede jo egentligt at han kendte Grace, fordi hvis han havde arbejdet der måtte han vel næsten også have forsøgt sig med at rive hende med i seng, eller parken på en bænk mens andre gik forbi...

''Ja åbentbart... Forstår heller ikke helt hvad det er Madison ser i ham? Nu har du mødt dem begge... Kan du forstå det?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1131

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 0:05

Dean rystede på hovedet: "Nej jeg lover aldrig noget" sagde han: "Så unfair er jeg heller ikke, men jeg kan da godt bruge billige komplimenter der måske overdrives en smule" smilede han let, men han havde faktisk aldrig lovet nogen kærlighed eller andet, men det betød jo ikke at pigen ikke havde troet han ville blive de næste 10 dage og starte et fohold, men han havde aldrig nogensinde lovet dem det eller antydet det: "Hvad med dig, Matic?" sagde Dean med et lille smil.

Dean nikkede da han nævnte Grace:"Check..." sagde han bare med et flabet smil og tog endnu en tår af sin vand: "Sød pige" sagde han bare og kiggede imod Matic med et flabet grin: "Grace, Sally, Kida & Ann-Helen, alle fine stripperpiger med gode tricks i ærmet" sagde Dean med et lille smil go vidste ikke om Matic kendte dem. Han kendte ikke selv Grace særligt godt, faktisk var hun den ha kendte mindst, han havde haft mest at gøre med Sally og Kida.

"Måske" sagde Dean og trak på skuldrende: "Måske hun bare er træt af det vilde liv og vil finde et seriøst menneske" sagde Dean og rystede på hovedet: "Præcist som Kajika" sagde Dean og kiggede over imod Matic: "En der ikke knalde byens piger.." sagde han og sukkede kort, det var helt sikkert det pigerne vel blev trætte af på et eller andet tidspunkt.

Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 661

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 0:22

''Endnu en ting jeg er glad for at høre... Og overdrivelse er vel også okay, så længe man ikke direkte lyver... Jeg er nok typen der nærmere direkte siger 'ingen forhold' overdriver selv jsældent komplimenter, men gentager gerne de sande... Jeg kan endda sagtens finde på direkte sige at jeg bare er ude efter et one-nightstand...''

Han smilede stille, og kunne egetnligt godt forstå det Dean mente med at hun ville have en seriøs fyr. Han hadede dog det også lidt fordi det betød at Madison ikke stolede på at Matic kunne være tro...

''Altså hun er jo lige kommet ind i det liv... Hun bliver hurtigt træt af noget så.''

Han grinede lidt...

''Men Dean... Jeg vil nu gå så langt som til at sige at de fleste der gør som os... Finder en ny pige konstant, og specielt som dig, i perioder, gør det fordi vi manglere kærlighed... mangler følelsen af at nogen holder af os?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 0:28

"Det kan jeg skam også godt, især hvis jeg fornemmer trunten er samme type som mig" sagde Dean og smilede, sådan en pige som Kida havde han da bare sagt til at han ønskede at knalde også havde hun jo sagt at det passede hende fint, også var den historie ikke længere: "Well jeg leger ikke med folks følelser, det gider jeg ikke... Det giver alligevel bagslag" sagde han og nikkede let.

Dean lyttede til de pludseligt kloge ord Matic kom med og kunne mærke hvordan han lige skulle vende dem inde i hovedet på sig selv: "I nogle tilfælde er det nok sandt, og i andre tilfælde finder jeg det som mangel på andet at lave" sagde han og smilede let: "Egentligt ville jeg bare gerne have at tingene med Kajika fungerede, men det er som om at jo længere tid der går jo mere umuligt kan jeg bare se det er" sagde Dean stille, ham og Kajika var bare ikke gode for hinanden, også selvom det var svært at acceptere: "Men har du prøvet at snakke med hende, og være ærlig?" sagde Dean stille og kiggede over imod Matic: "Og ville du ovehovedet kunne være tro imod nogen?" sagde Dean.
Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 0:35

''Ja se så er det jo nemt nok... Sådan en type er Grace ihvertfald... Du skulle give hende et skud... Hun er ihvertfald en tur i 'høet' værd.''

Han grinede stille og lyttede så ellers bare til det han sagde. Han kunne godt lide at de både han det totalt sueriøst men også meget seriøst på samme tid... han forstod ikke helt hvad det var, men dean var behageligt selskab.

''Kæmp dog for hende mand! Vis hende at du er klar til at gøre hvad som helst for hende! Red hende fra et eller andet! Du må fandme ikke bare give op på hende!''

Han havde jo en svag fornemmelse af at Madison havde følt at han ikke ville kæmpe for hende, fordi han havde snakket med Noah om at springe i kanen med Madison.

''Ja jeg har talt med hende... hun spurgte så om hvad jeg ville gøre hvis hun valgte en fyr... Så svarede jeg at jeg ville flytte og hun gik så i totalt baglås over det...''

Han kiggede på hende...

''Og så begyndte hun på den sædvanlige om at de ikke kan vælge...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 0:40

Dean grinede let: "Det kunne da være jeg skulle overveje det" sagde Dean med et smil: "Og hey vil du have et tip, så find Kida, hun holder ofte til i Parken, hun er altså også lidt en noget for sig" sagde Dean og smilede let, Kida kunne uden tvivl nogle tricks som Dean havde være glad for at opleve, og han opsøgte hende da også stadig fra tid til anden.

"Siger du" sagde Dean bare og grinede let imens han dog rystede på hovedet: "Men prøv at høre her, jeg har været en idiot og selvom hun har tilgivet mig så har jeg ikke tilgivet mig selv... og det er nok der problemet ligger" sagde Dean bare: "Men jeg håber da at jeg en dag er klar til at opsøge hende, og helst ikke om alt for længe, selvom jeg er bange for at hun vil vælge... Trey.. Frem for mig" sagde Dean og mærkede hvordan ordet Trey nærmest gav genlyd i hans hoved, hvor han dog hadede det mennesker, eller, den vampyr, mere end noget eller nogen anden.

"Ja så er der jo ikke så meget at gøre" sagde Dean og trak let på skuldrende: "Det er jeg sgu' ked af" sagde han bare og kunne godt forstå at det ramte Matic: "Lad os nu bare håbe hun snart finder Noah lige så kedelig som resten af verden" grinede Dean let.

Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 0:52

Han smilede bare... det var som om de bare sad og gav hinanden gode råd om hvem de skulle tage og finde for at få sex. Han kunne ikke lade være med kort at tænke på Aubrei... Men der blev han ramt en følelse der mindede lidt om den han havde følt for Madison og han blev forvirret... Han stivnede bare og kiggede lidt frem for sig... Gjorde han det nu igen? Var han virkelig så dum? Han rystede hovedet og kiggede på Dean...

''HEy, hvis du kan indse at du mangler at tilgive dig selv og gerne vil... Så har du jo sådan set allerede gjort det... Dit problem er ikke at du ikke vil tilgive dig selv, men mere det at du ikke vile indse at du allerede har tilgivet dig selv...''

Han smilede bare til ham...

''Nej... Men jeg forstår bare ikke... Hvis hun bedre kan lide Noah, hvorfor vil hun så ikke have at jeg flytter?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 11:46

Dean grinede let og rystede på hovedet af Matic's ord, han hev ud efter sin cigerat pakke og tændte en smøg som han placerede imellem sine læber:"Ryger du?" sagde han og holde pakken frem imod Matic som en hentydning til han kunne tage en hvis han ville.

Han kiggede kort ned i jorden imens han sugede røget ned i sine lunger og pustede den langsomt ud i retningen væk fra Matic:"Vil du låne et par vinger?" sagde Dean med et lille smil:"Du ville sgu' være en bedre engel end mig med de ord der" sagde Dean og smilede kort, han vidste godt han var en dårlig engel, han havde ingen visdoms ord i ærmet.

"Måske hun kan lide jer begge ?" sagde han og kiggede op på hende: "Det er svært at stå imellem to personer, tro mig..." sagde han: "Og piger har af og til de mest undelige idéer... En af mine Kajika's uvenskaber kom af at jeg ikke ville aflive at snakke og hjælpe en gammel flirt... jeg holder stadig af hende, Amy hedder hun... Men det er Kajika jeg elsker, men det kunne hun ikke forstå" sagde Dean blot og rystede på hovedet.
Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 11:51

''Nej heller ikke det gør jeg i... Hverken tobak, stoffer eller alkohol er noget jeg bruger min tid på.''

Han grinede lidt. han måtte nok lyde som den mest kedelige person på hele jorden. Det måtte fandme være en underlig oplevelse, at en vampyr og engel sidder og snakker og vampyren gør intet der er skidt og engelen gør fandme det hele...

''Tro mig... Hvis du havde haft 450 år og lidt mere at tænke over tingene i, så ville du sgu også kunne komme med sære bemærkninger som dem der...''

Han grinede lidt og lyttede til det han sagde...

''Sikkert... Men ved du hvad? Fuck hende! Jeg har alligevel ikke brug for et forhold til hende! Så længe hun gider sex, give blod, lade mig bor hos hende, og være min ven så er der vel ikke brug for mere!''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 12:01

Dean smilede let, så gammel var han trods alt ikke, så det var nok en af grundene til at han ikke havde så fantastisk mange kloge visdomsord:"Well... Det lyder også fornuftigt... Det leder alligevel kun ud i problemer" sagde Dean og sukkede, han ville også gerne droppe det hele, men han endte altid i fælden: "Det er nemt nok at holde sig væk når det hele går godt, men når tingene så går af lort, så er det den nemmeste flugt" sagde han og kiggede over på Matic med et let skyldigt blik.

"Så er det jo løst" sagde Dean selvom han godt kunne høre på Matic at han måske sagde ordene anderledes end han måske følte dem: "Jeg har heller aldrig haft et fast forhold til Kajika" sagde han og rystede på hovedet: "Jeg tror ikke jeg stoler nok på mig selv til det..." sagde Dean, han havde aldrig rigtigt været sammen med nogle når ham og Kajika havde det godt sammen, og heller ikke haft lyst til det, men når han ikke havde et forhold var der jo heller ikke noget han kunne bryde,
Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 12:09

''Det gør det nok, men det er lige så meget fordi det ikke har nogen effekt på min døde krop, medmindre jeg indtager det gennem blod eller ihvertfald sammen med blod.''

Han smilede stille. Han kendte nogle vmapyrer der gik rundt og drak af folk de vidste tog stoffer, og endda nogle der havde dyr i kælderen, eller mennesker og så gav de dem stoffer eller alkohol og drak så deres blod... Klamt og uværdigt...

''Ja det er det... Så må jeg bare håbe at hun ikke for det hevet frem igen... altså problemet.''

Han smilede stille og lyttede til det med Kajika...

''Stoler du på hende?''

Han spurgte ganske stille...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 12:19

Dean nikkede: "Well sådan burde jeg sgu' også være" sagde Dean og grinede let og huskede også hvordan at Kajika havde tilbudt at forvandle ham til vampyr, men han kunne bare ikke fås ig selv til det af så mange forskellige grunde, han havde egentligt ikke enklar gund, der var bare noget i ham der sagde det var forkert, om det var Gud der stadig havde en lille snor i ham eller det rent faktisk var ham selv de følte det sådan vidste han ikke, men tanken om at han skulle være vampyr føltes bare ikke rigtigt.

"Well... Så må du jo tage tingene til den tid, og uden en fast kæreste kan du jo nyde de mange andre kvinder her i byen" sagde Dean med et let kækt smil og prøvede vel egentligt at få Matic til at se det på den postive side. Han var glad for de talte her imens at dean var ædru og sober, for en fuld Dean var sjældent så rar som ha nok var på bunden.

"Det tror jeg" sagde han og kiggede på hende: "Så længe hendes skaber ikke er i byen så gør jeg vel..." sagde han og trak let på smilebåndet.
Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 12:28

''Altså jeg vil skyde på at du sagtens kan finde vampyrer nok der er villig til at drikke dig tør og skabe dig om til en vampyr... Men vær lige sikker på de vil så du ikke dør!''

Han grinede og han sagde det useriøst da han ikke mente det. Han var selv blevet vampyr imod hans vilje og det havde faktisk ikke været super sjovt... Men han var da endelig sluppet fra slaveriet nu...

''Hvis hun stoler på dig... Hvorfor stoler du så ikke på hende og at det hun mener er det rigtige? Hey nu har jeg sat her med dig, og du elsker hende, og kan virkelig godt lide hende, du skal sgu kæmpe for hende, og hvis du er nervøs for ikke at kunne holde dig fra kvinder så tag dig sammen og vis du kan!''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 12:49

Dean rystede på hovedet. "Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror bare ikke jeg dur som vampyr, selvom jeg er en fandens dårlig engel, så kan jeg bedre affinde mig med det, hvis du forstår?" sagde Dean og slukkede stille sin smøg i græsset og lænede sig let op af træet imens han kiggede over imod Matic: "Også er de vinger et godt score trick" drillede Dean.

"Ja men nu er det jo sådan at jeg ikke har snakket med hende i 4mdr... Jeg er nedern, har ikke tilgivet mig selv og er dårligt selskab, det er bare et fact. Desuden ligger hun sikkert og sutter den af på min største fjende lige nu, så må alle mulige måder er det nok bare ikke helt meant to be vel?" sagde Dean en smule flabet og kiggede over imod Matic.

"Så er dine odds da bedre, du har kun en nedern engel at besejre" sagde Dean.
Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 13:02

''Jeg vil lidt kunne forestille mig at det er det faktum at du nok ikke ville kunne bryde dig om at skulle drikke blod fra andre væsner? Det ville ihvertfald ikke overraske mig hvis det var noget du ikke har den store lyst til... Jeg hader det nogle gange...''

Han smilede stille til ham...

''Okay Dean nu lytter du her! Du er hyggeligt selskab... Kajika har tilgivet dig, så du skal det samme om ikke andet så af respekt for hende... Du er ikke nedern... Så nu draver du afsted og finder hende, hvis hun ligger og sutter den af på ham din fjende... Så kapper du bare pikken af ham! Så skal du nok se, så er han lige pludslig ikke så interessant mere!''

Det sidste sagde han ret flabet, men egentligt mente han det.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 13:08

"Tjah" sagde Dean og nikkede, han ville ikke være glad for tænderne, ikke med mindre de sad i munden på en smuk kvinde og landede i hans hud.

Dean grinede af Matic's teori og rystede let opgivende på hovedet: "Se det lyder jo alt sammen meget godt, men som du nok selv har opdaget så er tingene ikke så simple når det er en selv" sagde han og løftede let øjnbrynene som en lille hentydning til Matic selv og Madison som han jo tydeligt havde et crush på.

"Så for nu, indtil jeg er klar så drikker jeg og knalder nogle lækre tøser... Også må jeg jo se hvad jeg gør når jeg bliver træt af det" sagde han med et lille smil, det var ofte sådan hans liv fungerede, men han tænkte at på Kajka hver dag, også selvom han prøvede at lave være: "Men nu ikke den triste stemning... Natten er ung!" smilede Dean let.
Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 13:14

Han kiggede lidt på ham, for ham var der faktisk ikke de store problemer fordi han vidste det bare handlede om at sætte sig nogle mål, og så gå efter dem, nogle gange skulle man bare starte i de små...

''Dean... Hvis du blive ved sådan har jeg på fornemmelsen du aldrig tilgiver dig selv... Så må man høre hvad det er du har gjort galt?''

Han kiggede stille på ham, og ville helst ikke virke som en der stalkede ham totalt og havde planer om at forfølge ham og alt muligt sært, så smilede også stille og venligt...

''Fordi hvis du vil vinde hende tilbage, så må du til at ændre dig... Du må lave nogle mål, og så arbejde dig frem ad... Bevis for hende at du kan ændre dig til det hun har brug for... Og hey du er en engel... Hun kan jo næsten ikke andet end elske dig!''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 13:24

Dean kiggede på Matic med let søvnige øje: "Har du været psykolog i dit tidligere liv eller sådan noget?" sagde Dean en smule flabet til alle hans spørgsmål: "Problemet er jo også at hun også er en sjæl så kan jo ikke helt bare tvinge hende til at hade Trey, for det er jo ikke ligefrem fordi han holder hende fanget".

Han kiggede på Matic og kiggede kort ned i jorden da han spurgte hvad han havde gjort de var så galt: "Udover bare at være et røvhul der er lidt for sjælden sober" sagde Dean og kunne mærke hvordan han næsten bed sig selv i tungen imens han kiggede ud i mørket og derved udgik Matic's blik. Han tog sin vandflaske om i hænderne og åbnede den og satte den halvvejs op til sin mund: "Så voldtog jeg hende også..." sagde han og tog en slurk af sin vand som prøvede han at skylle ordene væk: "Ligesom jeg havde gjort med 3 andre" sagde han og kiggede ned i jorden imens han kørte en hånd igennem sit hår, han var ikke stolt af det, men han havde indset han ikke kunne løbe fra sine gerninger.

Han kiggede over på Matic og afventede hans reaktion med bange anelser.
Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 13:33

''Niks... Men som sagt 450 år giver altså sin mængde visdom...''

Han smilede stille til ham. Han ville virkelig gerne have at han fik fixet det forhold, og hvis det betød at Matic en gang om ugen eller oftere skulle bonke Dean i hovedet ville han faktisk gerne gøre det for ham...

''Så du voldtog hende? Hey du kan ikke lide det, og forestiller mig at det var grundet stoffer?''

Han kiggede på ham...

''er det så ikke bare endnu en grund til at vinde hende tilbage? Så du får det godt med dig selv og kan smide stofferne fra dig? Droppe dem helt fordi du ikke ahr brug for dem... Og hvordan har hun det med dem?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 13:38

Dean nikkede da Matic snakkede om stofferne: "Yup... All 4 of them..." sagde han stille og tog endnu en tår af sin efterhånden tomme vandfalske: "Det er ikke altid jeg helt kan styre det" sagde han og kiggede over på Matic med et stille blik.

"Hun er vel sådan... Halvt ligeglad... " sagde han: "Hun har selv prøvet det en gang... Men som du selv siger virker det ikke særligt godt på vampyre" sagde han og sukkede let: "Også tror jeg bare hun bliver en smule bange for mig, men det kan man jo ikke helt bebejde hende for" sagde han og sukkede, han vidste godt han var et røvhul: "Men altså, du kan ikke give stofferne skylden for alt, det er for nemt" indrømmede han selv.

"Og hvorfor snakker vi så meget om mig? Du har da også en du gerne vil ud og vise nogle ting?" sagde han og smilede flabet til Matic.
Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 13:42

''Der vil jeg sige det er stoffernes skyld... Men du er skyld i at stofferne er blevet taget, så derved er det også din skyld... Så helt ærligt drop dog stofferne! Hvis du har brug for det kan jeg godt lege englen på din skulder...''

Han grinede lidt over det... Den her samtale blev mere og mere sær. En vampyr der tilbød sig at lege engel og den gode samvittighed for en engel... NU måtte han tage at styre sig...

''Hvis du vil vide hvorfor.... Fordi jeg har tænkt tingene igennem... MEns jeg har sat her og snakket med dig, gik der noget op for mig... For det første gider jeg ikke kæmpe for hende, da jeg ikke engang er sikker på hun kan være tro... Og for det andet har jeg opdaget at mine følelser faktisk ikke er rettet imod hende...''

Han smilede bare vel tilpas.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 13:54

"Tro mig jeg har prøvet" sagde Dean og kiggede over på Matic: "Men hvis du selv havde prøvet det ville du vide hvad jeg snakkede om, man har bare brug for det" sagde han: "Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre af mig selv" sagde Dean og kiggede på Matic og smilede let over at han tilbød at være hans samvittighed.

"Hvad er de så rettet imod?" sagde Dean nysgerrigt, han var da glad for at Matic havde fået et eller andet ud af deres samtale også selvom Dean nok var en smule forvirret: "Men hvad mener du så jeg skal gøre helt præcist?" sagde han: "Hvis jeg viser mig nede ved Trey så slår han mig ihjel... Igen" sagde Dean: "Og jeg er ikke sikker på Kajika vil snakke med mig" sagde han og kiggede på Matic: "Og slet ikke når hun ved je har været tilbage på jorden i 2mdr uden at opsøg hende" sagde han med et mindre suk.
Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 14:00

''Du taler til en vampyr... Jeg er sgu da afhængig af blod, mindst lige som du er afhængig af stofferne... Så jo jeg ved hvad du taler om...''

Han grinede lidt og lyttede bare stille til ham. Han havde følelser for en pige det var bare en anden end madison en han havde mødt for længe tid siden en han havde et tforhold til...

''En anden pige... En dæmon ved navn Aubrei... En barndomsveninde... Tidligere vampyr men er nu blevet ilddæmon.''

Han grinede og smilede stille til ham...

''Så find hende et sted hvor trey ikke er... Bevis for hende at du er bedre for hende end han er... For helt ærligt du er en engel... Bare det giver lidt point når hun er vampyr... Og tror du hun bliver gladere hvis du viser dig endnu senere så? Jo før du viser dig jo bedre er din chance!''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dean Søn 26 Aug 2012 - 14:40

Dean smilede let: "Og hvis jeg fortalte dig at du skulle holde op med at drikke blod?" sagde Dean og håbede at Matic ville forstå hvad det var at han bad ham om, for det var ikke helt så simpelt som det måske lød.

"Så nu er din plan at finde en hvid hest og ride hen til hende og erklære din kærlighed?" sagde Dean en smule drillende: "Og ja jeg skal nok få fundet hende, men ... ja... det er bare svært"sagde han: "For jeg ved hun er vred på mig og egentligt er jeg jo også vred på hende... Men det værste er jo at vi elsker hinanden alligevel" sagde han med et lille opgivende suk, det var jo simpelthen så besværligt det hele: "Det værste er jo også at med hende handler det ikke engang kun om sex, det handler bare om hende" sagde Dean.
Dean
Dean

Indlæg af Matic Søn 26 Aug 2012 - 14:47

''Der er bare lige en forskel der Dean... Jeg drikker ikke blod fordi jeg får det bedre med mig selv, men fordi det er livsnødvendigt... jeg har engang drukket når jeg havde lyst men det stoppede jeg med så nu drikekr jeg kun for at leve...''

Han smilede stille til ham, så han kendte det godt, og han vidste man kunne slippe ud af det igen. Det havde da også taget sin tid at gøre det, men det var til sidst lykkedes ham at gøre det...

''Naah... Nok nærmere at banke på hendes dør, og snakke med hende, indtil jeg lidt bare for det sagt...''

Han sukkede næsten opgivende over ham...

''Helt ærligt... Så bliv dog voksne begge to... Se at selv i er udødelige er livet altså kort, så lev i nuet fokuser på det positive og glem det negative fra fortiden... Move on dude... Find hende kys hende og sig du elsker hende...''

Han smilede stille...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum