Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Min Herre ( Bradley Joanthan)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 3 Empty Sv: Min Herre ( Bradley Joanthan)

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Ons 14 Nov 2012 - 18:51

Elizabeth havde hent. Mere donerblod til sin herre og nogen får til sig selv engel blande med menneskeblod, det ville holde hendes vrede sig i ro når hun ikke havde brug for den. Og det havde hun ikke ret tit
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 90

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 19:03

han tog endnu et glas, hældte noget blod op i glasset, han håbede hun havde en god grund til at være så længe væk og hvis hun ikke havde noget til ham, ville han flå hende levende og derefter samle hende igen, kun for at gøre det igen. vreden kogte i ham og han hvæsede svagt og havde svært ved at kontrolere det

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 8:39

" jeg var ude for. At hent nogen mere donerblod til dem herre vis det var okay " sagde Elizabeth, og lag donerblodt i kølern så det var afkøldet når hendes Herre ville har mere. Hun satte sig til at sy på en af hans jakke og huske svaget hans rigtig navne, som han var født med og det kunne han ikke løbe fra
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 9:44

han knurrede og fulgte hende med kolde øjne "fint nok, men næste gang så spørg" snerrede han og tog blodet ud af køleskabet, han tog derefter nogle tomme flasker og gik igang med at fylde dem "så hvad er det nu du laver, tror du at sy min jakke vil få alt til at blive godt" spurte han g så på hende over skulderen

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 14:51

" det har jeg ikke. Sagdet herre jeg orden den fordi jeg så at de havde en aftale med, en sener i dag så skal den jo være i orden ikke " sadge Elizabeth. og sye en knap i den som der mangel
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 14:53

han var hurtigt henne bag hende "hvem er det" spurte han med hugtænderne fremme, han skævede til jakken og rynkede brynet "jeg bær altid min læder jakke ikke denne" han tog den fra hende og smed den hen i hjørnet "men hvem har du lavet en aftale med" spurte han koldt

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 14:58

" ingen Herre. De stod på en sedel på køleskabet at de skulle mødes med en i aften, Og jeg ander ikke hvem vedkommen er " sagde Elizabeth og trak sig bange sammen. Hvad havde hun nu gjordet hun hade bare set at han havde et møde i aften, Og ikke ander hun var bange for ham
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:02

han så ned på hende og vidste kort tænder, dog samlede han sig og lagde sine hænder mod hendes skuldre, hvorefter han klemte hårdt til, ignored en hver form for knogle knækning "hvilket navn stod der på sedlen" spurte han og snerrede stille og koldt

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 15:05

" jeg ved det ikke jeg kunne. ikke se navnet Herre jeg ved det kun at der skulle være en kvinde, ellers ved jeg intet om hvem der er " sagde Elizabeth og bed sammen. Da han klemt hendes skulder så der gjorde ondt på hende, Hun havde stadig væk svaget knogler efter hun havde være varulv.
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:07

han knurrede og klemte hårdere "jo du gør for ellers ville du ikke vide det var et møde og måske er det bare en dum menneske tøs jeg skal møde, for at dræbe, hvem ved men lige nu skal du fortælle mig alt du ved eller ender det galt for dig" hvislede han vredt

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 15:13

" men Herre jeg så slet ikke. noget naven kun at de havde et møde i aften andet så jeg ikke, Herre jeg svaver at jeg ikke ved hvem de skal mødes med " sagde Elizabeth. og gav et klynk fra sig der gjorde ondt i hendes skulder fordi, han kmelt endnu hård en før
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:16

han snerrede og gav til sidst slip på hende efter noget tid "du er patetisk" hvæsede han og greb fat om hendes hals, han kunne næsten mærke en følelse af hvor dejligt det ville føleles at fjerne hendes hoved fra hendes krop, bare flår til, måske endda først flå hjertet ud af brystet på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 15:18

Elizabeth lod ham gøre det. Han ville med hende uden at forsøge at stoppe ham da hun ikke var så stærke, om slet ikke vred mere nu men bare træt og svimmel af luftmangel. Vis han ikke gjorde det at med hende ville hun bare død af luftmangel, hendes krop havde spjætte og hang nu stille
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:20

han gav slip på hende og gik hen til sit varme køleskab hvor han rev en lille pose med varmt blod frem, han drak det hurtigt og tørrede sig derefter om munden, da han smed posen ud, han trak en kold en frem og lagde den foran hende, som en lille middag til når hun vågnede igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 15:23

Elizabeth vången. Svaget op igen og så blodposen foran sig og tog den og drak dens indholde, Det mætte hende en smule men det var ikke meget efter som. Hun var det man kaldt en nyfødt vampyr hunger hun efter mere blod og vis ikke, hvor længe hun kunne styre sin blodtang mere
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:24

han grinede og smed endnu en pose hen til hende "jamen godmorgen tornerose" hvislede han og satte sig overfor hende, med benet over kors og hoved på skrå, betragtede han hende med iskolde øjne og et vredt udtryk, næsten om afsky, som om han virkelig afskyede denne kvinde mere end noget andet

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 15:27

Elizabeth tømt. Den anden pose på ingen tid da hun var sulten men ikke ture forlade, steder uden at får lov der for drak hun næsten altid frisk blod da det berød. Det hun ville bryde sit ord til sin herre om ikke at tag på jaget alene uden ham, da hun nemt kunne skabe foraget og had i mod hendes Herre
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:29

han grinede og rullede med øjnene, kort efter rejste hans sig op "jeg tror vi skal en tur i byen, og måske kan du få lov til at møde en ung herre" han grinede og trak sin læderjakke på, den som altid havde været hans kendetegn, han gik hen mod døren og så på hende over skulderen "du for EN! og kun en forstået" spurte han og vendte sig mod hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 15:33

Elizabeth nikke. Og rejste sig og trak hendes kappe omkring sig og gik med sin Herre ud af døren, og var hele tiden bage ham så hun ikke skulle blive friste af noget. Hun så rundt byen var et nyt og lidt skræmen sted for en nyfødt vampyr om hende,
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:35

han rynkede kort brynet af hendes kappe og før han vidste af det havde han taget den af hende "dette for dig til at ligne en idiot, en vampyr forføre og jager ud fra sit udseende, du finder dig et bytte og så forføre du det hen til dig, efter lidt tid føre du det ind i et rum og gør det af med vedkommen, men idag, kommer du bare ind i et rum med ham, hvor jeg vil befinde mig også skal jeg nok vise dig hvordan du gør" sagde han og smed kappen væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 15:39

" Men Herre det er det. Eneste overtøj jeg har " sagde Elizabeth og så på sin kappe da han smed den, Hvad skulle hun nu tag over sig vis hun ikke måtte ha sin kappe på. Den beskydte hende i mod vind og vejer hun sukke og fulde med ham, uden at siger mere hun frøs fordi hun ikke havde noget over sig.
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:43

han sukkede "en vampyr fryser ikke og jeg finder noget tøj til dig på et andet tidspunkt, bare ikke nu og hvis du opføre dig ordenligt i aften, vil jeg måske finde noget fra dette århundred" hvislede han og åbnede døren "find EN han og kom hen til det rum der ovre" han pegede på en dør, hvorefter han så strengt på hende, dog gjorde han om og gik hen til døren, hvor han forsvandt ind i rummet

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 15:46

Elizabeth så rundt. Men det var ikke rigtig nogen som lager mærke hende til hende, så hun satte sig ned ved baren og sukke en smule over at ingen fyre så på hende. Vis hun ikke gjorde som hendes Herre havde befalde hende at gøre, ville hendes starf til at være sin Herres bloddunk i aften
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:48

efter noget tid blev han utålmodig, han forlod rummet og trådte ind med elegance og ynde, hurtigt greb han fat i en tilfældig dreng og så ham dybt i øjnene "du vil da gerne møde en sød pige ikke" spurte han næsten forførende, drengen gjorde ikke andet end at nikke, med et koldt smil trak han drengen op i baren greb fat i hende og trak dem ind i rummet, hvorefter han lukkede døren efter sig "Elizabeth sig goddag til dit måltid" han pegede på drengen og smilede koldt

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 15:55

Elizabeth så på drengen. Og smilede en smule hun havde gjordet alt hvad hun kunne, men det var som om at ingen dreng fandt hende særlige forføren nok fordi. Hun lige skulle lære hvordan hun skulle forføre sin mad selv om der var svære, ville hun bare lære der
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum