Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Yeah I know this seems weird... (xxx) (aubrei)
Han smilede sagte til hende, og kiggede på hende da hun spiste lidt mere af hendes bøf og han nikkede bare af hendes halve svar, og halve spørgsmål, inden han hurtigt fjernede afstanden mellem dem og lagde en arm om hende, hvor han tog hende blidt på røven, mens han med den anden hånd stille og blidt greb hendes nakke og baghoved og plantede et lidenskabelig og dybt kys på hendes læber...
Han slap ikke kysset, og stod bare og nød det imens han stille lod sin tunge blidt skille hendes læber ad...
Matic- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1131
Aubreiane så smilende på ham, og bed sig ganske kort i læben. Pludselig gik han tættere på hende, og lod armen hvile om hende. Hun grinte ganske svagt da hans hånd hvilede mod hendes røv. Hun mærkede ham trække hende ind mod sig, og lagde langsomt bøffen, hun holdt blidt om ham, og gengælde hans kys intenst. Nød at være sammen med ham.
Da han skilte hendes læber ad, gengælde hun hans kys stadig, begyndte blidt at kærtegne hans tunge med sin egen.
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
Hans hånd nussede hende blidt i nakken og kærtegnede hende bare blidt, mens den anden hånd ved hendes røv stille nussede og kærtegnede hendes røv og hendes baglår med meget blide og bløde bevægelser
''JEg elsker dig virkelig Aubrei... Og jeg vil gerne lave dig mad...''
Han slap lige kysset kort for at sige det med genoptog det så hurtigt igen.
“Jeg elsker også dig.. Og du må meget gerne lave mad til mig”
Efter den kort sætning, lod hun ham genoptage kysset. og deltog selv gladelig i det. Langsomt strøg hun hans brystkasse, inden hun lod armene hvile om ham.
''Tak...''
Han lod sin hånd glide mere ind mellem hendes ben og kærtegnede hende der imens han bare holdt det intense og meget lidenskabelige kys, hvor han nød følelsen af hvordan deres tunger nærmede dansede med hinanden...
''Jeg...''
Han nappede hende blidt i underlæben inden han fortsatte dig...
'...Elsker...''
Han kyssede hende stille og roligt ned af halsen inden han afsluttede den sætning han ahvde startet...
''...Alt ved dig.''
“Selv tak..”
Hun smilte ganske svagt mod hans læber, da han begyndte at kærtegne hende der. Lod langsomt hænderne føre hans skjorte af. Lod derefter hænderne føre hans trøje af, og smilte en anelse legende til ham. Kyssede ham kærligt på halsen.
“Jeg…”
Hun grinte svagt da han bed hende i underlæben.
“Elsker..”
Hendes øjne lukkede sig kort, idet han begyndte at kysse hende ned af halsen. Hun elskede den følelse.
“Alt ved dig endnu mere”
''Aubrei... Husk jeg aldrig vil have dig til at gøre noget du ikke vil...''
Han kyssede hende og nød hvordan hun tog hans tøj af ham. Det var altid rart med at man kunne være endnu tættere på hinanden hvilket jo var nemmere når hud kunne mødes med hud...
''Umuligt smukke...''
Han grinede og kærtegnede bare hendes inderlår og underliv meget blidt med hans fingre, mens han langsomt løftede toppen af hende...
“Det ved jeg godt.. Men jeg vil gerne..”
Aubreiane gengælde hans kys blidt, og strøg hånden gennem hans hår. Det var rart at han tænkte på om hun ville, at han ikke bare tog det hele for givet. Ligesom mange andre gjorde. Dog havde hun stadig et spørgsmål hun ville stille ham.. På et tidspunkt..
“Ikk umuligt..”
Langsomt smilte hun til ham, og lod langsomt hænderne glide ned og åbne hans bukser. Lod ham tage sin top af.
Han havde smidt hendes top på bordet ved siden af hende, og kyssede hende blidt ned af halsen og ned over hendes bryst og kyssede hende blidt på maven inden han lod deres ansigt være i højde igen...
''Du giver mig lyst til dig smukke...''
Han bed hende blidt i halsen uden at lave hul, da hun jo havde givet ham lov til at han godt måtte...
''...Både fysisk og psykisk.'
Han lod sin hånd glide ind på indersiden af hendes trusser og kæretegnede hende blidt og kort inden han gjorde det samme bare uden på hendes trusser...
Da han havde smidt hendes top fra sig, kunne hun mærke hans kys endnu tydeligere. Og det var en skøn følelse. Det kildede faktisk en smule. De grønne øjne fulgte ham langsomt som han kyssede hende ned af maven, inden han så på hende igen.
“Det er godt jeg gør det.. Og i lige måde”
Hun mærkede ham nappe i sin hals, og havde intet imod det. Hun ville faktisk heller ikke have noget imod han forvandlede hende.
“Også psykisk?..”
Et drillende smil hvilede på hendes læber, inden hun sukkede nydende for sig selv, fordi han jo netop nussede hende der.
''Tark...''
Han lod hendes shorts og trusser lande på gulvet også og løftede hende op at sidde på køkkenbordet, og trådte så selv ud af sine bukser og boxers, og kyssede hende ned af halsen og brystet og ned over maven til han blidt kyssede hende underliv kort... Han kyssede hende så op til halsen igen hvor han gentagene gange nappede hende blidt...
Han lod et par fingre glide op i hende og nusse hende blidt og intenst, mens han bare blev ved med at nappe hende...
“Selv tark”
Let grinte hun mod hans læber, og lod ham tage sine shorts og trusser af. Mærkede derefter at han løftede hende op på køkkenbordet, hvilket hun ikke strittede det mindste imod. Hans læber mod hendes hud, føltes behageligt.. Som små fjer. Da han nappede hende i halsen, bed hun ham blidt i læben.
Et nydende suk slap fra hendes læber, da hans fingre gled op i hende, hun smilte og så ham let i øjnene.
''Aubrei... Du er det bedste der er sket for mig...''
Han kyssede hendes læber blidt, mens han stille fjernede sine fingre og istedet lod sig trænge op i hende, med sit lem. Han nappede hende i underlæben mens han bare begyndte at bevæge sig frem og tilbage i hende ligesom den første gang de havde sex sammen, bare for at hun skulle nyde det...
''Det er ikke for hurtigt jeg går frem?''
Han lagde hans hænder på hendes baghoved og kyssede hende bare intenst mens han stille bevægede sig frem og tilbage...
“Sådan noget skal du kun sige hvis du mener det..”
Da han trængte op i hende, bed hun sig ganske svagt i læben. Det var en dejlig følelse. Et svagt grin slap fra hendes læber, da han bed hende lidt i underlæben. Hun lænede sig op til ham, så deres læber mødtes blidt. Hun håbede virkelig at han nød det ligeså meget som hun gjorde.
“Neij slet ikke.. Så ville jeg sige det”
Da han kyssede hende igen, gengælde hun det ivrigt, og holdt tæt om ham. Hendes negle hvilede ganske svagt mod hans ryg, men hun rev ham ikke.
Han bevægede sig bare stille og roligt frem og tilbage, mens han langsomt øgede hastigheden, men gjrode det stadig i et rimeligt roligt tempo, så det stadig mindede om deres første gang...
''Jeg mener det virkeligt søde... Du er det bedste, og jeg elsker deig virkelig...''
Han kyssede hende ivrigt og bed hende blidt i læben, inden han bede hende lidt ned af halsen og så op til hendes øre hvor han blidt viskede...
''Jeg kan faktisk godt lide smerte smukke...
Han nappede hende blidt i øret...
Hun nød at han ikke behøvede at blive voldelig eller noget, men at han stadig sørgede for at passe lidt på. Et nydende suk slap fra hendes læber, inden hun lænede sig op og kyssede hans hals og skulder.
“Jeg er glad for du mener det.. Jeg elsker også dig..”
En let skælven gik gennem hende, idet hun holdt tæt om ham, og mærkede hvordan han bed i hende. Det var egentlig meget dejligt. Men hun fik stadig lysten til at bede ham om at fortsætte.
“Jeg vil bare ikke gøre dig ondt”
Hun smilte og bed hende svagt i halsen.
''Jeg ved det søde... Og det gør mig bare endnu mere lykkelig... at en skøn kvinde som dig både krop og sind elsker mig...''
Da hun bed ham lidt i halsen strakte han hurtigt halsen og sukkede nydende næsten stønnede, og han bevægede sig lidt hurtigere frem og tilbage i hende, da den nydelse hun skabte blev en smule for meget til at han kunne holde det helt samme rolige tempo...
''Ja søde... Hårdere...''
Han hviskede det meget nydende i hendes øre da han gerne ville have mere og han følte det ikke engang pinligt, som mange nok ville... Han begyndte at bevæge sig lidt roligere igen, mens han løftede hende ned og bevægede sig imod soveværelset...
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Feeling a lillte.. weird ~Shizu~
» Weird Løvernes Konge Parodi (( XD))
» Jesus Christ, this is kinda weird, right?//Macha:3
» A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline