Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Matic Søn 2 Sep 2012 - 17:06

''Som tidligere slave? Hvorfor skulle jeg have fået folk til at lave mad for mig? selvom de bliver betalt ville jeg stadig se det som nedværdigene af mig, at sætte dem til den slags...''

Han smilede sagte til hende, og kiggede på hende da hun spiste lidt mere af hendes bøf og han nikkede bare af hendes halve svar, og halve spørgsmål, inden han hurtigt fjernede afstanden mellem dem og lagde en arm om hende, hvor han tog hende blidt på røven, mens han med den anden hånd stille og blidt greb hendes nakke og baghoved og plantede et lidenskabelig og dybt kys på hendes læber...

Han slap ikke kysset, og stod bare og nød det imens han stille lod sin tunge blidt skille hendes læber ad...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Aubrei Søn 2 Sep 2012 - 21:53

“Jeg ville elske at folk kom og lavede mad til mig.. Men når jeg laver det selv, ved jeg at jeg kan li det.. Men det er da meget rart at vide at du ikke bare ville sætte alle andre til det.. “

Aubreiane så smilende på ham, og bed sig ganske kort i læben. Pludselig gik han tættere på hende, og lod armen hvile om hende. Hun grinte ganske svagt da hans hånd hvilede mod hendes røv. Hun mærkede ham trække hende ind mod sig, og lagde langsomt bøffen, hun holdt blidt om ham, og gengælde hans kys intenst. Nød at være sammen med ham.

Da han skilte hendes læber ad, gengælde hun hans kys stadig, begyndte blidt at kærtegne hans tunge med sin egen.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Matic Søn 2 Sep 2012 - 21:57

HAn havde bare lige brug for det dybe og lidenskabelige kys, og gerne på en måde med seksuelle undertoner. Ikke fordi han ville have sex, men en form for bekræftelse af at hun også kunne tænke på det fik han jo alligevel igennem hendes gengældelde og det havde han bare lige brug for. Han skubbede hende hen mod køkken bordet mens han bare holdt det lidenskabelige kys, og lod sin tung halvvejs vikle sig om hendes...

Hans hånd nussede hende blidt i nakken og kærtegnede hende bare blidt, mens den anden hånd ved hendes røv stille nussede og kærtegnede hendes røv og hendes baglår med meget blide og bløde bevægelser

''JEg elsker dig virkelig Aubrei... Og jeg vil gerne lave dig mad...''

Han slap lige kysset kort for at sige det med genoptog det så hurtigt igen.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Aubrei Søn 2 Sep 2012 - 22:47

Aubreiane lod langsomt den ene hånd hvile mod hans brystkasse, og nød at mærke hans lyst til hende. Hun lod let den anden hånd stryge gennem hans hår. Og lod ham villigt skubbe sig op imod køkkenbordet. Havde ikke noget imod at han gjorde det. Det var noget andet nu. Nu havde hun faktisk lyst. Og det havde hun haft siden første gang. Holdt fortsat det lidenskabelige kys han havde startet, og smilte for sig selv mod hans læber.

“Jeg elsker også dig.. Og du må meget gerne lave mad til mig”

Efter den kort sætning, lod hun ham genoptage kysset. og deltog selv gladelig i det. Langsomt strøg hun hans brystkasse, inden hun lod armene hvile om ham.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Matic Søn 2 Sep 2012 - 22:53

Han kunne godt lide følelsen af hendes hånd der hvilede imod hans bryst. Det gav ham en følelse af at hun lige så meget havde lyst hvorfor ikke gøre noget ved det så? Han var jo selv meget glad for den slags, han skulle jo bare være sikker på hun var med på den...

''Tak...''

Han lod sin hånd glide mere ind mellem hendes ben og kærtegnede hende der imens han bare holdt det intense og meget lidenskabelige kys, hvor han nød følelsen af hvordan deres tunger nærmede dansede med hinanden...

''Jeg...''

Han nappede hende blidt i underlæben inden han fortsatte dig...

'...Elsker...''

Han kyssede hende stille og roligt ned af halsen inden han afsluttede den sætning han ahvde startet...

''...Alt ved dig.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Aubrei Man 3 Sep 2012 - 15:25

Aubreiane lod langsomt armene hvile tæt om ham. Nød at han var sammen med hende, at han virkelig gad at være sammen med hende. Selvom hun ikke forstod det. Hun ville aldrig forstå hvorfor han valgte hende, frem for en af de andre han havde været sammen med. Men hun var glad for det.. Glad for at være hans..

“Selv tak..”

Hun smilte ganske svagt mod hans læber, da han begyndte at kærtegne hende der. Lod langsomt hænderne føre hans skjorte af. Lod derefter hænderne føre hans trøje af, og smilte en anelse legende til ham. Kyssede ham kærligt på halsen.

“Jeg…”

Hun grinte svagt da han bed hende i underlæben.

“Elsker..”

Hendes øjne lukkede sig kort, idet han begyndte at kysse hende ned af halsen. Hun elskede den følelse.

“Alt ved dig endnu mere”
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Matic Man 3 Sep 2012 - 15:35

Han holdt bare kysset lod deres læber føre dem sammen og binde dem sammen psykisk gennem fysiske handlinger. Fysiske handlinger han havde gjort med mange kvinder men ikke helt på samme måde som han gjorde med hende nu... Hun var noget specielt og derfor var hans handlinger og berøringer også mere specielle.

''Aubrei... Husk jeg aldrig vil have dig til at gøre noget du ikke vil...''

Han kyssede hende og nød hvordan hun tog hans tøj af ham. Det var altid rart med at man kunne være endnu tættere på hinanden hvilket jo var nemmere når hud kunne mødes med hud...

''Umuligt smukke...''

Han grinede og kærtegnede bare hendes inderlår og underliv meget blidt med hans fingre, mens han langsomt løftede toppen af hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Aubrei Man 3 Sep 2012 - 18:43

Aubreiane så ham kort i øjnene. Kun i et split sekund, for at se om han nød det ligeså meget som hende. Let lod hun hænderne hvile mod hans brystkasse, og nød at han var tæt på hende. Nød at mærke hans hud under fingrene. Det var en dejlig følelse at være sammen med ham. Hun kunne sagtens mærke at han rørte hende på en speciel måde. En måde han ikke gjorde normalt.

“Det ved jeg godt.. Men jeg vil gerne..”

Aubreiane gengælde hans kys blidt, og strøg hånden gennem hans hår. Det var rart at han tænkte på om hun ville, at han ikke bare tog det hele for givet. Ligesom mange andre gjorde. Dog havde hun stadig et spørgsmål hun ville stille ham.. På et tidspunkt..

“Ikk umuligt..”

Langsomt smilte hun til ham, og lod langsomt hænderne glide ned og åbne hans bukser. Lod ham tage sin top af.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Matic Man 3 Sep 2012 - 19:26

Han kyssede hende bare mere intenst og åbnede langsomt hendes shorts da hun sagde de ting hun sagde og selv begyndte at åbne hans bukser. Han smilede stille for sig selv og lod ellers bare hans tunge glide blidt omkring hendes og prikkede lidt til hendes tunge...

Han havde smidt hendes top på bordet ved siden af hende, og kyssede hende blidt ned af halsen og ned over hendes bryst og kyssede hende blidt på maven inden han lod deres ansigt være i højde igen...

''Du giver mig lyst til dig smukke...''

Han bed hende blidt i halsen uden at lave hul, da hun jo havde givet ham lov til at han godt måtte...

''...Både fysisk og psykisk.'

Han lod sin hånd glide ind på indersiden af hendes trusser og kæretegnede hende blidt og kort inden han gjorde det samme bare uden på hendes trusser...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Aubrei Man 3 Sep 2012 - 22:30

Aubreiane fortsatte med at kærtegne hans tunge kærligt og intenst med sin egen. Det hele ved ham fik hende til at slappe af, lige nu var det eneste hun fortrød, at hun ikke havde sagt sine følelser noget før. Langsomt skubbede hun hans bukser ned på gulvet, og derefter hans boxers. Blidt begyndte hun at nusse hans lem.

Da han havde smidt hendes top fra sig, kunne hun mærke hans kys endnu tydeligere. Og det var en skøn følelse. Det kildede faktisk en smule. De grønne øjne fulgte ham langsomt som han kyssede hende ned af maven, inden han så på hende igen.

“Det er godt jeg gør det.. Og i lige måde”

Hun mærkede ham nappe i sin hals, og havde intet imod det. Hun ville faktisk heller ikke have noget imod han forvandlede hende.

“Også psykisk?..”

Et drillende smil hvilede på hendes læber, inden hun sukkede nydende for sig selv, fordi han jo netop nussede hende der.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Matic Man 3 Sep 2012 - 22:40

Han sukkede blidt da hun nussede hans lem... Een følelse han havde savnet i et stykke tid... Han kunne aldrig få for meget af det og når det hende var nydelsen bag det bare tifold... Han kunne ikke lade være med at elske det endnu mere når det var hende der gjorde det ved ham...

''Tark...''

Han lod hendes shorts og trusser lande på gulvet også og løftede hende op at sidde på køkkenbordet, og trådte så selv ud af sine bukser og boxers, og kyssede hende ned af halsen og brystet og ned over maven til han blidt kyssede hende underliv kort... Han kyssede hende så op til halsen igen hvor han gentagene gange nappede hende blidt...

Han lod et par fingre glide op i hende og nusse hende blidt og intenst, mens han bare blev ved med at nappe hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Aubrei Tors 6 Sep 2012 - 19:55

Aubreiane smilte drilsk til ham, og kyssede ham blidt ned af halsen. Nød at være sammen med ham. Være tæt på ham. og det var rart at kunne mærke hvor meget han nød det. Det fik hende virkelig til at føle sig elsket af ham. Selvom han havde sagt at han elskede hende, var det rart at blive bekræftet.

“Selv tark”

Let grinte hun mod hans læber, og lod ham tage sine shorts og trusser af. Mærkede derefter at han løftede hende op på køkkenbordet, hvilket hun ikke strittede det mindste imod. Hans læber mod hendes hud, føltes behageligt.. Som små fjer. Da han nappede hende i halsen, bed hun ham blidt i læben.

Et nydende suk slap fra hendes læber, da hans fingre gled op i hende, hun smilte og så ham let i øjnene.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Matic Tors 6 Sep 2012 - 22:41

Han så hende bare stille i øjnene, mens han stille lod hans fingre lege i hende blidt, og hurtigt. Han lod hastigheden af hans fingres legen stige ganske langsomt. Han elskede at høre hende nyde det han gjorde ved hende, og han blev derfor bare ved med at danse med hans fingre, og stille og roligt føre dem frem og tilbage i hende...

''Aubrei... Du er det bedste der er sket for mig...''

Han kyssede hendes læber blidt, mens han stille fjernede sine fingre og istedet lod sig trænge op i hende, med sit lem. Han nappede hende i underlæben mens han bare begyndte at bevæge sig frem og tilbage i hende ligesom den første gang de havde sex sammen, bare for at hun skulle nyde det...

''Det er ikke for hurtigt jeg går frem?''

Han lagde hans hænder på hendes baghoved og kyssede hende bare intenst mens han stille bevægede sig frem og tilbage...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Aubrei Tirs 11 Sep 2012 - 17:18

Aubreiane så ham intenst i øjnene, og nød virkelig at mærke ham så tæt på sig. Hun nød at han tog hensyn til hende, det var virkelig rart. Det at hans fingre var oppe i hende, fik hende til at stønne ganske svagt mod hans øre, som hun af og til nappede blidt i. det skulle jo ikke gøre ondt på ham.

“Sådan noget skal du kun sige hvis du mener det..”

Da han trængte op i hende, bed hun sig ganske svagt i læben. Det var en dejlig følelse. Et svagt grin slap fra hendes læber, da han bed hende lidt i underlæben. Hun lænede sig op til ham, så deres læber mødtes blidt. Hun håbede virkelig at han nød det ligeså meget som hun gjorde.

“Neij slet ikke.. Så ville jeg sige det”

Da han kyssede hende igen, gengælde hun det ivrigt, og holdt tæt om ham. Hendes negle hvilede ganske svagt mod hans ryg, men hun rev ham ikke.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Matic Tirs 11 Sep 2012 - 17:24

Han mente det han havde sagt af hele hans kolde døde hjerte. Hun var og ville nok altid være det bedste der nogensinde var sket for ham. Han kunne slet ikke forstå hun ville være sammen med ham, men han gad ikke stille spørgsmål ved det da han ikke ville have hun ombestemte sig...

Han bevægede sig bare stille og roligt frem og tilbage, mens han langsomt øgede hastigheden, men gjrode det stadig i et rimeligt roligt tempo, så det stadig mindede om deres første gang...

''Jeg mener det virkeligt søde... Du er det bedste, og jeg elsker deig virkelig...''

Han kyssede hende ivrigt og bed hende blidt i læben, inden han bede hende lidt ned af halsen og så op til hendes øre hvor han blidt viskede...

''Jeg kan faktisk godt lide smerte smukke...

Han nappede hende blidt i øret...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Aubrei Lør 22 Sep 2012 - 11:24

Aubreiane vidste godt at han mente det, han plejede ikke at sige noget, hvis han ikke mente det. Og slet ikke når det var noget der var så nyt for ham. Han havde jo aldrig prøvet det her før, så hun var glad for at han ville dele det med hende, at han virkelig ville have hende.. For i hendes øjne, fortjente han bedre.

Hun nød at han ikke behøvede at blive voldelig eller noget, men at han stadig sørgede for at passe lidt på. Et nydende suk slap fra hendes læber, inden hun lænede sig op og kyssede hans hals og skulder.

“Jeg er glad for du mener det.. Jeg elsker også dig..”

En let skælven gik gennem hende, idet hun holdt tæt om ham, og mærkede hvordan han bed i hende. Det var egentlig meget dejligt. Men hun fik stadig lysten til at bede ham om at fortsætte.

“Jeg vil bare ikke gøre dig ondt”

Hun smilte og bed hende svagt i halsen.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei) - Page 3 Empty Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)

Indlæg af Matic Lør 22 Sep 2012 - 22:03

Det hvem der var heldigst var sikkert noget de kunne snakke om til evig tid... De ville nok altid mene at de selv var den klart heldigste af dem... Han kiggede bare på hende mens han smilede stille og bevægede sig ligesom før og var stadig ret forsigtig med hende, da han bare gerne ville have hun nød det, og så kunne han selv være ligemeget...

''Jeg ved det søde... Og det gør mig bare endnu mere lykkelig... at en skøn kvinde som dig både krop og sind elsker mig...''

Da hun bed ham lidt i halsen strakte han hurtigt halsen og sukkede nydende næsten stønnede, og han bevægede sig lidt hurtigere frem og tilbage i hende, da den nydelse hun skabte blev en smule for meget til at han kunne holde det helt samme rolige tempo...

''Ja søde... Hårdere...''

Han hviskede det meget nydende i hendes øre da han gerne ville have mere og han følte det ikke engang pinligt, som mange nok ville... Han begyndte at bevæge sig lidt roligere igen, mens han løftede hende ned og bevægede sig imod soveværelset...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum