Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 Empty Sv: En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat.

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 1:59

Hun grinte og sagde"hvor er du dog sjov ! Fox og ja haha ægte venner hænger sjældent på træerne og nogen lægger med dem nede på jorden når de falder omkuld næsten som om de var fulde eller blevet skubbet til fjolle" hun blinkede til ham i det hun stille hørte på musikken og sagde"ååårh! jeg har lyst til at danse ??!!! vil du ikke med ud og danse og bare rolig Fox jeg rør dig ikke" hun grinte og sagde med en blid sød stemme"jeg vil nødig skræmme dig væk jo, og sådan som du reagerede så vil jeg da aldrig rør dig uden din tilladelse undtagen vis det er med mine vinger" hun blinkede

i det hun stille begav sig ud mod danse gulvet, efter at ha hældt det sidste af sin drink i sig så hendes kinder lignede lidt dem der som jord egern gemte nødder i, fordi hun kunne jo ikke sluge alt med det samme. hun smilte i det hun stille begyndte at svinge med hofterne og dansede lidt vildt og sagde"Year ! skru! højre op year kom så alle sammen dans" hun grinte og nogen så mod hende og rystede på hovedet mens andre ikke gjorde de hoppede skam med på den, og gik med hende ud på danse gulvet og følte det klistret gulv mod støvlerne og dansede med hende.

Hun pegede på Fox og gjorde tegn til han skulle komme ud og danse med, med pege fingeren stille pegende ind mod hende og sagde"Kom så Fox koooooom! nuuu min bedste ven skal da os danse be ooom!!!" hun blinkede til ham i det hun stille dansede hen til ham og sagde"beeee om Fox" hun grinte og var bange for han ville sige nej men gik stille ud på danse gulvet hvor der var plads og dansede stille igen mens hun ikke dansede forførende som de andre piger men dansede dog elegant og i sin helt egen verden

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat. - Page 2 Empty Sv: En tilsyneladende normal aften i skoven. - Kajika, privat.

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 2:12

Drake så først på leende på hende, men da han hørte hendes ord lagde han armene over kors og stak næsen i vejret. En tydeligt mine på at han var fornemmet. Dog var det kun skuespil. ”Jika, det er altså forbudt at mobbe” mumlede han, og prøvede at holde den fornærmede tone så godt som muligt, men han havde det for underholdende til at han kunne opretholde den tone ret længe, og kort tid efter stod han over for hende uden yderlige overtagelser.
Drake kunne ikke lade være med at le. Han havde helt glemt hvor sjovt det egentlig var at slappe lidt af, at danse. Det med at danse var ikke just hans stærke side, og han følte sig lidt som en stivbenet robot.

En person fik skubbet til Drake bagfra. Han var helt uforberedt på dette, hvilket resulterede i at han mistede sin balance. Drake greb fat i det der stod tættets på, hvilket var Jika. Hans hænder landede på hendes skuldre. Til at starte med det bemærkede han det knapt nok. Han havde lidt travlt med i sine tanker at være glad for at han ikke var faldet og have gjort sig selv til grin foran alle, og irriteret pga. andre personers mokken for at komme frem. Drake rettede sig op, og kiggede lidt frem for sig, og det som mødte ham var Jikas øjne. Han så hurtigt på sine hænder og fjernede dem hurtigere end man kunne nå at tælle til tre. Han kløede sig forlegent i nakken. ”undskyld” mumlede han, mens han mærkede en let varme stige op i sine kinder. En svag rødmen. Heldigvis blegende den ved siden af hans røde hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 2:20

kajika så på ham og tog blidt om hans liv ved siden af ham og sagde"ups hva" hun grinte sødt og slap ham da han rettede sig op og rakte tunge til den der havde skubbet ham og grinte kært mens hendes øjne betragtede ham blidt og fredligt mens hun stille sagde"er du okay? fox eller skal jeg gå hen og skubbe lidt til dem for dig min fox" hun blinkede og sagde kun det der med min fox fordi han havde været så sød i skoven som om han havde været hendes ledsager hele livet altså som venslabelig ledsager..

Hun grinte og sagde"jeg driller bare men er du okay?" hun så ham fjerne hænderne og rødmede os let i det hun jo fik dyb øjenkontakt med ham og sagde flovt med hænderne på ryggen og rødmede endnu mere mens hun stille så op af og så ned flovt og mumlede"åårh jamen.... øhm! det??? gør vel intet" hun grinte kært og så på ham igen og sagde"det gør intet Fox..." hun smilede kært og tog ham blidt i hånden og havde glemt det med berøring men trak ham ikke men følgede ham elegant og smedigt ud af mængden til en plads der ikke var så over bemandet og sagde"sådan her kan vi danse" hun slap hans hånd blidt som om den aldrig hvade været der til at starte med og begyndte stille at danse igen mens hun bare nød det, at danse med sin ven! og bare nyde selvskabet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 1:10

Tankerne i Drakes hoved var mange, men føltes som ingen. Han sendte hende et skævt smil. ”Uhh ha nej da. De stakkels mennesker kan jo ikke gøre for at de er fulde” Den sidste sætning var ironien meget tydelig, men der var også en svag form for harme i stemmen. En harme der hvis man lyttede godt efter, sagde mere end lige umiddelbart. Den var afslørende i hvor ringe akt han havde overfor det folk han en selv gang havde tilhørt, eller næsten tilhørt. Den gang for meget længe siden.. Drake skubbede det tilbage i sindet og koncentrerede sig om nuet, der var ingen grund til at tænke på det andet. Derudover så skulle det også give usund hud hvis man hang sig for meget i hvad der var sket i fortiden. Et kort billed strøg ind i hans tanker. En tidlig morgen vågner Drake. Han rejser sig, går hen til spejlet, og ser sig selv i det. En uren hud har dækket hans ellers så fejlfrie ansigt. Han skriger og flader om. 10 minutter senere er verden gået under. Åh nej dog. Dette korte billed i hans tanker var tæt på at få ham til at grine, men han undlod, det ville se rimeligt mærkeligt ud hvis han stod og fniste som en anden skolepige uden nogen tilsyneladende grund.

Drake nikkede. ”Jo tak, jeg er skam okay” et muntert smil spillede på hans læber. Underligt nok så gik han ikke rigtigt så meget mere op i om hun kom til at berøre ham. Han kunne lide hende og stole på hende, på det venskabelige plan, og venner var man da ikke sådan over for. I hvert fald ikke i hans opfattelse. Drake nåede knapt nok at besvare hendes ord for hun havde taget hans hånd og begyndt at føre ham et andet sted hen. Drake fulgte lydigt med, mens han snakkede. ”Jamen så er det jo bare super.”
Drake så hendes dans og begyndte at følge rytmen og danse med i takt til musikken og nogle af hendes bevægelser, men han kunne ikke dy sig for lige at skulle drille hende en lille smule. Han danse-gik op på siden af hende og lavede et boody-vrik mod hendes hofter, han smilede uskyldigt til hende, og lavede en bevægelse med sin hånd, som hvis han haft en glorie og nu var i fuld gang med at pudse den.

//Endeligt svaret xD sorry tiden ^^'//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 1:21

Kajika grinte og sagde"nej det kan de jo ikke andet end ha penge på deres små lommer, og tag her hen og drikke sig så fulde! HAHA" hun grinte let og dansede med Drake i mens hun sendte ham blink med øjet og sagde"year! drake danse!!! kom on dance! with me!! boy, your moves is so georges" hun grinte af sig selv og strøg let håret til siden i det hun lukkede øjnene og nød musikken. kajika grinte og rødmede utrolig meget i det han tog om hendes hofter på en måde og fik hende til at lave en virkelig uartig! bevægelse med røven og lagde blidt sin pegefinger på sine smukke fyldige læber og lignede virkelig i det øjeblik en hot pin-up tøs, i det hun grinte og prikkede let til ham og sagde"Nååårh glorie dreng prøver du at danse som de store her hva" hun blinkede til ham fordi han var ældre end hende og så kom hun og sagde at han dansede som de store eller prøvede.

Kajika grinte inden i og prikkede let til ham i det hun vendte ryggen til ham og ville hævne sig ldit i det hun dansede med røven nær hans lem og gik ned i knæ og lavede et tricks hvor hun spredte bene i dansen og strittede op med røven og kastede håret tilbage uden at ramme ham en eneste gang og inden i var hun bare ved at dø af grin, hun vendte sig elegant og hurtigt i en drejende ballerina ligende bevægelse og lod fingerne glide blidt ned af hans brystkasse og kiggede først på fingerne ned af brystkassen og så uskyldigt op mod hans smukke øjne og blinkede lettere forførende, i det hun fniste sødt da hun vendte siden til ham og med en hofte bevægelse lod hun blidt sin hofte strejfe hans lem og tog sig for munden for at understrege at det var et uheld selv om det ikke var. Hun grinte og gik lidt mere ind i mellem folk igen og dansede løs med hofte bevægelser men hun var jo Aspara ægte men dog blanding nu, og Aspara var elegante og dansende væsner.

// gør intet :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 2:01

//mente nu at han puffede til hende med sine hofter – kalder min søster og jeg for boody-vrik^^ lige meget xD//

Hendes latter var smittende og fik også Drake til at grine, dog forstummede den lidt efter, og blev erstattet af en svag rødmen. Han rakte tunge af hende. ”Ikke drille, nu da man endelig er kommet lidt ud af..” han skulle til at sige skabet, men det kunne misforstås og lyde som om han var sprunget ud af skabet. Så han skyndte at rette på sig selv. ”...sit lille bo” hans rødmen forsvandt hurtigt og grinet kom igen, denne gang over hendes reaktion. *Hun ville sgu kunne vride hovedet skørt på enhver hun virkelig kastede sine øjne på.* tænkte han, men rettede sine tanker. *nej ikke alle, men næsten* han puffede hende let bagud og sendte hende et muntert grin. ”Jo ser du lille hornpige, nu må jeg jo vise dig et eller andet, det går jo ikke at du ikke lære noget fra en gammel en” hornpige var som den modsætning af hendes glorie dreng, det var godt nok en smule plat men underholdende, syntes han da selv, og det gjorde hans latter også for den var igen til at høres.

Drake kunne ha' faldet død om over hendes onde onde hævn, i hvert fald hvis det havde været for en time siden, men nu himlede han blot en smule med sine øjne. ”Åh nej, someone save me, from this naughty little devil-girl. She is...” han vidste ikke hvad han mere skulle sige og lod være. Han grinte blot og kunne ikke lade være med at forstille sig hvor sjovt dette ikke måtte se ud. Drake så på hende og rystede svagt på hovedet, inden han lagde sine hænder på hendes liv og begyndte at kilde hende. Han bukkede sig frem og sagde så kun hun kunne høre det. ”Muhaha”. Han kildede hende stadig selvom han ikke længere stod bukket ind over hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 2:11

kajiak grinte og rakte let tunge af ham og sagde"baaaaaah du startede med at booty mig haha så jeg mååå godt lille glorie dreng" hun blinkede til ham i det hun virkelig nød at være sammen med ham altså som ven og intet andet, hun kunne ikke forstille sig dem sammen altså ikke på en ond måde og han var da en drømme fyr, men kajka havde jo sin helt egen drømme fyr desværre som var uopnåelig og total lækker så hun måtte bare vær dag tag til takke med at betragtede denne mageløse fyr der stille gik i intethedens vidne, uden at opfatte at han faktisk blev betragtede eler spioinerede fra en lang afstand.

Hun viftede stille på hovedet for at komme ud af den vidunderlige transe der ellers havde fået hende hen i en drømmende verden men så tilbage til den meget mere virkelig sjove verden, hvor man kunne rør ting og nøj! hvor kunne det mærkes da Drake gik hen og kildede hende og hun vred sig og grinte helt vildt og folk stod bare og over begloede dem i det hun ikke kunne lade vær med at lave sjove pive lyde der lød nær som"Uuhiii!! muuuhaaa!! ahaha!! hahaha!! stooooopiii hahah!! Drake ... hahha!! det haha!! nuuuhhhaaahaha jeg kan ikke haha!!! holde til det haha" hun sprang på ham og holdte hans armen inde i et venskabeligt kram og så op mod ham og sagde"ja hornpigen er ond og holder dig nu fanget muhahaha mod din egen vilje eller ikke???, ej jeg driller blot men seriøs haha det gør du aldrig igen jeg kunne haha næsten ikke få vejret" hun grinte let i det hun tog sig kort til maven og pustede ud af mens hun grinte let over ham og prikkede ham så blidt på maven da hun jo havde sluppet ham.
//Smutter i seng :D skrives videre hih//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 3:59

Drake så på hende med et grin. ”Du må hellere passe på med at række tunge, en eller anden dag river en den nok af” hans stemme var en blanding mellem alvorlig og spøgende, som om den både talte for og imod at dette kunne ske. Musikken bevægede sig langsomt væk fra de poppede hit, og hen imod noget mere dance techno. Dj'en gjorde det i en flydende overgang, så folk ikke ville bemærkede det lige med det samme. Et kneb som Drake havde set på flere diskotekter, når dj'en ville gå fra en musik genre til en anden. Sangen han spillede nu var det Edward Maya ft. Alicia – stereo love som barens gæster bevægede sig til.

Hendes reaktion var bedre end det han havde regnet med, han begyndte selv at grine igen, for guderne måtte vide hvad gang den aften. Drake havde sjældent haft det sådan med en. En der bare var gået dirrekte ind til det inderste og som han kunne være sig selv med. En der fik ham til at le, på en humoristisk måde. Selvom det var første gang at Drake mødte Jika ville han nødigt miste hende. Drake havde på den ene side lyst til at fortælle hende om disse venskabelige følelser, men på den anden side så ville det højst sandsynligt også lyse dumt, så det måtte lige vente til en anden god gang.
Drake havde ingen intentioner om at stoppe, men blev desvære nød til det da hun sprang på ham. Han spillede chokket. ”Åh nej alt andet end det. Ikke hornpigen” hans parodi på at spille offer var forbløffende god, hvis man ikke vidste bedre kunne man næsten tro at han havde prøvet at være offer, men havde han mon det??? (dadadadam.. den store gåde xD) ”jeg gør alt, alt bare for at du, den onde onde hornpige slipper mig og lader mig gå med min glorie som skal være intak.” han holdt masken lidt endnu inden han gav slip. ”sorry Jika, men det kan jeg sgu ikke love” der var et drillende glimt i det sløvblå øjne. Han mærkede hendes prikken og daskede til hendes finger, ikke hårdt så det ville gøre ondt, men let så det kunne mærke-anes.
En ny sang blev sat på. Denne sang kendte Drake, og han elskede den. Mange ville ikke ha' haft troet det, men som man siger skal man ikke bedømme bogen på omslaget. Sangen var I need a hero (https://www.youtube.com/watch?v=h56ifPOqa0U&feature=related)
Drake begyndte straks at skråle derud af, og det lød ikke værst.

//Okay^^ Godnat og sov godt, skrives :p//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:33

kajika grinte let og sagde"baaah jeg slipper ikke" hun slap sammen tidig med at han trak sig fra hende og grinte let i det hun satte sig henne på en af barstolene og følte sig helt lettet over blot at kunne være sammen med Drake som ven og han ikke havde andre intentioner som at komme sammen med hende eller ville ha hende som nu de fleste havde ville da hun havde mødt dem. Hun betragtede Drake lidt i det hun så på sin hånd og strøg den let mens hun grinte og hørte musikken skifte for anden gang til noget helt andet og tænkte*Hmm skker mærkelig Dj?? der ikke rigtig kan bestemme hvilken slags ? musik genre han vil høre eller ha vil skal høre men det er vel okay sådan er det vel alle andre stedet os man fester og sådan noget?*

Kajika rejste sig langsomt op med et smil og sagde"hey Drake når du har hørt denne her sang vil du så ikke med udenfor??" kajika grinte lidt og ventede til sangen var færdig og havde haft sig selv i en lettere drømmende verden om sin elskede drømme fyr der hadet hende dog som pesten næsten eller det kunne man tro op til flere tusinder gange, hvilket nok også var rigtigt så???. hun gik stille hen mod udgangen i det hun stille vendte sig en ekstra gang om mod drake og smilte let med et tandpasta smil og gik så udenfor og slappede lettere mere af i det hun strøg det platin blonde hår tilbage og ånede lettede op i det hun ikke havde det så godt mere med at være der inde, der var bare alt for mange pludselig. hun så stille rundt og ville tilbage til skoven og slappe af hun ville så gerne tilbage og bare klatre i træer og mærke barken under fingerne og nyde udsigten fra det store træ eller spede sine vinger og mærke luften under dem, dog ville hun os kunne snakke løs med Drake om alt muligt ligegyldigt..

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum