Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i skole  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i skole  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i skole  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i skole  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i skole  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i skole  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i skole  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i skole  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i skole  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i skole  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i skole

Go down

Ny i skole  Empty Ny i skole

Indlæg af Gæst Tors 21 Okt 2010 - 1:46

S: High School
T: 12 tiden - i spisepausen
O: Skoleelever rundt på gangen og udenfor
V: Smule overskyet, men fint
D: i efteråret

__________________________________________________________________

Hana sad på sin plads i klassenværelset, da pause klokken ringene og folk flyv hentil hende og spurgte hende om 10000% af spørgsmål, hun så forvirret rundt på dem . Har du været forelsket?, har du en kæreste?, Hvorfor flyttede i?, har du nogle søskende?, hvad din yndlings mad? sport? Musik? ... hun kunne ikke rumme det til sidste og rejste sig op uden at svare på et eneste spørgsmål , hun så mod de overraskede elever "Undskyld" sagde hun med en svag stemme og løb ud af klasserummet , hun så inden i menenskefolk som få lidt sin hun havde været cemtum af, hun sukkede lettede op med en hånden mod bryst. hendes sort lange hår var sæt op i en hestehale og hun bære et par jeans og en T-hirt ikke noget særligt, om hendes håndenled bære hun nogle Armbånd, det som folk tænket Punk/Emo armhånden .
Hun smilede af at komme væk fra dem alle sammen og vendte sig mod trappen og begyndte at gå med en arm baghovedet, hun virkede lidt drenge aktigt , men var hun enligt ikke . hun så op af trappene og læset på et tavle . der oppe gik dem på sidste år "Hm" sagde hun og begyndte at gå op af trappene og så et skilte Musik rum .. et smil breddet sig over hendes læber.
Hun løb hentil døren for at se om der var nogle derinden "Ingen" sagde hun svagt og ånden den ulåset døren, "heldigt" sagde hun og gik indenfor og lukkede døren efter sig, det var et stort rum, men stol og border og masser af plads, og midt i det hele stod et klaver, hun langsomt drømmende hen mod det og sætte sig ved den, hun ånden låget og gled en figner over en tone , hun nyde dens lyd og begyndte langsomt at spille , hun spille melodie . en hun kunne i hovedet, havde høret som barn

Linket: https://www.youtube.com/watch?v=XyL8hS49uBs&feature=related
Navn: Sadness and Sorrow

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 13:22

Den eneste som ikke var gået hen til Hana for at tille spørsmål var Chez. Han sad baggerst i klassen og bladrede i en tyg bog ,som han enlig ikke så særlig interesseret i. Men han vidste at det ikke ville være pænt at stille så mange spørsmål. Men da Hana rejste sig op løftede han alligevel blikket fra bogen, og studerede hende, hun var et menneske som alle de andre i klassen. Hun løb ud af døren og de andre i klassen små mumlede og kunne ikke se hvad de havde gjordt galt.
Chez gav et dybt suk fra sig og rejste sig op, han gik ud i gangen da han huskede han havde glemt sinehus- nøgler i musik lokalet. Så han gik ned af den lange gang og ind i musik lokalet hvor hans øjne igen støtte på den samme skikkelse som var i klassen. Han lyttede til musiken som kom fra pianoen, uden at sige noget han ville ikke forstyrre hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 13:35

Hana sad midt i rummet og spille på klaver, det lyd meget smukt, man kunne beskrive det som en trist meoldie men med en vis varmen i , ikke noget man hørte være dag, hun var utrolige dygtigt til det og hendes sjæle og sind var et med den musik hun smillede, folk som elskede musikken kunne gøre disse ting, Hun lagde ikke mærkede til at han kom inden i rummet, hun hørte ikke engang døren gå op, det vil man ellers da den knikende så meget...
Hana løftede sit ansigt, de udstålende en blidhed som ikke havde været der i klassen, hun var faldt til ro og kiggede på klaver , der lå nogle nøgler, hun lagde hovedet til siden mens hun tænket *Øh nogle må havde glemt dem* hun stoppede med at smiled eog løftede langsomt og elegant hånden op til nøglerne og så på dem, men et blidt smil "Gætter en drengens " hun så op og kiggede nu lige mod drengen som var i rummet, hendes øjne var helt klar blå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 20:39

Chez studerede hende igen og lag tydlig mærke til forskælden. Han stod først ved dør åbningen og lyttede. Lyttede til tonerne og dens "humør" et smil fald på hans smalle blege læber " Goddag, ked af at forstyre dig men jeg skulle hente mine nøgler" Ved nøglerne var der et lille skilt Cheshire stod der på det lille navne skilt.
Det var et venkendt navn fra filur katten i alice i eventyrland, dog var der ikke mange som hed Cheshire. I modsætning til Hana var Chez øjne gyldne men de blev næsten helt skjult af hans lange pandehår.
"jeg undskyld for klassens vejne det er en dårlig vane de har " forklarede Chez imens han bevægede sig over til Hana og tog nøglerne langsomt ud af hendes hånd.

//sory krea- lake ^^" //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010 - 20:57

Hana sad og undersøgte Nøglerne , hun holdet fast i nøglering da hun så et lille skilte på den og læset "Cheshire " sagde hun og hørte en ved døren, det gav et chok i hende og hun så op mod drengen, om hun synes hun havde set i klassen, men ikke var som de andre som havde overfaldet hende . da han sagde nøgler løftede hun dem hun sad med men holdt stadig fast i dem, "Det okay det med klassen, men det var vis få meget for mig" sagde hun og små grinede, hun mærkede han hive dem til sig "Aw" sagde hun og mærkede sin figner dunke og var øm, hun tog den i munden .. og da smagen af blod kom i hendes mund , sukkede hun og mumlede noget "Fedt ikke violin spil til mig i dag" hun tog figner ud , det var et lille sår men noget til at kunne få fra en nøglering, hun tog et plaster frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 12:03

"undskyld, det var ikke meningen" sagde chez og hjalp hende med at få plasteret på fingeren, da det ville være svært at gøre med en hånd. Bare at kigge på sorget fik hans mund til at gøre ondt. Men sådan var det jo ikke længere at være et menneske. Han var dog ikke så sulten at han havde lyst til at overfalde nogen.
"Dit navn er Hana ikke? " spurte Chez og kunne huske at det navn betød blomst i hans hjemby i japan.
Han var ikke længere menneske , af eget valg, men han var alligevel anderledes end de andre blodsugere. Han havde behold hans menneske følser, hvilke gør det sværere at nedlægge et bytte uden at få dårlig samvitighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 15:29

Hun så han tog plaster og gav hende det på "du behøver ikke undskyld og tak" hun smilede og så på sin figner , med rolige øjne, hun tog langsomt sin hånden til sig igen og lagde hovedet på skrå "Jo hedde hana , jeg er Halv Japaner og halv Englændere" sagde hun blidt , forklar os hvorfor hun havde så blå øjne "Hyggeligt at møde dig Cheshire" hun tog hånden frem som var plaster på og vil give ham hånden , som en hilsen
"Sidder du ikke i hjørne i klassen" hun havde lagt mærkede til ham , nok fordi han var den eneste som ikke havde næsten overfaldt hende i sprøgsmål , hun smilede venligt og virkede rigtigt sød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 18:48

Han tog imod hånden og rystede den i en hilsen, samt gav hånden et lille klem. Han nikkede "jo jeg sider i hjørnet af klassen, det var ikke fordi jeg ikke har en interresse i nye elever men jeg ved det er ubehaligt når folk spørg for meget eller stiller for mange spørgsmål " forklarede han og smilte venligt. Han var en optimist og havde altid været det.
"men hvad laver du her inde?" spurte han tilsidst da han ikke havde forventet at der ville være nogen her inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 19:31

Hun lyttede og smilede blidt da han sprugte om det sidste "Tja, jeg kiggede mig omkring og så er musik bare lige mig" sagde hun sødt og grinede
hun vendte sig rundt og kiggede ud af vinduet, det var overskyet og ikke det bedste vejer "Har det os sådan og så jeg ikke gode i store menneskefolk" hun smilede blidt og kløede sig på hovedet "det lyder mærkeligt ik, at en person ikke kan li at være i for store eller tæt menneskefolk" hun små grinede over det lidt , men vendte derefter blikkede mod drengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Ons 27 Okt 2010 - 18:37

"der er ikke så mange der bruger dette lokale længere, derfor er jeg her mest for at ryde op, jeg spiller ikke så meget men jeg spiller da af og til " forklarede chez og smilte venligt. Han så på skygerne som efterhånden var begyndt at blive mørkere det ville nok begynde at regne inden en time. "Nej det lyder overhovede ikke mærkeligt" han kende det godt selv men det var nu mest fordi han ikke var menneske og ikke ville afsløre sin race.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Tirs 9 Nov 2010 - 18:11

Hana så mod ham "du spiller os, hvad kan du spille på" spurgte hun og lagde hovedet på skrå, da hendes nygerrighed var fanget, mest fordi han var så rolige i forhold til de andre i klassen "Det trist , dette rum ikke bliver brugte tit, det eller ret smuk " sagde hun og rejste sig fra klaver og så mod vinduet "Hm sikker grå skyer" sagde hun mest til sig selv og gik over til ham , hun rakte sin højre hånd som var plaster på "llad os hilse rigtigt på hinanden " sagde hun venligt og ventede på hans hånd "Og jeg kan godt li dit navn"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Tirs 9 Nov 2010 - 18:27

"mig? , jeg spiller ikke på noget, men det er dejlig fredfyldt lokale man kommer lidt væk fra larmen" forklarede han. Dog var han ikke kun i lokalet på grund af stilheden, men han kunne også godt lide at lytte til musik.
" det er et dejligt fredfyldt rum, her er lydtætte vægge så man ikke kan høre larmen fra andre og de kan heller ikke høre os " sagde han og lag hånden på væggen imens han forklarede.
"tak i lige måde dit navn er også pænt, det er hyggeligt at møde dig hana " sagde han og tog blidt fat i Hana's hånd uden at klemme særlig hårdt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Tirs 9 Nov 2010 - 18:38

"Så du bliver fanget i musikken " hun smilede og sætte sig på et bord som var i rummet , hun smilede til ham og slap hans hånd først nu , *Han har et fast håndtryk* tænkt hun og smilede over det, hun vendte blikkede mod "Er du forelsket i musikken" spurgte hun og det kom til at lyde så dumt , at være forelsket i musikken , hun vippede lidt med fødderne og vendte på hans svar , han lyd som en som elskede friheden i musikken og sådan, en lytter var ham , "men forstå hvad du mener, musikken er næsten magiske, så fredfyldt, men går an på person som spiller den, man kan høre persons følelser , tanker og personlighed ", hun så næsten drømmende ud , men blid og fredefyld, hun kom til at grinede "Undskyld, så snakker jeg bare mærkeligt" , hun havde en blid latter, men vis man lagde mærkede til det kunne man gøre den var anderledes fra hendes stemme, ren og klar, ikke så stille og lav

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 11:32

"forælsket i musiken? ja det kan man godt kalde det, jeg har nogle gange brug for at komme væk fra hverdagen og så søger jeg tilflugt hos musiken " sagde han med en rolig stemme som om at bare tanken kunne få ham væk fra det her sted. "rigtigt nok , det kan også på virke ens humør på den gode eller dårlige måde " forklarede han og så ud af vinduet , det var småt begyndt at regne , men lokalet de var i forblev i dens rødlige skær.
"Der er en musik club , indtil videre er jeg den eneste og har derfor fået nøglen til musik lokalet " han viste hans nøglekæde fra før en af nøglerne der på hed "M-1" som i musiklokalet nr. 1 der var jo flere på skolen men dette var det bedste i Chez øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i skole  Empty Sv: Ny i skole

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum