Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A unexpected meeting. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A unexpected meeting. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A unexpected meeting. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A unexpected meeting. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A unexpected meeting. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A unexpected meeting. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A unexpected meeting. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A unexpected meeting. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A unexpected meeting. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A unexpected meeting. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A unexpected meeting.

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

A unexpected meeting. - Page 2 Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Fre 21 Sep 2012 - 18:34

Han kiggede på hende "rolig nu jeg gør ikke noget og bruger aldrig min kræfter mod nogen før de har haft taget det første skridt og sådan"sagde han roligt og smilte til hende og var jo bare sig selv.
Han kiggede på hende med et smil "jeg tænkte på om du kunne ha lyst til at komme hjem til mig og få taget nogen model billeder tror du vil være en flot model"sagde han med et smil på sine læber.
Han så på hende "og hvis det kommer bag på dig så jeg model fotograf"sagde han roligt og slappede bare af og viste jo ikke om hun ville og sådan noget.
Han ville gerne tage nogen billede af noget for det havde været længe siden at der var noget der havde lyst og sådan noget og han var vist lidt ude af form hvad det angik og sådan noget der, så det ville jo være godt hvis hun ville det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 19:13

Hun kikkede overrasket på ham, og så ud til at tænke sig om før hun sagde noget, "kan de læse tanker eller tænkte jeg højt?"

Hun spurgte mens han snakkede om at bruge hende som en model, kunne være sjovt at prøve, men hjem til en person samme dag som man havde mødt dem ude i skoven midt om natten? Kunne tænkte på smartere ting at gøre, men han virkede flink nok, så hvorfor ikke, hvad kunne der ske med det, hun var jo god til at komme ud af problemer, og han havde lige sagt han ikke vil gøre hende noget, og han ikke bruge sine kræfter, med mindre andre gør noget først.

"Jo kan vel være sjovt at prøve" Sagde hun venligt til ham, "Bare et par billeder ikke?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 21 Sep 2012 - 20:38

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Altså antallet af billeder er jo helt op til dig hvor mange du vil ha taget"sagde han roligt og gav sig roligt til at gå hjem af.
Han gik stille og roligt og slappede bare af mens han gik der og håbede på at hun gik med for ellers blev det jo svært at få taget billeder af hende og sådan noget, og han håbede nu mest på at han ville kunne tage nogen gode billeder af hende og alt det.
Han så på hende "hvad for en slags billeder vil du ha taget endeligt skal det være normale eller skal de være frække eller noget helt andet"sagde han roligt og gik vider hjem af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 22:12

Hun gik op til hans side, og tog hans tempo og gik ved siden af ham.
"De er fotografen, hvad vil de have billeder af, jeg har ikke prøvet det før, så ved endelig ikke hvad jeg vil have billeder af, hvilket kunne de tænkte dem at tage?" Sagde hun venligt til ham mens de gik tilbage mod byen.

Hun kunne endelig godt lig ham, han var venlig, sød og høflig. Hun var hun på vej hjem til ham, først hun fik hun den tanke over sig, men hun rystede bare hovedet og tænkte alle har en chance eller flere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 21 Sep 2012 - 22:43

Han kiggede på hende "ja er jeg kan du finde ud af at være fræk"sagde han roligt og kiggede på hende og anede ikke om hun havde lyst til at være det overfor ham for så skulle hun jo bare sige til og sådan noget.
han kiggede på hende og gik roligt vider og de var snart inde i byen så de var ikke langt fra der hvor han boede og den slags.

Han så på hende og gik hen mod et hus og fandt en nøgle frem og låste døren op og gik roligt ind og smed sine sko og gik ind i sin stue "lad som om du hjemme"sagde han roligt og smilte til hende og gav sig til at gøre klar til at tage billeder og den slags der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:10

Da han spurte om hun kunne være fræk, hun vidste ikke hvad hun skulle sige og uden at tænke over det svarede hun ham.

"EHH, det ved jeg endelig ikke, har aldrig ladet nogen tage billeder af mig til andet end arbejde eller familie." Sagde hun.

På turen tænkte hun over det med billederne, hvad ville hun endelig have for en form af billede, hun havde endelig ingen ide om det, måske skulle hun bare spørge fotografen om hvad han syntes.

Da de kom til huset kikkede hun sig lidt omkring, de var i udkanten af byen, der var ikke super langt til hendes lejlighed, hun smilede til ham og gik med ham ind i huset.

"Tak den herre det skal jeg nok." Sagde hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 22 Sep 2012 - 19:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af "jamen så det jo noget vi må finde ud af om du kan det"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber.
Han ville nu mene at alle kvinde bare skulle finde deres frække side af dem selv frem så de måtte jo bare få hende til at finde den og den slags der, roligt så han på hende med et smil på sine læber "Kommer du ikke her ind søde"sagde han roligt og gik ind til sit kamara og ventede på hende for han kunne ikke rigtigt andet lige nu.
Han stod roligt og gjorde det hele klar til at der skulle tages billede af hende og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 20:29

Hun gik ind i hans hus og lukkede døren efter sig, tog sin lange jakke af og hang den op.
Da hun kom ind i lokalet så hun sig omkring, her var endelig meget fint.

Først nu gik det endelig op for hende hvad han havde kaldt hende, hun friste lidt over det mens hun gik ind i lokalet.

"Hvilken form for billeder vil de men...mene jeg vil...ville pass...Passe til" sagde hun nervøst og smilende til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 22 Sep 2012 - 21:20

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt og slappede bare af og hørte på hvad hun sådan spurgte ham om, roligt kiggede han hende an for at se finde ud af hvad hun ville passe godt til at billeder.
Han gik rundt om hende og stoppede bag hende og lagde sine hænder på hendes hofte "jeg tror du passe til normale og frække billede søde"sagde han med et smil og roligt gik han hen til sit kamara og gjorde sig klar til at tage billeder af hende, altså når hun engang selv var klar til det og sådan noget der.
Han så på hende og smilte *hun ser skam godt ud det jo bare det hun skal bruge for at være fræk*tænkte han for sig selv og ventede nu bare og havde det godt i hendes selvskab.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 22:01

Hun kikkede på ham da hun gik omkring hende, men et eller andet sagde hun ikke skulle deje sig, mens han gjorde det, hans hænder kom hen på hendes hofter, hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre eller sige, hun blev lidt nervøs ved det hele, men hun beholdt sit smil.

"Je...jeg, Ehh...ska..skal vi ikk..ikke bare start...starte med..de..de normale.."
Sagde hun nervøst til ham og smilede..

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 22 Sep 2012 - 22:07

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo det kan vi skam godt det jo op til dig"sagde han roligt og kiggede bare på hende og tog et par billeder af hende som hun bare stod der og sådan noget.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og efter noget tid var der taget en masse billeder af hende som var normale af hende og sådan noget.

Han kiggede roligt på hende "hvad så søde tør du og springe ud i de frække"spurgte han roligt og kiggede på hende og viste jo ikke om hun var klar på sådan noget der men det håbede han da lidt på og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 22:25

Hun smilede og "spillede" med på billederne og gjorde hvad han sagde hun skulle, nervøsiteten forsvandt langsomt, men ville hun være med til frække billeder, nej, jo, nej, hun kunne ikke beslutte sig.

Hun havde nydt at blive fotograferet, det var endda sjovt, hun kunne godt finde på at få taget flere en dag.

Hun endte med med at svare uden at tænke over svaret.
"Ikke på første date" sagde hun for sjov samme tid med hun endelig mente det.

Det gik først op for hende hun havde sagt det lidt efter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 22 Sep 2012 - 22:39

Han kiggede på hende og hørte på hvad hun sådan sagde til ham og smilte stille og roligt "date"sagde han roligt og gik hen til hende og slappede bare af og smilte til hende "hvornår er det blevet til en date søde"sagde han roligt og smilte bare han havde ikke noget imod at hun følte det som sådan en date og sådan.
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han lige skulle sige, men roligt lagde han sine hænder på hendes kinder kyssede hende stille og roligt og håbede ikke på at hun ville blive sur over der, men det var bare noget han gjorde nu hvor han var så tæt på hende og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 23:05

Hun smilede da han sagde det med date, hun vidste ikke helt om hun mente det hun havde sagt, men ja, jo gjorde hun vel, det havde været en pæn nat hele tiden.

Hun reagerer ikke på han ville kysse hende før han gjorde det. Da hattrick sig væk kikkede hun nede jorden, nervøst, havde ingen idé om hvad hun skulle gøre eller sige, hun tog sine generet og nervøse øjne hen på ham og lignede en der skulle til at sige noget, men valgte ikke at gøre det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 22 Sep 2012 - 23:13

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "er der noget galt søde"spurgte han roligt og kiggede på hende og så godt at hun var genert og sådan noget.
Han så på hende og gik roligt hen til hende og lænede sig op af hende "du har ikke noget og være genert før søde"sagde han roligt og lagde roligt en hånd på hendes røv og nussede den stille og roligt og kiggede på hende, han var sådan roligt med at gå frem af med hende for han viste ikke hvor langt hun turde gå og sådan.
Han kiggede på hende og roligt tog han fat i hendes bukse kant hvor man åbnede dem og gav sig roligt til at åbne dem og så på hende med et smil på sine læber.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 23:50

Hun fjernede hans hånd og satte sine bukser på plads, og gik et skidt tilbage og så op på ham.
"Så slapper vi lige af min lille devil, det der er der ingen grund til, det venter vi med hvis det overhovedet sker, og gør det det, så bliver det ikke på denne date!" Sagde hun lidt alvorligt til ham.

Hun kikkede sig omkring i lokalet, for at undgå at kikke på ham, hun ville gerne, og samme tid ville hun straffe ham en lille smugle for at gå for hurtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 22 Sep 2012 - 23:56

Han kiggede på hende og slappede roligt af "Okay det jo op til dig"sagde han roligt og pakkede så i stedet for kamaraet og den slags ting væk så det var af vejen og sådan noget.
Han kiggede på hende og satte sig ned i sin sofa og så på hende "slå dig ned søde i stedet for at stå der og se lækker ud"sagde han roligt og slappede bare af og havde det nu fint nok med at var sådan overfor ham som hun nu var lige nu og her.
Han tænde for sit tv og prøvede på at finde noget som var værd og kigge på men det så der ikke sådan ud til at være så det var da lidt træls på en måde og dog ikke for så kunne de jo bare snakke sammen og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 0:08

Hun gik hen til sofaen og satte sig ned i den anden side af sofaen, og kikkede mod tv'et mens han zappede rundt, da han besluttede at der ikke var noget der var vær at se på, satte hun benene ind under sig og vendte sin front mod Zankuji og kikkede på hans øjne, "må jeg spørge om deres holdning til mennesker?" Sagde hun stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 23 Sep 2012 - 0:20

Han kiggede på hende "Min holdning til mennesker tja de vel fine nok svage men de skal jo være her i verden"sagde han roligt og han havde jo ret i den holdning til det men hvad mon hun mente om dem fik han jo nok at vide på en eller anden måde.
Han så på hende og slappede bare af "hvorfor havde jeg på fornemmelsen at du kunne lide at jeg tog dig på røven men ikke ville indrømme det overfor mig"spurgte han stille og roligt men dog var han også nysgerrig for han havde det virkelig på fornemmelsen og sådan, men om det var rigtigt viste han ikke lige nu og her.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 0:35

Hun kikke roligt på og lyttede mens han forklarede hvad han mente om mennesker, det var godt ikke lige det hun ville høre men det var godt, bedre svar end de fleste ville have givet.

Han sagde noget han ikke regnede med han ville sige, hun kikkede lidt overraskende på ham, "jo jeg kunne godt lig det, det indrømmer jeg gerne at jeg kunne, men jeg har mine holdninger og sådan er det." Sagde hun lidt groft til ham, men stadig med et smil.

Hun friste til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 23 Sep 2012 - 1:56

Han kiggede på hende og slappede af "okay det jo så også fint nok at du har dine holdninger"sagde han roligt og sad der og kiggede bare på hende med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende "hvad har du lyst til at lave søde"spurgte han stille og roligt og kiggede bare på hende og slappede helt af i sin krop og ventede på at hun ville svare på det han spurgte hende om og sådan noget der.
Han ville virkeligt gerne lave et eller andet for han var begyndt sådan at små kede sig og sådan noget der, han så på hende og smilte stille og roligt til hende og slappede bare af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 14:12

Hvad lavede hun endeligt lige nu, sad i et hus hos en fyr hun endelig ikke kendte ret godt.
Hvad ville hun gerne lave lige nu, spurgte han hende om.
"Vil endelig ikke rigtigt lave noget ud over at snakke med dem." Sagde hun roligt til ham, og søgte hans øjne,

"Nu har jeg hørt hvad de syntes om mennesker, hvad så med nattens børn? Hvad syntes de om dem?" Hun kikkede med venlige øjne på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 23 Sep 2012 - 14:21

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt "altså nattes børn så må du jo mene vampyre ikke altså de er da fine nok de jeg bare ikke kan lide er at de drikke blod men det gør de jo kun for at leve ikke"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og håbede ikke at han kom til at fornærme hende på nogen måder for det var ikke hans mening med det han lige sagde.
Han så på hende med et smil på sine læber "hvad syns du da nu hvor du selv er en af dem søde"sagde han roligt og kiggede roligt på hende og ventede bare på svar fra den kønne kvinde han sad sammen med og viste ikke om det var godt det han havde sagt eller om det skidt, men det fandt han jo nok ud af på en eller anden måde.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 14:39

Hun kikkede roligt på ham, hun kunne godt lig hans svar han ville have hendes omkring dem.
"Jeg er skuffet over mange af dem, da mange drikker mere blod end hvad de har behov for, og nogen slår også ihjel for blod, jeg drikker selv kun fra dyr og tager ofte blod i flasker når jeg har dræbt et." Sagde hun roligt til ham, og kikkede ned på sofa bordet.

Hun blev ked af at snakke sådan omkring hendes egen race, men hun kunne ikke lig mange af dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 23 Sep 2012 - 18:08

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "søde du skal ikke være ked af det på grund af at du snakker sådan om din egen race tro mig det heller ikke alle dem jeg kender fra min race jeg kan lide"sagde han roligt til hende og satte sig hen til hende og lagde en arm om hende for at bare at være der for hende og sådan.
Han kunne ikke lide og se nogen være ked af det og sådan noget det gjorde bare det hele trist og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum