Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat.
Dato: 22 maj - lørdag
Sted: midt i skoven Forêt
Omgivelser: Træer, træer og atter træer. Surprise. Ej men så er der et par småfugle, nogle snegle og buske med finurlige bær i en dybrød farve.
Vejr: Solen er væk, men der er stadig lyst (endnu). Luften er lun, og på himlen findes nogle forskelligfarvede skyer.
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~
Et fugl pippede højlydt, i kor med 2 andre fugle. Den ene prøvede at overdøve den anden. Fuglenes pippen var det som brød den tavshed der ellers ville have ligget over skoven. Men overraskende nok så stoppede fuglenes pipperi brat da der lod et mindre brag, og derefter en mumlende banden. Fuglene lettede og skyndte at svæve med vinden bort fra dette sted, hvor der nu var en rødhåret fyr, ved siden af et væltet træ. Fyren var sidst i tyverne, han var iført et par sorte benklæder og en sort t-shirt, der afslørede hans to tattoos som han bar på hver underarm (se underskrift). På fødderne bar han kun et tyndt stykke stof. Det lignede lidt sokker, men uden helt at være det. Fyren, der gik under navnet Drake, så ned på det træ som nu lå ned. Træet var et ungt træ, og derfor ikke så stort, men det var Drake ligeglad med. Det som han holdt sit blik på var træets ende, der hvor det før havde siddet på roden. *Ujævn* tænkte han bistert for sig selv. Det som Drake prøvede på, var at forstærke de evner der hørte til det at være luftdæmon, og nu var det kunsten at kunne mobilisere luften på den helt rigtige måde så den kunne skære lige igennem ting, f.eks. et træ, uden så meget som at efterlade en eneste ujævnhed. Drake havde store problemer med dette, men det var dog blevet bedre. Men langt fra så godt som han ville have det. *mere træning* tænkte han blot, mens han prøvede at koncentrere sig nok til at kunne gøre det igen, men denne gang bedre.
Gæst- Gæst
Sv: En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat.
Kajika løb stille mens hun fokuserede på havd hun mund skulle være nu i stedet for bartender i natte livet hun var elegant og utrolig smedig og adræt måske skulle hun vælge ballerina tænkte hun, men ville hun kunne leve op til det ? nogen sinde hendes ballance var nemlig ikke den bedste vidste hun godt selv..*hmm måske jeg skulle tag og lade tankerne lægge jeg rejser jo os snart et stykke tid fra Di morga og!?? hvad var det!* hun stoppede brat op i det hun hørte lyden af træet derr faldt og løb hurtigt igennem grene til den lidt åbne plads og fandt Drake, en i nærmets helt sort og utrolig smukt rødt hår. hun stod derr med det pjuskede hvide hår over sin skuldre og med de funklende blå øjne som havet selv, ikke helt lyse men dog havde de et skær i sig som en glas kugle der indholdte små glimt af sig selv."Er du okay??" .
Gæst- Gæst
Drake mærkede kort hvordan det bare forsvandt, inden han slog det ud af hovedet og vente sig. Han ville jo gerne se hvad det var som der havde hevet ham ud af hans tanker. For sine øjne så han en køn, nærmere smuk, ung kvinde. Lyst hår, blå øjne og hvidt tøj.
Drake anede kort ikke om det var til ham at hendes ord var, eller til noget andet. Han stod bare tavst og så på hende. Hans ansigt var roligt, mens hans øjne viste hans forvirring. Han pegede på sig selv, mens han spurgte. ”Mener De mig?” hans stemme var som hans ansigt roligt, men den indeholdt også venlighed, der tydeligt viste at han ikke var fjendtligt indstillet.
Gæst- Gæst
Vær en af hans bevægelser blev studeret og hun havde stadig det der nuttede udtryk mens hendes armen faldt ned igen på siden af hende og hun slikkede sig blidt om de rosa røde læber der stille os brød den smukke silke blege hud der kunne ligne en vampyrs men dog var hun ikke bleg nok til det, og hendes fejl frie hud. Hun så sig stille over skuldren og sagde mens hun stille satte en hånd på hoften blidt og så på ham med et glad skævt smil over de funklende fugtige læber"Så ?? hvordan skete det her egenlig?" hun syntes hans hår og udseende var utrolig og hvilken Aura han dog havde?.
Gæst- Gæst
”Nice navn” Sagde han med en venlig stemme. ”Mit navn Drake Damian” præsenterede han sig selv. Det havde taget lidt tid for ham at vende sig til at hedde Drake Damian, hans selvvalgte navn efter han var blevet til det han nu var. Nogle gange var det gået kiks og han havde sagt enten Drake Aquilino, Amadeus Damian, Amadeus Aquilino eller slet ingenting.
Drake så på hendes ansigt, og fik øjenkontakt.
”Tja... ” sagde han stadig med det skæve smil på sine læber, og et muntert glimt i sine øjne. ”jeg trænede bare lidt” i hans egne øre lød dette en smule dumt.
Gæst- Gæst
kajika kunne ikke lade vær med at dy sig med at spørge ham så hun gjorde det"er det virkelig din rigtig hår farve? den røde" hun betragtede hans hår og gik stille hen til ham og rørte blidt med pege fingeren og tommeltotten uden rigtig at tænke sig om rørte hun ved spidsen af hans smukke røde hår og tog hurtigt hånden til sig og rødmede let i det hun stille stod der elegant som en ballerina og kørte foden fra side til side og sagde med hænderne foran sig foldende genert sammen med hinanden"åårh! undskyld det bare dit hår det klær dig virkelig og farven er så unik og du virker virkelig som en spændende og unik person, så undskyld vis jeg krænkede dig drake" hun tog sig blidt til de rødmende kinder eller kun med den ene højre hånd blidt på sin kind med finger spidserne, og rødmede endnu mere og så hurtigt op mod himlen, der var få store huller i træernes kroning så hun kunne se de forskellige farvede smukke skyer og sagde"Wauw... hvor er de dog smukke!" det lange blonde hår nået hende næsten til hofterne i det, det dog var sat op og stille flagrede fra side til side hen af hendes ryg da hun så op af
Gæst- Gæst
Det vante spørgsmål. Drake havde efterhånden ikke tal på hvor mange gange han var blevet spurgt om dette. ”Ja det er min rigtige farve” sagde han smilende. Så længe han havde kunne huske, havde han altid haft den farve hår. Han havde engang prøvet at farve det lyst. Han mærkede de små hår i nakken rejse sig ved den tanke. Hvor havde det været en dum idé dengang. Drake så på hende, og mærkede hendes fingre røre hans hår. Et kort øjeblik stivnede han let. Han blev aldrig van til at folk kom tæt på. Da hun fjernede hendes hånd, mærkede han hvordan han slappede af igen. Han så på hende. Hvad det virkelig en rødmen som kom frem på hendes kinder? Drake så nærmere efter, og var tæt på at grine igen, dog fik han holdt det i sig, og nøjedes med kun at smile. ”Det gør skam intet” hans stemme var let og mild som den lune vind der blæste imellem de lysegrønne trætoppe.
Drake fik et overrasket blik i sine øjne. ”Jamen mange tak” var det eneste han lige kunne få frem. Han tænkte lidt over hende inden han tilføjede. ”Og i lige måde” hans stemme var sandfærdig, og det kunne høres. Drake havde lært ikke bare at slynge tanketomme ord, han havde mødt tilstrækkeligt med folk der kunne læse tanker, og andet af den slags.
Drake fulgte hendes blik mod skyerne. Han kiggede tavst på dem. Inden han åbnede munden. ”Jeg må give dig ret. De er meget kønne i aften” Drake var normalt ikke en person der kig og kiggede på skyerne, og rent faktisk synes at de var kønne, måske var det derfor at han rent faktisk syntes det nu.
Gæst- Gæst
Kajika bed sig let i underlæben i det hun gik hen til træet og satte sig på det, det lå jo bare der som en lidt stor træstamme og flød, og barken var temmelig hård og krakalerede ikke??. Hun smilede kært til ham og klappede ved sin side og rykkede så han ikke skulle sidde tæt op af hende og sagde"så Drake? nu når du jo er så uuuh ha menneskelig hihi??.. har du så nogen evner siden du kunne få træet til sådan at dejse om altså?.... det er et temmelig tykt ungt træ i sin bedste alder så det burde jo ikke være så let at vældte?" hun tog blidt fat i sin sorte elastik og strammede den stille mens hun kiggede ned på sine sko et kort øjeblik og grinte let og sødt"Drake? ... hvor strammer du egenlig fra? du ved er opvokset?" hun var jo opvokset i Japan/asien selv om hun ikke var af kultur eller udseende japansk.. men derfor elskede hun dog landet og dens mærkeligheder og det skøre dejlige sprog. men hun holdte dog os af Di morga....
efter at ha betragtede Drake i noget tid så hun hans tattoer og pegede blidt mod dem"hvad betyder de? Drake??" hun lignede lkidt et spørgsmål mens hun stille rettede på sin hvide nederdel
Gæst- Gæst
Drake fjerende sit blik fra hendes øjne og så på hendes ansigt som en helhed. Han tog imod hendes hentydning til at sidde ned. I få skridt var han ovre ved siden af hende og lod sig dumpe ned på det. Han så på de træer der stod omkring. Hvor meget energi skulle han mon bruge for at få dem til at vælte? Han gættede på rigtig meget. Bare dette træ havde taget megen energi fra ham, men det slog ham ikke ud fra at prøve igen. ”ja uhh så menneskelige mig” han kunne ikke lade være med at grine over dette. Det lød mærkeligt. ”Tja jeg har evner.” han kløede sig igen i nakken, et typisk tegn fra ham når han skulle tænke sig om. ”Da jeg er halv animagus kan jeg selvfølgelig forvandle mig til et dyr, og så er jeg halv luftdæmon. Og er det som gør mig i stand til at kunne gøre..” han pegede på træet de sad på ”...det her” Han holdt en lille pause og så på hendes bevægelser. ”Hvad med dig. Er du uhh så menneskelig?” der var en spøgende undertone i hans venlige stemme.
”jeg er født på Sicilien, Italien, hvor jeg også er født og opvokset” sagde han og mindedes kort om sit kærlige hjemland, og sin alt andet end blide opvækst. ”og du?” hvis han skulle gætte ud fra hendes udseende ville han have sagt enten USA eller et sted i europa, men han turde ikke lægge hovedet på blokken. Skue aldrig hunden på hårene, som man jo sagde.
En lille fugl begyndte at pippe i det fjerne. Ikke så højt som de tidligere fugle, men heller ikke uhørligt, dog var Kajikas stemme højere end fuglens pippen, og overdøvede den med lethed.
”Tja øhm..” Drake smilede en smule forlegent til hende. ”Jeg aner det faktisk ikke” et skævt smil kom på hans læber. ”Jeg synes bare de så fede ud. Men manden der lavede dem, sagde vist nok at det var et eller andet positivt styrke – tam tam. Men jeg er langt fra sikker” Drake synes som regel at det var en smule pinligt når folk spurgte og han ikke kunne svare.
//BRB, skal lige hente aftensmad^^'//
Gæst- Gæst
"Bor du så i lejlighed eller på hotel og undskyld vis jeg virker meget påtrængende, det bare du virkelig spændende og intressant og vil virkelig gerne vide mere om dig og bare rolig jeg flirter ikke med dig" hun lod en pege finger stritte på højre hånd og slog sig blidt med den eller rettere pegede på sig hoved. hun grinte og så op mod himlen igen. hun lod blidt sine finger trippe over hår elastikken igen i det den drillede lidt og lænte sig så tilbage og pustede udmattede ud af"årh jeg elsker bare når det sådan et vejr som dette, og ? er du animagus uuh hvad er du for et dyr?" indtil videre var han den 3 animagus hun mødte undtagen han var os luftdæmon"uuh dæmon! så det var derfor du kunne vælte dette træ sikkert?.. har jeg ikke ret ved hjælp af din luft betvingen?" hun rørte blidt de silkebløde læber der satte et smukt præg på hendes fej fri ansigt, og fugtede blidt læberne igen erotisk med tungen og tog fat i elastikken mens tungen kørte 1 runde om læberne og trak elastikken tilbage så hendes hår langsomt faldt ned af hendes ryg i det vinden kom og tog det smukke glansfulde hår der skindte tilbage mod solen igen da solens sidste stråler inden mørket faldt på ramte det, og landet blødt tilbage på ryggen uden en lyd..
Gæst- Gæst
”Virkelig?” Spurgte han lettere overrasket. ”nåå okay, det forklare” smilet var der, og lidt efter blev det til et grin. ”Italien er et land, og nej ikke hele Italien er lutter røde roser, sukkersøde hjerter og små fede engle der flyver rundt og skyder folk så de bliver forelskede” der var en lettere drillende tone i hans stemme. ”Det er kun det nordlige Italien, som der er kendt for at være romantisk og alt det. Men som sagt er jeg fra Sicilien, og det er jo syd. Dernede er der skam ikke fyldt med fede engle. Der er fyldt mede fede mafiaer” stadig var hans stemme muntert og humoristisk.
Drake behøvede ikke at tænkte nærmere over svaret på hendes spørgsmål. ”Jeg bor i lejlighed, og det gør skam ikke noget. Du spørger bare løs” smilet spillede på hans læber, og i hans øjne. Han holdt sit blik på hende inden han åbnede munden igen. ”Men hvad med dig? Hvor bor du?” Drake kørte en hånd igennem det røde hår. Det var faktisk ret blødt. Den tanke strejfede ham kort, men han slog den hurtigt fra sig. Han hørte hendes spørgsmål, og i stedet for at svare på det med ord, svarede han det på en anden måde. Show it, don't tell it. Drake rejste sig, stilte sig foran hende og blev til det lille sølvfarvede rævevæsen, med de fire haler (se profil). Hans øjen var nu røde som hans hår var det, når han var i sin menneskeskikkelse. Drake satte sig på enden og så op på hende i det han ventede på hendes næste ord. Han hørte dem og besvarede dem ved at skrive det i jorden foran sig. hehe, ja det er derfor. skrev han. Bogstaverne var skæve og langt fra de kønneste som verden havde set han vidste det godt selv.
Drake så op på hende, og tankerne løb løbsk. *Hold da helt op* tænkte han. *Hun er virkelig smuk. Hvad mon hun er for et væsen.* hans øjne fulde hendes hendes bevægelser, og derefter den måde hvorpå håret let og yndefuldt faldt ned af hendes ryg.
Gæst- Gæst
Kajika grinte sødt og sagde"jeg er halv engel og halv Aspara..." hun tog sig let til kinden fordi hun kunne mærke hun fik den rødmende farve og følse i kinderne igen, og tænkte*Aspara og engel blandet det smukkeste væsen i verden men dog har jeg meget mere end blot udseende, håber jeg os han kan se at jeg blot ikke er bare en pige med udseende som en gudinde* hun så på ham med de funklende klare blå øjne og det hvide tandpasta smil der stille lod den smukke lyserøde tunge køre over de silkebløde fyldige læber, og sagde"jeg bor på et hotel men jeg har dog boet i næsten et halvt år i di morga faktisk?" hun grinte kært og sagde"Drake dine øjne? hvor er du egenlig speciel ved du godt det og jeg tænkte på ? om du ville med ned i byen måske og jeg ved ikke" hun strøg blidt det hår der havde fundet vej ned til hendes ansigt og prøvede drillende at dække det, til siden bagved øret og sagde"ned og ha en drink med mig vis det er??"
Gæst- Gæst
Hendes ord overraskede ham på en måde uden helt at gøre det. Hendes udseende talte klart for det. Drake lyttede til hendes ord, mens han formede sine svar i tankerne. Når hun var færdig med at snakke ville han blive til sit menneske jeg igen, så de kunne føre en normal samtale. Dette her med at skrive i jorden var upraktisk og gjorde ham jo helt beskidt. På vise punkter var han en smule sippet. Og en af de punkter var når det angik jord.
”Ned og ha en drink med mig vis det er?" ordene genlød i hans hoved og var startskuddet for ham. Han tog nogle skridt tilbage, rejste sig på sine bagben, støttet af halen og blev til den rødhårede fyr. Han rystede kort på hovedet og missede med sine øjne for lige at vende sig til dette igen. ”Jeg starter fra en ende af: Det kan man godt se på dig. Altså ikke at du bor på hotel, men at du er halv Aspara og halv engel” det skæve smil tittede igen frem på hans ansigt. ”Okay, hvorfor bor du på hotel? Hvorfor ikke bare købe en lejlighed?” Drake holdt en lille pause før end han fortsatte med at besvare det sidste hun havde sagt. ”mine øjne?” spurgte han spørgende og lagde hovedet let på skrå. ”Tja.. har vist nok fået det at vide et par gange. Men ikke på så pæn en måde som din” hans mat-sølv grønne øjne smilede muntert til hende. ”Og jeg vil med glæde gå med dig til byen og have en drink med dig” sagde han, og det kunne virkelig høres på ham at han meget gerne ville. Jo mere han var sammen med hende, jo bedre et indtryk fik han. Hun havde en fed personlighed.
Gæst- Gæst
"virkelig er det så tydeligt at se på mig at jeg er halv engel og halv aspara?? hmm lad mig gæt det der afslørede mig var vel mit total grimme udseende og pivende stemme og mangel på ballance og elegance" hun grinte fordi det var i alt ment som ironi eller rettere var alt det hun sagde bare for at drille, hun mente det ikke men mente det modsatte men hun havde tydeligt glemt hvad det nu var, man kaldte det? om det var sakasme? eller hvad det nu hed.. hun strøg blidt håret til den ene side af skuldren og flettede det løst fra nakken af til spiderne og tog elastikken i igen så hun havde en løs fletning ned af højre skuldre side.
Gæst- Gæst
Drake klukkede stadig lidt for sig selv, mens han lyttede til hendes snakken. På de rigtige tidspunkter kom han med nogle nærværende aha, mhh, jaså, javel ja. ”Nåå derfor, det er forståeligt nok” han tænkte lidt, kunne han tillade sig at spørge? Ja det kunne han godt, syntes han selv. ”hvad kom i op at slås om?” hans blik så nysgerrigt på hende. Da han igen mærkede at hun prikkede ham for han kort sammen. Det var kommet helt bag på ham at hun kunne gøre det nu. Midt i en samtale. Drake tog dog sin hævn. Han fik fremtvunget en af de fire haler og begyndte at prikke til hende, men da han så at hun pakkede sin vinge bort, gjorde han ligeså med sin hale.
”Tja... det er tydeligt at du ikke er menneske, men ikke hvad race, men du har ret, det er overhoved ikke dit udseende, eller din gang som er afslørende.” Han havde først for sent hørt hendes sidste par ord, så sætningen lod lidt mærkelig og som en halvdårlig redning.
Drake sparkede til en gren der lå lige for hans fødder, og fik (igen) en idé, denne gang var det dog ikke et nyt finurligt kælenavn til hende. Mens de gik begyndte han at samle magisk energi omkring sin ene hånd. Da han følte at nu var det nu, bukkede han sig smidigt ned og tog fat om en halvtyk gren. Der lød et lille swiiip. Drake rejste sig og smilede tilfredst. For hans fødder lå nu to grene. Begge to med helt jævne ender. I hvert fald i den ende som de havde siddet sammen.
Gæst- Gæst
De kom til Terra og stod der ved gå gaden nær en bar?.. kajika smilte sødt og lidt intenst i det hun sagde"Kom Drake" hun grinte og sagde da de endelig var kommet der ind og op til baren mellem mylderen af mennesker der stod i vejen her og der. "Hvad var det egenlig du gjorde med den der gren det så fedt ud Drake og Jika Flaske? heh det kan jeg godt li" hun satte sine føder af på bar skamlen og fik sig sa på de høje barstole og så på Drake i det hun bestilte lidt at drikke til sig selv, smirnoff hun elskede det og betragtede ham stille og sagde"men drake? har du så fået nogen gode venner her? eller er det sådan lidt hist og pist rundt om i Di morga og ikke lige i Terra" hun tog stille en slurk af den drink hun fik, hun kærtegnede nærmest det smukke glas blidt med læberne og tog forførende en tår af det, i det hun slikkede sig langsomt om læberne bagefter for at fjerne smagen fra læberne
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Drake fulgte hende bare som en lydig lille hund. Han lod hende om at vise vej og vælge sted. Drake kunne høre menneskernes stemmer, og højlydte lyde, inde fra en af de lokale små barsteder. Han lagde mærke til at det var der at Jika have kurs imod. Jo tætere det kom på jo højere blev lydene, og billeder begyndte at blive båret med vinden og ramme Drakes synspunkt. Dette var så hans kæmpe ulempe for at have trænnet og forstærket denne del af luftdæmonens evner. Han prøvede så godt som muligt at afskærme sit sind, men det lykkedes ikke til det ufuldkommene, men det var der ikke noget at gøre ved.
Drake fulgte med Jika hen til baren, så hende sætte sig op og gjorde det samme mens han besvarede hendes spørgsmål. ”Det samme som med træet” han smilede venligt til hende. ”Men fordi at grenen ikke var så tyk som træet lykkedes det langt bedre” han kastede et kort blik på menukortet, men der var ikke noget som tiltalte ham, og han bestilte kun et glas vand. Drake tog en slurk og så så på hende igen.
”Tja.. Jeg har mødt nogle få stykker” ansigterne af dem han havde mødt strøg igennem hans tanker. Vampyren, englen, den weirdo vampyr, den mystiske dæmon dreng. ”men der er ikke rigtigt nogle af dem som jeg har fået sådan et rigtigt venskab” tankerne om den lille gruppe han var med i ploppede frem i sindet. ”Eller jo der er to..” han lod sin sidste sætning hænge i luften, mens han tog endnu en lille tår vand, og skiftede kort emne, ”og du? Jeg gætter på at du har fået en masse gode bekendtskaber i det halve år du har været her i byen.” hans øjne lå venligt på hende, især bemærkede han hvordan hendes læber ramte glasset, og hvordan glassets indhold blev en smule mindre, mens hendes hals viste at hun var i gang med at synke det. Drake prøvede på ikke at lægge mærke til det, men kunne ikke helt lade være. Hendes bevægelser var bare så umenneskelige. Så smukke, ligesom resten af hende.
//Com er under kontrol igen :p men fra nu af hedder du bare flaske xD hehe :p //
Gæst- Gæst
hun tog blidt en tår igen langsomt lod det komme ind i hendes mund og sank så lydløst og nød det glide ned i halsen og stillede glasset stille med pegefingeren kørende om glassets kant og slikkede sig let om læberne igen med et sødt smil mod Drake der udstålede at hun virkelig holdte af hans selvskab og at snakke med ham, han var virkelig nuttede og noget for sig selv
Gæst- Gæst
Drake tænkte lidt. ”Tja.. kind of kan man godt sige” han sendte hende et skævt smil. Han var måske kommet til at udøve en lille smule tortur på en, men talte det mon? Det var jo ikke som sådan et skænderi.
Drake fortsatte med at lægge mærke til hendes bevægelser, og at hendes glas snart var tomt. Han så på hende. ”vil du have en til? Når du altså er helt færdig med at drikke ud?” spurgte han smilende. Drake tog selv en lille tår vand, satte glasset og så over på en bartænder. Klar til at vifte ham herhen så Jika kunne få hvad hun ville have. Han skulle nok betale for det hele.
Gæst- Gæst
Kajika så på Drake og sagde"Hvem har du da haft lidt problemer med og sådan og har i skændes eller noget??" hun hentydet til hende han havde totureret åbenbart og ville gerne vide mere om ham og hvem der dog havde været så dum at gør sådan en smuk fox sur, hun grinte i det hun tænkte fox og sagde"hey! DRAKE! jeg har et kælenavn til dig!! første gang jeg gir en kælenavn du skal hedde Fox! fordi du er nuttede og sikkert utrolig blød og meget sjælden!"
Gæst- Gæst
Drake så bartænderen hælde noget nyt op til Jika. Han holdt øjnene på flasken og glasset, som for at være sikker på at bartænderen ikke lige puttede et eller andet mærkeligt ned i.
De hurtige erindringer om episoden fløj kort igennem hans sind. ”Tja.. det var en eller anden virkelig kærestesyg vampyr. Hun startede med bare at være irriterende, på en virkelig irriterende måde” hans stemme blev dæmpet og lettere kølig. Det skabte en mærkelig stemning, som passede godt til det han fortalte. ”så begyndte hun på alt det der uh hvor er jeg fornærmet, jeg går hjem til mit sommerhus! Like I cared. Men hun gik kort, og kom straks efter tilbage, hvor hun smed tøj og alt muligt, men havde bikini på indenunder. Hun sprang ud i vandet, men tænkte ikke langt nok til at vandet var lavt. Også blev jeg jo ligesom nød til at redde hende fra ikke at blive ædt af et eller andet” han himlede kort med sine øjne, og det var tydeligt at det ikke havde været med hans gode vilje. ”hun blev ved og ved med at fable i mørket, og da jeg så prøvede at berolige hende en smule begyndte hun at totalt omklamre mig” Drake gøs ved tanken. ”og derfra havde jeg så fået nok.” hans stemme blev igen venlig og let ved den sidste sætning, og den mærkelige stemning forsvandt for nu.
Et grin kom frem på hans læber. ”Den første? Jamen det er mig en ære.” sagde han muntert. ”Fox.” Drake smagte på det, han kunne lide det. Og det passede godt. ”Jamen mange tak. Jeg er den nuttede ræve-dims også er du den smukke Flaske Jika – som kan prikke” han følte sig helt afslappet og virkelig godt tilpas i hendes selvskab. Hun var en utrolig person.
Gæst- Gæst
"Så Fox? hvad gjorde du da ved hende lod du hende få dig eller ja? fik du hende til at stoppe alt det der unge kærligheds noget?" hun havde aldrig opdagede en være så omklammrende men det var os mest piger der var sådan og sådan en som twan kunne kajika ikke holde ud hun afskyede sådan nogen små sex gale piger der bare ville playe drenge og prøve at virke så uuuh og iiih efter alle.. hun smilte og sagde"jeg kan ikke klare sådan nogen små tøser der tror de kan score alle altså?, man finder en og sådan er det, jeg syntes ikke man skal prøve at få alle fordi til sidst vil de ikke ha noget med en at gøre, og jeg der imod ved hvad jeg snakker om fordi jeg undgår helst det kærligheds noget men kan stadig ikke undgå at nogen falder for mig desværre og det synd fordi jeg vil jo bare ha en ovenlig ven sådan en som dig Fox ´du er en virkelig ven altså virkelig virkelig!... og så du os dejlig at snakke med og utrolig nuttede hvilket bare et et + for mig"
Gæst- Gæst
”Få mig?!” udbrød han dæmpet, han havde ikke lyst til at tiltrække sig alle i barens opmærksomhed ved at fare op. ”Nej selvfølgelig ikke. Men tøssen begyndte at fable løs om sin far, og spurgte hvem min far var” han himlede med sine øjne, hvilket var et tydeligt tegn på at han tænkte hun måtte være en smule skør. ”Man skulle næsten tro at hun troede vi eventuelt kunne være..” han sank en lille klump, bare tanken var nok til at kunne frembringe en lettere kvalmende fornemmelse. ”en form for søskende” han gøs hørligt. Man skulle være meget blind og døv for at bemærke at han ikke ligefrem brød sig synderligt om Twam.
Drake hørte hendes ord og blev underligt glad for at høre dem, og nogle få tanker strejfede hans sind. *Endelig en pige der ikke tænker på hvor mange fyre hun kan nedlægge bare ved at vifte lidt med øjenvipperne. Og som rent faktisk ikke tror at den første den bedste er den man ender med at blive gift med, og alt det stads* Og for de sidste ord hun sagde kunne han næsten have omfavnet hende, men også kun næsten. Drake kunne tydeligt fornemme at de højst sandsynligt ville få et ganske godt venskab.
”Tak Jika, og virkelig i lige måde. Rigtige venner hænger sjældent på træerne, som man siger. Det kommer når træerne på mysti fystiskvis falder om” morskaben i både hans stemme og blik var ikke til at tage fejl af, dog var det også let at spore det sandfærdige og ærlige i hans stemme, som talte sit eget sprog om at han virkelig mente at hun var en rigtig ven. Man skulle nok læse lidt mellem linjerne hvis man skulle opfange det, men han gættede på at hun sagtens kunne. Hun virkede til at være en kvik person.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» En varm dag i skoven (Kajika=privat)
» en aften i skoven Zankuji(privat)
» en aften i skoven Alex(privat)
» Aften i skoven - Lilly/Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus