Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Into the fire... - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Into the fire... - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Into the fire... - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Into the fire... - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Into the fire... - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Into the fire... - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Into the fire... - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Into the fire... - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Into the fire... - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Into the fire... - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Into the fire...

2 deltagere

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Into the fire... - Page 7 Empty Sv: Into the fire...

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 12:37

Amber hvilede panden i mod pælen det sekundt han stoppede og trak kort vejret hun havde øjnene lukkede og mærkede hele suset i hendes krop, hun smilede let ved tanken om at han bandt hende: "Oh.." sagde hun med et lille grin imens hun kort kiggede op i mod ham imens hun svang sit hår i hans retning, men inden hun vidste af det kiggede hun igen ind i mod pælen og mærkede bæltet stramme omkring hendes hænder.

Efterhånden som han drak af hende mærkede hun hvordan hendes krop blev mere og mere søvnig og da han slap hende var hendes krop så svag så bæltet omkring hendes hænder holde hende oppe mere end resten af hende krop gjorde det. Hans vægt og bæltet var hvad der gjorde hun ikke lå på jorden. Hun stønnede stadig, men ikkenær så højt som før fordi at hendes kræfter ikke tillod hende det.

Det føltes fantastisk og hun kunne næsten ikke være i sin egen krop. HUn bøjede nakken bagover da han hviskede til hende imens hendes støn havde retning i mod himlen, med lukkede øjne som var hun på vej til at falde i søvn.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 822

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 12:49

Til sidst da hun knap nok kunne stå mere gjorde han det lige en smule hårdere og hurtigere, og sikrede sig at han selv nåede sit klimaks... han gjorde det dog ikke helt åndsvagt hurtigt. Ikke i nærheden som når de havde 'normal' sex...

Han stoppede så og trak sig fri og gav hende et hårdt klas over røven mens han bandt hende fri... Han smilede til hende og drænede det sidste blod fra hendes krop, og gav hende så noget af sit eget blod... Han smilede sagte mens han gjorde det og mens han gav hende lidt hviskede han til hende...

''Feel the embrase my lover... Feel the embrase and carres it...''

Han kyssede hende blidt, mens han fik gravet et hul til hende, hvilket selv for ham var hårdt at gøre i den kolde jord kun med en planke og hans bare hænder... HAn gjorde det dog lagde hende blidt i det efter han havde fået givet hende tøj på igen, og dækkede hende til... Han fik bakset bænken hen at stå over så ingen trådte på hende hvis der nu skulle komme nogen derind...

_____________________________Cirka 24 timer senere__________________________________

Matic var efter natten gået hjem igen og havde sovet hele dagen væk indtil det endnu engang var blevet nat. Han var taget afsted så tidligt som muligt for at finde stedet han havde begravet hende. han tog hen til stedet og flyttede bænken fra stedet, vendte den med ryggen væk fra og satte sig der mens han kiggede på stedet...

''Come my child... Rise again and feel the loving embrase at its best...''

Han sad sådan og sagde det flere gange, fordi han vidste hans skaber ahvde sagt sådan til ham dengang hun havde forvandlet ham. Han smilede sagte til hende da han kunne se hende bryde igennem det tynde jordlag der lagde over ehnde...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1131

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 13:04

Der gik ikke mange sekunder før Amber næsten ikke registereede hans tilstedeværelse mere og da han bandt hende fri collabsede hun til jorden og forsvandt langt langt væk, hun var sikker på at hun var ved at dø og hun mærkede hendes hjerte slå langsommere og langsommere og på et split sekundt blev alt sort...

Amber vågnede, hun anede ikke hvor mange timer hun havde været væk og da hun spærrede øjnene om var alt sort og mørkt, var hun under jorden? Et øjeblik mærkede hun panik spræde sig i sin krop, hvad havde han gjort ved hende. Hun følte ikke at hun kunne få vejret, et eller andet i hendes krop var helt forkert... Dyb vejrtrækning - intet skete. Hun hørte svagt en stemme over sig, det lød som... Matic?

Hun lå helt stille, forvirret og faktisk ret så bange, det her slog alligevel hvad Lawrence nogensinde havde udsat hende for. Hun løftede sin arm og brød igennem jordlaget og inden hun vidste af det stod hun op og stirrede på Matic med kæmpe store øjne og kiggede så ned af sig selv - nøgen.. Hmm... En smule bleg... og ... HVad var der sket med hende hår? Hun berørte hendes eget ansigt, fuldstændig forvirret: "Matic?" sagde hun og kiggede over i mod ham: "Hvad....?" sagde hun blot, tom for ord.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 13:17

Han kiggede stille på hende da hun endelig stod op fra jorden og han kiggede smilende på hende. Der var ingen tvivl. Hun var smukkere end før, mere sexet og han glædede sig til at give hende endnu en tur. Han grinede lidt ved tanken og hendes mange spøgsmål. Han gik bare over til hende og smilede til hende... han vidste hun ville være sulten hurtigt så han havde fået drukket meget så hun kunne spise af ham...

''My beloved Amber... You have been embrased... You are my 'child'...''

Han smilede og gik hen til hende. Han lod sin negl glide ned over hans hals og skar sig lidt sådan. Han smilede og gik helt tæt på hende hvorefter han blødte lidt fra det sår han havde lavet. Han vidste ikke hvad han forventede men hun burte springe på ham...

''Bite me, and drink...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 13:25

Amber kiggede på ham stadig med øjne der lignede at hun lige var kommet tilbage fra en sindsyg rusjebane tur eller noget i den stil. Da han gik tættere på hende fik hun et øjeblik lyst til at træde tilbage men hun lagde istedet hovedet let på skrå da han let kradsede sin hals og den røde væske gled ud fra hans ellers døde åre, hun holde sig fra munden da noget derinde bevægede sig og hun kom med små lyde der fortalte at hun var ret så utilpas, hun tog sin hånd væk og følte på sine tænder, spidse?...

Åhh no... Han havde rent faktisk gjort det, han havde faktisk forvandlet hende. Hun var ikke sikker på om hun ville slå ham eller takke ham men for nu kunne hun ikke fjerne sine øjne fra blodet der løb ned af hans hals og det gjorde hende utilpas at tænke på at hun følte sig tiltrukket af det, akavet. Hun gik hen i mod ham, hendes mave snurrede sig sammen og hun mærkede hvor ubehagelig det hele virkede og alligevel hvor spændende og... ja nærmest sexet det virkede. Hun åbnede sin mund og slikkede dråberne på hans hals væk, åhhh... den søde smag. Hun nappede ham let, blot for at vudere hvor hårdt hun skulle bide for at gå igennem hans hud, men bed og sugede, hendes menneskelige selv haaaadede blod, men nu.. det var som var alle hendes smagsløg ændret.

HUn slap ham stille igen og tørrede sin mund med hendes ærme.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 13:32

han smilede og forstod hende godt. Det var virkelig underligt og forvirrende når man lige var blevet forvandlet, men indenfor en uge og nogle dage så ville hun have styr på hendes krop, men hun ville blot hungre efter blod længe... Han smilede sagte til hende, og da hun bed ham sukkede han nydende og trak hende ind til sig med hænderne på røven...

''Kan du huske vores sidste nat?''

Han smilede da han lige ville høre om hun kunne huske hvor godt det havde været. Han tænkte også at hun nu ville på ingen måde kunne komme på arbejde og at hun faktisk havde misset den... Han grinede svagt ved tanken og tog bare lidt på hende... han 'ejede' hende jo, og nu mere end før da hun nu var hans 'child'...

''I like your new body.''

Han nappede hende blidt i halsen med læberne...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 13:40

Amber smilede let da hun mærkede hans berørelser, hendes krop føltes ikke øm... Overhovedet? Det undrede hende, ret så meget.. Hun havde forventet at alt ville være u udholdeligt: "Åh ja, det husker jeg godt" sagde hun flabet og kiggede på ham med et lille smil: "Det var hyggeligt" sagde hun og bed sig let i læben, dog ikke nær så hårdt som normalt, hun havde jo lige pludseligt to tænder der var en del skarpere end de plejede at være

Hun lod sine hænder glide ned på hans røv og klemte den lidt: "Well you are not so bad yourself" drillede hun og nød hans stille berøringer: "Jeg har en milliard spørgsmål du er nødt til at besvare før eller siden" sagde hun stille: "Men jeg føler mig... Sexet!" sagde hun drillende: "Nu kan man da vidst sige at dit ejerskab over mig er offcielt" sagde hun og nød hans små nappende bevægelser.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 13:50

''Okay? Hyggeligt var nok ikke lige det ord jeg ville have brugt, jeg ville nok nærmere gå efter ord som vild, hårdt, sexet, kinky, frækt, lækkert, utroligt, orgasme...''

Han grinede stille og lyttede til hvad det var hun sagde mere. han kiggede stille på hende, som hun sagde at hun havde spørgsmål og at hun følte sig sexet men ja der var ikke meget mere sexet end en kvindelig vampyr...

''Nej kvindelige vampyre er noget for sig selv... men væn dig til blodlysten.''

Han smilede stille til hende og nikkede til at hans ejerskab var tydeligt og kraftigt nu... Han kunne jo altid mærke hvor hun var, og når han bad hende om noget ville hun følte sig mere tilbøjelig til at gøre det...

''Ja... Det er sandt... Du er mere min slave før... Men bar rolig stadig ingen ydmygelse eller salg.''

Han kyssede hende lidenskabeligt, og bed hende så i halsen, og hold sig sådan at hun faktisk ville kunne bide ham også.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 13:57

"Sådan kan vi også beskrive det" sagde hun med et lille grin og kiggede på ham med strålende øjne, Selv hendes brune øjne havde ændret sig og var blevet grønne, men det vidste hun jo naturligvis ikke selv endnu, men den største overraskese var det nok ikke - alt var jo anderledes, og hendes flotte brune hår.

Hun grinede let: "Jeg kan godt leve med at være din slave, lidt mere" sagde hun og blinkede med sit ene øje en smule kækt til ham, de sidste tre dage havde været nogle af de bedste hun havde haft i meeeeget lang tid og hun var mere end glad for at havde mødt ham - og lige nu også glad for at han havde slået op med sin kæreste, ret så meget endda.

"Den er awkward" sagde hun og skar ansigt over blodslysten, mest fordi at hun som menneske syntes blod var noget af det absolut klammeste, men da han bed hende lod hun sig friste og nappede ham i halsen imens hun sneg sine hænder under hans tøj og kradsede ham neds langs ryggen: "Så, har du lavet nogle ulykker imens jeg har været væk" hviskede hun stille og sensuelt i hans øre.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 14:09

''Ja... Jeg ved jo ikke om du kan huske det ordentligt eller om din hjerne er helt tilskygget over den nydelse du oplevede.''

Han smilede drilsk til hende, og han smilede bare da hun sagde hun godt kunne være hans slave lidt mere. Han smilede stille til hende, og kiggede blidt på hende og kyssede hende så lidenskabeligt...

''Ohh, men nu kan du jo ikke bare sådan gå fra mig... du er bundet til mig mere end før... Af at jeg forvandlede dig...''

Han smilede stille til hende og han sukkede da hun nappede ham lidt, og han lagde sin hånd på hendes hoved og tvang hende derved til at bide hårdere mens ahn stadig drak af hende... Han sukkede nydende... Og tog lidt mindre end hun gjorde...

''Nej det har jeg ikke... Jeg har sovet i al den tid du har været væk.''

Han smilede drillende...

''Så jeg er lidt i underskud.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 14:14

"Lad os bare sige at husker visse momenter" sagde hun med et lille flabet smil imens hun lod sine hænder udforske hans ryg med rolige bevægelser, forelsket var nok liiiiige at overdrive lidt, men hun var uden tvivl tiltrukket af ham og fandt ham sexet, charmerende og lige som hun gerne ville have ham: "Bundet?" sagde hun med et lille flabet grin: "I like the sound of that" konstaterede hun og lod sin tunge fugte sine læber.

Hun kyssede ham roligt tilbage da han kyssede hende før han igen talte og bed i hende. Da han pressede på hendes hoved lod hun sine tænder glide i ham med fuld dybte, lyden af hans suk fik hendes indre til at vrides af spænding inden hun stille slap ham og kyssede stedet hvor hun havde bidet roligt og kærligt.

"Af hvad?" spurgte hun drillende og hævede sine øjnbryn hurtigt og lod dem falde igen som en flabet gestus til hans ord.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 14:27

''Dine orgasmer?''

Han smilede drillende til hende. Han havde lyst til sex, men fandt det ikke passende at gøre det med hende sådan der allerede hun skulle lige lære at forstå hendes krop før han ville tage hende endnu engang... Han smilede ved tanken om at tage hende, og tage hende hårdere end nogensinde før...

Han slap et lavt støn da hendes tænder sank helt i halsen på ham. Han kyssede hendes hals, og da hun spurgte om hvad det var han var i underskud af smilede han bare og svarede flabet...

''Piger... Så trpr jeg vil finde mig et par nu her?''

Han smilede drilsk til hende og det var tydeligt hvad han faktisk mente og at det ikke var det han sagde...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 14:31

Hun kiggede på ham med sammenpressede øjne da han talte: "Du er et sekund fra en lussing" sagde hun med en surmulende og dog drillende stemme imens hun løftede sin hånd og let klappede hans kind: "So... Fortæl mig noget" sagde hun og smilede imens hun trak sin hånd væk fra hans ryg og betragtede ham som forventede hun at han havde noget klogt at sige om hele hendes forvandling.

"Jeg drikker blod, jeg løber hurtigt... Jeg kan ikke tåle lys... Noget jeg har glemt?" sagde hun og tænkte imens hun ikke huskede hvordan tingene helt præcist foregik, men det var da noget i den stil, var det ikke?

"Kan jeg noget sejt?" sagde hun og grinede let, det var da den gode ting ved hele dette hullumhaj - hun måtte vel kunne noget blæret, på den ene eller den anden måde.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 14:42

''Hvad skal jeg nu straffes for at kunne tilfredsstille din krop mere end blot en enkelt gang? Jeg mener jeg fortjener nydelse i stedet.''

Han smilede og selvom han havde sagt han ikke burde have sex med hende lige med det samme kunne han bare ikke styre sig helt desværre. Han smilede stille og han nød stadig hvordan han kunne mærke det hele... Han elskede det her virkeligt...

''Det er det vigtigeste... og ja du får hvad skal man sige? Evner...''

han smilede stille til hende, og han kunne bare ikke rigtigt holde sig fra hende. Han lagde hænder på hendes røv og masserede hende ret hårdt... Mens han hev hende op af sig og kyssede hende lidenskabeligt...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 14:49

"Ja" sagde hun bare flabet til hans spørgsmål omkring om han skulle straffes, hun grinede let af ham, det var sjældent hun mødte folk der sagde tingene så direkte som ham: "Hvad er klokken?" spurgte hun og havde ikke helt nogen tidsfornemmesle, udover at hun kunne se på mørket at det var nat.

"Fedt" sagde hun og smilede let imens hun lagde sine arme om hans nakke: "Hvad kan jeg?" sagde hun flabet og lagde let hovedet på skrå imens hun let pillede i hans halv lange hår.

"Utålmodig som altid mr. Matic" sagde hun med et lille grin da han trak hende ind til sig og hun kyssede ham stille igen imens hun mærkede hvordan hendes hjørnetænder stille forsvandt igen, hun nød at mærke hans tunge i mod sin. Hun uglede let hans hår imens de stod der i mørket og slap efter lidt tid stille hans læber: "Jeg må vidst hellere komme på arbejde imorgen" bekræftede hun med et lille grin.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 15:00

''Hmm, den er ligeomkring klokken 23... Og hvis du vil straffe mig så skal du gøre det på en sexet måde...''

Han smilede drilsk til hende. Han kyssede hende stadig lidenskabeligt, og rystede bare på hovedet da hun spurgte om hvad hun kunne... Han vidste det jo ikke. Det måtte hun jo selv finde ud af...

''Det ved jeg ikke...''

Han smilede til hende og nikkede til det. At han var utålmodigt. Han kiggede på hende lidenskabeligt. Han kunne godt mærke at nogle af hendes beræringer bare var meget bedre end andre men tænkte ikke over det...

''Arbejder du ikke om dagen?''

Han smilede stille og drilsk da hun kaldte ham for utålmodig...

''jaa...''

Han smilede drilsk til hende og trak sig så væk og satte sig på bænken...

''Så strip for mig, og strip bagefter mig...''

Han smilede drilsk til hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 15:09

Amber tog sig for munden som var hun helt chokeret: "Shit!" sagde hun bare. "Mit arbejde!" sagde hun og kiggede på ham med store øjne: "Hvad gør jeg med mit arbejde? Jeg er nødt til at tjene penge!" sagde hun stille, hvordan dælen skulle hun nu kunne tjene penge? Boghandlen havde jo ikke ligefrem åbent om dagen, hun vidste at Scars altid havde ledige jobs, men hun turde ikke arbejde for ham.

Hun smed dog kort tankerne væk fra hun mærkede hans berøring, måske hun skulle bekymre sig om det når sollyset kom og hun alligevel ikke kunne rende udenfor.

Amber smilede drilsk til ham da han satte sig: "Jamen jeg har jo ingen music Mr. Matic" sagde hun med et flabet smil imens hun stille begyndt at tage sit tøj af på den mest flabede måde hun kendte til, hun vendte ryggen til ham og bøjede sig ned til sine sko for hendes røv strittede i mod ham og tydeligt kunne ses under hendes alt for krote nederdel - ihvertfald når hun stod sådan, hun strippede sig ud af sin trøje, sin top, og sin g-steng men beholde nederdelen på: "I like this" sagde hun og aede let den røde nederdel imens hun gik hen til ham og tog stille hans tøj af imens hun sad på hans skød og bevægede sig med sensuelle bevægelser indtil han sad tilbage uden en travl på kroppen og hun lod stille sine fingre glide ned af hans brystkasse: "Not bad" smilede hun.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 15:16

Han smilede stille som hun gik igang og hvis det var sådan kunne han da også sagtens tag sig af hende, uden at hun smed nederdelen han smilede bare og selvom hun endnu intet havde gjort havde han aldrig følt sig så tilfredstillet af blot berøringer... Det var helt utroligt... han smilede stille til hende, og begyndte at tag på hendes røv under nederdelen...

''Now my slave give me some pleasure...''

Han tog armene til sig og lagde armene bag sig på ryglænet. Han smilede stille og kunne godt mærke en underlig følelse... Han ville gerne bare tage hende igen, men nej han ville hellere blive reddet af hende. Han smilede stille til hende, og han kyssede hende lidenskabeligt... Han kiggede på hendes krop...

''And do it real good... Then you might bite me while fucking.''

Han smilede drilsk til hende... Han gjorde ikke så meget i ligefrem at straffe hende men at give hende tilladelse til noget fordi hun var god det gjorde han i... Hellere 'gulerød' og pisk... end intet i dette tilfælde...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 15:23

Hun smilede stille til ham og satte støttede sig op på sine knæer mens hun lænede sig frem og kyssede stille og sensuelt hans brystkasse og videre op til hans hals hvor hun stille mærkede hvordan hendes tænder igen sprang fremsom var det springknive der gjorde klar til at angribe, hun følte sig mere lysten end hun før havde gjort og følte at hun var blevet genfødt ind i en hel ny verden som hun kun var ved at lære at begå sig i.

Hun kradsede let hans lår og bed ham så hårdt i hans hals, men uden at drikke af ham imens hun lod sin krop sænke sig ned over hans lem som hun stille begyndte at bevæge sig op og ned af imens hun borede tænderne ind i hans hals som ville hun flå ham i stykker, hun slap hans hals og satte tempoet hendes hofter lavede op inden hun bed sig fast i hans skulder med en lige så stor kræft og lod sig så sænke helt ned på ham og bevægede sig hurtigt frem og tilbage i stedet imens hun gentagende gange førte sine tænder i hans hud og kradsede hans brystkasse.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 15:29

Han sukkede da hun bed ham første gang. Det bedste ved dette var at de bare kunne drikke af hinanden, og der var ikke ret meget der ville gå til spilde... Så de ville kunne begge føle sig mætte imens og bare blive ved med at have sex... Og denne gang ville hun kunne klare så meget mere hvilket tændte ham...

''Ohh... Yeah... And tie me...''

Han smilede drilsk til hende og da hun bed ham i skulderen stønnede han og han sukkede bare vildt og nydende da hun red ham. Hun gjorde det så meget bedre end hun havde gjort det før og han kunne allerede mærke at hans klimaks byggede sig hurtigere op end normalt...

''Ooohh... amber...''

Første gang han havde stønnet hendes navn... Men han gjorde det og rimelig højt.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 15:36

Hun smilede stile af ham og slap hans hud med sine tænder og lænede sig let tilbage så hun sad helt ned på ham imens hun bevægede sig i dybe og sensuelle bevægelser med sine hofter, hun stønnede lavt og med hvad der stadig lød som vejrtrækning, selvom hun jo sådanset ikke trak vejret længere. Hendes øjne smilede, mest fordi at hun lige nu følte sig i kontrol og hun nød det, hendes øjne så onde ud, men på en åh-så-sexet måde.

Hun greb stille ud efter hans bukser der lå på bænken ved siden af dem og tog hans sorte læderbælte ud af dem imens hun gjorde sine dybe bevægelser en smule hurtigere. Hun slog ham tre hurtige gange over brystet imens hun smilede: "Læn dig frem!" sagde hun med en bestemt stemme som var hun oberst i en millitær enhed.

Hun førte hans tænder bag hans ryg og bandt dem stramt og skubbede ham så tilbage i mod ryglænet igen imens hun fortsat red ham hurtigere med dybe bevægelser der gjorde hun måtte støtte mere på sine knæer.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 15:52

At hun bevægede sig så hurtigt... han kunne ikke drømme om noget bedre. Han elskede det og han stønnede bare over det, mens han stille gjorde som hun sagde til ham at han skulle læne sig frem, og han lænede sig frem og begravede sit ansigt mellem hendes bryster, og kyssede hende der flere gange...

Han lænede sig så tilbage og fik armene tvunget om bag ryglænet sådan at han sad fast, fordi han kunne lide det sådan. HAn smilede stille til hende og sukkede bare nydende og stønnede lavt da hun bevægede sig hurtigt, men selvom hun var fysisk dominerende var han det altså stadig psykisk...

''Cant you do it faster and harder?''

Han smilede drilsk til hende. Han elskede at få hende til at gøre det så hårdt han kunne, og han var lidt træt af at hun ikke kunne slå ham med bæltet mere fordi det havde fået ham til at stønne da hun havde gjort det...

''Come on... Fuck me... Fuck me harder!''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 16:06

Hun grinede let af ham: "Ohh... Well I believe you are not aloud to have an opinion now that you are not in charge?" sagde hun flabet og grinede let af ham imens hun fortsatte sine dybe bevægelser i et rolige tempo: "Me first, then you..." sagde hun med et lille smil og lukkede øjnene imens hun fokuserede på sin egen nydelse, de lange og dybe trak fik hende hendes underliv til at ryste og hende hendes mave til at snurre sig sammen. Hun lod sin ene hånd vandre ned og massere hendes klitoris imens hun fortsat red ham dybt og intenst - men nok ikke i det hurtige tempo han ønskede.

Hun kunne mærke hvordan hele verden byggede sig op omkring hende og hun skreg og stønnede i mod himlen da hun kom over ham og hun blev helt stille og sad roligt oven på ham imens hun kiggede op på ham med et lille flabet grin og et hævet øjnbryn, hun kunne godt vende sig til at være vampyre og knap så træt: "And now sir, it's your turn" drillede hun og stilte sig op på sine knæ og lænede sig frem imod hans bryst imens hun i hurtige bevægelser bevægede sit underliv op og ned af ham imens hun bed sig fast i hals hals og bed ham kort: "I believe you have created a monster Mr. Matic" drillede hun og bed ham igen imens hun drak af ham og forsatte sine hurtige bevægelser.
Raquel
Raquel

Indlæg af Matic Ons 14 Nov 2012 - 16:18

Han var bare glad for at da hun ville tilfredstille sig selv først, at hun gjorde brug af sine hænder også og at hun gjorde det i mere rolige bevægelser. Da dette ikke helt lige så hurtigt fik ham til at nå sit klimaks, selv om han heldigvis kunne nå sit klimaks mere end en enkelt gang. Han smilede bare ved tanken om det. Han var rigtig glad for at hun halvvejs tænkte på ham...

''But you forget who the real master is...''

Han smilede og sagde det kun fordi han vidste han havde magten over hende. Han vidste at hun ville føle sig tvunget til at gøre hvad han sagde hvis han virkelig ville have hende til at gøre det... Han grinede derfor lidt ondskabsfuldt til hende...

''Yeah a real sexmonster... And I love it...''

Han smilede og begyndte at stønne do gstadig ikke lige så højt som hun gjorde det, men højt nok til at han var hørbar af andre også. Han smilede og hendes navn dukkede også op nogle gange... Han smilede stille, mens han kiggede på hende...

''I want you to fuck and pleasure me so badly That you need to carry me home!''

han sagde det som en direkte ordre denne gang... Inden han nåede sit klimaks for den første gang i denne omgang, og kom, han havde jo massere af blod i systemet...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Raquel Ons 14 Nov 2012 - 16:27

Amber smilede da han talte og hun mærkede hvordan hele hans attitude og alle hans ord gjorde hende vild i varmen, som anede hun ikke hvad hun skulle gøre af sig selv og som var der ikke andre steder på jorden hun ønskede at være, hun følte i sandhed at sin indre dæmon var sluppet ud.

HUn nød at høre hans stønnen og hun nød at høre hvor meget han kunne lide hvad hun gjorde: "How about we carry each other?" drillede hun og kyssede hans hage da han climaksede. Hun stod stille af ham - overraskende, helt uden at være tæt og det føltes fantastisk.

Hun rettede let på sin nederdel der stadig sad fint på hende og kiggede så over på ham med et flabet blik: "So?" sagde hun som ville hun spørge om han havde nogle gode idéer: "I believe we are not done here" sagde hun med et smil og satte sig med krydsede ben ved siden af ham: "And you.. Can't move" drillede hun.
Raquel
Raquel

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum