Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 12:13

Hvad gør I... hvad gør I?
Når tiden er inde til at besvare et emne?


Dette er en tanke der har strejfet mig.. Kreativiteten kan jo drille nogle gange.
Enten så er den i tip top, eller så er den ikke. Også kan det svinge.
Men hvad gør I egentlig for at bevare kreativiteten?

Det kunne være lidt sjovt at se om folk bruger de samme metoder,
eller om de er vidt forskellige.

Nogle gange så kommer jeg automatisk til at tænke på: Hvad nu hvis de mister helt lysten til at emne med mig? Hvis jeg ikke lige har svaret i nogle dage eller sådan noget.
Jeg tænker altid på at jeg bare skal ind på hjemmesiden her når jeg kan.
Men det er jeg nu også fordi jeg har lyst. (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Milo Lør 3 Nov 2012 - 12:16

Der er faktisk ikke så meget at gøre for mit vedkommende. Hvis emnet er interessant, svarer jeg med det samme og er fyldt med kreativitet og idéer og lyst til at svare, men hvis emnet er kedeligt, går jeg mere og mere kold og må fremtvinge et svar frem, indtil emnet til sidst dør, fordi jeg simpelthen ikke føler, at jeg gider svare i det...

Milo
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 330


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 12:24

Det siger vel sig selv.. Men interessant! :-)


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 12:31

Hej :)

Ja, sådan en størrelse som mig , jeg emner meget på intuition og følelse, og derfor kan indlæg fra min side være meget svingende.

Jeg tæller aldrig ord og linier, den slags betyder intet for mig.
Nogen skrive meter langt om deres hånds udseende, og jeg vil gerne selv have lov at vurderer om jeg finder deres øjne smukke eller ej, imens andre igen kan leverer fede punch lines der kan få en til at smile eller grine på ganske få linier.

Der skal være plads til det hele, og det er alsidigheden der får min kreativitet til at lege med.Eller min fantasi.

Det der får den til at forsvinde , er ofte stress eller for meget indlevelse i triste emner, det suger og det kan gøre det svært at ' være i sin karakter' ( for mig).

Men ja....alt der vækker stemninger og rør ved følelser i mig, kan give inspiration til emne svar....

Drømme
Dufte
Stemmer
Ønsker
Frygt
Musik
Mad
Berøring
Vinden i mit hår
Andres emner
Osv
:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 12:35

Glad for at høre at jeg ikke er den eneste der spiller med det. :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 13:02

propper mine øre fulde af musik..
mine krea kommer ved at høre masser af musik.. og hvis den ikke kommer af den ene sang,... så gamer jeg et eller andet og tænker imens..
Ellers plejer jeg at sove på det, og får en masse idéer mens jeg sover d:

men jeg er en af dem, som ikke kan besvare et emne uden musik i ørene x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 13:13

Haha, må også indrømme at musikken skal til nogle gange ved mig xD Tror at jeg bruger flere metoder på engang hvis man kan sige det sådan o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 13:17

haha jeg kan ikke tænke uden musik i ørene, når det handler om at svare i et emne.. jeg går helt kold, og stirre ud i luften x'D .. jepp jeg er meget underlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 18:44

Samme her!!:D
*vinker*
min krea har det bedst med musik i ørerne xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 19:45

så er det ikke kun mig som er underlig, når det handler om krea og musik x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 19:47

Musik gør vel sådan at man bliver piftet op til at svare et emne o_o
Eller.. som man også kan kalde det: et "kick".

For det meste hører jeg også musik,
hvis dovenskaben ikke har overtaget.
Da jeg synes det nogen gange er hårdt at åbne Itunes :c

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 19:49

ja åbenbart.. men det er nu meget skønt :D

baaaaah! jeg har altid fået at vide at jeg er doven..
men så doven har jeg aldrig været d:
Valentin, du har besejret mig i dovenskab :O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 19:50

Haha xD yaaay! or something xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 19:57

Besked til alle:
hvis Valentin ikke kommer på længere, så er han taget på en meget meget meget lang "rejse".
Han vil nok ikke dukke op igen, og prøv ikke at finde ham på den nærmeste kirkegård.
Hvis politiet spørger om mig, så var jeg i bilka under Valentin's "rejse" .

muhahahah x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:03

Whuuut *Pets Andrei* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Kendall Lør 3 Nov 2012 - 20:08

Jeg høre musik også lukker jeg øjnene.
To ting jeg altid gør næsten. Det er også derfor der af og til er tastefejl i mine svar, simpelthen fordi jeg lukker øjnene, prøver at fremkalde de følelser som min karakter har når jeg svare (Jeg er Lawrence Watson, Dean Sanders, Noah Wilson, Amber Palomino og Trey Sylvania)

Men derudover så er det jo bare at dreje emnerne i mod noget man syntes er spændene, i håb om at ens emnepartner er med på det self :b
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:09

tillader ikke nogen besejre mig i dovenskab d:
*karate moves* skal ikke røre mig x'D jeg er meget farlig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:13

Som mange af jer er musik en stor del af det. Men det er ikke noget jeg kun bruge til RPG, da musik altid køre igennem mig, men det hjælper.

Endelig gør jeg ikke noget for at komme i stemning til at besvare eller oprette, da rollespil er så tror en del af min hver dag. at tankerne altid flyver rundt omkring det.

men når det endelig mangler så gør jeg altid følgende ting.
Step 1) Tevand plus Te, kop og sukker (hmmmm...sukker *Svale*)
Step 2) Højtalere, turn it op. Musik, two steps from hell.
Step 3) Papir/blok ned foran mig. Kulepen i hånden.
Step 4) Sætte sig ned på jorden for at have forbindelse til de jordiske energier
Step 5) Lukker øjne og laderne implus tanker flyve igennem mig.
Step 6) husk at skrive det ned man føler.


og så ender man ofte med et emne hvis man er mig xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:47

Jeg synes musik kan være en smule tricky.
Med det rette nummer vil stemningen og følelserne vælte ned over mig og være et rent tag selv bord, men hvis jeg i emnet er trist og græder, så nytter det jo ikke at sidde og rocke til Gi mig et smil med Wafande? ( hvis man er mig)

:)

Så hører i random musik, eller udvælger i de sange i regner med kan sætte jer i den rigtige ' mode?


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:50

altså nu er jeg jo allerede underlig som Andrei.. og derfor kan jeg rigtig leve med ind i ham.
så jeg høre random musik, og selv om det er den fedeste rock sang.. så kan jeg stadig emne trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:55

Andrei er ikke underlig ! .___. Han er super sød og bedårende <3 Så Valentin føler at han bare skal være sød ved Andrei. ^^

Og fedt med de metoder folk bruger^^, det viser bare hvad folk gør ud af sit svar :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:56

Se...det er sjovt :)

For der er vi meget forskellige, jeg bruger musikken til at booste mine følelser, og derfor er de nød til at være i samme genre.

Ellers vil den på mig virke distraherende .
Hvis jeg skal koncentrerer mig om et indlæg eller skrive noget følelsladet, og der f.eks er hård rock, så er jeg nød til at skrue ned ó.ò

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:59

Andrei er meget underlig! og super sød og bedårende d: og har sine følelser ude på tøjet x'D vi kan blive ved, med at snakke om hvordan han er.. men kan også bare samle alt i et, og kalde ham underlig :D
haha det har Valentin også bare at være x'D .. ellers bider Andrei ham d:

ja det er vi bestemt Millicent, men så må du finde alt muligt musik.. som har forskellige følelser ;D også høre de forskellige sange x'D

Jeg er kun nød til at skrue ned for musik, når jeg gamer.. ellers kan jeg ikke game x'D haha

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 21:00

Hvorfor xD har jeg læst behåret hver gang i har skrevet bedårende xD...Hver eneste gang i har gjort det. har læst det forkert.


Sidst rettet af Euuzia Lør 3 Nov 2012 - 21:04, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 21:03

Haha xD *grineflip* .. også prøver man her at tage sig sammen x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum