Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
What is it you are seeking? //Shiwa//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
What is it you are seeking? //Shiwa//
Sted: Lige uden for hotellet.
Omgivelser: Folk der er på vej ind i hotellet
Vejr: regner
Påklædning: Han har en skjorte på og et par pæne bukser, samt et slips.
Adalwin stod udenfor hotellet, og havde søgt en smule ly under det stykke stof der hang ud over hotellets indgang. Han havde gennemblødt tøj på, og deriblandt en hvid skjorte som gjorde hans overkrop meget synlig. Han havde ikke nogen ide om hvad han skulle lave der, men han stod bare og hang op af en af væggene... Han kiggede lidt rundt, og smilede venligt til alle de folk der kom gående forbi ham. Han havde ikke nogen grund til at gøre andet...
En dørmand kom hen til ham, og begyndte at stå og skælde ham ud om at han ikke måtte stå der når han ikke boede på hotellet...
Gæst- Gæst
Sv: What is it you are seeking? //Shiwa//
" Er det en De kender Shiwa?" spurgte dørmanden og så olmt på hende " Er du dum? Selvfølgelig kender jeg ham!!" vrissede hun og smilte kort til manden hun lige havde krammet " Kom med" sagde hun og gik indenfor og sukkede kort. Hun hadede at være våd... Faktisk var det slet ikke godt for hende, eftersom hendes robot organer ikke kunne tåle vand... " Fandens også! " hvæsede hun kort af sig selv og så sig over skulderen på fyren hun havde taget med sig ind.
" Jeg undskylder meget, men han havde bare bedt dig om at gå ud i regnen igen, hvis ikke jeg havde sagt jeg kendte dig" sagde hun og rødmede kort og gik over til skranken " Nøglen til værelse 395" sagde hun og sendte kort manden bag skranken et svagt smil, inden hun fik nøglen i hånden og vendte sit blik mod den anden mand igen " Vil du med?" spurgte hun og så afventende på ham.
Gæst- Gæst
''Det er helt i orden smukke... Regnen er jo ret slem.''
Han gengældte bare hendes kram, og han gik måske lidt længere med krammet end hun havde forventet og kyssede hende blidt på kinden. Han kunne ikke lade være, hun var smuk og sød, så hvad pokker skulle han ellers have gjort? HAn kunne ihvertfald ikke se andet han kunne... Jo måske taget på hendes røv men så heller eet kys på kinden...
''Du skal da ikke undskylde. Det var utroligt venligt og sødt af dig, at du faktisk bekymrer dig om en fremmet mand...''
Han smilede bare til hende varmt, og han havde ingen grund til at tro hun havde nogle onde planer i tankerne, nej han tænkte bare at hun havde valgt at være sød og rar overfor ham hvilket han var glad for...
''Jamen jo tak... jeg vil da gerne op og se hvordan min redningkvinde bor.''
Han smilede skævt og blinkede til hende.
Gæst- Gæst
Da de kom til værelses døren stoppede hun op og så på ham med et forsigtigt smil "Her er vi så" sagde hun og smilte kort til ham. Hun satte nøglekortet i maskinen og korte kortet igennem. Døren åbnede med et KLIK og stod svagt på klem. Hun skubbede svagt til døren og holdt den for ham, så han kunne komme ind.
På værelset var der et stort soveværelse med en seng, hvor hun selv kunne ligge mindst 3 gange. Stort badeværelse med badekar, et stort køkken og en stue. Faktisk var hun ikke en almindelig pige fra middelklassen. Hun var oppe i den høje ende, ikke rig, men hun havde alligevel mange penge, hvilket var grunden til hun havde råd til et værelse som dette.
"Velkommen til mit værelse" sagde hun med et smil på læberne og lukkede døren bag ham. Hun havde som sådan ingen planer med ham, udover måske at give ham noget tørt tøj på. Hun havde rent faktisk mande tøj i hendes skabe. Men det var dog ikke hendes, men hendes vens "Jeg har noget tørt tøj til dig, hvis du gerne vil have noget andet på.." sagde hun og sendte ham et uskyldigt smil.
Gæst- Gæst
Han smilede bare venligt og kærligt til hende. Han fulgte hende ovenpå, og da de var kommet op til hendes værelse og hun åbnede døren for ham gik han med hende ind, og trak hende hurtigt med sig ind, og kyssede hende der blidt på halseln, og svarede hende på hende tak...
''Det var da så lidt... DU kan da altid gøre gengæld hvis du vil.''
Han blinkede til hende med et skævt smil, og da hun sagde han bare kunne smide tøjet, eller sådan opfattede han det, gjorde han det skam også... Han tog først hans skjorte af...
Hans overkrop var rimeligt velholdt og hans muskler var rimeligt markerede, og han havde en del ar over hans krop... Han trak så resten af undtagen hans boxers, da han gerne ville have noget at tage på først, da han ikke var direkte lysten efter hende...
''Havde du noget smukke?''
Gæst- Gæst
" J..Ja " sagde hun og bed sig kort i underlæben og rev sit blik løst fra hans halv nøgne krop og kom tilbage til virkeligheden. Hun gik roligt ind i soveværelset og åbnede et skab " Hvad vil du helst have? Løst tøj, eller stilet?" sagde hun og sendte han et svagt smil. Hun havde en underlig fornemmelse inden i, som om der var noget der hungrede efter noget, men hun var ikke sikker.
Hun havde fundet et sæt af hvert, en hvid skjorte og et par nydelige sorte bukser der til, en t-shirt og et par løse bukser, så kunne han selv vælge hvad han havde lyst til at have på. Hun skulle egentlig også selv have noget tørt tøj på. Langsomt tog hun sit tøj af, så hun kun stod i sit undertøj, som bestod af et par sorte blonde trusser og en matchende bh der til. Et eller andet sted håbede hun ikke han kom ind til hende og så på en måde alligevel. Men for hende var det underligt, at have en fremmed i hendes hus og ingen af dem havde specielt meget tøj på. Men ja sådan kunne det gå når det regnede.
Gæst- Gæst
Han gik stille ind til hende og åbnede døren og gik så helt ind i rummet, før han opdagede at hun faktisk kun stod i undertøj, og hvis hun kiggede på ham, ville hun nok kunne se at han fandt hende meget atraktiv, og det mente han virkelig også at hun var...
''Wow... Du er virkelig smuk, og sexet...''
Han gik hen tættere på hende, og han lagde stille armene om hende, dog meget løst så hun bare kunne vride sig ud af hans arme hvis hun gerne ville det. Han kyssede hende på kinden og så ned af halsen... Han hviskede blidt til hende...
''You are a really beautiful girl... And you have seduced this angel.''
Han nappede hende blidt i øret, og slap hende så og satte sig på sengen, så han kunne skifte tøj helt... Han tænkte ikke over hun var der da han trak sine boxers af stille og roligt...
Gæst- Gæst
" Mhm.. Du ved virkelig hvad en kvinde vil have hva?" sagde hun og og vendte sig om mod ham idet han havde sat sig på sengen. Hun rødmede da hun så han også havde smidt hans boxers nu " Jeg.. " hun var løbet tør for ord og vendte sig om, for ikke at vise ham at hun rødmede mere end nogensinde før. Hun havde slet ikke regnet med at dette ville ske, men hun havde dog intet imod det... Overhovedet.
Hendes stemme var nærmest forsvundet, hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige til ham. En fyr nøgen i hendes seng og hun selv stod i undertøj, men... Hun bed sig kort i underlæben og smilte derefter " Håber ikke du har noget imod jeg skifter" sagde hun og begyndte stille at spænde sin bh op og trække hendes trusser ned. Nu var hun også selv nøgen. Overfor en totalt fremmed mand, men hun var ligeglad.
Hun vendte sig roligt mod ham og smilte kort til ham " Du siger det kun fordi du ikke ved hvad jeg er..." sagde hun og så ned i jorden med et trist blik. Efter hun havde fortalt en fyr hvad hendes "hemmelighed" var ville de ikke være ved hende alligevel, men ham her var anderledes, det var hun sikker på.
Gæst- Gæst
Han smilede bare charmerende og drilsk til hende. Han kunne godt lide hendes udseende rigtigt meget, og han nåede lige at ligge mærke til kort hvordan hun rødmede over at han nu sad nøgen, og da hun begyndte at tale havde han ikke fået taget tøjet på, og heller ikke da hun talte om at smide sit eget tøj...
Han kiggede på hende da hun begyndte at smide sit tøj, og han nød virkeligt synet foran hende. Han smielde til hende da hun talte og hun skulle da ikke tænke galt om sig selv på nogen måde mente han... Han resjte sig og gik hurtigt hen til hende og lagde armen om hende med hænderne på hendes baller...
''Jeg er ligeglad med hvad du er... om du så var vampyr, jeg ville bare tilbyde dig mit blod så.''
Han kyssede hende ned af hendes hals, og ned over skulderen og ned af hendes ryg blidt, sådan at hans hals blev strukket ved hendes mundvige, og hans blodåre blev tydeligt... Han kyssede hende blidt...
Hans ene hånd gled ned af hendes baglår og nussede og kærtegnede hende ganske blidt...
Gæst- Gæst
" Mhm.: Så du ved hvad du vil have? Der er da intet specielt ved mig som andre piger ikke har" sagde hun og smilte kærligt til ham og lænede sig ind mod ham og begyndte at kysse hans hals kærligt " Udover jeg har en evne som ikke ret mange mestre" sagde hun og smilte kækt til ham inden hun igen lænede sig ned mod hans hals og lod sin tunge glide kort op af den.
Aldrig havde hun prøvet noget så intimt som dette. Følelsen af at have en mand så tæt på hende igen var fantastisk, som om det igen var første gang hun prøvede det " Forresten.. Jeg hedder Shiwa" sagde hun og så på ham med skindende øjne. Man var slet ikke i tvivl om hun nød hans nærvær og inderst inde, ville hun ikke have det til at stoppe igen. Hans nøgne krop mod hendes... Det var noget af det bedste der var sket længe.
Gæst- Gæst
''Så tag mit blod.''
Han nappede hende i halsen ganske blidt.
''Uhhh... En evne jeg vil kunne lide? Ellers er jeg bare fortbat i din skønhed og din mystisk... Din krop er fantastisk, og det du er er bare dejligt.''
Han blev ved med at kysse og kærtegne hende. Han elskede kvinder og specielt deres kroppe. Det var virkeligt noget af det rareste man kunne forestille sig når det kom til behageligt ting, ihvertfald hvis man spurgte ham.
''Shiwa? Et smukt navn med mystik... Passer til dig... Jeg hedder adalwin.''
Han blev ved med at holde hende tæt ind til sig, han kyssede hende dybt og passioneret ned af hendes hals, og lidt ned over hendes bryst, inden han blidt lod hans ene hånd glede lidt op af hendes inderlår og kærtegnede hende der... Han hånd berørte blidt og kort hendes underliv...
''Du er skøn.''
Gæst- Gæst
" Overvej tanken om... To af mig... På samme tid" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun vidste ikke om han ville kunne lide tanken om hun "klonede" sig selv og kunne på den måde få blod fra ham og være i seng med ham. Hun rødmede kort over hans kompliment omkring hendes navn " Virkelig?" hun så på ham med et genert smil og nød hans kærtegnelse.
" Mhm Adalwin... Er du sikker på jeg må få blod... Jeg er så bange for at skade dig" sagde hun og så på ham med et usikkert smil. Da hun mærkede hans hånd mod hendes underliv lukkede hun svagt øjnene og udstødte et nydelses suk. Hun skubbede ham svagt over mod sengen med et frækt smil på læberne.
" Lad os nu se om du syntes jeg stadig er skøn efter dette" sagde hun og skubbede ham ned og sidde i sengen.
Gæst- Gæst
Han blev bare stille stående med hende og kyssede hende blidt op af halsen, mens hans hænder vandrede ned af hendes krop, og blidt berørte hendes baller, og ned af hendes inderlår ganske blidt.
''To af dig på samme tid... Jeg vil ikke tro min hjerne kan håndtere så meget skønhed og nydelse på en gang...''
Han smilede drillende til hende, da han godt kunne tænke sig det. Det var helt klart noget han godt kunne tænke sig at opleve. At blive håndteret af to smukke kvinder på samme tid... Det ville være helt fantastisk men igen svært for hjernen at håndtere... Hans hænder vandrede blidt ned og nussede hendes underliv.
''Ja bare tag mit blod, jeg bliver tændt af bid, og nyder det.''
Han lod hende bare skubbe ham ned at sidde på sengen og sendte hende et stille, skævt og frækt smil. Han var rimelig frisk på det hele.
Gæst- Gæst
" Mhm Adalwin..." sagde hun med et kækt smil på læberne og satte dig ned på sine knæ, foran ham og så op på ham med et blidt smil. Hun lod kort sine negle glide ned over hans brystkasse, uden at lave andet end et rødt mærke.
"Jeg håber du er klar over hvad du går ind til min kære" sagde hun og så op på ham med et uskyldigt smil. Hun ville have lov til at gøre det mod ham, før hun gjorde noget. Eller også skulle hun bare gå til den, om han så havde lyst eller ej. Hun ville have hans blod, om hun så skulle kæmpe for den.
Gæst- Gæst
Han lagde mærke til hends negle voksede, og hvordan hendes negle nu gled ned over hans bryst og efterlod en hvis form for smerte, og han kunne egentligt godt lide det... Det føltes faktisk rigtigt rart, og han sukkede stille og nydende over det, mens han lagde sine hænder på hendes røv og trak hende op til sig...
''Du tager bare, og jeg er så klar som nogen engel kan være det.''
Han smilede kækt til hende, og inden hun kunne nå at reagere havde hans hænder lagt sig på hendes baghoved og nakke, og så tog han hendes hoved ned til hans eget, og kyssede hendes læber sensuelt og lidenskabeligt, mens han bare sukkede stille og nydende mod hendes læber...
Gæst- Gæst
Hun satte sig igen ned på knæ foran ham og lod kort sin tunge strejfe hans lem inden hun så op på ham med et blidt smil. Hun rejste sig op på knæerne og satte en negl mod hans bryst kasse og trykkede neglen gennem hans skind. Hullet var ikke specielt stort, men stort nok til at noget blod kunne pible ud og glide ned af hans bryst, dog nåede det ikke langt, inden hun lod sin tunge glide over blodet.
" Håber du er klar" sagde hun og bed sig kort i underlæben inden hun kyssede ham ned af brystkassen og ned mod hans lem og stoppede lige inden og så op på ham med et smil og ventede på hans reaktion og hans tilladelse.
Gæst- Gæst
Han mærkede hendes negle bore igennem hans hud, og han stønnede nydende over det. Han kunne virkelig godt lide smerte, så længe altså det blev afholdt fra hans underliv og sådan, da det trodsalt var et område han ikke ville have skadet...
''I am so ready...''
Han smilede stille og sukkede nydende da hun kyssede ham ned af brystkassen, og han undrede sig stadig over at hun endnu ikke havde taget hans blod sådan rigtigt, men måske det var det hun skulle bruge sin klon til?
''But no biting down there...''
Gæst- Gæst
" Håber du kan klare det" sagde hende om stod op, mens hende der var på sine knæ igen tog ham i munden og fortsatte i et langsomt tempo til at starte med, hvor efter hun ville sætte farten mere op. Den anden satte sig op til ham på sengen og lod en af hendes negle glide ned over hans bryst og efterlod et langt åbent mærke, hvor blodet piblede ud af. Hendes tunge gled passionsfuldt over hans brystkasse og så derefter op på ham med sine glinsende mørke øjne.
"Mhm.. Hvor er det godt at vide du nyder det" sagde hende som sad på sengen, hvilket fik den anden til at stoppe og rejse sig op " Kan du klare os begge? Eller vil du kun have den ene?" sagde hun og satte sig op i sengen til ham. Hun satte sig på ham og lænede sig ind mod ham, mens hendes tunge gled op af hans hals.
Gæst- Gæst
''I am so lucky...''
Han så stille på hende. Han fandt det virkeligt fantastisk og han stønnede derfor ganske lavt over det at hun gik igang med hendes læber om hans lem, og han nød det virkeligt, og han sukkede nydende da hun skar en flænge i hans bryst...
Han lod en hånd glide ned langs maven på dem begge da de havde sat sig op i sengen til dem, og han begyndte at kærtegne deres underliv, og smilede kækt til dem...
''I can handle it...''
Gæst- Gæst
" Mhm " lød det fra hende, men kunne både se og høre på hende at hun virkelig nød hans hænder, som kærtegnede hendes krop. De begge lænede sig ind mod ham og slikkede ham op af halsen. De stillede sig op på alle fire lod hver en finger løbe ned af brystet på ham, så der kom nogle åbninger, hvor de kunne få blod fra. Deres blikke var fastsat på ham et stykke tid inden de lod deres tunger glide over de små sår de nu havde lavet på hans brystkasse. Blodet gjorde hende godt, det var som om hun kunne mærke at hendes liderlighed og hendes trang til ham voksede mere og mere, efter jo mere af hans blod hun fik.
Klonen rejste sig fra sengen og så ned på dem med et smil inden hun selv skubbede ham ned og ligge, inden hun satte sig op på ham, dog ikke helt ned, men kun lige så hans lem kunne nå hendes underliv. Han kunne sikkert mærke hvor meget hun hungrede efter hans krop, efter sex med ham. Hun kunne ikke vente meget længere, men hun kunne jo også bare springe på ham som det rovdyr hun egentlig var indeni,
Gæst- Gæst
Han smilede stille mens han lyttede til hendes/deres blide støn, og hans fingre legede bare blidt videre, og mens de begyndte at pirre ham med deres tunger op af hans hals og hans bryst. Han sukkede nydende over det da de skar hul i hans hud endnu engang og da de slikkede hans sår, lod han et par fingre glide op i dem begge, som han bevægede blidt... Han blev ved til hun flyttede sig...
Han kunne ikke modstå fristelsen da hun sad over hans lem, at rykke sit underliv op af sådan at han trængte op i hende, og han håbede hun selv ville gøre resten der skulle til... Han strakte halsen af nydelse, og trak den anden klons mund ned til hans hals...
''Please... Bite me...''
Han tog og holdt hendes hoved der med den ene hånd, mens hånden igen vandrede til hendes underliv og legede med hans fingre som gled op i hende blidt...
Gæst- Gæst
Klonen blev trukket ned til hans hals og smilte for sig selv. Bide ham? Hvorfor ikke. Hun lod først sin tunge glide over hans hals inden hun lod sine tænder pierce hans hud. Hendes tænder gik i gennem hans hud, dog ikke så det blødte så forfærdeligt meget, men en smugle blod kom der, for hun kunne smage det. Hun mærkede hvordan hans fingre gled op i hende og lege med hende, hvilket fik hende til at stønne blidt af nydelse.
" Mhm Adalwin.. Er det som du forventede?" sagde hun og bed sig i underlæben, men hun stadig lod hans lem glide ind og ud af hende.
Gæst- Gæst
Han stønnede stille over det der blev gjort ved ham, mærke sig selv glide ind og ud af hende. Det var helt utroligt fantastisk at mærke det sådan, og så hende den andens bid, det var helt utroligt at opleve det sådan... Han stønnede rimeligt højt over biddet, og pressede hendes hoved tættere på hans hals...
Hans fingre legede mere og mere vildt. Han elskede det virkeligt... Han kunne lide denne følelse med at lege med hende mens han selv blev reddet af originalen... Eller var det klonen... Fuck det, det føltes så fucking godt...
''Oh please more...''
Han havde slet ikke fået nok endnu... Han ville have så meget mere end de havde givet ham endnu, og hun måtte indse det...
Gæst- Gæst
Hendes klon fortsatte med at bide ham, uden at slippe ham. Hun havde ikke tænkt sig at bide ham fuldkommen til blods, men hun ville alligevel have hans blod. " Hva så Englebasse...Er du sikker på du kan klare det?" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun trak sig tilbage fra hans hals og lod kort en hånd glide gennem hendes hår. Klonens blik rettede sig mod ham, mens hun slikkede sine læber fri for blod.
Hun stoppede kort op og så på ham med et smil " Mhm søde Adalwin dog... Du er jo nærmest smurt ind i dit eget blod... " sagde hun og lænede sig ned mod ham med et blidt smil på læberne, Hun rejste sig op og så på hendes klon med et smil og hev hende derefter ind til sig og begyndte at kysse den. Mange fyrer kunne godt lide at se to kvinder gøre noget ved hinanden, hvilket hun ikke ville have nogle problemer med overhovedet, da hun jo var til begge køn.
Gæst- Gæst
''I stille crave for more...''
Han slog altid over i engelsk når han nød noget helt vildt. Han kunne ikke lade være med det, da det var hans modersmål, og det var derfor han elskede det hele så meget. Han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre mere til hende, og så sagde hun noget...
''Yeah and we both love that I am that...''
Da de begyndte at stå og snave med hianden, kunne han ikke alde være med at nyde synet, og da han ikke længere blev reddet af hende, drejede han sig rundt, og lagde sit hoved under hende mellem hendes ben, og brugte tungen til at give nydelse, mens han brugte sine fingre til at tilfredstille klonen...
''Do you feel for both you and the clone? Do you share the pleasure?''
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Seeking out danger
» Seeking warmth...
» Soul made seeking!
» devil seeking activity
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline