Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Virgin snow and bloody pleasures

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 Empty Sv: Virgin snow and bloody pleasures

Indlæg af Khaa Man 10 Dec 2012 - 21:06

Det er også de to eneste på mit slot med et hjerteslag udover i kælderen. Apropos din hovedret. Bach!

Bach kom ind med en bundet ung mand og smed ham på gulvet ved siden af hende. Han var bundet på hænder og fødder og for munden. Man kunne se han var bange for alt omkring ham.

Der er ingen grund til at benægte dyret i dig så spis endelig. Hold dig endelig ikke tilbage. Han blev taget i at forsøge at stjæle fra mit skatkammer. Er der noget i vejen med kjolen frk? Her er de en agtet gæst og jeg vil gerne have de føler dem sådan

Det var underligt at se hendes reaktion. Hun virkede næsten bange for hans autoritet, eller også var hun bare aldrig blevet behandlet med den respekt hun fortjente og udviser overfor Khá
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Antal indlæg : 3299

Tilbage til toppen Go down

Virgin snow and bloody pleasures - Page 2 Empty Sv: Virgin snow and bloody pleasures

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 16:59

Hun sendte ham et smil idet han kaldte på Bach som kom ind og smed en mand ved hendes side. Hun så ned på manden med et smil på læberne, så han kunne skimte hendes hjørnetænder “ Sikke dog en god død han får… Jeg er glad for du bragte ham til mig..: Tyve skal straffes” sagde hun og lå kjolen på bordet og knælede ned ved siden af manden:

“ Så så… Det kommer ikke til at gøre ondt” sagde hun og fik ham op og sidde inden man svagt kunne ane hendes før brune øjne blev mere og mere røde. Langsomt lænede hun sig ind mod manden inden hun med et jag borede sine tænder ind i halsen på ham og lukkede sine øjne af ren nydelse. Det var længe siden hun havde ladet sin vilde side blive vist i ‘ offentlighed’, men nu hvor det var ved Khá og han ikke havde noget i mod det, hvilket var derfor hun gjorde det.

Langsomt trak hun sig tilbage da der ikke var mere blod tilbage i manden “ Mhm Khá… Du har virkelig forstand på mine livret” sagde hun og slikkede sig kort omkring munden for at få resterne af blodet med, så der ikke var noget der gik til spilde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Ons 12 Dec 2012 - 19:42

Khá gjorde en hånd-bevægelse og den nu døde unge mand rejste sig igen og gik på knæ foran Marishka. Derefter brød det ud i blå flammer til der kun var aske tilbage.

[/i]Jeg ved ikke om jeg har forstand på deres livret men jeg er en stor fortaler for at man anerkender sin sande natur. Vi har hver vores måde at stille vores sult eller lyst på. Jeg gav dig blot en mulighed for at få stillet på sult og lyst på en gang. Fuldstændig som du er. Fri for lænkerne af byens natteliv. Bag mine mure kan du være som du vil. Såfremt at mine regler bliver overholdt. Slottet har kun en herre og det sørger jeg for mine gæster ved.

Det var en god måde for Khá at se hendes sande natur, fri for hæmninger. Sådan der var hun Marishka uden byens fordømmende øjne

Vil de have mulighed for et værelse at skifte i? Kjolen vil sikkert klæde dem. Og de kan være ganske rolig, min udøde krop gør at de ikke skal tænke på kødets lyster fra min side af.[i]
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 20:00

Hun så på den unge mands lig og smilte kort idet hun så han gik på knæ for hende, men hun vidste godt det var et af Khá´s tricks. Hun gav et kort spjet fra sig idet han uden videre brød i en blå flamme " Khá!" hvinede hun, men det blev efterfulgt af et svagt grin.

" Jeg vil meget hellere vise min frie natur, hos nogle folk som jeg er trygge ved, i stedet for ude i gaderne, hvor jeg har mulighed for at blive opdaget g jagtet som det bæst mange folk mener jeg er" sagde hun og så over på ham med et smil på læberne.

Hun rettede blikket mod kjolen som hun havde fået og bed sig kort i underlæben " Mon ikke det ville være det bedste, for ikke at tage livet af dine tjeneste folk, når de kom her ind og så mig smide tøjet?" sagde hun og grinte kort igen inden hun smilte kækt til Khá. Da hun hørte hans ord bed hun sig kort i underlæben " Jeg behøver intet værelse hvis det er du kan holde tjenere væk" sagde hun og lod kort en hånd glide gennem hendes lange hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Søn 16 Dec 2012 - 22:30

må jeg minde dem om frk. at jeg har ikke nogle tjenestefolk de kan tage livet af. De er alle udøde. Det er kun et spørgsmål om hvad de er tryg ved. Kødets lyster er ikke eksisterende med mindre de går i fangekælderen. Men tanken var venlig

Khá trak vejret og pustede. Resterne af den unge mands aske forsvandt ud i rummet som om det bare blev væk. Khá var meget pertentlig og perfektionistisk, både med opførsel og evner, men også meget omkring det æstetiske.

Det er blot at sige det så kan vi finde et værelse de kan skifte i men de behøver ikke frygte nogle reaktion fra mine tjenere. De kommer ikke her ind med mindre jeg kalder
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 9:59

Hun smilte kort til ham og lod en hånd glide gennem hendes lange mørke hår og nikkede kort " Jeg skifter bare her hvis det er" sagde hun og begyndte roligt at klæde sig af, så hun kunne få kjolen på. Men et kort smil på læberne lod hun sin trøje glide op over hendes hoved inden hun lå den på stolen hvor hun havde siddet for nogle minutter siden. Efter noget tid stod hun i undertøj foran ham. Hun havde slet ikke nogle problemer med det efter det han havde sagt til hende. Hun tog kjolen og åbnede den for at få den på, tog den på og lukkede igen kjolen.

" Hvad syntes du?" sagde hun og smilte kort mens hun så ned af sig selv. Hun elskede kjolen og ville gå med den så meget hun kunne og så vidt muligt sørge for den ikke gik i stykker, eftersom dette var det mest fornemme tøj hun nogensinde har ejet.

Hun begyndte at dreje omkring sig selv for at vise den frem for ham " Tak Khá... Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal takke dig... Jeg er så beæret, det er første gang en mand overhovedet har givet mig noget som dette" sagde hun og smilte kort til ham inden hun fjernede sit tøj fra stolen og lå det op på bordet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Tirs 18 Dec 2012 - 16:50

Jeg er glad for du kan lide den. Jeg har altid været fortaler for at hvis man udviser ynde og respekt så skal man behandles sådan, og det har du så absolut gjort. Og så er det en god måde at fortælle mine tjenere at du er agtet i mit hof. Bach! Sørg for at frk's tøj bliver gjort rent og istandsat.

Khá skænkede et glas til hende af engleblod.

Jeg har aldrig selv haft en krop der har været nødvendig at pynte da jeg jo er et lig men derfor kan andre sagtens, og så længe du respekterer mig så ser jeg ingen grund til hvorfor du skulle behandles anderledes. Men fortæl mig lidt mere om hvordan du er blevet behandlet, siden dette er så ny en oplevelse
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 23 Dec 2012 - 17:14

Hun smilte blidt til ham " Jeg er da glad for du er et af de væsner, som behandler mig med respekt... I stedet for de folk som bare kommer over til mig kun fordi de vil have autograf eller have et billede af mig" sagde hun og sukkede kort inden hun lod hendes hænder glide ned over kjolen " Tak igen Khá" sagde hun og smilte.

Idet hun hørte han kaldte på Bach smilte hun kort og rettede derefter blikket mod det glas engleblod, som var blevet serveret til hende som dessert " Engleblod.." sagde hun stille nærmest hviskende. Man kunne se hendes øjne blive mere og mere røde, til de nærmest sidst sendte et rødligt skær ud i rummet.

Idet hun hørte hans ord smilte hun kort " Det er jo netop det" sagde hun inden hun gik over og satte sig på stolen og tog fat i glasset med engleblod og drak noget af det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Søn 23 Dec 2012 - 17:26

Dit billede eller autograf har jeg ingen interesse i overhovedet. Det er i orden at folk har nogen at se op til eller tilbede, men det faktum at de er berømt gør dem ikke spændende frk. Deres dyriske natur, og deres ydmyge og taktfulde opførsel er derimod langt mere tiltalende. Jeg foretrækker at folk ikke gemmer hvem de i sandhed er. Ellers har jeg mine metoder til at finde ud af det. Håber engleblodet tiltaler dem.

Khá betragtede hende blive mere og mere dyrisk da hun drak engleblodet. Det var nærmest fascinerende hvordan hun bare gav efter. Hendes udøde natur var i sandhed frygtelig og smuk på en gang

Khá kiggede hende ind i de næsten glødende røde øjne og koncentrerede sig. Han tog kontrol over hendes krop igen. Det var lidt sværere denne gang men grundet hun havde ladet ham gøre det før, var det langt fra umuligt for et væsen som Khá. Han fik hende til at danse rundt for at se hvordan kjolen sad, og han sørgede for det ikke blev ubehageligt at være under hans kontrol. Da Khá havde set hende, satte han hende ned igen i stolen

Men hvad hed den fotograf der var værst ved dem? Hvad gjorde han der var ubehageligt?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 23 Dec 2012 - 18:18

Hun så på ham med et smil på læberne " Jeg vil uden tvivl også hellere vise min rigtige side i stedet for at ligge en facade... Hvilket mange af de andre af min race har en vane med at gøre af en eller anden grund" sagde hun og smilte kort til ham da han nævnede blodet " Det er fantastisk" sagde hun og tog endnu en tår af blodet.

Hun mærkede hvordan Khás blik var fastholdt på hende og hvordan hendes krop langsomt gav efter. Hun mærkede hvordan han brugte hende som en form for dukke, hvordan han fik hende til at vise kjolen frem som om hun var på en catwalk. Da han slap kontrollen over hende og havde fået hende ned og sidde igen.

" Kan ikke huske hvad hans navn var... Men han var vampyr som jeg selv... Han var en af den slags folk der ville have lidt mere intime billeder" sagde hun og sukkede kort inden hun sendte ham et smil " Men det var der jo så nogle som tog sig af" sagde hun og smilte kort inden hun drak det sidste af blodet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Søn 23 Dec 2012 - 19:51

Var han mere magtfuld end dem selv frk? siden du ikke endte hans eksistens? Og Hvordan blev der taget sig af det? Jeg er interesseret da mit tidligere erhverv var at dømme og straffe. Nu "hælper" jeg mod betaling af forskellig art. Sjæle, Magiske hemmeligheder eller ting såsom dette

Khá gik hen til et lille barskab af Ibenholt og åbnede og tog en flaske ud der så ud til at være lavet af rødlig krystal. Khá åbnede flasken og holdte den hen til hende. Nede i flasken kunne du høre som om en horde af smerteskrig mange mil væk.

Dette her en en meget populær valuta for djævle såsom jeg selv. Det kan udvindes ved brudte kontrakter. Den nærmeste beskrivelse af dette er flydende smerte. Det skulle eftersigende smage bedre end engles blod og fremkalde en nærmest erotisk nydelse

Khá hældte en lille smule op i det glas hvor der skulle være dessertvin og ventede på at se hendes reaktion
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 23 Dec 2012 - 20:13

Hun så på ham med et smil på læberne " En ven... Som de fleste sikkert kender her i Terre ' besøgte' ham" sagde hun med et skævt smil på læberne. Bare tanken om Shiro fik hende til at gyse. Hendes skæve smil forvandles til et mere ægte smil " Så du siger du rent faktisk var en af de personer som måske kunne have straffet min skaber? " sagde hun og så på Khá. Hendes øjne var så småt ved at falde til ro, dog var de stadig røde, men det var ikke fordi de lyste det hele op mere.

Da hun så han rejste sig og gik over til et skab, fulgte hendes øjne ham. idet flasken blev åbnet fik hun et koldt blik i øjnene, som om hun nu var 100% sin rene natur " Bare lyden giver mig lyst til mere" sagde hun med et kort smil på læberne inden hun så han hældte noget op til hende.

Hun tog fat om glasset med et smil og satte glasset ved læberne og lukkede øjnene idet hun drak det der var i glasset. Hun bed sig kort i læben. Alt hvad Khá havde fortalt om denne drik var korrekt... Det var som om det tændte nogle lyster i hende som hun ikke havde haft længe, eftersom hun har været god til at skjule dem i mange år

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Søn 23 Dec 2012 - 20:22

Det skulle eftersigende være vanedannende. Jeg håber da det tiltaler dem. Det er en valuta jeg har en del af da jeg ved hvor magtfuld effekten kan være. Penge er ikke noget jeg vil betales med. Der har jeg mere end rigeligt. Så jeg går altid efter mere end penge. For eksempel effekten der kører gennem dem nu. Noget helt andet er jeg tror ikke jeg har straffet ham. Jeg går efter mere metoder der gør at ingen glemmer det er sket. Og ingen får lov at dø hurtigt. De skal have lov at mærke de har gjort noget forkert

Khá betragtede hende imens væsken bevægede sig ud gennem hendes system, imens han satte låget på igen

Der var den Marishka jeg ledte efter! Skønheden og Vildskaben i smuk forening. Jeg har skam mere hvis de er interesseret.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 17:45

Hun smilte kort over hans ord " Vanedannende siger du?" hun så på glasset med væsken, inden hun igen lod sit blik hvile på Khá " Så hvis jeg bliver ved med at drikke det... Så bliver jeg i sidste ende afhængig?" spurgte hun med et smil på læberne. Mon ikke hun kunne vende sig til den tanke? Tanken om at være afhængig af denne flydende smerte? Hun havde ikke intentioner om at stoppe med at drikke den lille smule hun nu havde i sit glas.

Hun tog igen glasset for læberne og tog resten af væsken. Hun kunne mærke hvordan hun gav efter for dens virkning på hendes system. Nydelsen af at kontrollen over hendes 'indre bæst' forsvandt. Snart ville alle hendes hæmninger være væk og hun var det monster som de fleste folk så hende som, hendes rigtige natur ville ikke længere være skjult og inderst inde ville hun vide det var forkert det hun gjorde, men hun ville gøre det alligevel.

" Jeg kan mærke hvordan jeg mere og mere mister kontrollen..." sagde hun med et skævt smil på læberne. På en måde føltes det så vidunderligt, men skræmmende, eftersom det var første gang hun nogensinde havde ladet hendes 'indre bæst' komme til syne mellem andre personer. Dog var Khá ikke som andre væsner her i Terre, hvilket blandt andet var en af grunde til hun kunne få sig selv til det, uden så meget som at kæmpe imod effekten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Ons 2 Jan 2013 - 18:11

Ja stærkt vanedannende. Det er kun djævle der stadig kan udvinde det. Før i tiden var der troldmænd af meget dyster natur, men de blev allesammen offer for deres eget produkt. De kunne ikke styre både deres magi og deres trang. Jeg har fundet min egen måde at udvinde det på

Man kunne tydeligt se på hende at bæstet boblede lige under overfladen nu. Det var frygtindgydende for nok enhver anden men for Khá var det smukt. Den dyriske vrede og glæde i en vidundelig symfoni. Fuldstændig i følelsernes og instinkternes vold. Khá havde selv accepteret hvad han var og var kun glad for at se en anden der gjorde det samme.

Fortæl mig hvordan de ser på mig og hvad de ser i mig, og så har jeg måske et tilbud til dem de kan leve med. Et tilbud der kan stille deres trang
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 22:53

Hun så på ham med et smil " Så du siger dette er et egentlig produkt som slog fejl og nu er blevet til dette?" hun så på ham med et smil hvor man kunne skimte hendes hjørnetænder. Nu var hun slet ikke bange for at blotte sine tænder i et smil, men hvorfor skulle hun også være det? Det var jo kun Khá og hans tjenestefolk som var her på slottet og så hende selv, der var ikke nogle af tjenerne der ville sige noget og hun regnede ikke med at Khá gjorde det heller.

Hele hendes krop sitrede som væsken efterhånden havde overtaget hende og det var den som kontrollerede hende. hendes lyster til mere af denne flydende smerte gjorde hende skør, hun anede ikke hvordan Khá havde lokket hende til det i første omgang, men nu var det jo for sent at gøre det om.

" Jeg ser en djævel... Både god og ond... Det kommer an på hvilken måde man kommer dig i møde... Hvis man er kold er du det samme, hvis man er venlig er du også... Jeg ser en mand som mistede sin familie og alt andet... Men alligevel har det ikke slået ham ud endnu" sagde hun og så på ham med et kort smil. Det var ikke fordi hun kendte til hans fortid, men at han havde mistet familien vidste hun dog.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Ons 2 Jan 2013 - 23:14

Ha ha ha det har allerede strammet sit greb om dit sind. Du trænger til det allerede. Jeg kan se det i dine øjne. Men det er ikke et fejlet produkt. Det var bare ikke for dødelige at mestre. De testede deres produkt og dødeliges sind falder meget nemmere under for effekten. Jeg har bare min egen måde at udvinde det på

Khá holdt flasken op foran hende med et nærmest majestætisk smil

[/i]Alt dette og mere kan blive dit, men fordi du allerede er så grebet så bliver jeg nødt til at vise dig hvad der sker hvis du bryder aftalen hvis vi indgår den.

Khá kiggede hende dybt i øjnene og så nærmest direkte ind på det udøde bæst alle vampyrer havde. Han tvang det i knæ, og Marishka's krop fulgte efter. Marishka kunne mærke dyrets frygt for at blive betvunget og hun vidste nu hvad Khá kunne gøre ved hendes sind da han allerede havde været der. Khá lod hende få kontrollen tilbage og dyret faldt atter mere til ro

Normalt set foregår det jo sådan at det er dem der ønsker noget af mig, der kommer med ønsket og så kommer jeg med en pris, så hvad ønsker du Marishka?[i]

Khá tog kortvarigt kontrol over hendes krop og fik hende til at åbne munden, og så hældte han nogle få dråber ned i halsen på hende. Så slap han kontrollen og tog et skridt tilbage, stod majestætisk og kiggede ned på hende og kiggede ned på hende og afventede svar
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 19:46

Hun så på ham med de glødende øjne og smilte kort til ham. Hun måtte snart have mere af den væske, eftersom hun kunne mærke hele hendes krop som længdes efter den det der var i den flaske som Khá stod og viste frem til hende, som var det noget der var lavet af glas og kunne gå i stykker bare ved man nærmest rørte det på en forkert måde. Hun vidste at han forlangte noget af hende hvis hun skulle have mere, men hvad kunne hun give som han ikke allerede havde? Kærlighed kunne han ikke mærke alligevel så det ville være ligegyldigt, tjener? Gartner? Et eller andet måtte hun da kunne bruges til.

Hun mærkede hvordan Khá fastholdte hendes blik, hun kunne slet ikke fjerne øjnene fra ham. Hun mærkede hvordan hendes indre bæst nærmest veg væk fra ham, hvordan hun langsomt begyndte at ryste over hele sin krop uden hun selv var bange, men væsnet inde i hende var. Da han slap kontrollen over hende sukkede hun kort og så på ham * hvordan?* tænkte hun og bed sig i underlæben mens hun undrede sig.

Inderst inde anede hun ikke hvad hun ønskede sig af ham, men hun skulle nok komme på noget “ Det eneste jeg kan komme i tanke om er den væske… Jeg ved jeg sikkert kan bruges som tjener eller noget... Kan jeg ikke?” sagde hun og så på ham med et bedende blik. Igen mærkede hun hendes krop give efter for hans kontrol over hendes sind. Hun åbnede munden og mærkede væsken glide ned i hendes hals. Hendes øjne var nu komplet røde, der var ikke nogen brun farve at finde nogen steder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Man 7 Jan 2013 - 19:57

Selskab er en god start. Man savner det indimellem som et væsen af min karakter. Frygt og fjendtlighed er to ting jeg støder på jævnligt. Og så at du anerkender mig for det du synes jeg er og ikke hvad du frygter jeg kan være. Jeg kan være meget mere end bare manden der forhandler hvad der er nødvendigt for dig. Jeg kan hjælpe dig på mange flere måder end du kan forestille dig. Jeg har stadig "øje for øje, tand for tand" metoden i hævd. Men lad os først drøfte det nærtliggende i form af din nyfundne trang.

Khá lagde flasken ind i sin ærkemagerkåbe igen, så hun havde en lidt større chance for at tænke klart. Han var udemærket klar over hvilken magt det var han havde fået over hende. Hvilken funktion tjente hun bedst? En besøgende der respekterede ham i stedet for bare at frygte kunne måske være rart efter 400 år.

Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 9:12

Hun så på ham med store øjne, da hun så han gemte flasken igen " Jeg kunne være en der tjente dig som tjener? eller hjælpe dig med hvad du nu har at skal have hjælp til" sagde hun med et smil på læberne inden hun rystede på hovedet. Langsomt kunne man se hun nærmest kom til sig selv igen og hendes øjne igen blev brune. Det var som om hun havde været i en helt anden verden end den hun egentlig levede i... Det var en underlig fornemmelse, men alligevel rar på en eller anden underlig måde.

Hun rejste sig op og børstede kjolen af og rettede på den så den sad ordentligt " ellers må du jo sige til hvad du ønsker af mig Khá" sagde hun med et skævt smil på læberne og så på Khá.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Man 14 Jan 2013 - 19:02

Khá var glad over hendes reaktion, da respekt og anerkendelse betød så meget for ham. Han kiggede på hende med et sagte smil imens han hjalp hende op igen, hvorefter han gik hen til et af de store blyindfattede panoramavinduer. Han lagde hånden på et billede i glasset der forestillede en kvinde der holdte sit blødende hjerte op imod ham

Dette er et billede af det første offer der blev bragt til mig. Hendes barn var syg og hendes mand tævede hende. Hun fandt ved en tilfældighed mit slot og jeg lod hende tale. Hun tiggede mig om at redde hendes barn og befri hende fra hendes frygtelige mand. Hun tilbød hendes sjæl i resten af evigheden hvis bare hendes barn kunne leve. Jeg betalte hende så hendes barn kunne komme til lægen og hendes mand mødte sit endeligt i min fangekælder. Nu går hendes udøde krop og passer min stenhave, imens hendes nu voksne søn har fået en formue at leve for.

Han gik hen mod døren og kiggede næsten bedrøvet over på hende.

Tjenere har jeg nok af. Min stab vokser så længe at folk har brug for ofre. De er desuden meget mere værd end blot at tjene. Det er en side af dem selv de må anerkende. Men de har måske en bedre ide om et tilbud efter de har set det jeg nu vil vise dem. Følg med
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum