Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unknown.. (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Unknown.. (xxx)
Hun gav ham et hurtigt kram mens hendes krop var mod hans overkrop."Men hvad nu hvis de ender med at skade mig Valentine, hvad nu hvis de skader os begge to meget slemt"sagde hun tænkende, med blikket rettet ned mod gulvet mens hun holdt om ham , på en meget kærlig måde. Hun vidste godt Valentine ville være meget stærk til det, og når hun tænkte over det. Hun manglede at smage på hans blod."Valentine...Har lyst til en smagsprøve på dit blod"sagde hun blidt mens hun kiggede på ham, og kærtegnede hans hals lidt. Ja nu hvde hun trang til blod , det var som om hun blev svagere og svagere, så hun håbede hun måtte få noget af hans blod.
"So what if i take what i can get, and kiss what i like"sagde hun blidt mens hun slikkede sig rundt om munden. Hun nød virkelig det hele, Valentine var virkelig godt selskab. Godt hun stødte ind i ham herude på kirkegården. De grimme bredde dusørjægere havde ikke set hende herinde i kirken , og de to mænd havde enlig heller ikke været herinde i kirken de gik rundt udenfor. Hun nød det virkelig, og kiggede lidt på Valentine, som kun var iført boxershorts det var nu meget frækt, hun havde jo også kun hotpantsne på. Hun mærkede han trak hende helt tæt på sig, og smilt blidt, hvorefter hun lukkede øjnene og kyssede ham blidt på munden. Gad vide hvor langt de ville nå, måske meget langt, men hun ville ikke smage hans blod før det var iorden med ham. Så derfor kyssede hun ham bare blidt og intens.
Tænk at man kunne lave de ting på en kirkegård, enda inde i kirken, det var faktisk meget godt, syntes hun selv. Hun kunne godt lig at to vampyrer begge to med en trang og lyst til hinanden nød hinanden inde i et rum inde i kirken. det var lidt underligt, men også lidt sødt nok. "Valentine i like this"sagde hun med hensyn til øjeblikket med ham.
Gæst- Gæst
Han bed sig lidt i underlæben mens at han prøvede at følge med sådan som Alexi snakkede, det var samtidig bedårende og utroligt at hun tænkte på det. ,,Dusør jægere er ingen ting.. jeg frygter kun varulve... og der vil ikke ske dig noget.. aldrig", sagde han med et bestemt blik i øjnene, selvom hans øjne stadig var ildflammende røde. Han gengældte så kysset og hviskede mod hendes læber ,,Tag nu en del af mit blod.. Alexi.. hvorfor holder du dig tilbage?".. Når han kunne komme til nappede han, hende blidt i underlæben.
,,Ah.. Alexi.. gør det nu", gentog han, nærmest lidt utålmodigt, da han kunne mærke på hende at hun blev lidt svagere med tiden som gik, efter at han havde fået lidt af hendes blod. ,,Vi havde jo en aftale.." tilføjede han med et glimt i øjet. Han kyssede hende inderligt igen, blidt med passion.
Valentin havde ikke andet i tankerne end Alexi lige nu og han ville også gerne fortsætte, men først måtte Alexi have en del af hans blod, før at han kunne gå et skridt videre i forspillet. ,,Eller skal jeg tvinge dig til at bide mig?.." spurgte han, efter at han slap hendes læber og stoppede kysset. Han så på hende med et afventende blik mens at han atter betragtede hende.
Gæst- Gæst
Hun nikkede til det han sagde"Jeg bryder mig heller ikke om varulve, they are really bad for a vampire like me"grinte hun lidt, mens et bredt smil plantede sig på hendes læber." Vil du da beskytte mig"spurgte hun undren med hovedet på skrå. Selvom hun altid ville prøve at beskytte Valentine.Varulve var irriterende hun havde godt nok stødt på nogle af dem tidligere før, i hendes liv.Dengang havde hun godt nok et godt forhold til hendes skaber. Der skete enlig mange ting dengang, og hun savnede det enlig kun en lille smålemen ligenu hyggede hun sig meget sammen emd Valentine. Hun nikkede, og rykkede sig tæt på hans hals, hvorefter hun først slikede lidt før hun fik sat tænderne ned i halsen. Hun lappede lidt af hans blod i sig mens hun nussede hans hår. Hans blod var varmt, og smagte så godt.Efter at have fået lidt af hans blod, trak hun tænderne ud ad halsen, og kyssede ham blidt på munden.
Det føltes dejligt med noget blod, det havde hun savnet. Hun var rigtig glad for at Valentine havde givet hende lov til at måtte få noget af hans blod. Hun følte sig så stærk igen, hun følte hun kunne meget mere end før."Jeg takker for blodet Valentine, det er meget tryggende at du bekymrer dig for mig" sagde hun kærligt, og kyssede ham blidt på panden. Hun kiggede på hans krop de havde begge to lidt tøj på. Hun studerede Valentine og lod bare hendes øjne hvile på ham. Hvis dusørjægerne kom så ville hun da være i stand til at klare dem for hun var stærkere nu.
Gæst- Gæst
,,Så har vi da en fælles fjende", sagde han og undslap et grin. Han havde selvfølgelig ikke regnet med andet. De var samme arts fælle og ergo så måtte de også have den samme fjende. Han hævede det ene øjenbryn efter det andet da Alexi spurgte om han ville beskytte hende.. Ingen tvivl der. Han ville helt sikkert beskytte hende, hvis hans eget liv skulle komme lidt på spil. Uden at han havde tænkt over det, som de snakkede løs overraskede det ham en smule da han pludselig mærkede hendes hugtænder i hans hud. Valentin lukkede sine øjne og bed sine tænder sammen. Nok var han ikke særlig glad for at dele sit blod ud men han kunne ikke have gjort andet end at have lovet Alexi det samme.
Han gengældte kysset efter at hun havde trukket sine tænder ud fra hans hals ,,Det.. var så også en af de sidste gange.. medmindre at du får magten over mig..", en mindre hvæsen kom fra ham, det skulle dog ikke lyde helt troende. Han viste sine hugtænder frem i et lidt åben gab. Valentin prøvede at få Alexi til at blive mere sammen smeltet med sit væsen, han ville se hende være lidt modbydelig. Ikke fordi han havde noget imod hendes personlighed, slet ikke. Han ville bare se hende an?
Med sin ene hånd tog han fat om hendes trusser, og nærmest rev dem af hende. Så hun nu var nøgen over for ham. Valentin gad ikke at vente længere.. ,,Har du ikke.. en dyrisk side af dig, Alexi?", spurgte han hviskende mod hendes øre, mens at han endnu engang lænede sig hen over hende. Han kyssede hende på næsetippen og fortsatte med at plante et kys ned langs hendes hals. Videre ned til hendes kavalergang hvor han begyndte at slikke på hendes ene bryst. Lige nu var han kun fokuseret på en ting da han var tændt.
Gæst- Gæst
Hvor ville hun gerne finde hendes skaber ,efter så lang tid så var hun begyndt at blive små nysgerrig omkring ham, og hans verden og evner. Så nikkede hun og knyttede hænderne lidt mens hendes øjne langsomt begyndte at glinse rødt, men det forsvandt hurtigt igen"I just hate them"sagde hun med den engelske accent og et lille kort blik på Valentine. Hun havde næsten altid haddet dem, og det havde hvertifald ikke ændret sig efter disse år."Ja vi har så, det er jo fordi vi er samme artsfæller"sagde hun og lænte hovedet på skrå.Alexi ville helt sikkert også beskytte Valentine, hvis tiden kom dertil hvor der ingen udvej var end at kæmpe for livet og den slags.
Hun kiggede på ham mens hun lagde en finger under hans hage, og dernæst holdte øjenkontakten med ham"Det er aldrig godt at vide kære Valentine"sagde hun og slikkede sig rundt om munden,af ren nydelse.Måske var det sandt at han ikke havde et Alexi's dyriske side endnu, den vilde side, men det var sjældent den kom frem.Den eneste person der havde fået den frem og havde set den var hendes skaber, og det var ikke engang med vilje. "Jeg har en dyrisk side Valentine...Beklager meget hvis du forventer den kommer frem med det samme"sagde hun og lænte hovedet tilbage , mens blikket var lukket Hun tænkte lidt*det ikke fordi du ikke må se den Valentine men det lang tid siden den har været fremme*tænkt hun for sig selv.
Hun nød enlig at hun kunne føle sig som menneske lidt igen, det var noget hun havde savnet.
Hun hørt hans kvisken i øret og bed sig lidt i underlæben, mens hun åbnede blikket igen.Som han ønskede at se, så skulle han få det set, han havde selv valgt det. Men Alexi vidste ikke helt om hun gad gøre det, og vidste heller ikke hvornår den dyriske side kom frem. Hun smilte listigt, og fik hurtigt vendt om på ham og hende, så Valentine lå nederst på bordet, og hun ovenpå ham, med et greb omkring hans håndlæd. "You wish that?, Can't imagine what i can do with blood"hviskede hun ind i hans ene øre lidt forførende, og blidt. Derefter kastede hun det lange hår væk fra ansigtet, så hun kunne kigge på ham, for at se hvad han sagde til det.
Udenfor kirken var der begyndt at styrte ned , regnvejr det var så hyggeligt at lytte til især hvis man var indenfor. Så kiggede hun ned ad sig selv, og på ham"Hvis jeg skal være nøgen skal du også Valentine"sagde hun drilsk og fik hevet hans boxershorts af i et hurtigt træk.Derefter smilte hun tilfredstillende, og slikkede ham på halsen, og på hans bryst. Hun kunne godt se Valentine var tændt og det var hun også selv.
Gæst- Gæst
Han havde et intenst blik på hende mens at han ikke rigtig kunne ligge stille ,,Im stronger than you.. Alexi.. and i'll will always be that" sagde han med sin dybe engelske accent af en mande stemme mens at der kunne høres en drilsk undertone i stemmen. Valentin havde slet ikke tænkt på dusør jægerne, han havde kun Alexi i tankerne. Han hvæsede endnu engang mens at han prøvede at vride sit håndled ud fra hendes greb.
Det gjorde ham dog lidt svag i kroppen, som om en kuldegysning steg igennem ham da Alexi hviskede til ham. Inden at han rystede kort på hovedet da han ikke ville ses på som den svageste. Han kiggede bare på hende efter at hun havde hevet hans boxershorts af ham. ,,Den.. havde jeg også set komme", mumlede han nydende med at han også skulle ende med at være nøgen, lige som hende.
Mens at hun slikkede ham på halsen og på hans bryst lod han sin ene hånd som var fri glide ned langs hendes krop, til hendes hofte, hvor han førte sin hånd ind på hendes mave og længere ned.. Helt ned for at mærke på hendes skede. Forsigtigt førte han en finger ind og begyndte at bevæge den frem og tilbage, for at tænde hende endnu mere.
Gæst- Gæst
"Du kan nogle tricks må jeg sige, det gør mig tryg"sagde hun smillende og slikkede sig rundt om munden, hvorefter hun plantede et kys på hans kraveben. Så mærkede hun han røte hendes skede og hun fik en lidt rødlig farve i kinderne, det føltes dejligt, han gjorde det med behag, og sådan at hun blev lidt mere tændt af det. Hun strækte overkroppen lidt af nydelse, emns hun lænte hvoedet tilbage og bed sig i underlæben. *så dejligt...min krop bliver helt varm næsten*tænke hun og åbnede øjnene og lukkede dem igen. Hun nød det lidt mere, og af ren frivilje, gled hun hendes hånd langsomt ned ad hans krop, ned mod hans pikhoved, hvor hun nussede den blidt og kærligt med fingerne.
Hun kiggede på Valentine ogløftede hans hage igen, for at plante et kys på hans mund, mens hun lidt holdte øjenkontakten, hvorefter hun lukkede øjnene. Hun ville nyde kysset lidt. Valentine's fingre vidste virkelig hvordan de skulle få Alexi til at nyde det og blive lidt mere tændt. Det var dejligt, hun havde sluppet grebet om ham, så nu kunne Valentine enlg gøre hvad han nu fandt interesant og fristende.
Gæst- Gæst
,,Bare tag mere fat.." kom det roligt fra ham, med et smil der havde en blanding af charme og drilsk hed.
Han stønnede endnu engang, og det kunne ses på hans lem at han blev mere og mere tændt. Mens at de lænede sig op af hinanden. Med Valentin liggende nederst på bordet var noget han skulle vende sig til
,,Well.. I must say that im impressed over you.. Alexi.." Han trak så sin hånd ud fra hendes skede og førte hånden op til sin mund for at slikke den ren, af det som han havde fået på sig. En nydelse af flåde. Valentin havde et trick i ærmet han ville fuld føre, men det var lidt svært for ham når han lå nederst.
Der ville heller ikke gå særlig længe før at han havde i tankerne om at vende dem rundt igen, han ville blandt andet også gerne være den der havde magten i samlejet. Han fangede et kys på hendes læber
,,Vi må ses igen.. Alexi " sagde han bestemt dog med en blød tone i stemmen. Han ville enormt gerne se hende igen. Han håbede på at dette ikke var deres første og sidste møde. Men han vidste ikke med hende.
,,Og så når det kan lykkes... så helst et andet sted.." han undslap et lille grin, mens at han kiggede på hende. Valentin kunne ikke lade være med at se på hende, og beundre hende.
Alexi var smuk som en gudinde.
Gæst- Gæst
”Well im impressed over you too, so…”fik hun sagt og fik hurtigt vendt om på hende og Valentine, så det var hende der nu lå nederst med ham ovenpå sig. Pludselig kom der nogle tanker inde i hendes hoved der sagde at hun skulle holde øje med dusørjægerne, og at det hende og Valentine gjorde var forkert, men hun lyttede ikke ..For det var jo bare ubetydelige stemmer, samt hendes samvigtighed der spillede hende et pus. Hun nød det de lavede og var helt sikker på de to nok skulle mødes igen en dag. Alexi ønskede det højt, hun fandt Valentine meget interessant, og hun var stadig glad over at hun mødte ham udenfor i tågen, blandt gravstenene - Ja sikke et møde det var, som sædvanlig var hun klodset , det var vel bare typisk Alexi.
Hendes tunge slikkede sig rundt om munden mens blikket vendte sig hen på vinduerne lidt, men bagefter hen på Valentine igen”Det bliver ikke sidste gang vi ses..Vi skal snart ses igen helt sikkert, hvor der er vilje er der jo altid en vej”sagde hun..Ja de ord havde hun skam hørt masser af gange af hendes skaber, han havde næsten altid brugt orderne når Alexi havde svært ved noget, eller ikke troede hun kunne klare noget.
Det glædede hende at han fandt hende så gude smuk, for hendes egen mening om Valentine var ca den samme. Alle vampyrer var vel smukke på hver deres punkt.”Vi må holde sammen os Vampyrer jo”nikkede hun og kørte en hånd igennem Valentins smukke blondet hår.”Hvem ved måske møder du din skaber igen, og andre spændende vampyrer, det samme med mig jo”sagde hun og gav ham et blidt kram og et kys på panden.Hun havde allerede fået hans blod, og hun havde givet ham hendes blod, så de vidste vel altid hvor hinanden var.
Gæst- Gæst
Men han gad godt snart at komme et sted hen og bo for en stund, så han kunne føle sig hjemme. I stedet for hele tiden at strejfe rundt om natten og lede efter et skjule sted hvor han kunne ligge så han kunne undgå solen. Det irriterede ham at vide at han skulle gå rundt hver nat. Uden at vide hvornår han kunne slappe af.
,,Medmindre at det er for en stor mundfuld...", sagde han lavt, mens at han kiggede på hende. Han lagde sit hoved en smule på skrå mens at han betragtede hende og tænkte over om det var dumt at han havde stillet det spørgsmål. Langsomt lod han glide sit lem ind i hende som han lidt flyttede på sig. Mens at han med sine hænder tag fat på hendes bryster.
Nu kunne han ikke vente længere og et smil var plantet på hans læber, da han rent faktisk blev glad for at høre fra hende at.. han ikke blot kun var den der ville se hende. Men at hun også ville møde ham igen.
,,Men ellers så.. kan du altid finde mig rundt omkring.. hvor jeg nu finder et sted for at skjule mig fra solen ", sagde han, inden at han fangede hendes læber i et kys og begyndte at bevæge sig frem og tilbage. Desuden ville han også blive mere lykkelig over at vide at han nemt kunne komme til at se Alexi hvis de boede under samme hus.
Gæst- Gæst
Så rystede hun på hovedet da han nævnte det”Neij det vil da ikke være for stor en mundfuld, det vil da glæde mig hvis du ville bo hos mig, så bliver der mere tid til at ses jo”smilte hun og kunne ikke lade vær med at gengælde hans kys. På samme tid lukkede hun øjnene for at nyd e kysset. Hvor hun dog bare nød at være inde i kirken, inde i dette rum, men nogle dusørjægere udenfor, og regnvejr, det hele virkede så eventyrs agtigt..På en underlig måde. ”Valentine vi kan ses så tit vi vil, du skal bare tro på det”hviskede hun ind i hans øre med en blid stemme. Ja det var rigtigt nu hvor han skulle bo hos hende så kunne se ses så tit de ville de skulle jo begge to bare tro på det. Hun bed sig i underlæben, da hun mærkede hans lem inde i hende, det føltes dejligt, en underlig varm følelse indeni. Hun lænte hovedet tilbage af ren refleks da han gjorde det, og hun udstødte et forførende støn fra læberne. Da han bevægede sig frem og tilbage lagde hun hendes ben rundt om livet på ham, mens hendes arme nussede hans ryg på en kærlig måde. Hun holdte øjenkontakt lidt med Valentine, før hun lukkede øjnene af ren nydelse.
Tænk at han skulle være den første hun havde samleje med, det var dejligt, og hun var glad for det, men alligevel var hun blevet nysgerrig over hvad der var med Valentin’s hænder*Neij glem det Alexi du skal hygge dig nu*tænkte hun og løsrev sig tankerne om det, det spørgsmål kunne hun altid stille når tidspunkten var der. ”Åh…Åh”små støn kom ud fra Alexi’s læber på en blid måde, der måske virkede lidt sexet, forførende.
Gæst- Gæst
Udover at han godt kunne være en gentleman til tider når han havde styr på sin lyst og trang til blod. Men alligevel så fik Alexi ham til at sige nogle ting hvor han i længden ikke havde regnet med at han nogensinde kunne finde på at sige sådan noget.
Han stønnede let mens at han fortsat blev ved med rytmen.
Han trak nogle gange hårdt ind for at nå ind i hende. Valentin masserede på hendes bryster imens at han lod sit blik hvile på hende og lod stilheden drage hen over dem for en kort stund. Han kunne ikke beskrive med ord hvor glad han egentlig blev da han fik at vide af Alexi at han godt måtte bo ved hende. - Valentin fugtede let sine læber, mens at han betragtede hende. Inden at han lænede sig ned og hviskede i hendes øre med et drilsk men charmerende smil
,,Er du ved at blive besat af mig?", han kunne ikke lade være mens at han fortsatte at bevæge sig frem og tilbage. Det gjorde det nemt for ham efter at hun havde svinget sine ben rundt omkring livet på ham. Da han ikke ville stoppe. Mænd kunne også multi taske som kvinder. Han kunne samtidig mærke hendes bløde arme og hænder på ryggen som gjorde at han blev endnu mere tændt og en kuldegysning gled ned af ham.
Gæst- Gæst
Hun blev selv meget glad, over at Valentine ville bo hos hende, det gjorde hende meget glad. På den måde at så følte hun sig ikke så alene, og så var der ikke så tomt. "Det glæder mig meget at du vil det Valentine"smilte hun kærligt og rodede lidt i hans hår på en blid måde. Hun gav så ham et kys på panden, mens hun hjalp til så det blev lidt mere hårdt men stadig dejligt. Hun kunne mærke hans krop mod hendes, og den føltes dejligt, blød og dejlig. Alexi fik også blikket på hans øjne, så hun prøvede at skabe en øjenkotakt med ham.
Hun fik et lumsk smil på læben, og strækte sin hals lidt, og løftede hovedet lidt, så hun kunne hviske i hans øre"Jeg kunne spørger dig om det samme "hviskede hun tilbage. Derefter lagde hun hovedet blidt ned på bordet, mens hun lod Valentine fortsætte med at være inde i hende, og bevæge sig imens. Begge to føltes dejligt, og på samme tid tænkte hun over noget"Hvordan er det at ligge her tæt op ad en tøs du lige har mødt"spurgte hun, og nussede hans ryg lidt mere.
Alexi stønnede så lidt mere, indeni hende føltes det varmt, og meget dejligt, hvergang han trængte ind var det godt, og det var som om hvergang han ikke var inde i hende, var det underligt."Det her er meget dejligt.."sagde hun næsten hviskende men meget forførende mens hun slikkede sig rundt om munden. Så fik hun øje på hans handsker men valgte ikke at sige noget ligenu.
Gæst- Gæst
,,Selvfølgelig", sagde han sikkert med et charmerende og drenget smil der dukkede frem på læberne, mens at hun rodet rundt i hans hår, som han intet havde imod. Han undslap blot et grin. ,,Pas lige på mit hår.. babe.. håret er ikke altid til at rede, og det er .. livs vigtigt". Hvad var det lige han slap ud fra munden? Han tænkte ikke så meget over det og kunne heller ikke have undgået det. Da han egentlig også havde lyst til at sige det for at drille hende. Valentin hævede det ene bryn efter at han lyttede til hendes spørgsmål og de få ord der røg ud af hendes flydige læber. Han overvejede grundigt angående med hvad han skulle sige. Hvilket gjorde at han rømmede sig, som om at han blev flov. Selvom det ikke var grunden.
,,Jeg kunne spørge om det samme", sagde han så og sendte et smil. Mens at han fortsatte med at bevæge sig dybere ind i hende. Valentin stønnede atter inden at han fortsatte med at snakke ,,Hvordan er det at have en mand over sig, du lige har mødt?", han plantede et kys på hendes næse og masserede stadigvæk hendes bryster som han af og til tog hårdt på og brugte neglene lidt. For at gøre det endnu mere spændende. Han kunne mærke adrenalinen i kroppen, mens at han nød det hele fuldt ud. Et højt støn kom fra ham ,,Men hvis jeg skal sige det.. så er det lækkert.. og noget som jeg ikke vil fortryde, jeg vil altid kunne blive tiltrukket og have lysten til at ligge tæt op af dig, lige meget hvor.. vi befinder os", sagde han og havde håbet på at hun havde forstået det.
Gæst- Gæst
Hun puffede lidt til ham”du skal ikke tænke på ikke at kunne styre dig, for kender godt til følelsen, har selv haft den få gange hvor jeg ikke har kunne styre mig”sagde hun stille, og kiggede på ham, og ind på hans bryst lidt.”Men man skal aldrig holde sig tilbage når det gælder varulve”grinte hun kærligt mens hun rodede lidt med hendes håret lidt bare af ren refleks.Alexi så enlig så yndig ud sådan som hun lå under Valentine, på bordet, helt varm pågrund af deres samleje, og helt afslappet fordi det var så dejligt det hele.Det var ikke tit sådan noget her skete, og Alexi nikkede lidt”Jamen det er jo lidt underligt for vi har jo lige mødt hinanden , men dog er det også meget…Ja”stoppede hun kort”Hyggeligt”fortsatte hun så og sendte ham et kærligt smil, og et hevet drillende blik. Gad vide om det var nu var turen til at give hele samlejet et lille pift, hun smilte bredt.
Så lænte hun sig tæt på hans øre”Let the magic begin”hviskede hun fristende, og fik hurtigt løbet med ham hen til væggen inde i rummet, hvor hun håbede Valentine var klar på at det nu skulle foregå op ad væggen, hun slikkede sig forførsk om munden, og kiggede for sjov lidt væk fra ham.”Hmm gad vide om du er stærk nok til at kunne klare en tøs op ad væggen”sagde hun og lagde en finger under hendes mundvig. Hun drillede ham, mest bare for sjov, og for at se hvad han kunne finde på.
Alexi holdte øjenkontakt med Valentine lidt, før hun mærkede hans kys og gengældte det på hans pande. Han havde sådan en blød hud, sådan køllig, og dejlig at røre ved.Så grinte hun lidt”Jamen dit hår er så dejligt baby”og efter hun havde sagt det, begyndte hun at rode i hans hår igen bare for sjov skyld, men også fordi hun fik lyst til det. Hun sendte ham et kærligt smil.”Blødt hår hr Valentin”smilte hun og slikkede sig s rundt om munden igen.”Hvordan er det så at være så tæt på en vampyr tøs du lige har mødt, og..”nåede hun kun at sige før hun betragtede Valentin lidt”Og nu har samleje med”fortsatte hun så i en fristende tone, lidt legende.Hun rømmede så selv lidt, vidste enlig ikke hvorfor, måske var det fordi han gjorde det? ja det var det nok.
Gæst- Gæst
Han kiggede dog hurtigt på Alexi med et mistroisk, drilsk blik ,,Nok skal jeg ikke holde mit udyr tilbage, men alligevel kan jeg godt forsøge..", han kunne ikke lade være med at fnise lidt mens at han betragtede hende, da han ikke kunne fjerne blikket fra hende. Valentin hostede enkelt gang for ikke at komme til at grine så meget ,,Jeg tror altså ikke.. at du kan være en modbydelig vampyr.. du er flink heden selv", kom det stille fra ham, mens at han passede på med hvad han sagde. Selvom han måske nok havde sagt noget forkert i forvejen.
,,Du kunne jo bare.. afvise mig", sagde han hurtigt med et grin igen der undslap fra hans strube, mens at han havde hørte hende sige de få sætninger. Valentin kunne godt sætte sig ind i det, med det hun sagde, men på den anden side så kunne han bare ikke lade være med at drille hende.. Var han ved at blive lidt forelsket? Han rystede kort på hovedet.. Da han ikke helt ville ind på det emne og tænke så meget over det, mens at han var sammen med hende. ,,Vi har begge valgt.. at føre os frem.." han vidste ikke hvad han ellers skulle sige. Inden at han så hævede det ene bryn efter det andet, da Alexi hviskede til ham.
Valentin blev en smule overrasket, og havde lidt svært med at følge med som kvinde barnet ændrede på deres samleje, så de pludselig stod op af væggen.
Et smøret smil dukkede frem på hans læber, efter at han så småt fik samlet tankerne og åbnet øjnene.
,,Vil nu sige.. at du ikke er en tøs.. Ikke foran mig.. for mit åsyn er du en smuk kvinde.., og jeg har det som om jeg har kendt dig hele mit liv..." sagde han stille mens at han kiggede dybt ind i hendes, uden at vide om hun ville blive fanget af hans blik. Mens at han mærkede hendes læber på hans pande.
Han havde taget sine læder handsker af... og dermed stillede han sin ene hånd ved siden af hendes hoved så håndfladen hvilede mod væggen, mens at han rettede sit blik ned på hans anden hånd og lod sine negle vokse så de blev lange... Han ville ikke gøre en skade på Alexi... men han tænkte bare på at hæve spændingen ligesom hun havde tænkt på. - Han så hurtigt på hende ,,Har du nogen sinde elsket nogen?", spurgte han som en hvisken med en hæs mande stemme, da han kunne mærke udyret inde i ham.
Han førte sin anden hånd der ikke lå på væggen op mod hendes hals og gav hende et sår af en flænge, mens at han begyndte på rytmen igen, hvor han gjorde det hårdere denne gang, da han bare tænkte at han ville op i hende... ,,Vis mig dit raseri Alexi.." mumlede han og fangede hendes læber mod hans i et heftigt kys som han prøvede at holde længe, mens at han nogle gange lod sin tunge glide ind i hendes mund for at starte et tunge kys.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham, og sendte ham et bredt smil mens hun nikkede, for det var sandt”Im sorry mr Valentine.. but is kinda true”sagde hun med den engelske accent, for hendes skaber havde lært hend at være sød og høflig, og hun stammede også fra en meget venlig familie, hvor de var elegante og høflige. Men hun kunne godt nok også være ond, og grusom, det var bare meget-Virkelig meget sjældent hun var det. Hun kunne mest blive det, hvis der var varulve i nærheden, eller hvis hun mødte nogle.”Om jeg har elsket nogen…Hmm ja min skaber dengang han skabte mig, og fandt mig..”sagde hun stille og tænkte lidt tilbage på dengang, det var så træls hun ikke kunne huske noget omkring dengang, ikke engang om hendes skaber. Hun vidste bare han var en mand, eller ja hankøn. ”hvad med dig Valentine, har du elsket nogen før”spurgte hun nysgerrig mens hu rømmede en smule. Var hun mon også blevet forelsket, nej det ville hun ikke komme ind på nu.Nu hyggede de kun og hun var stadig lidt glad for at hun mødte Valentine på kirkegården, og som han havde sagt, det var som om de havde kendt hinanden altid.
”Jeg vil da ikke afvis dig, hvis dit uddyr kommer frem, og jeg er der, og du så ikke vil kunne styre dig, så lover jeg dig at jeg vil stoppe dig”sagde hun og kyssede ham på hans pande , et hurtigt kærligt kys. Men hun gav også hans hår en lille nusse tur, bare for at drille ham lidt. Så hørte hun hvad Valentine sagde og smilte lidt men hun rømmede sig også lidt over det, for han havde lige sagt at han syntes hun var smuk
”Valentin you are beautiful too”sagde hun og trak sig helt tæt på ham, mens hun hjalp til så deres samleje blev mere hårdt og som for hende kun var dejligt. Han havde gjort det hårdere og det gjorde Alexi vild, så hun endte faktisk med at kradse ham lidt på ryggen, mens hun havde et legende blik , hun holdte tungekysset mens hun betragtede ham med øjnene, hendes øjne var enlig fastlåst på ham. Hun mærkede lidt blod løbe ind mellem hendes fingre men nussede så hans ryg med håndfladen mens hun fik svinget sine ben rundt om Valentine, og fik grebet fast rundt om en ledning oppe mod loftet som hun greb fat i for at holde sig oppe ad væggen, så Valentin kunne komme bedre til.Hun stønnede lidt mellem tungekysset , og gav Valentin et blidt smil ind imellem. Hun nød det meget og nød meget at være tæt op ad Valentin. Han var jo enlig en meget smuk mand, og det at han jo var vampyr var lidt mere luksus. Hun stønnede flere gange, og kiggede få gange ned mod hans lem , men endte altid med at kigge op på ham igen, for han var så sød, og smuk.
Gæst- Gæst
Valentin ville gerne have at han snart kom, selvom han inderst inde ville gøre det fortsat, men der var heller ingen tvivl om hvornår han var der. Han stønnede højt og pressede sin overkrop mod hendes. Det var dejligt for ham at hun havde svinget benene omkring ham. Så han nemmere kunne komme til. Valentin rystede kort på hovedet inden at han fangede hendes læber i et heftigt kys, mens at han ellers bare lod sin krop klistre sig op af hendes, under samlejen. Der var ikke noget bedre at have ens krop tæt op af en anden når man havde sex.
Det gjorde at han af og til nok savnede at være et menneske. Men den tanke forsvandt som regel hurtig igen da der ikke kunne laves om på det. Og desuden var han egentlig blevet mere glad for sit liv som tiden var gået. Når han mødte folk han faldt i hak med, så følte han ikke så meget had. Hverken til sin master eller andet der nu har irriteret og forandret hans liv gennem tiden.
Han kyssede Alexi flere gange dog dybt, inden at han kyssede igen så det ikke gik for hurtigt, da han gerne ville mærke hendes læber mod hans når han var kommet.
Gæst- Gæst
Da han fik presset sig dyberer ind i hende lænte hun hovedet tilbage lidt, mens hendes overkop mødte hans, det var en dejlig hedt følelse. Alexi ville aldrig glemme det her øjeblik. Hun stønnede lidt mere, mes hun åbnede øjnene og lagde hendes læber mod Valentin's for at give ham et heftigt kys. Hun holdte ham tæt ind til sig mens hun gjorde det. Og hun kunne på samme tid nusse hans ryg lidt. Så rykkede hun sig tæt på ha, så hendes pande mødte hans"Det skønt Valentin..Åh...Åh"stønnede hun mens hun sendte ham et smil. Alexi kunne godt mærke han snart ville komme, og det ville hun også selv. Men det her sammen med Valentin det var hyggeligt, tænk at hun skulle oplee det her. Især med en suk vampyr som ham, det virkede næsten uvirkeligt. Dusørjægerne havde hun ikke styr på eller øje på, og gad det heller ikke. Hun slikkede sig rundt om munden, mens hun stønnede flere gange. Det gode ved man jo var vampyr var at man kunne gøre samlejet hårdt og hurtigt, og på samme tid meget dejligt.
"Åh!"stønnede hun lidt mens hun snat mærkede at hun kom, og forsøgte at komme sammen med ham. Uden tvivl så var Valentin jo den første hun havde haft samleje med her på kirkegården, men det skulle vel prøes. Hun kiggede på ham, ga ha et kys på kinden mens hun smilte til ham."Is wonderful"stønnede hun med en forførende hæs stemme.
Gæst- Gæst
"Mmmhm.." sukkede han nydende end i mellem. Alt ved hende var lækkert. Han kunne ikke lade være, og slikkede hende egentlig bare så meget han kunne i et tempo. Mens at han lod sine hænder hvile på hendes hofte. Valentins øjne begyndte så småt at ændre farve, hvor øjnene fik den mere rødlige farve så den sorte.. mørke farve lige så stille forsvandt. Han var ikke færdig med hende.. langt fra, selvom de lige havde haft samleje. Han kunne mærke inde i ham at udyret så småt dukkede frem i ham.. men han lod det bare dukke frem på en måde.. så Alexi ikke blev skræmt.. Valentin kunne sagtens kontrollere det.. men lod det komme frem fordi han gerne ville vise hende hvem han virkelig var.
Gæst- Gæst
"Åh...Åh!!"stønnede hun mens hun igen bed sig i underlæben igen, og nød bare det Valentin gjorde. "Please...Valentin...More"stønnede hun næsten hviskende. Alexi havde det på samme måde hun var slet ikke færdig med ham endnu. Hunlod sig glide lidt ned ad væggen, og sad nu på gulvet med spredte ben så Valentin kunne fortsætte.
Gæst- Gæst
"Måske burde vi snart forlade kirken.." sagde han stille og smilede mens at han betragtede hende. Langsomt lagde han sin ene hånd hen på hendes kind og han slikkede sig om munden efter at have slikket hende dernede. Der blandt andet havde givet ham en dejlig eftersmag i munden "Eller hvad mener du, sveske?...", lød det fra ham. Mens at han overvejede hvad han ellers skulle sige. Han var åbenbart blevet en smule mundlam og forvirret over hvad han skulle bruge af ord for ikke at føle sig dum? Han havde ingen anelse omkring det med hvorfor han havde det sådan. Men uden at tænke for meget over det, sagde han
"..Medmindre at du vil overnatte dette sted. Det ved jeg bare ikke helt om jeg har når det er en kirke.. og vi har garanteret stadigvæk dusør jægerne.. der er efter os.." Hvorfor i al verden kom han ind på det? Hvis de var efter dem havde de sikkert fundet dem imens at de havde samleje.
Han kærtegnede hendes kind med sine fingrespidser inden at han rykkede tættere på hende, så deres overkroppe igen rørte hinanden. Valentin måtte indrømme at han nød at være i nærheden af hende.. tanken om at hun skulle gå sin vej eller omvendt, kunne han ikke helt håndtere. *Er jeg ved at blive forelske..t?...* tænkte han og rynkede sig på næsen, da han kom i tanke om det ord og den følelse havde været glemt i mange årtier inde i ham. Fordi han ikke længere var et menneske. Men mon den var på vej frem igen? Valentin kyssede hende blidt på panden.
Gæst- Gæst
"Ja du har ret det burde vi, men skal vi tage hjem til mig, eller har du lyst til at tage et andet sted hen"spurgte hun med et blidt smil. Da han spurgte hende tænkte hun meget over det, for hun vidste ikke helt hvad de skulle, hvis de skulle hjem til hende skulle de til London."Søde hvad syntes du"spurgte hun mens hun træk ham lidt ind til sig, for at nyde det at have ham tæt på sig, og bare at kunne kigge ind i hans smukke øjne. Op til flere gange rødmede Alexi, det var kun fordi Valentin bare var så unik og var så sød mod hende, han ville ikke skade hene det vidste hun, og hun ville heller ikke skade ham. Rigtigt nok havde de jo dusørjægerne efter sig, de gik rundt udenfor, men sjovt nok var de ikke kommet ind i kirken.Hun kyssede Valentin på kinden, mens hun smilte"De har ikke fundet os , eller ved det ikke men tror det ikke"sagde hun.
Alexi ønskede ikke at gå fra ham, hun havde endelig det godt, og hyggede sig endelig, så hvorfor skulle det stoppe. Hun sendte ham et blidt smil, med hovedet på skrå."Valentin"sagde hun med et blidt smil, mens hun godt kunne lig deres kroppe tæt på hinanden. Så lagde hun en hånd på hans bryst mens hun kiggede ind i hans øjne"Jeg vil aldrig forlade dig, du er so sagt den første jeg har været sammen med som vampyr"sagde hun. Alexi havde været sammen ed nogle da hun var menneske, men det ændrede sig jo da hun blev vampyr. Hun følte det nye liv som vampyr var vildt dejligt, plus hun havde mødt den dejlige, charmerende Valentin.*Jeg kan ikke læse tanker...Men håber ikke han kan høre det...Jeg ved slet ikke om jeg er forelsket i ham..Hvad hvis han ikke er det i mig*tænkte hun for sig selv, mens blikket gled ned mod gulvet.
Gæst- Gæst
Han bed sig lidt i læben, " Lad os tage hjem til dig" sagde han og nikkede enkelt gang som et tegn på at han mente det, han ville ikke overnatte et andet sted eller i kirken for den sags skyld.
Han kunne se på hende at hun havde mere at sige siden at hun nævnte hans navn. Han nikkede igen og lagde sit hoved en smule på skrå mens at han lod sine øjne hvile på hende. Det var..søde ord hun kom med, og han rynkede sig på næsen mens at han overvejede hvad han skulle gøre.
Valentin fandt så hurtig ud af det da han med det samme lagde mærke til at Alexi kiggede ned mod gulvet, han førte sin ene hånd ned under hendes hage, den der havde kærtegnet hendes kind og han tog fat med to af sine fingre og løftede hendes ansigt op så deres øjne mødtes igen "Jeg elsker dig Alexi...." Sagde han nærmest som en hvisken... Det kunne høres på ham at han havde svært med at sige det... Men han mente det og syntes at hun skulle have det at vide.. Efter at han havde sagt det lod han sine læber ramme hendes i et blidt kys. Uden at han havde set hendes reaktion på det. Hun måtte vente med at sige noget, da han holdt kysset et stykke tid.
Gæst- Gæst
"Så tager vi hjem til mig, vi skal bare gøre det uden dusørjægerne ved det"sagde hun og tænkte lidt over det. Ja hvordan kunne de enlig gøre det?, liste ud fra kirken uden dusørjægerne ville finde dem. Men så længe hun var sammen med Valentin detsto bedre havde hun det, og jo mere tryg var hun, hun følte hun kunne alt ,og følte sig mere stærk sammen med ham. Han vidste bare lige hvad han skulle gøre for at gøre hende glad
og han vidste bare hvad han skulle sige."Valentin du kunne jo altid bo hos mig, vi kunne bo sammen"sagde hun og holdte om ham, mens hun sendte ham et blidt smil.
Valentin var virkelig også smuk, der fandtes virkelig ingen andre vampyrer som ham. En éner , virkelig en af slagsne på den gode måde. Han var smuk, havde en god personlighed, han var den første der smate Alexi's blod, og hun var den måske også den første der fik smagt hans blod."Håber du vil kunne lig at være i London, der er mange ting at se, og rigtig mange spændene væsner, nogle gode andre onde"sagde hun og kom helt til at savne det at være hjemme. Det gode var nu kunne hun endelig tage hjem enda sammen med Valentin, det kunne ikke blie bedre. Allerførst skulle de jo ud ad kirken , og spørgsmålet var, hvordan.Så kiggede hun ned ad sig selv lidt, og ned ad ham, ja de var jo sjovt nok begge to nøgne stadig.
Så rødmede hun da hun hørte Valentin's ord, og det fik næsten hendes hjerte til at stå stille lidt. Det var noget hun havde ventet på at høre, fordi så vidste hun om han virkelig elskede hende, eller ej. Hun mærkede hans læber mod hende, og lukkede øjnene, mens hun holdte det lidt. Hun elskede virkelig også Valentin, hun ville ikke være her hvis det ikke var for ham. Ja hvis det generalt ikke havde været for det møde udenfor kirken. Så stoppede hun kysset lidt, mens hun kiggede ind i hans øjne"Jeg elsker også dig Valentin"svarede hun med et kærligt smil.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» To the unknown.
» Unknown //Zal og Tiathera//
» Into the Unknown //Zakaroff
» Tittle Unknown xD// Untitled //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus