Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Into the fire...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Into the fire...
Han blev bare ved med at tage hende men da han gerne ville så dybt i hende som det var muligt så han bare grinende på hende og løsnede bælte og gav hende grenen, mens han stille så på hende og svarede dominerende og drillende...
''Whip yourself!''
Han tog så fast i ehndes ben og spredte dem helt sådan at han kunne trænge hele vejen ind i hende. Han gjorde det så dybt han kunne. Han gjorde det så hurtigt og hårdt han kunne oven i... Han nød det og han nød at have denne hårde sex...
Han ville have lov til at slappe af nu... SÅ han hev hende ned og sidde oven på ham...
''You want more then take!''
Matic- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1131
Hun stønnede stadig og tabte grenen da han vendte hende og landede på jorden ovenpå ham. Hun stoppede et øjeblik og lænede sine hænder på hans brystkasse imens hun et øjeblik trak vejret for at få styr på sig selv og ikke besvime af bare hyperventilation. Stille begyndte hun at bevæge sig, op og ned frem og tilbage. alt den nydelse hun kunne få dem og så dybt hun kunne gå. Hun stønnede og kiggede op i mod himlen imens hun mærkede ham fylde hende, hun satte stille tempoet op og inden hun vidste af det exploderede og climaxede hun rundt om ham imens hun stille satte tempoet ned og kiggede ned på ham med et roligt blik, hendes hår var blevet ret så pjusket og hendes blik, vildt og grådigt.
Raquel- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 822
Han nød at hun red ham, og han sukkede og stønnede selv en smule nydende over det. Han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre mere men da hun klimaksede og ligesom blev rolig kiggede han på hende en smule skuffet men også drillende og gav hendes bryst en lussing igen...
''What? You are not done yet... Get it going again!''
Han gjorde så meget han kunne få at få tempoet op igen når han fik mulighede stødte han hårdt op i hende... Han tog grene fra hende og begyndte at piske hende på ryggen... Han skulle sku da også nå klimaks før de var færdige...
''Get it going again... Or...''
Han prikkede hende mellem ballerne og regnede med at hun forstod hvad han mente...
Men hun begyndt dog at bevæge sig imens, men hun var ved at være træt, hendes menneskelige krop var øm og hun kunne mærke trætheden vælte ind over sig, men alligevel blev hun ved, hun bevægede sig, men ikke så voldsomt som før, ganske simpelt fordi hun lige nu ikke fandt det fysisk muligt. Hun lænede sig hænder på hans brystkasse og bevægede sine hofter frem og tilbage i små hurtige rytmer imens hun stønnede for hvert slag hun mærkede på sin ryg, hun undrede sig kort over hvor rød hun mon var- og om han mon endda havde slået hul på hende.
Hun smilede kort og bed sig i underlæben imens hun stille lukkede øjnene og mærkede hvordan hendes kræfter stille forsvandt jo længere tid der gik: "Jeg kan snart ikke mere Matic" sagde hun imens hun fortsatte sine bevægelser, hun var ikke i fantastisk god træning, hun havde jo trods alt levet i cølibat en 3 ugers tid, hvilket var utroligt lang tid for både hende og hendes krop.
Han kunne godt mærke at hun ikke var helt så frisk længere og det var bare ikke godt nok til ham. Han rev hende derfor op fra jorden og lagde hende på stenen igen og tog hende bare hårdt igen... han blev bare ved med at tage hende hårdt til han til sidst nåede sit klimaks og han slappede endelig af...
Han lagde hende ned på jorden sig selv op af hende og slappede lidt af... Han havde dog stadig noget han var nød til at spørge hende om. Han følte bare at han skulle spørge hende om det...
''Hvad kunne du tænke dig det? Du ved med din røv?''
Han smilede drilsk til hende... Hun var ude af træning kunne han mærke og han skulle med glæde få hende i træning igen...
Hun mærkede det kolde græs under sig da hun blev lagt ned på det, hun nød at blive kølet af, og lige nu havde hun brug for det da hun følte at luften omkring hende var fyrre græder varm. Hun lod sine fingre gøre igennem hans hår imens han lå ved siden af hende og hun lyttede til hans ord imens hun mærkede hvordan at hun følte sig hel. Hun følte sig afslappet og helt igennem tilfreds og mæt, en rar følelse hun havde savnet: "Måske" sagde hun ærligt og trak på skuldrende: "Jeg har leget lidt med buttplugs men aldrig skridtet videre" indrømmede hun ærligt og fortsatte med at nusse hans hår: "Vil du da gerne?" spurgte hun.
"Hvor bor du egentligt nu?" sagde hun og kom til at tænke på om han ikke havde en lejlighed med sin kæreste- som jo så ikke var hans kæreste mere.
''Ja... En dag hvor du har enten var slem eller god nok...''
Han smilede drilske og prikkede hende mellem ballerne igen... han smilede og tog hånden til sig igen, han smilede bare stille til hun kom med endnu et dumt spørgsmål...
''Hmm... Der hvor jeg kan få et værelse...''
Han smilede stille, og besluttede sig for at de hellere måtte komme hjem til hver derres sted eller det samme sted hvis det stod til ham...
''hvad siger du til et motelværelse? jeg betaler?''
Han begyndte at tage sit tøj på for at komme af sted...
"Tjoh, det lyder fristede" smilede hun og rejste sig op imen hun klædte så på igen, hun kunne godt mærke at kulden var begyndt at ramme hendes hud, det var jo ikke ligefrem den varmeste aften: "Så.. Hvor?" sagde hun og kyssede ham på kinden, hun kendte jo ikke byen særligt godt og kiggede sig derfor lidt omkring.
"Tænder du på at dominere?" spurgte hun, når han var direkte - så kunne hun vel også være det.
''Ved du hvad... Ja det er det...''
Han grinede stille. Han smilede og fik taget sit tøj på, og hjalp bagefter hende med at få hendes tøj på. Han smilede stille til hende, som de nu var på hen til et motel og han ledte bare vejen...
''Ja jeg tænder på at dominere... Men helst psykisk... Altså at give ordre til andre... jeg tænder mere på at blive domineret rent fysisk altså det jeg bedst kan lide er at beordre nogen til at binde mig og bruge min krop til at give sig selv nydelse...''
Han smilede og da de var nået hen til Motellet betalte han for et rum og førte hende med ind på det, hvor han dumpede ned at ligge på sengen...
"Interessante lyster" smilede hun blot og lod sig falde på ryggen ned i sengen ved siden af ham med et dybt smuk, hun kunne stadig mærke hvordan hendes krop var øm: "Jeg har ondt i morgen" konstaterede hun med et lille grin og kiggede over i mod ham. Hun var glad for at være kommet ind i varme og hun nød blot at ligge og mærke det bløde underlag.
"Men nu er jeg da helt glad for jeg stødte ind i dig igen" drillede hun og kiggede over i mod ham igen imens hun overvejede om hun orkede at kravle i seng, men for nu, lå hun ganske godt: "Måske jeg fandt hvad jeg manglede" sagde hun med et smil og bed sig kort i læben.
Han smilede drillende til hende og ahn var også glad for at være kommet inden for igen, og han havde med vilje bestilt et værelse med en dobbelt seng istedet for to enkelte senge. Det var det han havde det bedste med...
''Ja... jeg er speciel... men jeg tænder på det meste faktisk...''
Han grinede lidt og nikkede bare til at hunn ville have ondt og bagefter nikkede han til det med at det var godt at de var mødtes igen... han smilede stille og kiggede undrende på hende...
''Var det så din dominerende partner i sengen der manglede?''
"Måske" sagde hun og smilede imens hun satte sig op i sengen: "Jeg har levet som Submissive i nogle måneder" sagde hun og kiggede ned på ham: "Altså nærmest som en sex slave, bare knapt så voldeligt" sagde hun, hun havde selv valgt det, det var intet tvang: "Men det blev bare for meget til sidst" sagde hun og rystede på hovedet, mest fordi at hendes Master ikke var særlig nem at have med at gøre og han var blevet mere og mere umenneskelig.
"Men jeg kan godt lide at blive kontrolleret, sådan føler jeg mig mest tryg" sagde hun og smilede til ham imens hun stille strøg sit hår omkring sin ene skulder.
Han smilede og regnede med at det var svar nok til hende. Han måtte jo ellers så bare forklare sig nærmere om det end han allerede havde. Han grinede lidt i første omgang indtil hun talte om sexslave og han stivnede og stirrede bare på hende... Indtil han fandt ud af at det havde været hendes eget valg og hun havde haft det godt med det...
''Nå nå... Så du kan godt lide at være sexslave i den forstand at der er en der forlanger sex af dig og så dominerer dig?''
Han smilede drilsk til hende... Egentligt kunne han godt tænke sig det, at have denne smukke, unge, sexede, frække, liderlige tøs som hans egen sexslave... For første gang kunne han tænke sig en sexslave...
''Du er da velkommen til at være min...''
han blinkede til hende...
"Men for folk der ikke er så meget inde i det, er slave vel det nærmeste ord, men håber lidt du kan se forskellen?" sagde hun: "Så du kan ikke fodre mig med vand og brød..." sagde hun med et lille grin, det var ikke sådan slave hun havde været: "Well..." smilede hun da han sagde at hun kunne være hans imens hun gav ham et kys på kinden: "I am not sure you can handle me Mr. Matic" drillede hun let og grinede kort af ham.
Han smilede drilsk men en smule sagte under det drillende smil. Han var ikke vild med hvad han havde været. Det var virkelig ikke det han havde lyst til at blive mindet om men han nikkede bare lidt, og kiggede rundt... Han lyttede lidt mere til det hele inden han kommenterede lidt mere på det...
''Men er glad for at du ikke var en virkelig slave...''
Han smilede og grinede bare drillende af hendes ord om at han ikke kunne håndtere hende.
''I cant handle you? I believe i handled you quite well before?''
Han grinede lidt igen, og lagde hende ned på ryggen og holdte hendes hænder og arme ned imod madrassen inden han bed hende lidt i halsen... Hun havde jo ikke sagt nej siden hun havde 'sagt' ja...
''I can easily take you again!''
Hans smil var drillende.
Hun vred sig let da han tog fat omkring hendes arme og hænder, hendes håndled var stadig ømme efter bæltet og hendes ryg, bryst og mave efter de mange slag: "Jeg tror ikke jeg kan bevæge mig imorgen" sagde hun let grinene og rystede på hovedet, hvis hendes krop allerede var let øm nu så turde hun slet ikke tænke på hvordan de ville være efter så mange timer.
"Well I do believe you handled me quite well" sagde hun med et lille grin: "But that was only once... Time changes" sagde hun og grinede let af ham imens hun lagde sine ben omkring ham og låste sine ben og tankler over hans lend for at han heller ikke kunne bevæge sig:" Got ya" drillede hun.
Han smilede igen på samme måde som tidligere... Et sagte trist smil under et drillende friske smil. Han kiggede på hende. Han var sån frisk på at tage hende hårdt endnu engang... Det var slet ikke et problem og udfra hvordan hun sagde det med at hun ikke ville kunne gå imorgen tænkte han om hun forventede mere...
''Du har heller ikke brug for at bevæge dig for at jeg kan tage dig hårdt.''
Han smilede drilsk til hende, og da hun smøg benene om hende kiggede han bare drillende på hende. Han smilede lidt og bed hende bare igen, mens en tanke slog ham... At forvandle hende, hun ville jo så kunne holde til mere og derved ville hun være bedre i sengen når hun skulle piske og så videre...
''Oh but should you not wait till we bothe were naked so i could fuck you?''
Han smilede drilsk...
Hun grinede let af ham, hun kunne godt lide hans engelske - hans accent var sexet. Hun var jo selv opvokset i Storbritannien, så sproget gjorde hende absolut intet.
"Well... That could be a problem now that I caught you!" drillede hun og hævede let det ene øjnbryn: "I thought we were going to talk about a Submissive deal?" grinede hun let og kiggede på ham med et udfordrende blik som spurgte hun om han turde. Hun havde det rart samme med ham og lige siden hun havde set ham igen havde hun faktisk haft mange af sin tanker, minder og dårlige oplevelser på afstand, og det havde hun ikke haft i meget lang tid.
Han smilede først trist men så mere roligt og glad da hun virkede til at være i godt humør og derfor blev han det også. Af en vampyr at være havde han faktisk ret mange følelser... Han havde det dog fint med det, det gjrode også sex bedre for ham...
''Well... I could stille try to?''
Han fik sine hænder til at glide ned af hende, og pillede ved hendes nederdel som han trak lidt af hende... Han smilede stille til hende men da de var lidt nede holdt han hendes hænder igen...
''Then I will dominate you... As long you can live with me drinking from you? And maybe even turning you?''
Han bed hende lidt men drak ikke, han kyssede hende op af halsen.
"Well Mr. Matic..." sagde hun: "Hvis du er min dominant, så vælger du jo selv om du vil drikke" sagde hun og blinkede til ham: "Og omkring forvandling, så lad os lige tage et skridt af gangen" sagde hun: "Men det er ikke udelukket" sagde hun flabet.
Hun løftde sin lend op fra sengen så han kunne tage hendes nederdel af og hun lagde let sin nakke tilbage så han lettere kunne komme til hendes hals: "You are one needy guy Mr. Matic" drillede hun.
Han sagde det drillende og som en udfordring, fordi det var sådan han var. Han ville ikke have noget imod at kun have hende men hvis hun ikke var helt nok eller god nok, ville han nok finde sig en anden engang imellem det var jo sådan han var sexglad...
''then it is a deal sweety...''
Han bed hende en smule hårdt, og da hun løftede sig fra sengen trak han bare hendes nederdel helt af og hvad hun ellers havde på dernede samt han trak sine egene bukser af og boksers...
''Ofcourse I am... And you are going to enjoy that...''
Han bed hende lidt og og lod sit lem hvile imod hendes underliv, mens han stille og roligt drak lidt af hende... Han overvejde stadig bare at forvandle hende nu her med det samme...
''You as a vampire would be perfect... You would handle my rough treatment better...''
"Men hey" sagde hun og lagde en hånd på hans bryst som en hentydning til at han lige skulle lytte til hvad hun sagde inden han drak videre: "Tilgengæl så vil du ikke kunne drikke lige så fornemt af mig" sagde hun og kiggede på ham som en lille overtagelse til at han skulle lade være, ihvertfald til hun havde gennemtænkt det bedre: "Easy tiger" drillede hun.
Hun lod sine ben hvile på sengen imens hun lod sine hænder vandre ned imod han mave: "Not bad" sagde hun da hun mærkede at han om ikke andet bare var en smule veltrænet og da hun mærkede hans erection imod hende var det som en kontakt blev tændt i hendes krop og hun mærkede hvordan hendes længsel stille kom frem i hende.
Han smilede drilsk til hende, og vidste godt at han ikke ville kunne drikke så godt at hende hvis han forvandlede hende, og han kunne godt forstå at hun ville have lidt mere tid til at tænke over det, men han var ikke helt klar til at slippe ideen...
''Easy? I dont do easy...''
Han smilede bare drilsk til hende, og da han havde fået hendes underdele af og alt hans tøj smilede hans stille, og imens han trak hendes overdel af hende, brugte han hendes trøje til at vikle og så binde hende hendes ene hånd til stolpen og den anden bandt han med sit bælte til den anden stolpe på sengen...
''Are you ready?''
Han smilede og bed hende hårdt mens han så trængte op i hende igen. Han var hård ved hende virkelig hård og han elskede han måtte være det... Nu var det bare det fordi hvis han blev lysten nok ville han forvandle hende med det samme...
Hun stønnede højt da han trængte op i hende igen og klagede sig let, hun mærkede hvordan mærkerne på hendes ryg imod sengen var øm og hvordan hendes håndled af ømme: "Du spilder ikke tiden.." sagde han og kiggede på ham med et flabet smil imens hun let trak sine hænder til sig, blot for at mærke hvordan det strammede omkring hendes håndled: "YOu're gonna be my death" sagde hun imens hun flexede sine hofter imens ham og imens hendes nakke bøjede bagover og hendes støn stille blev højere og højere: "Jeg håber naboerne er ude" sagde hun hurtigt imellem en vejrtrækning imens hun let rødmede og kom med et lille grin, hun kunne mærke spændingerne igen bygge sig op, som klatrerede hun op af et bjerg - kun for før eller siden at dale ned igen.
Han smilede blidt og drilsk til hende. Han begyndte bare at bevæge sig hurtigt og hårdt frem og tilbage, og han blev en smule tændt af at hun klagede over det fordi han alligevel vidste at hun nød det, og han smilede bare drilsk over at hun sagde han ville blive hendes død...
''Ofcourse I am... And I can be it right now.''
Han smilede drilsk til hende og han var nu meget meget tæt på at bide hende of forvandle hende. Han elskede det virkeligt han elskede at have hende sådan der...
''Welll otherwise they can just enjoy what they hear?''
Han smilede drilsk og bed hende igen og drak stille og roligt af hende...
Side 2 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
» Fight Fire With Fire
» Fuel to the Fire
» A search for fire [Emnesøgning]
» Yaoi XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline