Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A unexpected meeting.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: A unexpected meeting.
Han kiggede på hende med et smil "jeg tænkte på om du kunne ha lyst til at komme hjem til mig og få taget nogen model billeder tror du vil være en flot model"sagde han med et smil på sine læber.
Han så på hende "og hvis det kommer bag på dig så jeg model fotograf"sagde han roligt og slappede bare af og viste jo ikke om hun ville og sådan noget.
Han ville gerne tage nogen billede af noget for det havde været længe siden at der var noget der havde lyst og sådan noget og han var vist lidt ude af form hvad det angik og sådan noget der, så det ville jo være godt hvis hun ville det.
Zankuji- Master (Rank 23)
Antal indlæg : 4936
Hun spurgte mens han snakkede om at bruge hende som en model, kunne være sjovt at prøve, men hjem til en person samme dag som man havde mødt dem ude i skoven midt om natten? Kunne tænkte på smartere ting at gøre, men han virkede flink nok, så hvorfor ikke, hvad kunne der ske med det, hun var jo god til at komme ud af problemer, og han havde lige sagt han ikke vil gøre hende noget, og han ikke bruge sine kræfter, med mindre andre gør noget først.
"Jo kan vel være sjovt at prøve" Sagde hun venligt til ham, "Bare et par billeder ikke?"
Gæst- Gæst
Han gik stille og roligt og slappede bare af mens han gik der og håbede på at hun gik med for ellers blev det jo svært at få taget billeder af hende og sådan noget, og han håbede nu mest på at han ville kunne tage nogen gode billeder af hende og alt det.
Han så på hende "hvad for en slags billeder vil du ha taget endeligt skal det være normale eller skal de være frække eller noget helt andet"sagde han roligt og gik vider hjem af.
"De er fotografen, hvad vil de have billeder af, jeg har ikke prøvet det før, så ved endelig ikke hvad jeg vil have billeder af, hvilket kunne de tænkte dem at tage?" Sagde hun venligt til ham mens de gik tilbage mod byen.
Hun kunne endelig godt lig ham, han var venlig, sød og høflig. Hun var hun på vej hjem til ham, først hun fik hun den tanke over sig, men hun rystede bare hovedet og tænkte alle har en chance eller flere.
Gæst- Gæst
han kiggede på hende og gik roligt vider og de var snart inde i byen så de var ikke langt fra der hvor han boede og den slags.
Han så på hende og gik hen mod et hus og fandt en nøgle frem og låste døren op og gik roligt ind og smed sine sko og gik ind i sin stue "lad som om du hjemme"sagde han roligt og smilte til hende og gav sig til at gøre klar til at tage billeder og den slags der.
"EHH, det ved jeg endelig ikke, har aldrig ladet nogen tage billeder af mig til andet end arbejde eller familie." Sagde hun.
På turen tænkte hun over det med billederne, hvad ville hun endelig have for en form af billede, hun havde endelig ingen ide om det, måske skulle hun bare spørge fotografen om hvad han syntes.
Da de kom til huset kikkede hun sig lidt omkring, de var i udkanten af byen, der var ikke super langt til hendes lejlighed, hun smilede til ham og gik med ham ind i huset.
"Tak den herre det skal jeg nok." Sagde hun roligt.
Gæst- Gæst
Han ville nu mene at alle kvinde bare skulle finde deres frække side af dem selv frem så de måtte jo bare få hende til at finde den og den slags der, roligt så han på hende med et smil på sine læber "Kommer du ikke her ind søde"sagde han roligt og gik ind til sit kamara og ventede på hende for han kunne ikke rigtigt andet lige nu.
Han stod roligt og gjorde det hele klar til at der skulle tages billede af hende og sådan noget der.
Da hun kom ind i lokalet så hun sig omkring, her var endelig meget fint.
Først nu gik det endelig op for hende hvad han havde kaldt hende, hun friste lidt over det mens hun gik ind i lokalet.
"Hvilken form for billeder vil de men...mene jeg vil...ville pass...Passe til" sagde hun nervøst og smilende til ham.
Gæst- Gæst
Han gik rundt om hende og stoppede bag hende og lagde sine hænder på hendes hofte "jeg tror du passe til normale og frække billede søde"sagde han med et smil og roligt gik han hen til sit kamara og gjorde sig klar til at tage billeder af hende, altså når hun engang selv var klar til det og sådan noget der.
Han så på hende og smilte *hun ser skam godt ud det jo bare det hun skal bruge for at være fræk*tænkte han for sig selv og ventede nu bare og havde det godt i hendes selvskab.
"Je...jeg, Ehh...ska..skal vi ikk..ikke bare start...starte med..de..de normale.."
Sagde hun nervøst til ham og smilede..
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og efter noget tid var der taget en masse billeder af hende som var normale af hende og sådan noget.
Han kiggede roligt på hende "hvad så søde tør du og springe ud i de frække"spurgte han roligt og kiggede på hende og viste jo ikke om hun var klar på sådan noget der men det håbede han da lidt på og sådan noget.
Hun havde nydt at blive fotograferet, det var endda sjovt, hun kunne godt finde på at få taget flere en dag.
Hun endte med med at svare uden at tænke over svaret.
"Ikke på første date" sagde hun for sjov samme tid med hun endelig mente det.
Det gik først op for hende hun havde sagt det lidt efter.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han lige skulle sige, men roligt lagde han sine hænder på hendes kinder kyssede hende stille og roligt og håbede ikke på at hun ville blive sur over der, men det var bare noget han gjorde nu hvor han var så tæt på hende og sådan noget der.
Hun reagerer ikke på han ville kysse hende før han gjorde det. Da hattrick sig væk kikkede hun nede jorden, nervøst, havde ingen idé om hvad hun skulle gøre eller sige, hun tog sine generet og nervøse øjne hen på ham og lignede en der skulle til at sige noget, men valgte ikke at gøre det.
Gæst- Gæst
Han så på hende og gik roligt hen til hende og lænede sig op af hende "du har ikke noget og være genert før søde"sagde han roligt og lagde roligt en hånd på hendes røv og nussede den stille og roligt og kiggede på hende, han var sådan roligt med at gå frem af med hende for han viste ikke hvor langt hun turde gå og sådan.
Han kiggede på hende og roligt tog han fat i hendes bukse kant hvor man åbnede dem og gav sig roligt til at åbne dem og så på hende med et smil på sine læber.
"Så slapper vi lige af min lille devil, det der er der ingen grund til, det venter vi med hvis det overhovedet sker, og gør det det, så bliver det ikke på denne date!" Sagde hun lidt alvorligt til ham.
Hun kikkede sig omkring i lokalet, for at undgå at kikke på ham, hun ville gerne, og samme tid ville hun straffe ham en lille smugle for at gå for hurtigt.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og satte sig ned i sin sofa og så på hende "slå dig ned søde i stedet for at stå der og se lækker ud"sagde han roligt og slappede bare af og havde det nu fint nok med at var sådan overfor ham som hun nu var lige nu og her.
Han tænde for sit tv og prøvede på at finde noget som var værd og kigge på men det så der ikke sådan ud til at være så det var da lidt træls på en måde og dog ikke for så kunne de jo bare snakke sammen og sådan noget der.
Gæst- Gæst
Han så på hende og slappede bare af "hvorfor havde jeg på fornemmelsen at du kunne lide at jeg tog dig på røven men ikke ville indrømme det overfor mig"spurgte han stille og roligt men dog var han også nysgerrig for han havde det virkelig på fornemmelsen og sådan, men om det var rigtigt viste han ikke lige nu og her.
Han sagde noget han ikke regnede med han ville sige, hun kikkede lidt overraskende på ham, "jo jeg kunne godt lig det, det indrømmer jeg gerne at jeg kunne, men jeg har mine holdninger og sådan er det." Sagde hun lidt groft til ham, men stadig med et smil.
Hun friste til ham.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende "hvad har du lyst til at lave søde"spurgte han stille og roligt og kiggede bare på hende og slappede helt af i sin krop og ventede på at hun ville svare på det han spurgte hende om og sådan noget der.
Han ville virkeligt gerne lave et eller andet for han var begyndt sådan at små kede sig og sådan noget der, han så på hende og smilte stille og roligt til hende og slappede bare af.
Hvad ville hun gerne lave lige nu, spurgte han hende om.
"Vil endelig ikke rigtigt lave noget ud over at snakke med dem." Sagde hun roligt til ham, og søgte hans øjne,
"Nu har jeg hørt hvad de syntes om mennesker, hvad så med nattens børn? Hvad syntes de om dem?" Hun kikkede med venlige øjne på ham.
Gæst- Gæst
Han så på hende med et smil på sine læber "hvad syns du da nu hvor du selv er en af dem søde"sagde han roligt og kiggede roligt på hende og ventede bare på svar fra den kønne kvinde han sad sammen med og viste ikke om det var godt det han havde sagt eller om det skidt, men det fandt han jo nok ud af på en eller anden måde.
"Jeg er skuffet over mange af dem, da mange drikker mere blod end hvad de har behov for, og nogen slår også ihjel for blod, jeg drikker selv kun fra dyr og tager ofte blod i flasker når jeg har dræbt et." Sagde hun roligt til ham, og kikkede ned på sofa bordet.
Hun blev ked af at snakke sådan omkring hendes egen race, men hun kunne ikke lig mange af dem.
Gæst- Gæst
Han kunne ikke lide og se nogen være ked af det og sådan noget det gjorde bare det hele trist og sådan noget.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Unexpected meeting- Joshua
» Unexpected.
» unexpected guest
» New meeting.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline