Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Leave me alone!! - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Leave me alone!! - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Leave me alone!! - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Leave me alone!! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Leave me alone!! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Leave me alone!! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Leave me alone!! - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Leave me alone!! - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Leave me alone!! - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Leave me alone!! - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Leave me alone!!

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Leave me alone!! - Page 2 Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Ons 17 Okt 2012 - 17:42

''Jeg har været i massere af fast forhold, det har dog meget sjældent været grundet kærlighed.''

Han girnede lidt, mest fordi hans tid som slave tænkte han faktisk på som et fast forhold, og det var en af grundene til at han sagde som han gjorde, med kærlighed var det noget helt andet at snakke om han var jo død...

''Jeg er jo død og ikke mange gider date en død fyr... Men fuck da dem det er dem der taber på det.''

Han grinede lidt. Han havde slet ikke noget problem med sig selv og hvordan han opførte sig...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1131

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Yuuki Ons 17 Okt 2012 - 17:47

Hun så på ham og smilede roligt, hun nikkede til det han sagde, hun selv havde aldrig været i et fast forhold, ikke på nogen måder, og hun havde ingen planer om det, i hvert fald ikke lige pt.
"Er du død? jeg troede mere i var... sådan en blanding af levende og død?" sagde hun og grinede roligt mens hun så smilende på ham. "Men ja... deres tab, andres vind.." sagde hun drillende og grinede igen,
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1528

Indlæg af Matic Ons 17 Okt 2012 - 17:51

''Ja vi er vel døde mere end vi er levende... Man plejer jo at sige at for at det kan være levende skal det kunne skaffe sig selv mad, og reproducere sig selv i sin egen race... Og det kan vi ikke...''

Han smilede stille, de havde jo brug for et andet væsen de kunne bide og forvandle til vampyr... han smilede bare stille til hende, og lagde stille en hånd lige over hendes knæ... Et sted som de fleste godt tillod, selvom begge parter nok godt vidste hentydningen bag den...

''Ja, og hvem mener du så disse andre er der har vundet på det?''

Han smilede skævt og drillende til hende. Han vidste ikke hvad hun troede han ville og hvad hun ville vidste han ikke, men han havde nogle ideer om det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Ons 17 Okt 2012 - 17:56

Hun grinede stille "Du siger noget" sagde hun smilende.
Hun så roligt, og smilende på ham da han lagde sin hånd lidt over hendes knæ, og bed sig roligt i læben.
"Det ved jeg ikke, det kunne være hvem som helst" sagde hun smilende, og grinede lidt, hun kunne ikke lade være at spille bare lidt uskyldig en gang i mellem, selvom hun slet ikke var det.
Hun grinede stille, og så smilende på ham, uden at gøre mine til at rykke sig eller noget.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Ons 17 Okt 2012 - 22:29

''Ja siger ihverfald en masse ting.''

Han grinede lidt og kiggede så stille på hende. Han smilede lidt og kiggede sig omkring mens hans hånd stille gled længere op af hendes ben, og lidt ned af hendes lår imod hendes inderlår... At pirre kvinder det elskede han altid at gøre...

''Ja det kunne være hvem som helst... Men du kan udelukke alle piger der er grimme, har en billig udtråling eller virker alt for selvoptagede...''

Han smilede bare stille til hende og kiggede rundt, mens hans hånd gled længere op af hendes ben...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Man 12 Nov 2012 - 20:12

Hun så stadig smilende på ham da han begyndte at bevæge sin hånd over hendes lår, og mod hendes inderlår, hun sad og nød det lidt mens hun stadig bed sig i læben og smilede lidt.
Hun nød det da der ikke rigtig var nogle mænd der nogensinde havde rørt hende sådan, det var godt nok kun hendes lår han rørte men hun kunne ikke lade være at nyde den blide berørelse lidt.
Hun begyndte at grine lidt da han sagde hvilken slags piger hun kunne udelukke "Det var så størtedelen af mine veninder" sagde hun grinende.
Da hun mærkede hans hånd glide længere op af hendes ben , tog hun blidt hans hånd i sin og så smilende på ham "Såe, nem er jeg heller ikke" sagde hun smilende, der var et svagt drilsk glimt i hendes øjne, og man kunne godt mærke på hende at hun var blevet lidt tændt af hans berøring.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Man 12 Nov 2012 - 20:28

Han smilede stille og roligt til hende som han kunne se at hun nød hans berøringer af hendes lår. Han vidste jo også at hans evne havde en hvis effekt og han elskede den virkeligt nogen gange fordi den kunne gøre den slags...

''åhhh... Gud jeg har ondt af at du skal leve med den slags, når du ikke selv er den type... Ihvertfald ikke grim... Du virker heller ikke billig... Og virker kun selvsikker.''

Han smilede og da hun flyttede hans hånd tog han den til sig inden han blid lagde den om hendes nakke og trak hende så imod sig og kyssede hendes læber blidt og lidenskabeligt...

''Bare rolig... Du behøver ikke være nem for at blive forført af mig.''

Han smilede drilsk til hende da han sagde det.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Man 12 Nov 2012 - 20:48

Hun kunne ikke lade være at grine lidt af ham da han sagde det "altså... de er for det meste fine nok at være sammen med.... altså.. når det hele ikke handler om dem" sagde hun smilende mens hun så på ham.
Hun smilede dan han lagde sin hånd om hendes nakke, hun bed sig i læben og lukkede kort øjnene da han kyssede hendes læber.
Hun sank en klump og så på ham da han sankkede igen "Virkelig? så må du jo gøre noget for at få mig" sagde hun og smilede drilsk igen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 10:25

''De kan være meget sådan mig mig mig mig mig?''

Han smilede grinende til hende, mens han stille betragtede hende. Forsøgte at forstå hvad det var hun mente med det. Men det var jo også lige meget de interesserede ham jo alligevel ikke rigtigt. Han smilede lidt drilsk til hende også...

Da han kyssede hende, lod han samtidigt en hånd glide langsomt og blidt op af hendes inderlår mens han nussede hende der, og han smilede bare da hun forsøgte at tirre ham en smule...

''Oh... Jeg tror allerede jeg har dig.''

Han smilede drilsk til hende og lod bare sin hånd glide længere op af hendes lår, hvis hun tillod det. Han smilede til hende, mens han bare kyssede hende op af halsen.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 13:17

Hun nikkede smilende og grinede stille, hun smilede roligt da han smilede drilsk til hende, hun kunne ikke lade være selv at kysse lidt igen da han kyssede hende igen, hun mærkede igen hans hånd mod hendes inderlår, og smilede lidt.
Hu fnøs stille da han sagde han troede han alleredde havde hende "Hvad.. får dig til at tro det?" spurgte hun smilende da han kyssede op af hendes hals, da han prøvede at lade sin hånd glide længere op af hendes lår tog hun stille om hans hånd, bare for at være på tværs af ham, og for at han ikke skulle tro hun var så nem at få.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 13:24

''Hvad mon... at jeg kan mærke du nyder mine berøringer... og du gengælder mine kys når jeg kysser dig... Det er bare et par af de grunde til det.''

Han smilede, og da hun tog fast i hans hånd stoppede han den i at glide længere op af hendes lår, men istedet gjorde han det at han brugte sine fingerspidser til blidt at kærtegne hendes inderlår...

''Men måske jeg tager helt fejl og du slet ikke er en smule lysten og tændt?''

Han smilede drilsk til hende, og kyssede hende blidt, og lod forsigtigt sine tænder glide over hendes hals...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 13:34

Hun rødmed svagt da han sagde det "Det passer ikke.." mumlede hun stille, og så lidt til siden inden hun så smilende på ham igen, da han brugte sine fingerspidser til blidt at kærtegne hendes inderlår, kunne hun ikke lade være at grine lidt "Det kilder.." mumlede hun smilende ind mod ham.
"Måske... måske ikke.." sagde hun stille, og grinede lidt, hun så smilende på ham, og kyssede kort igen da han blidt kyssede igen, da hun mærkede hans tænder mod hendes hals smilede hun stadig bare, og bed sig lidt hårde i læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 13:58

Han vidste at det passede helt perfekt på hvordan hun havde det med det. Han smilede stille og drilsk til hende da hun sagde det kildede. Han smilede blidt og så bare på hende stille...

''Men du kan lide det...''

Han sagde det drilsk da han kunne mærle på hende at hun stadig godt kunne lide det. Det tvivlede han ikke på. Han smilede lidt og da hans tænder gled over hendes hals, smilede han stille til hende...

Han lænede sig ind til hende og kyssede hende lidenskabeligt, og lod sin tunge byde hendes op til dans.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 14:13

Hun smilede stille, og så lidt ned "Det har jeg aldrig sagt..." mumlede hun stille, og smilende, selvom det var tydeligt hun nød det.
Hun bed sig stille i læben til han lænede sig ind til hende, hun gispede stille da han først kyssede hende, men kyssede så igen, og lod sin tunge 'danse' med hans, hun smilede stille imens, og bed ham kort i læben inden hun åbnede øjnene og så smilende på ham igen.
Der var bare noget der virkelig tiltrak hende, hun vidste ikke hvad det var, og hun var faktisk også ligeglad.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 14:19

''Nej ikke med din mund... Men din krop siger det tydeligt.''

Han kyssede hende bare igen, og mens han nussede hende på inderlåret med sine fingerspidser lod han igen hans hånd glide længere op. Han smilede stille og kiggede på hende... Han kyssede hende bare lidenskabeligt, og da han slap kysset så han stille på hende...

''Hvad siger du til at tage med mig hjem?''

Han smilede stille til hende og hans hånd gled lidt om på hendes baglår og nærmede sig hendes røv...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 14:25

Hun fnøs stille, og smilende, hun bed sig stille i læben, og kyssede igen da han kyssede hende, hun rødmede svagt da han nussede hende på inderlåret med sine fingerspidser, men denne gang da han hånd gled længere op stoppede hun ham ikke denne gang.
Hun så stille på ham, og med et lille smil da han slap kysset igen, hun stadig lidt da hans hånd gled lidt om på hendes baglår og nærmede sig hendes røv, hun tøvede lidt til hans spørgsmål men sagde så lige så stille "okay.." ikke mere, hun kunne ikke få flere ord over sine læber lige pt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 14:47

Han smilede stille for sig selv og stille slap han hende og stoppede med at røre ved hende og hjalp hende op at stå. Han boede jo ikke voldsomt langt derfra... Han smilede stille, og kyssede hende lidenskabeligt mens han begyndte at gå... Og inden længe kunne de se det motel han boede på... Han smilede og kyssede hende igen... Mens de gik tog han hende lidt på røven...

''Må jeg spørge... Nu flygtede du jo fra ham drengen... Du er ikke sådan en jomfru der er bange for sex vel?''

Han smilede drilsk til hende, og hans ord var ret så meget en hentydning til hvad det var han gerne ville have af hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 15:03

Hun smilede stille, og lod ham hjælpe hende op, hun smilede og kyssede igen da han kyssede hende igen, hun gik stille sammen med ham, og smilede mens han tog hende på røven hun så stille på motellet da de gik mod det, men sagde ikke noget, hun fulgte bare med ham.
Hun rystede roligt på hovedet "Er udstyret i orden er jeg frik" sagde hun med et drilsk smil til ham, hun grinede stille, og rystede lidt på hovedet af ham, hun sukkede stille, og stod så bare og så på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 15:08

Han smilede bare drilsk til hende, og mens de gik hen til motellet lod han sin hånd hvile på hende røv. Han smilede stillt il hende og kyssede ehnde lidenskabeligt og låste sig så ind på værelset, og væltede sig ned i sengen med hende...

''Well... Ingen har da klaget over mig før.''

Han smilede drilsk til hende, og kyssede hende lidenskabeligt og sensuelt inden han slap hendes læber og kyssede hende ned af halsen... Han smilede drilsk til hende...

''Hvordan har du det med at blive bidt?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 15:15

Hun smilede stille, mens hun mærkede hans hånd mod hendes røv mens de gik, men hun havde intet imod det, hun smilede da han låste sig ind på værelset og væltede sig ned i sengen med hende.
"Så kan det jo ikke være helt slemt" sagde hun smilende, og med et drilsk glimt i øjet.
hun smilede og kyssede lige så lidenskabeligt og sensuelt igen, og bed sig i læben da han kyssede hende ned af halsen.
"Så længe du ikke forvandler mig til en vampyr..." sagde hun smilende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 15:19

''Har du helt ret i.''

Han smilede stille og imens han kyssede hende ned af halsen begyndte han at åbne hendes bukser ganske langsomt. Han smilede bare da hun sagde at han måtte hvvis han ikke forvandlede hende til noget... Han bikkede...

''Nej dæmoner er bedst som de er...''

Han smilede drilsk og bed hende så. Han drak en smule og sukkede nydende over smagen, imens han stille trak hendes bukser af og derefter fjernede hendes overdel, så hun lagde i BH og trusser...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 15:26

Hun smilede stille, mens han kyssede ende ned af halsen, og begyndte at åbne hendes bukser, hun så stille på ham og bed sig let i læben igen, stadig med et smil på læben mens hun betragtede ham.
"Det godt vi er enige" sagde hun grinede inde han bed hende, hun smilede stille da hun hørte ham sukke nydende af smagen af hendes blod, og rødmede igen lidt da han trak hendes bukser af, og hendes overdel til så hun kun lå i Bh, og trusser, hun så på ham igen, og stadig med et lille smil.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 15:37

Han smilede bare og sukkede stille over hendes blod. han lagde mærke til at hun rødmede hvilket han faktisk godt kunne lide at se. Han smilede stille til hende, mens han lod sin hånd glide ned af hendes mave og begyndte at kærtegne hende udenpå hendes trusser...

Han smilede stille til hende og nappede hende i halsen op til hendes læber hvor han kyssede hende lidenskabeligt, og knappede hendes bh op og fjernede den... han smilede stille og tog sit eget tøj af også og til sidst hendes trusser...

Han smilede og kyssede hende ned af halsen og brystet, ned over maven til mellem hendes ben hvor han kærtegnede hendes underliv med kys og hans tunge.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 15:45

Hun grinede stile af ham, og så lidt på ham, med et smil på læben, hun bed sig i læben da hun mærkede hans hånd glide ned af hendes mave, og da han begyndte at kærtegne hende udenpå hendes trusser, hun rødmede lidt mere, og bed sig hårde i læben.
Hun grinede stille da han nappede hende i halsen og kyssede så lidenskabeligt igen da han kyssede hende, hun rødmede lidt mere da han åbnede hendes bh og fjernede den, hun så stille på ham da han tog sit eget tøj af, og så lidt til den ene siden da han til sidst to hendes trusser af.
Hun bed sig i læben igen da han kyssede hende ned af halsen og brystet, og ned over hendes mave til mellem hendes ben, da han kærtegnede hendes underliv med kys og hans tunge greb hun fat i lagnet, og bed sig hårdt i læben, små støn begyndte at komme over hendes læber, men det lød mere som små gisp, men man kunne godt høre hun var tændt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Matic Tirs 11 Dec 2012 - 13:11

Han smilede efter lidt tid drilsk op til hende. Han grinede lidt mens han stille kyssede hende op af hendes mave og op over hendes bryst og hendes hals. han nappede hende blidt i halsen og lod så et par fingre glide op i hende og han bevægede dem bare frem og tilbage i rolige bevægelser...

''Hvordan har du det med at blive bidt?''

Han hviskede hende drilsk i øret. han nappede hende i øret og fangede bagefter hendes læber igen i et lidenskabeligt kys og han lod sine fingre glide ud af hende igen, og han lod sit lem trænge op i ehnde igen...

''MMMhhh...''

Han sukkede nydende og begyndte bare at bevæge sig frem og tilbage i middel hårde stød...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum