Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En ny by en ny skole? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En ny by en ny skole? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En ny by en ny skole? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En ny by en ny skole? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En ny by en ny skole? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En ny by en ny skole? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En ny by en ny skole? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En ny by en ny skole? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En ny by en ny skole? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En ny by en ny skole? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En ny by en ny skole?

Go down

En ny by en ny skole? Empty En ny by en ny skole?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 20:17

S: High School Di Morga
D: 22 maj 2010
T: 17.00
V: Blæsere og er overskyet
O: Nogle elever der er på vej hjem

Noah stod ved ingangen og så tomt hen mod skolen. *Ny by død syg skole* tænkte hun og pustede ud ed et suk. Hun så tomt rundt på grunden mens hun gennem øjenkrogen spottede nogle af eleverne der var på vej ud. Hendes hår blev båret bagud af vinden mens hun stod og trippede lidt på sine fødder med et ligegyldigt ansigtudtryk. *Skal jeg mon tage tilbage?* tænkte hun for sig selv mens hun skjulte et gab bag håndryggen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny by en ny skole? Empty Sv: En ny by en ny skole?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 20:22

Anthon kom gående ud fra bygningen med et opgivende udtryk. Endnu en dag med ligegyldig research af sin afstamning. Ingen bid. Hvor mange steder skulle hun besøge for at få et nys om sig selv, huh? Hun jog kort en hånd igennem det lange ravnssorte glatte hår og satte sig på en af halvmurene op til skolen. Hun lod de smukke glaskare isblå øjne lægge sig over området. Sikke da et sted. Hun smilte kort. Det var vel rart at se noget uskyld i de yngre elevers ansigter. Upræget af byens makabre hændelser..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny by en ny skole? Empty Sv: En ny by en ny skole?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 20:31

Noah så op på himlen med et tomt blik. *Hvad skete der dog med mig på det tidspunkt* prøvede hun at tænkte tilbage indtil hendes blik opfangede en person som satte sig på havlmurren ikke så langt fra hende. hun betragtede let pigen og mens hun svingede en slidt brun taske ombag på ryggen med den ene arm. Hun lagde hovede lidt på skrå, mens hun begyndte let at fløjte. *Hun ser da ikke så skidt ud?* tænkte hun ligegyldigt for sig selv og sprakede til en sten på jordern..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny by en ny skole? Empty Sv: En ny by en ny skole?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 20:35

Anthon sukkede derefter opgivende med en træt bevægelse i form af et merkant åndedrag. Hun rettede sig derefter op og fik øje på en pige.. yngre end hende selv. Var hun mon ny? Hun mente ikke at have set hende i omegnen før på noget tidspunkt? Hun smilte hilsende til hende og løftede kort sin hånd i et beskedent vink. "Godeftermiddag." sagde hun og nikkede inden hun stille lagde hænderne i skødet og betragtede hende stille på afstand. Hun virkede utilpasset? Gad vide om hun overhovedet kendte nogen i omegnen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny by en ny skole? Empty Sv: En ny by en ny skole?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 20:43

Noah virkede lidt overrasket over at pigen, som tydeligvis så lidt ældrere ud end hende selv talte til hende. Hun stod lidt stille før hun lavede en lille håndbevægelse som skulle forstille et vink. "Godav" hilste hun venligt men stadig med et lidt tomt blik. *Jeg.. jeg virker ikke normal* lød det inde i hendes hoved uden nogle tegn på forstyrelse på det ydre. Hun kom i tanke om at hun ikke vidste hvor man kunne finde et sted at slå sig ned og så tilbage over mod pigen. "Du skulle tilfældigvis ikke vide hvor der mon var et hotel eller noget i den stil vel?" spurgte hun med et høflig stemme og gik et par skridt hen mod hende med et halvt fremtvunget lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny by en ny skole? Empty Sv: En ny by en ny skole?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 20:48

Anthon smilede kort og tænkte sig lidt om imens hun forsigtigt rørte sit baghoved med sin ene hånd. "Mhm.. et hotel?" sagde hun tænkende og kunne egentlig godt komme på en del hoteller, men ikke nøjagtig placere hvad vej de lå. Hun rejste sig stille. "Der ligger et et par gader herfra tror jeg." sagde hun så, men var ikke sikker. "Dog ville jeg sige at det nok ikke er det bedste sted for en pige at bo alene.." sagde hun så lidt tænkende. Hotellet var i slumkvarteret med alle narkomanerne og de prostituerede..
"Men hvis det er kan min visevært give dig et par overnatninger for ikke særligt mange penge.. det er enkeltværelser, godtnok men.." sagde hun. "Hvor længe skal du bruge det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny by en ny skole? Empty Sv: En ny by en ny skole?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 21:05

Noah lyttede mens hun viftede lidt med tasken på ryggen. *hun virker så flink* tænkte hun selvom hendes ansigt vidste et ret så tom udtryk. "Øhh.. hvor længe jeg skal burge det?" gentog hun kort for sig selv og så ned i jordern med tænkefuldt blik. "I et stykke tid vil jeg tro.." svarede hun lidt usikkert og krædsede sig lidt på armen med den anden hånd. Hun bed sig let i læben og tænkte sig kraftigt om. "Et par dage ville være fint" sagde hun hun nikkede kort. "Jeg finder bare på noget nyt bagefter" tilføjede hun mest for sig selv. *min pengesum ser ikke alt for godt ud, men det går nok* tænkte hun og så op på hende med et lille træk i mundvigen så hun smilede lidt, og hovedet let på skrå. "Ville det være fint?" spurgte hun med en lidt søvnig stemme og vendte hovedet kort for at skjule et lille gav med hånden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny by en ny skole? Empty Sv: En ny by en ny skole?

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 19:13

Anthon smilede og nikkede. "Jeg tror at det vil være helt fint." sagde hun bekræftende og vendte sig imod en af vejene. "Skal vi gå?" sagde hun med et kort smil. Hun ville ikke være tryg ved at lade hende gå på gaden i det kvater alene.. Det ville være for ricikapelt.
"Det er ikke langt herfra." forsikrede hun og gennemgik ruten inde i hovedet og nikkede efterkræftende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny by en ny skole? Empty Sv: En ny by en ny skole?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum