Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Into the fire... - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Into the fire... - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Into the fire... - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Into the fire... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Into the fire... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Into the fire... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Into the fire... - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Into the fire... - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Into the fire... - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Into the fire... - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Into the fire...

2 deltagere

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Into the fire... - Page 5 Empty Sv: Into the fire...

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 12:15

Hun gjorde som han sagde og pressede sig længere ned i mod ham i voldsommere bevægelser der gik hurtigere og hurtigere til hendes menneskelige grænse fra nået. Hun lagde kort en hånd på hendes mave imens hun mærkede hvordan hele hendes krop gav efter for den utrolige følelser der skød igennem hende for hver gang hun nåede hans bund.

Hun lænede sig frem og bed ham i hagen, i øret og på halsen, ikke så hårdt så hun bed hul, men så hårdt så hun kunne se røde tandmærker alle steder hun havde været: "I'm. Coming. Soon" klagede hun imellem hendes vejrtrækninger imens hun satte sig op og lukkede øjnene for at gøre hvad hun kunne det sidste stykke tid hun endnu kunne eksitere og gøre præcist som han ønskede, så hårdt, vildt og hurtigt som det var hende fysisk muligt imens hendes negle igen borede sig ind i hans krop og inden hun vidste af det klagede hun sig højt i mod loftet imens hun mærkede hvordan hele hendes krop peaker og derefter blev helt svag og slap.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 822

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 12:23

han smilede drilsk til hende og sukkede/stønnede nydende da hun bed ham, og han endte med at stønne højt over hvordan hun gjorde det så hårdt og hurtigt som hun nu gjorde det... han lagde bare og nød det, og han var tæt på at komme da han stadig havde blod nok i kroppen til det... Han havde så ikke lige overvejet om hun var på piller eller ej... Dog kunne han heller ikke tænke på det ordentligt...

''Yeah... Me too...''

Han smilede stille og han sukkede og han stønnede højt. HAn ville så gerne have mere, og da hun blev helt slap kiggede han på hende og gjorde hvad han kunne for at bevæge sig og til sidst kom han også i hende... Nu havde han så heller ikke mere tilbage... Han sukkede.... Virkelig tilfreds var han...

''Now you either untie me... Or you are going to do alle the work tonight aswell...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1131

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 12:35

Hun grinede let og steg af ham da han sagde at hun skulle binde ham op, hun overvejede at lade ham ligge, blot for at afslutte det faktum at hun måtte bestemme: "Du kan da godt ligge der og kigge et par timer" drillede hun og gik rundt på gulvet og fandt sit tøj som hun stille iklædte sig: "Vi er altså nødt til at finde noget mad, jeg er sulten" sagde hun med et lille smil da hun tog det sidste af hendes tøj på.

"Skal du med i halsbånd?" drillede hun og gik hen ved siden af ham og satte sig på siden af sengen imens hun gav ham et kys på kinden og bandt stille hans hænder op: "I'm hungry" sagde hun og kunne høre hvordan hendes mave var begyndt at rumle, men nu havde hun jo faktisk heller ikke spist siden hun havde stødt ind i ham ved skoven - og kalorier havde hun jo forbrændt rigeligt af: "Og vi har stadig en aftale at diskuttere" sagde hun med et skævt smil.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 12:42

Han griende bare og smilede drillende til hende. Han kunne godt lide tanken om det, men han kiggede bare på hende, og han forventede ikke at solen var gået helt ned endnu... Så han kunne ikke helt gå nogen steder jo. Det var da ærgeligt men han blev nød til at blive...

''Der er jo nok stadig lys... Så ellers tak... Men vi kan ringe efter noget pizza?''

Han smilede stille til hende, og kiggede på hende. Han vidste ikke om hun var med på ideen eller hvad det var hun mente med at hun skulle snakke med ham om noget med en aftale...

''Jamen så sig præcis hvad det er vi skal snakke om.''

Han smilede drilsk.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 12:53

"Åh..." sagde hun da hun kom i tanke om at de ikke kunne gå nogle steder: "Pizza it is!" sagde hun og tog sin mobil frem som hun kunne gå på nettet fra, to SMS'er fra Katy som hun for nu ignorerede, hun var ikke lige klar til at forklare sig og hun håbede Katy bare lige ville glemme alle de mange spørgsmål.

"Grænser, løfter...?" sagde hun og kiggede på ham da hun spurgte hvad hun ville snakke om: "Vil du eje mig som din, eller må jeg knalde det halve af Terre?" sagde hun og kiggede på ham: "Og hvad med dig?" sagde hun: "Og jeg skal kende dine grænser, og du skal vel kende mine?" sagde hun imens hun halvt kiggede ned i sin telefon for t bestille mad: "Skal du have noget?" sagde hun og kiggede op på ham.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 13:01

Han kiggede stille på hend eog nikkede bare til at det blev pizza, men han rystede bare på hovedet itl om han skulle have noget og kiggede så på hende, mens han gjorde klar til at sige sine meninger...

''Jeg vil have dig bundet til mig... Jeg vil ikke lade dig besudle af andre mænd...''
Han grinede lidt over det og fortsatte...
''Men som gengæld holde jeg mig også til dig.''

Han kiggede på hende... Og forstod ikke lige hendes grænse dele, men svarede som han troede det var passende...

''Hmm... Så længe du ikke skader mig omkring mit lem og underliv, eller begynder at røre ved mig som om jeg er homoseksuel så klarer jeg resten... Dine grænser?''

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 13:07

Hun nikkede: "Fint" sagde hun: "Jeg lader ikke andre pille ved mig" sagde hun med et flabet blik imens hun trykkede bestil på sin telefon og lagde den fra sig: "Mad om en halv time" sukkede hun og satte sig i skrædderstilling på sengen imens hun kiggede over i mod ham og let pillede ved et stykke papir hun havde fundet på bordet, som vidst var et visit kort til stedet eller noget i den stil.

"Øv jeg havde ellers regnet med at skære pikken af dig imens du sov?" sagde hun med et flabet grin og kiggede over i mod ham med de brune øjne der altid let skrålede med et flabet glimt.

"Pretty much det same" sagde hun og kiggede på ham i mens hun stille tænkte sig om: "Intet blodbad heller" sagde hun og rystede på hovedet: "Måske vi skulle gå ud herfra når du kan" sagde hun og kiggede på ham som var det en udfordring: "Er sengen ikke lidt kedelig?" drillede hun og aede let lagnet der lå under hende.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 13:14

''Good girl... Reallt good girl...''

Han blinkede stille og drilsk til hende, mens han bare nikkede til det med at der var mad inden længe. Han smilede lidt og lyttede så til hvad hun havde af grænser. Han vidste ikke præcist hvad hun havde men han forstod det... Men regnede ikke med at det med homseksuel betød det samme for dem...

''Det kan vi da godt... SÅ kan jeg finde en bænk eller en sten at tage dig i røven op af?''

Han blinkede drilsk til hende. Han var tændt og derfor var der ikke de store tanker om, om det hans sagde kunne lyde vulgært. Han ville jo prøve det for at prøve noget nyt, og hun virkede frisk på at forsøge også... Han vidste jo ikke helt om hun var eller om det blot havde været en joke...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 13:21

Hun grinede let over hans sætning: "En sten lyder ikke helt rar" sagde hun som sit eneste og let flabede svar: "Prøv med græs, bænk... Something" sagde hun og rystede på hovedet: "But again..." sagde hun og viftede drillende med hånden: "Not my choice" sagde hun med et flabet grin.

Hun kiggede over i mod ham imens hun endnu pillede ved det lille kort der var imellem hendes hænder: "Så... Matic.. nu kender jeg efterhånden til dine fysiske rammer... Men sig et eller andet klogt om dig selv?" sagde hun og lagde armene let over kors: "Jeg vil gerne vide hvem du er?" spurgte hun nysgerrigt og betragtede ham blot, hun anede hans navn, at han var vampyr og at han havde slået op med sin kæreste, ikke ligefrem den vildeste information at have om en man trods alt havde knaldet ret så meget de sidste fire og tyve timer.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 13:26

''Jeg skal nok finde ud af noget... Jag kan jo også bare taget noget reb med og binde dig i det som en gynge du kan hænge i mens jeg tager dig hårdt.''

Han smilede drilsk til hende, og afventede hendes reaktion på hans meget meget tossede og kinky ide. Ikke fordi han absolut ville gøre det men han havde da heller ikke slået ideen helt væk. Han grinede lidt og lyttede til hende... Som han lagde stadig bundet...

''Noget klogt om mig selv? Hmm jeg elsker sex... er god til tal... har mange følelser af en vampyr at være... Din tur.''

Han smilede og blev bare liggende på ryggen, mens han var bundet og kunne egentligt stadig godt lide det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 13:30

Hun grinede let: "Lad os se hvor humøret bringer os hen" smilede hun imens hun gav ham et kys på kinden og satte sig tilbage op, hun kunne godt vende sig til at føle samtaler på denne måde. Hende fuld beklædt i skrædderstilling, talende til en nøgen mand bundet til sengen: "Jeg håber ikke pizza budet vil indenfor" drillede hun og grinede let ved tanken.

"Interessante oplysninger" drillede hun: "Jeg er fra London, skred fordi mine forældre er dumme, startede på Highschool, blev smidt ud - fandt arbejde i en boghandel... Levet med en fyr i 4mdr som jeg skred fra for 3 uger siden" sagde hun: "Nå ja også bor jeg med Katy som du nok har fanget" sagde hun og tog sin telefon igen: "Som forresten har skrevet nogle SMS beskeder jeg ikke ved hvad jeg skal svare på" sagde hun med et lille grin og bed sig i læben imens hun kiggede over på ham som afventede hun om han havde et godt svar.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 13:40

''Det håber jeg egentligt heller ikke han vil... medmindre det er en kvinde... Så kan vi jo altid have en trekant?''

Han grinede drilsk til ehnde, mens han stille smielde og fik sig så sat lidt op, så han sad med ryggen imod sengegærdet og kiggede stille på hende. Han smilede drilsk til hende... han vidste ikke hvad han lige skulle sige mere...

''DU kan jo altid bare sige... Katy relex honey jeg har fantastisk sex, men en sexet vampyr... Så tag det rolig jeg kommer nok hjem når jeg ikke længere er øm i hele kroppen.''

Han smilede bare drilsk.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 13:44

"Ja sikke en passende SMS at sende afsted" sagde hun og kiggede på ham med et lille smil imens hun rystede på hovedet, det ville uden tvivl være for akavet: "Nå ja og ikke noget med at leje mig ud" sagde hun og grinede let, man vidste jo aldrig hvad mænd kunne have af sjove idéer: "Så hvor har du tænkt dig at bo?" sagde hun.

Hun ville ikke turde slæbe ham med hjem til Katy, alt for mange spørgsmål, men hun kunne jo håbe at Katy snart skulle et eller andet sted hen med sin kæreste. Hun kommenterede ikke på hans kommentar omkring pizza budet, hun lænede sig stille over til hans øre: "Opføre du dig pænt hvis jeg løsner dig?" hviskede hun stille og placerede et enkelt kys på hans hals imens hun stille afventede ham, hun var hunde sulten - pizza bud, løb hurtigere! var det eneste hendes hjerne bad om lige nu.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 13:54

''Leje dig ud? Hvad det kunne jeg aldrig drømme om... jeg dominerer dig, du er jo ikke min slave... Kun når det kommer til at have sex med mig, intet andet!''

Han smilede bare og nikkede som en lille uskyldig dreng da hun spurgte om han ville opføre sig ordentligt... Han smilede stille til hende og han kunne sagtens være uden sex i en dag... Ahh ihvertfald en halv...

''Sådan at jeg kan have nok sex med dig til at du har svært ved at gå på arbejde.''

han grinede drilsk til hende... Hun arbejde i en bpghandel... Måske man skulle komme forbi og tage hende op af en reol på et tidspunkt?

Det bankede så på døren da budet ankom med deres pizza...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 14:00

Amber smilede bare til ham: "Godt" sagde hun da han sagde han ikke havde planer om at sende hende hjem til en eller anden gammel gris i Terre: "Jeg hr faktisk arbejde i morgen" sagde hun og smilede let: "So be nice..." sagde hun med et lille grin: "De tror sikkert alle sammen jeg er den sødeste lille jomfruelige bognørd. Det billed må de gerne beholde" sagde hun og grinede let.

Hun gik hen og åbnede døren og tog i mod pizza budet, udenlansk mand - ganske typisk. Hun gav ham 10 Euro: "Bare behold resten" smilede hun venligt og gik så ind igen: "Maaaaaad!" sagde hun drillende med et lille grin og åbnede bakken: "Går ikke ud fra jeg når at blive tyk i nærheden af dig anyway" smilede hun og begyndte stille af spise den mad sm hendes krop lige nu hungrede efter: "Arbejder du ikke?" spurgte hun nysgerrigt.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 14:07

''Nå nå... Det kan jeg da godt tillade de tror så længe de ikke forsøger på noget.''

Han grinede stille og kyssede hende lidenskabeligt da han nu endelig var blevet sluppet fri. Han smilede bare over den reaktion hun fik over at der endelig var mad, og han nikkede bare til det hun sagde...

''altså nej det gør du ikke... Så husk nu også at tage piller ikk?''

Han smilede til hende, han ville jo helst ikke risikere at hun skulle blive gravid da han ikke lige havde brug for den slags. Det var ikke ligefrem det han havde mest brug for.

''Nogle vikariater et par gange.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 14:22

Hun grinede let og rystede på hovedet: "på stedet arbejder der to gamle dame, jeg tror ikke umilbart de prøver på noget" sagde hun og grinede: "Men den ene vil utoligt gerne have jeg dater hendes barnebarn" sagde Amber og smilede stille, de var nu hyggelige de to damer, og hun var egentligt ganske glad for sit arbejde: "Så de må gerne tro på min jomfruelighed lidt endnu" grinede hun og tog noget mere af sin mad.

"Jeg tager ikke piller" sagde hun og rystede på hovedet: "For jeg glemmer det, så jeg har sådan en her" sagde hun og tog sin trøje af så hun kun havde sin top på, hun vendte sin arm og indvendigt under huden tog hun fat omkring noget meget småt og ovalt: "P stav" sagde hun: "Udskiftes hver 2. måned" sagde hun og smilede let imens hun tog sit mørke hår om på hendes skulder og spiste en smule mere: "Vil du ikke have noget?" spurgte hun og nikkede i mod pizza bakken.

"Som hvad?" spurgte hun da han sagde at han trods alt arbejdede... Af og til.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 14:26

''Nå jamen det kunne være du skulle tage hendes tilbud når du engang er blevet ældre og søger en husbond?''

Han smilede drilsk til hende og smilede over at nogen troede på denne piges uskyld. Fordi hun ejede jo næsten ingen form for uskyld når det kom til stykket. Hun var virkelig virkelig syndig, og helt klart ikke en der kunne komme i himlen bare fordi hendes sexliv var som det var.

''Ahhh... Det er da heller ikke dumt så.''

Han smilede og nikkede så til at han gerne ville have noget, men inden hun kunne give ham noget var han sprunget på hende og bidt hende i halsen...

''tak...''

Han smilede stille og lyttede så til hendes spørgsmål...

''Som revisor.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 14:30

"Måske når jeg er 70år og ikke kan bevæge mig alligevel " sagde hun med et lille smil, før behøvede hun ikke have en husbond, for tanken lød en smule kedelig.

"Revisor?" sagde hun og uglede let drillende hans hår: "Nå så der er faktisk noget klogt inde bag skalden" sagde han med et lille smil og kyssede ham på kinden.

Hun bøjede sin nakke for at han lettere kunne komme til hendes hals og hun blev siddende helt stiv og stille imens han langsomt drak fra hende, hun spiste ikke, men sad bare. Hun spiste let videre da hun var færdig, der var en kvart pizza tilbage og hun var helt mæt: "Ikke mere mad" sagde hun med et grin og rystede på hovedet: "Ej hvor burde jeg have brugt de her dage på at skrive ansøgninger" drillede hun og lagde sig tilbagei sengen og stirrede op i mod loftet imens hun let tykkede af munden: "Hvor skal vi tage hen?" sagde hun og kiggede på klokken solen ville nok forlade dem indenfor en halv time - en time.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 14:38

Han smilede og grinede bare af hende og også hvordan hun snakkede om at han havde noget klot inde bag sdkalden. Han fandt hende morsom når det kom til stykket. Hn var i godt humør sammen med hende, det var vireklig fantastisk...

''Hvor vi skal gå hen? Det kommer an på hvor du helst vil tages hårdt henne? Men vil helst være tæt på her så jeg kan sikre mig ikke at være ude i solens lys...''

Han smilede drilsk til hende, og bed hende lidt i halsen igen. Han smilede for sig selv og kiggede lidt på hende... han ville egentligt bare snart igang igen... han var ret så liderlig sammen med hende...

''Kan du se om solen er gået ned?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 14:43

Hun smilede og kunne godt mærke hvordan han let prikkede til hende igen med sin elektrisitet, hun rejste sig op og kiggede ud igennem gardinerne: "Ikke helt" sagde hun og kunne se den orange sol i horisonten der så småt var på vej: "Tyve minutter" sagde hun og kiggede over i mod ham og lukkede stille gardinet bag sig.

"Men kære Mr. Matic, du skulle måske bruge de 20 minutter på at klæde dig i noget tøj" sagde hun med et lille smil: "Jeg er ikke sikker på at byens borgere vil sætte pris på at se dig nøgen igennem byen" drillede hun.

"Jeg kende ikke byen særligt godt" sagde hun og gled en hånd igennem hendes hår så det pjuskede lidt op, det var efterhånden ved at være tørt: "Så det må du planlægge" smilede hun: "Bare du ikke vælger en scene på en bar eller sådan noget" smilede hun og kunne næsten se det for sig - awkward.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 14:46

''Fandens... Jeg vil egentligt bare have dig... Men jeg kan nok vente lidt endnu...''

Han smilede drilsk til hende og kiggede på hende, og grinede af hendes ord, og trak sine bukser på men lynede dem ikke helt...

''Hmm Når vi alligevel har 20 minutter så kan du jo ligeså godt bruge den mund til noget fornuftet...''

Han blinekde drilsk til hende, og for at hun ikke ksulle have det helt sikdt med det, tilføjede han lige noget med det...

''Så skal jeg nok bruge min også.''

Han smilede drilsk til hende, og allerede tanken om det gav ham en rejsning, og han forventede også hun gjorde osm han bad hende om...

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 14:51

Hun sad stille i vindues karmen og grinede let af ham: "Du bliver aldrid mættet hva?" grinede hun let og kiggede i mod ham med et roligt glimt i øjet imens hun let bed sig i underlæben da hun forstod hans hentydning, hun kiggede over i mod uret: "19 minutter" rettede hun ham drillende og rejste sig så op og gik hen imod ham med rolige skridt.

"Jeg tror du har en dårlig indflydelse på mig, Matic" sagde hun og greb fat omkring hans skridt for let at provokere ham imens hun roligt kyssede hans hals: "Tror ikke det var hvad mine forældre ønskede for mig da de sendte mig ud af London" grinede hun let imens hun stille lod sig glide ned af hans krop og let nåede til hans erektion der sprang fri af hans bukser og som hun stille lukkede sin mund omkring imens hun lod sine hænder glide omkring hans når og holde ham fast, og hun begyndte så roligt at bevæge sit hoved i dybe og langtrukkende bevægelser.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Tirs 13 Nov 2012 - 14:58

Han smilede bare drilsk til hende, og da hun rettede ham til at det kun var nitten minutter smilede han bare drilsk til hende og han kommenterede hendes drillende kommentar...

''Så må du jo bare være bedre...''

Han smilede drilsk da hun så endelig gik igang og han sukkede nydende... han smilede drilsk til hende som hun gik igang men denne gang skulle hun da ikke bekymre sig om at han kom i munden på hende...

''Get you privates over here...''

Han fik trukket i hende og vendt hendes underliv om til hans ansigt, og fjerende hendes trusser og begyndte at kærtegne hendes underliv med hans tunge og kys...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Tirs 13 Nov 2012 - 15:04

Hun adlød hvad han sagde og fokuserede på hvad hun lavede, hun satte tempoet lidt op og lod sin tunge slange sig omkring ham imens hun stille bevægede sit underliv, hun kunne slet ikke lade være, nydelsen var for stor til at hun kunne sidde stille og hun mærkede med det samme hvordan han tændte hendes kontakt på et split sekundt og med et var hun lige så tændt som ham.

Hun fortsatte sine bevægelser og satte stille farten op i takt med at hendes egen nydelse blev mere og mere u udholdelig og hun mærkede hvordan hun stille klatrerede op af stigen af nydelse, hun kom med små sukkende lyde, men kunne ikke rigtigt sige mere med munden fuld af... andre ting.

Hun kunne tydeligt mærke rummet snurrede, hun havde aldrig forstået hvorfor folk ville have stoffer når de bare kunne have fantastisk sex og få samme følelse. Hun måtte slippe hans lem for et øjeblik for at trække vejret og udbrød en høj stønnende lyd da hun var lige ved at komme: "Åhhhh Matic" sagde hun med en lys pige stemme imellem en vejrtrækning og måtte let bøje nakken bagud for ikke at falde sammen.
Raquel
Raquel

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum