Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
devil seeking activity
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
devil seeking activity
Hey folks:) Der er igen ved at være lidt dødt, da der er mange der er holdt op med at komme online, så jeg søger nye at emne med. Jeg er selv meget aktiv her inde og håber i er friske:) Jeg har ikke det store krav til plots som sådan. Jeg vil gerne have nogle flere relationer til Khá ellers kan vi også starte noget og se hvor det fører hen.
Som sagt jeg er meget aktiv her inde og er også meget large med hvad end ideer i også kommer med:)
Som sagt jeg er meget aktiv her inde og er også meget large med hvad end ideer i også kommer med:)
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Sv: devil seeking activity
Ja mon ikke vi kan finde ud af noget:) Skal jeg starte emnet eller vil du? Og hvis jeg skal kunne jeg godt tænke mig ideer, evt krav og sted :)
Khaa- Master (Rank 21)
måske også mig
Yamesu- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 37
Du må meget gerne :)
Jamen det kunne være så mange steder... Hmm Hvad med på hendes arbejde? det kan både være på scenen eller på De Strip tease...
Hvad angår krav er jeg ikke ret meget, ud over jeg elsker kreativitet af alle former, bare jeg ikke bliver slået ihjel så går det nok :)
Jamen det kunne være så mange steder... Hmm Hvad med på hendes arbejde? det kan både være på scenen eller på De Strip tease...
Hvad angår krav er jeg ikke ret meget, ud over jeg elsker kreativitet af alle former, bare jeg ikke bliver slået ihjel så går det nok :)
Gæst- Gæst
Yamesu vil du lave eller skal jeg? og hvis jeg skal vil jeg gerne vide hvor og om du har ideer
Khaa- Master (Rank 21)
Sharabi så laver jeg bare. Tror han skal møde en forretningspartner på hotellet hvor hun for eksempel synger:)
Khaa- Master (Rank 21)
du må godt Kha og måske på gågaden eller i skoven ideer til selve emnet har jeg ikke sådan lig
Så tror jeg det bliver gågaden:) men der skal ikke bruges for lang tid på en af os skal tage kontakt til den anden:) Jeg laver bare et så ser vi hvad der sker
Khaa- Master (Rank 21)
okay men jeg snakke ikke sådan med nogen med mindre de har gjorde noget godt for mig
Lignende emner
» What is it you are seeking? //Shiwa//
» Seeking out danger
» Seeking warmth...
» Miss V is seeking.
» Soul made seeking!
» Seeking out danger
» Seeking warmth...
» Miss V is seeking.
» Soul made seeking!