Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A unexpected meeting. - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A unexpected meeting. - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A unexpected meeting. - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A unexpected meeting. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A unexpected meeting. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A unexpected meeting. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A unexpected meeting. - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A unexpected meeting. - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A unexpected meeting. - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A unexpected meeting. - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A unexpected meeting.

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

A unexpected meeting. - Page 3 Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 18:24

Hun kikkede smilede op på ham, med et takkede smil.
"Der er en forskel, uheldvis, da mange af din race er født til at skade folk, eller forsøge på det, mens nogen af min er skabt på grund af vampyre som ikke tænker sig om når de bider folk, og de vampyre går amok og bider folk uden grund."
Sagde hun skuffende, og kikkede ned på gulvet.

Hun så ikke ud til at reagere på armen der var omkring hende, eller hun så i hvertfald ikke ud til at have noget imod det.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Zankuji Søn 23 Sep 2012 - 18:54

Han kiggede på hende og slappede roligt af "ja men sådan er det jo søde nogen er sådan og andre er ikke sådan som dig du bider ikke mennesker og det jo kun godt"sagde han roligt og kørte en hånd gennem hendes hår stille og roligt.
Han så på hende med et smil på sine læber "hvad har du lyst til at lave udover at snakke søde"sagde han roligt og viste ikke om de skulle lave noget i stedet for bare og snakke og sådan, men det var helt op til hende og alt det for hun var gæsten i hans hus og sådan.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 19:02

Hun kikkede op på ham og smilte, "har de løst til at lave noget andet da?" Sagde hun roligt til ham, hun fjernede sine ben under sig og satte dem ned på gulvet, så hun sad normalt. "Jeg har nu ikke noget i mod bare at snakke, men har de noget andet vi kan lave mens skal kan vi sagtens det." Sagde hun venligt til ham, hun lade sin vægt tilbage af i sofaen, så den lagde på ans arm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 23 Sep 2012 - 19:27

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og slappede bare roligt af og så på hende ind i øjne og smilte til hende "måske men ved ikke med dig"sagde han roligt, han holde roligt øjenkontakt med hende mens han nærmede sig hendes ansigt.
Han så på hende og roligt lod han deres læber mødes i et roligt men dog lidenskabeligt kys og han håbede på at hun ikke havde noget imod det men han kunne på en måde ikke holde sig fra hende lige nu og her.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 19:49

Hun lod kysset ske, og kyssede også igen, hun kikkede på ham og smilede da han træk sig væk igen.
"Nej, jeg ved ikke helt hvad vi skulle lave hvis det var" Sagde hun smilende til ham, hun kikkede ned i gulvet da det gik op for hende at de havde kysset.
Hun anede ikke hvad hun skulle sige eller gøre, hun tog øjne op på ham og smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 23 Sep 2012 - 19:57

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og roligt så han på hende "du er nu dejlig selvom du er vampyr søde"sagde han roligt og fik hende til at sidde oppe på sine ben med et ben på være side af ham, roligt kyssede han hende på munden og holde det i noget tid før han slap det igen "du er nu også en god kysser ved du godt det"sagde han roligt og så på hende og havde det godt med det hvis hun havde det godt og sådan.
Han så på hende og slappede roligt af og kiggede på hende og viste ikke om han skulle gøre mere eller hvad han skulle på en måde ville han ha hende til at gøre det næste.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 20:31

Hun kikkede op på ham og smilede, "Slap lige af igen min lille devil" Sagde hun sødt.
"Et kys er nok for første date, hvad er klokken ved at være?!" Sagde hun lidt overrasket til ham, og kikkede rundt efter et ur inde i lokalet.
Hun gik lidt i panik hun havde helt glemt glemt tiden, det var uheldivis ikke første gang hun havde været uden i skoven og havde glemt den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 23 Sep 2012 - 20:36

Han kiggede på hende og slappede roligt af "den er ja ved at være 2-3 stykker"sagde han roligt og kiggede på hende og slappede af "har du da noget du skal nå søde"spurgte han roligt og kiggede på hende.
Han ville da ikke forhindre hende i at tage hjem hvis det var det hun vilde og sådan noget der, men det havde jo også været hyggeligt at møde hende og sådan noget for de havde jo lært hinanden og kende noget godt nu her og alt det.
Han så på hende "for hvis du skal hjem kan jeg godt køre dig hjem"sagde han roligt og smilte til hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 21:25

"Jeg vil meget gerne være hjemme før solen står op" Sagde hun roligt til ham

Det havde været en dejlig nat, fået en nu ven, en person mere i byen hun kendte, hun havde været væk nogen år og vidste ikke rigtigt hvor mange af sine gamle venner der stadig var her, men det var ikke vigtigt da hun var en ny person, eller.Hun havde ændret sig meget..
"Jeg ber ikke om for meget hvis jeg bedre dem om at køre mig hjem vel?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 15 Okt 2012 - 20:27

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "nej gør du ikke kan skam godt køre dig hjem"sagde han roligt og gik ud til sin bil og gav sig til at få den starte og det hele *hun er nu god nok*tænkte han roligt for sig selv og slappede bare af.
Han fik bilen varmet op så der også var varme inde i den så de ikke kom til at fryse helt vildt og sådan, han så på bilen og den havde benzin nok til begge veje og sådan noget så det var godt.
Han så efter om hun snart kom for han gad ikke vente hele dagen og sådan noget på hende lige nu og her.

//sorry det sene svar har ikke haft krea til det//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 15 Okt 2012 - 22:26

Da han rejste sig fra sofaen, smilede hun til ham. "mange tak," Sagde hun venligt og kyssede hans kind. Hun fulgte med ham ud til bilen, og satte sig ind på passeser sædet. og søgte øjne over til ham. "Jeg bor tæt ved Bibliothèque, Så hvis jeg du køre mig derind af vil jeg med glæde vise dig hvor den ligger" Hun sagde det hele med en glad og munter stemme og søgte hans øjne som hun sagde det.

I bilen havde hun sat sig sådan at hun ikke behøvet deje hovedet ret mange for at tage blikket over på ham. *Han virker meget sød, så måske skulle jeg forsøge og aftale et møde mere med ham?* Tænkte hun for sig selv.
Hun beholdt blikket på ham så længe hun ikke behøver at tage det mod vejen, på grund af hendes øje var det ikke svært at se at hun gerne ville kikke på ham.

//Det er fint :) så længe der blev svaret.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 21 Okt 2012 - 20:37

Han kiggede på hende med et smil "det var da så lidt"sagde han roligt og startede bilen og gav sig til at køre hende hjem af og sådan noget og var glad for sådan og ha mødt hende og det hele og var glad for at de kom så godt ud af det med hinanden som de gjorde og sådan.
Han kørte stille og roligt og håbede ikke at hun havde alt for travlt da der var cirka en time eller noget før solen stod op og sådan noget der, han så lidt hurtigt på hende med et smil før hans øjne vende tilbage til vejen og sådan noget der.
Han slappede bare af mens han kørte der "hvor var det du sagde det var henne af du boede"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 22:09

Hendes blik var ikke på vejen, da det de kørte fra. Blikket sad på manden der kørte bilen.
"Jeg bor inde tæt ved Bibliothèque, i en lejlighed. Hvis bare de køre mig der ind af så kan jeg sagtens forklare vejen."
Hun kikkede smilende over på ham. "Da vi har den tid vi har, behøver du ikke overskride nogen love." Sagde hun lidt grinende.
Hendes blik gled hen over ham igen, han havde en fin personlighed, samt en sød duft fra hans blod. Hendes hånd gled ind under hendes jakke, hendes logbog og kulepen kom frem. Den gik op på sidste side, og kulependen kom derned. Hun friste for sig selv. Otte ting blev skrevet før siden blev revet ud. Hun foldede den på midten to gange. Papiret lagde hun på radionen. "Mit nummer." Sagde hun glad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 28 Nov 2012 - 22:34

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt og slappede bare roligt af, og kørte vider og så på hvad hun lagde på hans radio "okay ringer nok allerede i morgen"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af mens han kørte hende hjem.
Han standsede bilen og kiggede på hende "så må vi være her ser det ud til"sagde han roligt og kiggede på hende "må man få et lille kys før du smutter søde"spurgte han roligt, og slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun ville sige til det og sådan.
Han så på hende og var begyndt at ja blive glad for hende og det håbede han på at hun viste men ville han kunne komme sig over at hun var vampyr eller hvad ville han.

//sorry at mit svar her først kommer efter så lang tid men har haft en masse bøvl her på det sidste//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 23:29

Det var stadig mange uklarheder omkring ham, så mange ting hun gerne ville spørger om, sikkert også meget han gerne ville spørger hende om. Men alt måtte komme til den tid, lige nu skulle hun sige vi ses til manden hun havde brugt nogen timer sammen med. Den tid havde hun brugt med et smil. Han sagde at han ville ringe dagen efter, det måtte hun tage stilling til den tid.
Han spurgte om et kys?! Hvad skulle hun svare der. Ehh Tænke...Tænke.

Mens hun tænkte førte hun to finger ind under sig egen hage mens hun kikkede på ham, det var kun få sekunder.

”Udemærket, vil jeg sætte pris på. Vent nu ikke for længe ikke? Og må desværre med dele at jeg ikke kysser på første dag” Lød det fra hende med den venlig stemme.

Hun beholdt sit smil samt sit blik på ham og drejede sig stille mod bildøren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jan 2013 - 18:42

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han sådan lige skulle sige til hende og alt det, han så på hende "det helt i orden søde"sagde han roligt og så på hende med et smil.
Han var roligt og ventede på at hun ville sige noget til ham for hun var sød og rar og ja dejlig lige nu i hans øjne og sådan noget, han så på hende "håber du har haft det godt med at være sammen med mig"sagde han roligt og så på hende med et smil og var bare glad for at hun ikke var en af dem der bare sprang på ham og drak blod og alt det.
Han kiggede på hende med et smil og slappede bare roligt af og ventede bare i det hele taget på at der skulle ske noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum