Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
And alone again - Adalwin. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
And alone again - Adalwin. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
And alone again - Adalwin. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
And alone again - Adalwin. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
And alone again - Adalwin. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
And alone again - Adalwin. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
And alone again - Adalwin. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
And alone again - Adalwin. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
And alone again - Adalwin. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
And alone again - Adalwin. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

And alone again - Adalwin.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

And alone again - Adalwin. - Page 2 Empty Sv: And alone again - Adalwin.

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:15

''Jeg kan godt give dig et fif eller to med da det er noget du aldrig kan læse dig frem til... Vampyrer, dæmoner, djævle og vampyrer er alle tre meget ofte ekstremt glade for sex hvilket du kan udnytte med din krop... Men vær forberedt på at de alle fire kan lide at bide... Men 99% af dem vil lade dig leve og endda kunne vise sig at være flinke senere hen.''

Han smilede venligt til hende og mente ikke noget direkte klamt med det det var bare sådan verden fungerede. Var man en smuk kvinde og specielt hvis man var elver, menneske, engel, eller aspara så kunne man få brug for at udnytte mænds lyster og andre kvinders for den sags skyld...

''Ja våben kan da være en god ide... Alle kan dræbes på den rigtige måde.''

Han smilede venligt igen...

''Og jeg er ked af at skulle fortælle dig om denne skræmmende verden... Du er lige flyttet til gætter jeg på?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And alone again - Adalwin. - Page 2 Empty Sv: And alone again - Adalwin.

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:30

Blair lyttede til det han sagde, det var meget godt at vide. At hun kunne bruge sin krop til at beskytte sig med og ikke bare få hvad hun gerne ville med, var da godt at vide. Hun sendte ham et smil, så ville han da hjælpe alligevel.

"Tak, det var godt at vide. Så kan jeg da beskytte mig på den måde også."

Hun tænkte tilbage på de historier hun hørte da hun var mindre, at vampyrer ikke kunne tåle hellige ting og træpinde og at varulve ikke kunne tåle sølv.

"Okay. Her har jeg en plan så. Varulve kan ikke tåle sølv vel? Og vampyrer kan ikke tåle kors ikke? Så hvis man nu har en kniv lavet af sølv med et kors på spidsen, så er man godt beskyttet ikke?"

Hun håbede han ville hjælpe hende lidt mere, men hvis ikke skulle hun nok finde ud af det selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And alone again - Adalwin. - Page 2 Empty Sv: And alone again - Adalwin.

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 9:47

''Det må jeg sige jeg er en smule overrasket over at du ikke finder det forkert og frustrerende at du som kvinde er nød til at bruge den slags midler? Eller er det bare fordi du alligevel gør det hele tiden? Har måske sit eget mandlige harem?''

Han spurgte med et skævt smil og smilede stille til hende. HAn havde ikke noget problem med at spørge ind til den slags intime ting, men han var stadig ops på ikke at virker klam og pervers...

''Du vil aldrig være direkte godt beskyttet... Som menneske rangerer du lavest, og hvis de vil have dig vil de have dig, og så skal de nok få dig på den ene eller anden måde, men det er bedre end bare en kniv...''

Han smilede igen venligt og satte sig til rette bedre.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And alone again - Adalwin. - Page 2 Empty Sv: And alone again - Adalwin.

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 16:01

Blair brugte sin krop til mange ting, så det var ikke noget problem for hende. Hun nød jo at gøre det, hun syntes godt om hendes krop. Hun lavede et trak med skulderne, hun vidste ikke helt hvordan hun skulle besvare hans spørgsmål.

"Det er ikke noget nyt for mig, og alligevel hvis det kan redde mit liv er jeg ligeglad med om det er forkert eller fornedrende. Et mandligt harem, altså som en masse mænd jeg ser engang imellem? Tjaah, måske. Jeg har ikke nogen fast i hvertfald."

Hun lagde sig tilbage i bænken og lyttede til det han sagde og besvarede det med et suk.

"Dårlig dag at være menneske, eller det er vel altid dårligt at være menneske tydeligvis. Jeg troede mennesket var den overlegne race, men åbenbart ikke."

Hun var ikke så glad for at hun ikke kunne beskytte sig selv, det var mærkeligt, hun var jo vant til at beskytte sig selv, men det blev lige meget værre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And alone again - Adalwin. - Page 2 Empty Sv: And alone again - Adalwin.

Indlæg af Gæst Tirs 16 Okt 2012 - 18:19

Han kunne godt forestille sig hun brugte sin krop, hun var smuk og hun havde måske en hvis forståelse for det, og hun kom fra en del af byen hvor kvinder mest var set på som et objekt der ikke var til for andet end mænds nydelse, og derved mest fysisk...

''JEg mente nu et mandligt harem mere i den forstand, at du havde en flok af mænd som du skiftevis så for at få din krops lyster stillet?''

Han var en engel men hvis der var en ting han ikke var bange for at tale om så var det om sex, og andres sexliv. Han kunne godt lide det, både at snakke om det og gøre det. Han smilede stille til hende...

''Mennesker har skam visse fordele... Der er ingen af racerne der generelt set hader mennesker og der er nogle der elsker jer som race, engle og elvere er stort set jeres allierede... Vampyrer, kan lide smukke mennesker da det at have sex med dette varme væsen er bedre end andet...''

Han smilede stile og tænkte på andre forhold mellem mennesker og de andre racer.

''Dæmoner skal du dog holde dig fra, de fleste dæmoner både kvindlige og mandlige, vil have sex med dig, hård voldsom sex du sikkert vil besvime af for bagefter at tage din sjæl.''

Han smilede stille og kiggede på hende...

''Er der mere du gerne vil vide fra mig?''

Hun måtte snart til at give ham noget for hans hjælp men han var stadig engel så han ville ikke tvinge hende til noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

And alone again - Adalwin. - Page 2 Empty Sv: And alone again - Adalwin.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum